Pagina 611 van 2325 EersteEerste ... 11151156160160760860961061161261361461562166171111111611 ... LaatsteLaatste
Resultaten 12.201 tot 12.220 van de 46484

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #12201
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Moeiegorgel
    Na een dagje nagenieten van Peter Hook & The Light in Doornroosje vandaag weer dagje @ kremlin. Kijken of ik die eindejaars onderhandeling met drieletterige IT gigant tot een goed einde kan gaan brengen!
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  2. #12202
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    @Quest klinkt niet fijn maar noodzakelijk. Succes
    Klopt! We gaan kijken of we wat efficiëntie kunnen aanbrengen in onze grootste variabele kostenpost.
    En dat is voor een aantal medewerkers niet leuk. Maar het zal voor onze gasten en andere medewerkers juist weer leuker worden.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  3. #12203
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen,
    vandaag weer een zeer drukke en volle dag dit gaat zo door tot en met 28 december, productie volledig volgepland kan niks meer bij!
    Mooie jaarafsluiter deze periode voor ons.
    @ Martijn ik hoop dat de gesprekken een beetje goed gegaan zijn, is nooit leuk voor een aantal zoals je al schreef.

    @ all maak er een mooie dag van!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  4. #12204
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.694
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    zo dan L ! Veel export?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #12205
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    @ Martijn ik hoop dat de gesprekken een beetje goed gegaan zijn, is nooit leuk voor een aantal zoals je al schreef.
    Gelukkig pakten deze mensen het redelijk goed op. Zaten al een beetje op hun eind, midden in sollicitaties elders en functioneerden niet meer goed. Voor de rest is het even een knop omzetten. Anders leren werken is altijd lastig. Mensen zijn gewoontedieren hè
    We gaan er gewoon vol voor!
    De crisis heeft ons gelukkig niet te pakken en dat wil ik ook zo houden.

    Goedemorgen!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM


  6. #12206

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vandaag op naar de De Meern. Kijken of we direct mooie dingen gaan doen. Maar aangezien externe partij vandaag aanhaakt in project zal nog veel tijd gaan zitten in delen van tot nu toe en gedachtes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Anders leren werken is altijd lastig. Mensen zijn gewoontedieren hè
    We gaan er gewoon vol voor!
    De crisis heeft ons gelukkig niet te pakken en dat wil ik ook zo houden.
    Is idd lastig., En dat laatste is wel mooi. Maar geen reden om niet te optimaliseren.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #12207
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Morgen,
    Laatse dag voor eindejaars onderhandeling. Gisteren kwam leverancier met bod wat drie procent lager lag dan vorige week gesloten contract bij grote bevriende bank. Leverancier weet dat wij samenwerken..... Hoe dik is je voorhoofd dan?! (Wij doen ongeveer drie keer zoveel omzet.....). Vandaag laatste ronde, maar management is "not amused".. Dus boel kan zomaar knallen.

    Jammer, ben er slechts vier maanden mee bezig geweest


    Sent from my iPad using Tapatalk
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  8. Ad
  9. #12208

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.523
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morgeh. Vandaag eerst naar Alkmaar voor de eerste afspraak die ik zelf heb geïnitieerd Daarna nog naar Capelle en dan weer richting home office.

    Weer een lekker druk programma !

    Maak er een mooie dag van allemaal.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  10. #12209
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Goedemorgen.

    zo dan L ! Veel export?
    Ja, heel veel Noorwegen ( kerst heel belangrijk en alles in rood/wit)
    En ook veel Duitsland maar dat loopt door t/m zaterdag.
    Dan direct door naar oud en nieuw is ook een dag voor ons waarop veel bloemetjes verkocht worden. Dus veel werk, voor ons in deze periode geen snipperdagen. En er wordt van een ieder verwacht als die even tijd heeft bij te springen in de productie.
    Is een leuke tijd ondanks de drukte.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  11. #12210
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.235
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen!
    Kantoordagje En vanavond aandeelhoudersvergadering. Sinds gisteravond ineens hele zere keel... Doorbikkelen op antaflu en koffie...


    @Quest:
    Hoe herkenbaar! Wij zijn binnen bedrijf ook al even bezig met missionarissenwerk om bij een aantal mensen knop om te krijgen. Frictie tussen commerciële business zijn en nagenoeg volledig werken in publieke sector; slaat bij sommigen van oudsher toch door naar ambtenarengedrag. Tsja, dan heb je geen toegevoegde waarde meer ten opzichte van de ambtenaar die opdrachtgever moet zijn... Met heel veel drukken wachten op het rinkelende geluid van een vallend kwartje
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #12211

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Moguh! Dagje thuis met junior, straks even boodschapje doen, misschien vanmiddag nog ff op de fiets weg (best mooi weer vandaag)


    @Andre; Even zwaaien ter hoogte van afslag Uitgeest

    @Ketelapper; Yup ... ook bekend ... goed dat jullie dat gedrag aanpakken (hoe cru dat ook mag klinken)
    ... op mijn werk zijn de meesten helaas al niet meer te redden van dat soort gedrag ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #12212
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.694
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Bob: cru ?? Helemaal niet ! men moet zich eens gaan realiseren dat "aanpakken" en "aan de bal zijn " echt noodzakelijk zijn om te overleven, laat staan te groeien.

    Over de hele linie, ook bij ons, staan er (veel, grote) veranderingen aan te komen.
    niet altijd leuk maar wel verdomd noodzakelijk !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #12213
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Ik ben wel blij dat in de bloemensector en eigenlijk wel in de hele agrarische sector een niet "lullen maar doen" mentaliteit heerst, het nadeel is dat je steeds minder vooral jonge mensen kan vinden die dezelfde mentaliteit hebben.
    Het laatste jaar hebben bij ons al drie veel belovende HBO'ers op de stoel van "junior acountmanager" gezeten maar als ze toevallig twee keer in de week om 06.00 uur moeten beginnen beginnen ze al te sputteren en als ze een keer een uurtje langer dan acht uur moeten werken of 's avonds een ordertje moeten ingeven piepen ze ook al. Ons grootste probleem zit hem echt in het vinden van jonge mensen die nog de handen uit de mouwen willen steken en daar bedoel ik niet alleen zeggen maar ook doen mee!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  15. #12214

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @KM-vreter; Het kan dus wél! Goed om te horen.

    Bij ons is juist de oude garde het probleem, in de gouden jaren kon alles, en dat is erg blijven hangen. Gewoon 3 uur lunchen of tijdens werktijd even naar de kapper was geen probleem. Ik verdenk er ook nog steeds mensen van dat ze gewoon onder werktijd terug naar huis gaan en rond 5-en terugkomen om uit te klokken, maar kan 't helaas niet hard maken.
    Ook dingen als gewoon ettelijke honderden euro's (soms wel 1000+) aan datakosten in 1 maand verstoken met je zakelijke smartphone tijdens een vakantie in een ver land is heel normaal, net als ongelimiteerd bellen met het GSM-etje van de zaak (ik kan tientallen collega's aanwijzen die niet eens een huistelefoon hebben om die reden).
    En als er geroepen wordt dat er bespaard moet worden, vind iedereen dat prima, zolang ze er zélf maar niet aan mee hoeven doen. Je wilt niet weten wat er aan IT-aanvragen binnenkomt in tijden van crisis, en het wordt allemaal maar goedgekeurd...
    Zelf ben ik ook wel van het "kop houwen en doorwerken", maar het wordt me verdómd lastig gemaakt om dat vol te houden helaas. En veel van de "nieuwe aanwas" die met zo'n mentaliteit binnenkomen, zijn binnen een half jaartje "geindoctrineerd" tot het algemene "nog erger dan ambtenaren"-gedrag/

    Ik zal maar stoppen, want ik kan zo nog uren doorgaan ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #12215
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.694
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Om 02.30 wakker geworden en de slaap niet meer kunnen vatten.

    Bob; vwb dat bellen, dat is makkelijk te monitoren. Vervolgens rekening presenteren, is t zo afgelopen.
    Paar jaar geleden ook meegemaakt met 2 mannen van mij. Ze waren vrolijk met familie in t buitenland aan t bellen met bedrijfs- gsm. Dat soort kosten er uit gefilterd en doorberekend.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  17. #12216
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen!

    Weer een volle dag wordt dit!
    Pfff O. dat is wel heel vroeg...

    Werkse allemaal
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #12217
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Goedemorgen
    Op de zaak zijn de lijnen nu uitgezet en het werpt nu al zijn vruchten af.
    Ik zit nu te broeden op een plan om thuis ook zo'n slag te maken.
    Dat is toch wel andere koek. Dus daar vooralsnog geen veranderingen en ben ik "gewoon" de Sjaak op mijn vrije dag vandaag
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  19. #12218

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.523
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morgeh. Vanmorgen weer op pad, nu naar IJsselstijn. Vanmiddag start maken met de product trainingen. En natuurlijk POs blijven chasen
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  20. #12219

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Moguh! Vanmorgen een kleine "Muse @ Ziggodome" revival in de A3 ... was een fijn ritje
    Vandaag nemen we afscheid van een collega, gaat na iets van 43 jaar met pensioen, indrukwekkende staat van dienst!
    Verder alvast een beetje lopende zaken afronden, morgen laatste werkdag v/h jaar

    Vanavond bezoek van A4FSI, we gaan even kijken of er OEM LED-kentekenverlichting in de A3 te zetten is, en als er tijd is nog wat VAGCOM-prutsen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Bob; vwb dat bellen, dat is makkelijk te monitoren. Vervolgens rekening presenteren, is t zo afgelopen.
    Paar jaar geleden ook meegemaakt met 2 mannen van mij. Ze waren vrolijk met familie in t buitenland aan t bellen met bedrijfs- gsm. Dat soort kosten er uit gefilterd en doorberekend.
    Sja, als ze dat deden zou het idd snel over zijn, maarja, men krijgt alleen een milde "foei" ... dat helpt dus niet ...
    Nouja, ik maak me er niet schuldig aan; ik heb niet eens een GSM van zaak (en wil dat graag zo houden)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #12220

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @all goedemorgen vanuit Rijnzathe De Meern. dagje documenten met leverancier scherp zetten.

    @telefoonkosten
    Kijk ook even of je financiele drempels kunt instellen of SMS'jes genereren. En ach € 1.000 valt nog best mee Ik heb ze hoger gezien. Zelf overigens in het dure Mb tijdperk nog eens het effect uit geprobeerd. Maar met nu nu.nl/PDA en mail headers kreeg ik mijn rekening niet echt omhoog. Oorzaak is vaak full blown websites bezoeken en attachments openen. Ik denk dat sommige heel slim de SIM kaart in een laptop / tablet vrotten en lekker los gaan. Maar als je de mogelijkheid hebt (vertrouwelijkheid, OR, bla bla bla) transparant maken en delen met de leidinggevende. Vaak zijn deze excessen ook nog wel onwetendheid.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •