Pagina 2065 van 2309 EersteEerste ... 10651565196520152055206120622063206420652066206720682069207521152165 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41.281 tot 41.300 van de 46178

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #41281
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Dan ga ik wel minimaal 4 uurtje gepland slapen.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  2. #41282
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, gisterenavond is het me nog gelukt het mij toegedichte aandeel van een DNB questionaire inz. gebruik van cash tijdens de corona periode door particulieren en zakelijke relaties op te leveren.
    Vandaag me eerst verdiepen in een verzoek waarin de Electronic Money Institutions (EMIs) vragen het eerder genomen boardbesluit tot het toekennen van één -gecombineerde- zetel met de Payment Institutions (PI) te herzien. De EMIs pleiten voor twee -individuele- zetels in een Europees gremium. Benieuwd wat Malta, Cyprus, Baltische Staten e/o Oostenrijk daarvan vinden. Ook zij zijn ondervertegenwoordigd. Voorshands ben ik echter -ondanks de keerzijde ervan- geneigd mee te gaan in t verzoek. Het geeft immers ook een mooi signaal van transparantie af richting de Europese Commissie.
    Laatst gewijzigd door robasto; 18-05-21 om 07:46.
    The desire to know is natural to all good people.

  3. #41283
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, een weekje vrij genomen omdat ik al teveel snipperdagen heb staan, buiten volière afgebroken en er een afdakje gemaakt om er een oppottafel eronder te zetten.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  4. #41284
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, we mogen weer. Vakantie. Gisteravond heeft de misses wat zitten neuzen op het internet tussen de verschillende buitenlandse bestemmingen. Plekken die we oorspronkelijk vorig jaar op de radar hadden staan. Op het nieuws was het al gemeld, maar inderdaad opvallend hoeveel er over 2,5mnd al niet meer beschikbaar is. En ook voor wat betreft de prijzen; soms wel tot 35% hoger. Maar dat weerhoudt ons niet. Vandaag zal hopelijk een belletje met 1 a 2 organisaties de kwestie gaan beslissen. En dan is het met recht, ja we gaan weer.
    Laatst gewijzigd door robasto; 19-05-21 om 06:51.
    The desire to know is natural to all good people.

  5. #41285
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanaf thuiswerkplek.

    @robasto
    Op voorhand dan alvast bon voyages!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #41286
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Mooi voor uitzicht @robasto .

    Goedemorgen, weer thuis.
    Nu weekend.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #41287
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Zojuist twee aandeelhoudersvergaderingen achter elkaar gehad.
    Om 11:45 uur de aandeelhoudersvergadering van de werkmaatschappij en om 11:49 uur de aandeelhoudersvergadering van de holding.
    Dat ging redelijk snel. Gelukkig geen klimaatmoties van activistische aandeelhouders, zoals gisteren bij Shell.

    Nu ben ik wel toe aan een pauze.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #41288
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Goedemorgen. Zojuist twee aandeelhoudersvergaderingen achter elkaar gehad.
    Om 11:45 uur de aandeelhoudersvergadering van de werkmaatschappij en om 11:49 uur de aandeelhoudersvergadering van de holding.
    Dat ging redelijk snel. Gelukkig geen klimaatmoties van activistische aandeelhouders, zoals gisteren bij Shell.

    Nu ben ik wel toe aan een pauze.
    Leuk hè, ava's waarbij je zelf vanonder twee verschillende petten dezelfde handtekeningen mag zetten?
    En nu in de pauze webwinkelen om het dividend stuk te slaan
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #41289
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.107
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Goedemorgen. Zojuist twee aandeelhoudersvergaderingen achter elkaar gehad.
    Om 11:45 uur de aandeelhoudersvergadering van de werkmaatschappij en om 11:49 uur de aandeelhoudersvergadering van de holding.
    Dat ging redelijk snel. Gelukkig geen klimaatmoties van activistische aandeelhouders, zoals gisteren bij Shell.

    Nu ben ik wel toe aan een pauze.
    Totaal 45 min gewerkt en nu moe hahaha. Waar zijn die goede oude tijden, toen de kratjes nog geel waren.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #41290
    Geertttq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.265
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Op het nieuws was het al gemeld, maar inderdaad opvallend hoeveel er over 2,5mnd al niet meer beschikbaar is.
    Bedankt voor de heads-up, snel nog even een knoopje doorgehakt...

    ...Terwijl ik nog voor een huisje onderhandelde over de TT-toeslag had een andere huurder, via een boekings-site, al een stukje van mijn huurperiode geclaimd.

  12. #41291
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Totaal 45 min gewerkt en nu moe
    Het heeft geen 45 minuten geduurd hoor. Beide vergaderingen binnen 10 minuten.
    Werken zou ik het ook niet willen noemen. Het is een wettelijk verplichte formaliteit, die vooral een onderbreking van het echte werk is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    En nu in de pauze webwinkelen om het dividend stuk te slaan
    In de vergadering van de werkmaatschappij is unaniem besloten de gehele winst van het verslagjaar 2020 als dividend uit te keren aan de holding.
    In de daaropvolgende vergadering van de holding is vervolgens unaniem besloten de winst van het verslagjaar 2020 geheel ten gunste van de algemene reserve te bestemmen. Er valt dus niets stuk te slaan.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #41292
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.107
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @sterko

    was de tijd tot je bericht en maar gein hoor

    goede keuze van de holding, wie weet wat er nog komt! Niet elk bedrijf krijgt direct klappen van de pandemie maar indirect heeft het voor iedereen gevolgen tenzij je mondkapjes verkoopt.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  14. #41293
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    was de tijd tot je bericht en maar gein hoor
    Dat snap ik, maar tussen het begin van de eerste vergadering om 11:45 uur en mijn bericht om 11:55 uur zat 10 minuten


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    goede keuze van de holding, wie weet wat er nog komt! Niet elk bedrijf krijgt direct klappen van de pandemie maar indirect heeft het voor iedereen gevolgen tenzij je mondkapjes verkoopt.
    Ze zeggen wel eens "Eén B.V. is geen B.V."
    Privé geen extra geld nodig, dus alle winst wordt, vrij van vermogensrendementsheffing, opgepot in de holding.
    De pandemie heeft overigens geen enkel invloed op onze branche en we hebben het drukker dan ooit. Ik verwacht ook dat dat nog wel een tijdje zo blijft.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  15. #41294
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, wat Sterko gisteren had valt vandaag mij gedeeltelijk te beurt; eerst een aandeelhouders vergadering en daarna een Algemene Leden Vergadering.
    De Holding van de AvA heeft het per saldo netjes gedaan. Doordat er in 1 vd BV's grootste plannen zijn wordt de daar gerealiseerde winst toegevoegd aan de Overige Reserves, maar 1 van de andere BVs blijft een verlieslatend (wettelijk) verplicht 'schoonheidsproduct' waar wederom een kapitaalstorting van 6 cijfers in nodig is.
    De cijfers van de Vereniging zijn netjes met ook lagere Bedrijfs- en Personeelskosten, projecten op tijd en binnen budget etc. De Begroting voor '21 is lager (minder geplande activiteiten) dan '20, dus gaat de contributie bescheidener uitvallen.
    Alles bij elkaar zou het in een ruim dagdeel kunnen plaats vinden. Maar aan de ALV zit echter ook nog een aansluitend 'programma' waardoor ik -als meest relevant lid- van 09:30u tot circa 16:00u onder de pannen ben; noblesse oblige.
    Laatst gewijzigd door robasto; 20-05-21 om 06:50.
    The desire to know is natural to all good people.

  16. #41295
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, thuiswerkplek weer.
    Gisteravond begonnen met opbouwen van mijn Lego Bugatti. Zaterdag komen twee neefjes logeren en die willen daar mee spelen Wat hard doorwerken in spaarzame vrije uurtjes deze dagen.

    @sterko
    Van harte gegund Herkenbaar ook, behalve dan dat er bij mij boven de (bedrijfs-) Holding nog de persoonlijke BV's zitten van de aandeelhouders. En daar zit de oppottelarij voor mij. In de (bedrijfs-) Holding een heel gezonde buffer aan weerstandsvermogen, boven een aantal kengetallen keren wij resultaten uit aan de aandeelhouders om individueel over te beschikken.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #41296
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #41297
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Tuin gedeelte is klaar en nu naar de waterkant om een visje (proberen)te vangen.





    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  19. #41298
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, ergens best wel grappig. Voor de AVA van gisteren stond ook de benoeming van een nieuw RvC lid, alsmede de goedkeuring van de bijbehorende vergoeding op de rol. Het betrof hier mijn vorige ceo Nederland. Dat ik nog eens een uitspraak mocht doen over zijn salaris!?!. Toen ik hem daarover appte volgde een leuke humoristische reactie. Hij blijft een sympathieke gast.
    Gisterenavond mijn ooo aangezet met 'back on Monday'. Realiseer ik me zojuist dat het dan 2e Pinsterdag is. Hoewel er genoeg privé dingen voor vandaag op de rol staan, straks toch maar even de PC aanslingeren. Er is een consultatie binnen gekomen en een uitnodiging voor een beleidsoverleg met de Toezichthouder.
    Maar ... vanavond dan absoluut toch even een paar binnengekomen flesjes van Klosterweingut der Abdei St. Hildegard gaan proberen met mijn boezemvriend en beide eega's via een virtuele wijnproeverij. We moeten de zaken natuurlijk wel in balans houden.
    Laatst gewijzigd door robasto; 21-05-21 om 12:13.
    The desire to know is natural to all good people.

  20. #41299
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanuit Apeldoorn. Ochtend training geven. 6 deelnemers in een enorme zaal, keurig geregeld door Van de Valk.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #41300
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Goedemorgen vanuit Apeldoorn. Ochtend training geven. 6 deelnemers in een enorme zaal, keurig geregeld door Van de Valk.
    Bij de nieuwe of de oude .
    Bij de nieuwe woon ik nog geen 5 minuten vandaan.

    Koffie staat klaar.

    Goedemorgen.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •