Goedemorgen.
😎✌🏻
Goedemorgen vanuit Venlo.
20210817_142531.jpg20210817_105031.jpg
Het eerst systeem gaat zo aan de vacuüm pomp en morgen komt een collega helpen en de zaak denkt dat we dan vrijdag gereed zijn.....
😎✌🏻
😎✌🏻
Zo'n klus als nu in Venlo, is dat een doorsnee 'ingreep'? 'k Ben niet thuis in die wereld, maar ik proef een beetje dat het een lastige cq rot klus is. Hoe komt dat? Is zo'n apparaat zo complex, of heeft het te maken met de manier waarop het is opgebouwd? I.i.g. fijn dat je vandaag een extra handje hebt. Heb je tenminste ook nog wat aanspraak.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Je bent er vroeg daar mee bij @robasto
Goedemorgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Het is geen dagelijkse klus,dit is één van de complexer machines die we hebben. Per circuit zitten er 8 elektrische kleppen in om warm en koud water te maken en alles is redelijk dicht gebouwd. De condensors kregen wat olie vlekken en dat betekent dat ze lek zijn,de oude zijn naar de fabriek gestuurd om te achterhalen hoe dat kan. De aansluiting van de nieuwe condensor komen niet overeen met de oude en moeten aangepast worden en die leidingen(54mm roodkoper) zitten in het midden van de machine. 20210819_142951.jpg
1 circuit is gereed voor ibs en morgenochtend de andere circuit de koudemiddel terug pompen en dan aanzetten en dan alles controleren schrijf rapporten, f-gassen rapporten, ibs rapporten maken logboek invullen troep opruimen en dan de materialen naar de zaak brengen en dan weekend en maandagmiddag een gesprek met een andere werkgever. Ik hoop dat het uitleg duidelijk is.✌🏻
😎✌🏻
Hoi @PaudiA, fijn dat je deze n00b een beetje uitleg wilde geven. Het is dus best wel complex. Zijn jullie overigens ook de fabrikant van dit soort machines, of zijn jullie een specialist in dit type werk? Je hebt het nl over 'opsturen naar de fabriek', vandaar.
Wij nemen deze af van een fabriek die daar gespecialiseerd in is om ze te bouwen,meerdere merken doen dat. Dat is goedkoper dan zelf een fabriek op te zetten. In Dion (Frankrijk) en Burgos (Spanje) staan fabrieken die verschillende machines maken voor Europa Afrika en midden oosten en dan nog hele grote fabrieken in Amerika. We worden wel regelmatig op de hoogte gehouden ivm met de regelingen.
20210818_145851.jpg
Sommige regelingen hebben wel een paar honderd Parameters om alles in te regelen.
😎✌🏻
Goedemorgen.
Laatste vrije dag al weer.
Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Morning all
alweer flink aan t werk van huis uit (ondanks eerder genoemde zaken)
Woensdag heb ik me vergaloppeerd; wilde halve dag extra naar t werk ivm opbouwen uren. Dit werd een lange dag met nogal wat issues... Duidelijk teveel. Deels eigen schuld omdat ik een "schip zag zinken" en daarmee aan de slag ging. (valkuil) Niet meer doen dus in die mate en in deze fase.
Bevindingen aangaande mijzelf, ter info, op mail gezet naar leidinggevende.
Da's niet zo mooi. k Begrijp het wel, de valkuil komt grotendeels ongetwijfeld voort uit een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel.
Benieuwd hoe er op je mail gereageerd wordt. Maar bedenk, alleen jijzelf weet waar bepaalde grenzen liggen en hoe deze te bewaken. Het thuisfront zal dat ongetwijfeld met me eens zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
Vaak is het automatisch dat je het doet.
Je merkt het pas naderhand dat het te veel was.
Het blijft moeilijk zoiets.
Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Goedemorgen, na een lange week in Venlo toch met een goed gevoel de klus afgerond en mijn collega was verbaasd over het hoge werk tempo wat ik heb en was na 2 dagen helpen al redelijk moe.
Uhhh ja ik werk meestal alleen en het tempo heb ik ontwikkeld in de afgelopen jaren, kan heel moeilijk stil zitten en het plezier in het werk is ook groot.
Zo meteen boodschappen doen en dan rustig rommelen rond het huis en vanavond de bbq aan en dan wat dingetjes opschrijven die ik maandagmiddag wil bespreken tijdens een gesprek met een andere werkgever.
@robasto bedankt voor de informatie. 👍🏻
😎✌🏻