Pagina 2096 van 2303 EersteEerste ... 10961596199620462086209220932094209520962097209820992100210621462196 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41.901 tot 41.920 van de 46058

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #41901

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    @ketelapper ; Netjes hoor. Dat zie je niet vaak, maar ergens hoort het natuurlijk ook weer bij jouw functie.

    Wat mij opvalt: Mensen die je normaliter in pak ziet, zitten in de teams call dan toch maar met de polo (zomer) of de hoodie (winter) achter de laptop zitten. Ik vind dat wel erg grappig, en doe er dan ook graag aan mee

    Ander puntje: Scheren doe ik ook nog maar 1x in de 2 weken
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #41902
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, gisteren de buitenkant en velgen gewassen en straks in de was zetten en dan de binnenkant schoonmaken van de b6. Vanmiddag lekker vissen en rustig nadenken over de dingen die op mijn pad komen, afgelopen vrijdag gebeld of ik nog interesse had voor de overstap naar een andere werkgever en dan nog nadenken over de toekomstige woon gelegenheid. Donderdagavond een aanvaring gehad met een buurman die een huurwoning heeft en die begon meteen dat ik veel geld kreeg en hun alleen maar een andere woning en verhuis kosten HÉ.... ik blijf ook liever hier wonen ipv geld en verhuizen en ik heb een gokje gewaagd en dat is goed geweest en heb ik een probleem met mijn woning dan moet ik dat zelf regelen of opknappen en jij kan de woningstichting bellen en op je reet blijven zitten wat je al 25 jaar doet....zoek het lekker uit buur.


    Laat m toch in z'n eigen sop gaarkoken. Wat een knurft.
    Gunt een ander t licht in de ogen nog niet.
    Kortzichtige dekzwabber.

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #41903
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, gisteren de buitenkant en velgen gewassen en straks in de was zetten en dan de binnenkant schoonmaken van de b6. Vanmiddag lekker vissen en rustig nadenken over de dingen die op mijn pad komen, afgelopen vrijdag gebeld of ik nog interesse had voor de overstap naar een andere werkgever en dan nog nadenken over de toekomstige woon gelegenheid. Donderdagavond een aanvaring gehad met een buurman die een huurwoning heeft en die begon meteen dat ik veel geld kreeg en hun alleen maar een andere woning en verhuis kosten 😳 HÉ.... ik blijf ook liever hier wonen ipv geld en verhuizen en ik heb een gokje gewaagd en dat is goed geweest en heb ik een probleem met mijn woning dan moet ik dat zelf regelen of opknappen en jij kan de woningstichting bellen en op je reet blijven zitten wat je al 25 jaar doet....🖕🏻zoek het lekker uit buur.


    😎✌🏻
    Ander werk in dezelfde plaats of heel ergens anders omdat je toch al moet verhuizen of zo? Technische mensen zoeken ze overal op het moment, ik wordt het afgelopen half jaar al veel gevraagd.
    Ons bedrijf zoekt al een tijdje een technische man maar ze lopen de deur voorbij om de simpelste dingen zoals om 06:00 beginnen bijvoorbeeld.
    Er is de luxe om te kiezen a.t.m.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #41904
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ander werk in dezelfde plaats of heel ergens anders omdat je toch al moet verhuizen of zo? Technische mensen zoeken ze overal op het moment, ik wordt het afgelopen half jaar al veel gevraagd.
    Ons bedrijf zoekt al een tijdje een technische man maar ze lopen de deur voorbij om de simpelste dingen zoals om 06:00 beginnen bijvoorbeeld.
    Er is de luxe om te kiezen a.t.m.
    Was al langer op zoek naar een andere werkgever en wil wel in de koeltechniek blijven, nu landelijk en het bedrijf waar ik op gesprek bent geweest en een dagje mee gelopen heb zitten veel op Schiphol-rijk en dat is 45 minuten rijden van mijn woonplaats. Het verhuizen is afgelopen donderdag te spraken gekomen om dat de woningstichting het te duur vind om de overige huizen op te knappen en we wonen tegen het centrum aan en bij een haven en er staan nu 124 huizen en daar komen appartement en daar kunnen ze meer de hoogte in dus meer huizen is meer geld vangen. Aankomende maandag gaan we (3 eigenaren) praten over hoe we het beste kunnen aanpakken en elkaars voorkeur bespreken.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  5. #41905
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Was al langer op zoek naar een andere werkgever en wil wel in de koeltechniek blijven, nu landelijk en het bedrijf waar ik op gesprek bent geweest en een dagje mee gelopen heb zitten veel op Schiphol-rijk en dat is 45 minuten rijden van mijn woonplaats. Het verhuizen is afgelopen donderdag te spraken gekomen om dat de woningstichting het te duur vind om de overige huizen op te knappen en we wonen tegen het centrum aan en bij een haven en er staan nu 124 huizen en daar komen appartement en daar kunnen ze meer de hoogte in dus meer huizen is meer geld vangen. Aankomende maandag gaan we (3 eigenaren) praten over hoe we het beste kunnen aanpakken en elkaars voorkeur bespreken.


    😎✌🏻
    Duidelijk! Dus je hebt ook nog de keuze om heel ergens anders te gaan wonen, huizen zijn duur a.t.m dus je koopt niet zomaar wat anders voor weinig of je moet richting zuid friesland groningen of noord drenthe vertrekken, als je buitendienst monteur bent met eigen bus kan dat soms ook leuk gaan.
    Al eens nagedacht over zzp? Ook best een lucratieve business tegenwoordig.

    Koeltechniek zoekt ook al jaren mensen, engie refrigeration bijv (tegenwoordig andere naam)
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #41906
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.
    Lekker na bed toe.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #41907
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanuit een mistig Groene Hart. Het wordt een dagje van veel (waarschijnlijk tijdrovende) belletjes plegen vanaf mijn zolderkamer. Niet alleen over stand van zaken dingen etc., maar ook over het internationaal succelvol naar voren geschoven krijgen en verkozen worden van een specifieke NL kandidaat in een overleg van de Europese Centrale Bank.
    Voor de Europese 'aanbiederszijde' zijn er in totaal 8 stoelen beschikbaar. Duitsland en Frankrijk claimen daar er al meer dan de helft van. Natuurlijk, het zijn qua oppervlakte grote landen, maar tav hun automatiseringsgraad van betalingsverkeer voor de consument (mobiel en internet), lopen ze mijlen ver achter t.o.v. bijv. NL. Wellicht dat jullie recentelijk daar ook wat over in de krant hebben gelezen. Als die landen hun stempel gaan drukken op hoe het de komende jaren moet in Europa op dat vlak, dan houden we ons hart vast. Het sentiment van: wat in NL gerealiseerd is is wellicht mooi, maar 'not invented here' dus gaan we niet doen.
    Laatst gewijzigd door robasto; 15-09-21 om 08:05.
    The desire to know is natural to all good people.

  8. Ad
  9. #41908
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, @Rol-Co ik ga al helemaal niet verhuizen naar het noorden dan maar Vinkeveen (grapje)en zzp'er dat gaat niet gebeuren. Meerdere vrienden zijn zzp'er en ik wil niet ruilen met ze en sommige zijn naar jaren weer voor een baas begonnen. Ik wacht op me gemak af wat er op mijn pad komt.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  10. #41909
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanaf kantoor 's-Hertogenbosch. Qua afspraken lege dag, qua werk alles behalve leeg. Maar wel ontspannen gevoel om eens een dagje eigen baas over tijdsindeling te zijn en om meer rust te hebben in babbeltjes en belletjes.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #41910
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanaf het werk.
    Nog iets méér dan een uurtje te gaan, en dan ook meteen weekend.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #41911
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen! Vandaag (en morgen) kantoor Eindhoven. Vanavond bijtijds 'bankzaken' met verse Autovisie, hoop ik.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #41912
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen vanaf kantoor Amersfoort, straks de ramen van de b6 doen en nu de voortuin aanpakken.


    Fijne dag allemaal.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  14. #41913
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, straks de polder in om te gaan vissen.



    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  15. #41914
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Kantooruurtjes weer in 's-Hertogenbosch vandaag. Namiddag bijtijds naar huis want douchen-omkleden-wegwezen naar bruiloftsfeestje van compagnon vanavond
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #41915
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.


    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #41916
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, straks de polder in om te gaan vissen.
    Succes. Benieuwd met hoeveel kabeljauw je thuis komt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  18. #41917
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Succes. Benieuwd met hoeveel kabeljauw je thuis komt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    🙈...




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  19. #41918
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Goedemorgen, straks de polder in om te gaan vissen. 😎✌🏻
    En?? Was het wat?? Ik Denk dan aan witvis in de hoge….. of lage……. Vaarten.
    Maar ben wel benieuwd naar het resultaat 😎
    Laatst gewijzigd door jan v s; 17-09-21 om 21:34.
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  20. #41919
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    En?? Was het wat?? Ik Denk dan aan witvis in de hoge….. of lage……. Vaarten.
    Maar ben wel benieuwd naar het resultaat 😎
    Samen met de buurman lekker zitten vissen en praten over de toekomst, onze huizen gaan binnen 4 a7 jaar plat. Toevallig geen foto's gemaakt en het klopt inderdaad witvis.




    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  21. #41920
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Maar….. hoe was de vangst? En waar hebben jullie gezeten dan??
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •