Pagina 2232 van 2311 EersteEerste ... 1232173221322182222222282229223022312232223322342235223622422282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 44.621 tot 44.640 van de 46215

Onderwerp: Het goedemorgen topic

  1. #44621
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Zo meteen kapper en verder weinig op de planning vandaag.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #44622
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen,boodschappen doen en dan met de b6 aan de gang. In de avonduren wat verhuis dozen ingepakt en ik ga een slaapkamer opofferen om als opslag te functioneren. Eind van de dag gaat er een lamsbout (1.6kg)op de bbq.



    😎✌🏻🇳🇱
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  3. #44623
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all

    Gisteren nog erg fris.
    Here comes the sun

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #44624
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Morning all

    Gisteren nog erg fris.
    Here comes the sun

    Heerlijk om buiten te zijn,goed dag je geniet @HD1



    😎✌🏻🇳🇱
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  5. #44625
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Morning all

    Gisteren nog erg fris.
    Here comes the sun

    Heerlijk die aanblik van ontspannen genieten. Moet ik toch echt maar eens een voorbeeld aan nemen.
    Van de week weer een beetje druk bezig geweest. Op grond van allerlei in- en externe regeltjes nemen we weleens afscheid van klanten. Nu is de politiek opgestaan en stelt: iedereen heeft recht op eten, een dak boven zijn hoofd én een bankrekening. Het lijkt erop uit te draaien, dat we als sector verplicht worden categorie X, Y en Z toch als klant in de boeken op te moeten gaan nemen. Beetje opmerkelijk als je bedenkt dat onze sector nog niet al te lang geleden daar fikse boetes van Toezichthouders voor kreeg.
    Gesprekken gehad over inzet van secure email. De hoeveelheid aan onduidelijkheid van wat het is hoe het werkt en wat daar voor nodig is, blijkt bij verschillende gesprekspartners van de Overheid erg groot. Om de drempel van 'onbekend maakt onbemind' te slechten, maar aangeboden een specifieke sessie te arrangeren waar t in Jip-en-Janneka taal uitgelegd gaat worden.
    Tot slot, kijkend naar de foto, realiseer ik me dat de winterwielen nu langzamerhand toch echt wel gewisseld mogen worden. t Eerdere plan daartoe had ik nl uitgesteld.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 03-06-23 om 10:10.
    The desire to know is natural to all good people.


  6. #44626
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Weer op het werk, verder met de stop .
    Net als gisteren weer 10 uur werken, en morgen ook nog.

    Toch verkeerd gepland, zie ik geen F1.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #44627
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, rustig bijkomen onder de patio en straks moet er iets gedaan worden waar ik gisteren geen zin meer in had. Gisteren wel een trekhaak aangesloten en as zaterdag kijken of alles is goed aangesloten. Vanmiddag 1.6 kg lamsbout op de bbq en F1 kijken en genieten van de zondag.
    20230604_112637.jpg
    😎✌🏻🇳🇱
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  8. Ad
  9. #44628
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, terug in de tijd. In alle vroegte al luid pratende kinderen vanuit de slaapkamer naast ons. Twee van mijn/onze kleinkinderen (3 en 5 jr oud) zijn een nachtje komen logeren. Leuk, maar altijd weer even wennen het zo wakker worden. Straks maar eens kijken wat we gaan doen,. Een stukje de natuur in waarschijnlijk. En misschien na afloop wel even bij @PaudiA langs. Die lijkt gerekend te hebben op bezoekende mee-eters

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  10. #44629
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all

    Wat later dan gebruikelijk; werd zomaar "laat" wakker.

    En toen was de buurman er

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #44630
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Na 2 vroege en lange ochtend diensten, ook kang geslapen.
    Van middag eerder na het werk, ook weer een lange dag.



    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #44631
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen! De eerste uurtjes van deze zondag alvast besteed aan rustig ontbijt én aan het opruimen van de festiviteiten van gisteren. Mrs. werd "50-" (oftewel 49 ) en dat hebben we 's middags gevierd met wederzijdse familie en 's avonds met vriendengroep. Hele dag dus gezelligheid en voorzien in hapjes en drankjes. Erg leuk om tussen onze reizen door dit jaar, zoveel lieve mensen te mogen ontvangen.

    Eens nadenken of ik @robasto een lift kan geven naar @PaudiA Met het weer van vandaag zoek ik nog wel bestemming voor een dakloze rit. Dus elders F1 aanschouwen, kan wel aanlokkelijk idee zijn. Of bij @HD1 op de camping de satellietontvangst testen. Of...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #44632
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    ... Met het weer van vandaag zoek ik nog wel bestemming voor een dakloze rit. Dus elders F1 aanschouwen, kan wel aanlokkelijk idee zijn. Of bij @HD1 op de camping de satellietontvangst testen. Of...
    Suggestie voor kleine tour. Overweeg
    ANWB Heuvelrugroute
    Nederland, Utrecht, Bunnik
    Laatst gewijzigd door robasto; 04-06-23 om 12:58.
    The desire to know is natural to all good people.

  14. #44633
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    ... opruimen van de festiviteiten van gisteren. Mrs. werd "50-" (oftewel 49 ) en dat hebben we 's middags gevierd met wederzijdse familie en 's avonds met vriendengroep. Hele dag dus gezelligheid en voorzien in hapjes en drankjes. Erg leuk om tussen onze reizen door dit jaar, zoveel lieve mensen te mogen ontvangen.
    Wil de misses alsnog hartelijk feliciteren van me svp. Eens zal er een moment komen om dit vast nog eens persoonlijk te mogen/kunnen doen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #44634
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, heb er zin in vandaag. Interessante topics op de agenda. Twee maal statistische kwesties over compleet verschillende aangelegenheden, een voorbereiding voor een juridische vergadering en tot slot een Ken Uw Klant afstemming. En dat geheel mag ik 's avonds aftoppen met een proeverij van het wijngilde. Allemaal leuk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  16. #44635
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Vandaag eerste voorbereidingen voor de volgende reis: strijken en alvast een en ander klaarleggen. Vanavond online meeting over de reis daarna al (Canada) dus overdag nu al flink reisgids en ons programma bestuderen.

    Dank @robasto , doorgegeven aan mrs.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #44636
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Morning all

    Zon schijnt weer volop, wind nog steeds NO, wat een frisse situatie oplevert.

    Straks weer naar 1e huis.
    Wat zaken te doen en weer lekker knuffelen met Boes.

    Laatst gewijzigd door HD1; 05-06-23 om 07:40.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #44637
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen.

    Zo dat was de laatste lange dag werken, nu gewoon verder met fe gewone diensten.

    En vanaf vandaag komen er veel buiten firma's aan het werk.

    Op hoop van zegen dat het allemaal goed gaat.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  19. #44638
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Heerlijk de hele dag aan het knutselen geweest. Vandaag en morgen een koelmachine demonteren en volgende week woensdag naar Breda om te monteren.



    😎✌🏻🇳🇱
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  20. #44639
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen, het eerlijk zijn kan weleens hard aankomen. Maar als beide partijen er uiteindelijk -bij het terugblikken erop- per saldo beter uit komen dan was het de moeite waard vind ik.
    Met veel pressie vanuit een centrale project groep die rechtstreeks door een RvB-lid aangestuurd wordt, moest er plots van alles en nog wat met de grootste urgentie worden gedaan; absolute prio één. Toen deze marsorders mij bereikten was ik verbaasd. Het betrof iets waar ik een ruime twee jaar geleden in had meegedraaid als onderdeel van een internationale werkgroep. Geregeld toen intern erop geattendeerd, dat er iets groots aan zit te komen en dat de betreffende inspanningen fors zouden zijn.
    Ondanks herhaalde waarschuwingen was t blijven liggen en nu moest er op stel en sprong van alles gedaan worden; zeker door ons bedrijfsonderdeel. Wij liepen nl 2 maanden achter op de planning van het centrale programma?!?
    Na een kleine 3 weken intensief werken, blijken we opeens 2 weken vóór te lopen. Bijna alles wat we tevens extern in stelling gebracht hadden moeten we nu voorlopig even parkeren. De centrale club kan vooralsnog niet datgene opleveren wat we nodig hebben in de afstemming met onze leveranciers.
    Dat wij niet blij zijn en onze externe partijen de eerder uitgeoefend druk niet begrijpen zal duidelijk zijn. Het gisteren gevoerde gesprek met het centrale programma verliep niet zachtzinnig. Toen we de voorgelegde activiteiten -die volgens het centrale programma al klaar waren- gefileerd hadden, restte eigenlijk geen andere conclusie dan dat ons powerpoint bullshit bingo was voorgeschoteld.
    Vandaag gaan we hernieuwd om tafel zitten want uiteindelijk willen we beide hetzelfde: op tijd klaar zijn voordat de nieuwe EU-regels van kracht worden.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 07-06-23 om 05:47.
    The desire to know is natural to all good people.

  21. #44640
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goedemorgen topic

    Goedemorgen. Zo meteen sessie voor mijn studie dit jaar. Daarna alle informatie uit digitale Canada-bijeenkomst van gisteravond verwerken in ons reisplan voor juli/augustus.

    @robasto
    Sterkte! Knap hoe monter jij dit kunt opvatten en de overgrote dosis 'I told you so' kunt wegslikken In mijn (voormalige) positie als één van zulke externen kon ik met iets dergelijks vaak wel dealen, door een factuur overeen te komen voor de gereserveerde uren die niet op stel en sprong 'herplanbaar' zouden zijn. Maar voor jou als interne rest er waarschijnlijk niets dan wat beduimelde excuses? Excuses die in mijn beleving evenveel bullshit bingo-potentie hebben als wat je al voor je kiezen hebt gekregen. Anyway, niet aan mij om jouw moraal te verminderen dus kop op
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •