Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 37 van de 37

Onderwerp: Dieren Terroristen berechten die hap

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    De laatste fatsoenlijke opmerking van een politicus over verkeer was van die limburgse VVDer die in een interview zij dat hij regelmatig te hard reed als de weg toch leeg was (doen er wel meer, maar hij was de enige die er voor uit kwam). verder zien ze de auto alleen maar als handige melkkoe (zelf betalen ze er toch niet voor)
    Zoiets heeft Heinsbroek toch ook gezegd. Oke, het is twijfelachtig of je die man politicus mag noemen...

    En die voorstellen kennen we inmiddels, dan blijkt het in een keer 's nachts niet te kunnen omdat er anders te veel milieuoverlast komt. Het is gewoon een complot, ze verlagen de maximumsnelheid zolang totdat iedereen gaat fietsen omdat dat toch sneller is. Misschien dat ze dan gelijk de man met de rode vlag kunnen instellen, zoals die in Engeland in 1864 (of zoiets) verplicht werd voor stoomauto's uit te rennen om andere verkeersdeelnemers te waarschuwen... En gooi die grenzen voor Kenianen en Ethiopiers maar open, want we zullen heel wat goede hardlopers nodig hebben. :wink:

    Ik ga er ook niets meer over zeggen, omdat:
    A) Henkjan gewoon gelijk heeft.
    B) Het slecht is voor m'n bloeddruk.
    C) Iedereen het hier in grote lijnen waarschijnlijk toch met elkaar eens is.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #22

    Standaard

    Als we allemaal de auto 1 week laten staan, is er niet eens meer geld om al de politieke partijen in stand te houden,laat staan groen-links,en overgens rijden de meeste partij-leden in de dikste auto's rond.

    Ik ben van mening:alle spoorrails weg,en asvalteren die hap,rijden we met de auto zo van stad naar stad want "in de auto willen we zijn zonder die trein" (kunnen we ook gewoon blijven roken)

    Groeten,Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dara
    Ik ben van mening:alle spoorrails weg,en asvalteren die hap,rijden we met de auto zo van stad naar stad want "in de auto willen we zijn zonder die trein" (kunnen we ook gewoon blijven roken)

    Groeten,Ray.
    dat roken is dus weer een foute opmerking..
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.852
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dara
    Als we allemaal de auto 1 week laten staan, is er niet eens meer geld om al de politieke partijen in stand te houden,laat staan groen-links,en overgens rijden de meeste partij-leden in de dikste auto's rond.
    Ja, maar niet die van de groene partijen, wat dat betreft zijn ze wel principieel... die komen allemaal met het openbaar vervoer.

    Tom

  5. #25

    Standaard

    Het valt mij op dat veel groene mensen in citroëns rijden, en dan vaak oude modellen zonder kat. Niet echt milieuvriendelijk lijkt mij. Om dat vervolgens te compenseren rijden ze dan weer zo lang mogelijk zonder licht. En da's weer niet echt goed voor de verkeersveiligheid :x


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horch
    Het valt mij op dat veel groene mensen in citroëns rijden, en dan vaak oude modellen zonder kat. Niet echt milieuvriendelijk lijkt mij. Om dat vervolgens te compenseren rijden ze dan weer zo lang mogelijk zonder licht. En da's weer niet echt goed voor de verkeersveiligheid :x
    Ja, en dan vanuit je eend bij 110 zeuren over die yuppie's die met 130 langskomen omdat dat hardrijden zo vervuild :?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  7. #27

    Standaard

    130Km/uur een Yuppie.

    110Km/uur een linkse groene in een eend.

    100Km/uur gewone man(of Audiforumlid met veel bekeuringen) :?

    80Km/uur zwarte pet, rijdt alleen op zondag.

    >130Km/uur Niet Groen Links stemmend Audiforumlid die nog niet teveel bekeurd is tevens regelmatige lezer van Gummen en de TufTufClub :shock:

    [/img]

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Kater70 schreef:
    dat roken is dus weer een foute opmerking
    Ook als roker spek ik de staats kas,en gezien dit niet naar de gezondheidszorg gaat zullen daar die dikke regeeringsauto's wel van betaald worden,moet je eens kijken als die 4 miljoen mensen morgen allemaal stoppen met roken,krijgen we een miljarden-tekort,en rijden we allemaal weer op klinker-weggetjes :shock: :shock: :shock:

    Gr,Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  10. #29
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    De discussie die ik hier lees is een politieke discussie, dus ook een discussie zonder eind.

    Ik ben ook geen groenlinks-fan, maar laten we in godsnaam iedereen in hun waarde laten en (klinkt misschien wat afgezaagd, maar toch elkaars meningen respecteren.

    Doel van een forum als audiforum.nl is toch dat een groep mensen die dezelfde interesses hebben elkaar kunnen helpen, adviseren en vragen stellen en niet met elkaar in discussie gaan over politieke zaken.

    Met die strenge maatregelen van groenlinks (mochten ze ooit aan regeren toekomen) zal het echt wel meevallen denk ik zo.

  11. #30

    Standaard

    Niet populair in deze barre tijden, maar ook ik ben een roker :x Weliswaar niet in de auto, maar toch. Ik probeer met iedereen rekening te houden, en dat lukt volgens mijn bekendenkring prima, maar ik ben het zolangzamerhand echt zat om als een paria behandeld te worden.
    Iedereen die stopt, superveel sterkte en succes, en iedereen die doorrookt, minstens evenveel sterkte en succes

    Up the Irons

  12. #31

    Standaard

    Sorry, ik liet me even gaan, helemaal off topic :oops: :oops:

  13. #32
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Niet erg, ik spreek je wel bij een of andere belachelijke paal in een openlucht perron............???????

    Grtz. een schoorsteen
    One liter, driver's licence eater...


  14. #33

    Standaard

    De afzuigpaal???????

    Nee dank je Arlo 8)

  15. #34

    Standaard

    Schand-paal

    PS:hoe ziet zo'n trein er eigenlijk van binnen uit??????
    It's just me,myself,and my Ford

  16. #35

    Standaard

    Ik steek wel eens zo'n spoorweg overgang over en denk dan:men,,,hier had asfalt kunnen liggen.

    Nou ja,je kunt niet alles hebben.

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  17. #36

    Standaard

    Ik ben niet echt een liefhebber van de trein, hoewel ik hem toch wekelijks gebruik. Wanneer je in het centrum van een stad moet zijn, kan het zeker voordelen hebben om op een rustig punt te parkeren en in de trein naar het centrum te stappen.
    De parkeerplaatsen in het centrum zijn nu niet echt dik gezaaid en ook de infrastructuur van de meeste centra blinken nu niet echt uit in hun doorstroom. Het asfalteren van spoorlijnen lijkt me dus vrij nutteloos, omdat je dan in de stad kan komen met je auto maar je vervolgens rond kunt blijven rijden omdat je hem nergens kwijt kunt.

    Iedereen de trein in, is ook een utopie. Zie maar eens op een bedrijventerrein te komen met het openbaar vervoer. Als je er al komt, heb je waarschijnlijk een 1 keer in het uur verbinding of alleen tussen 8 en 10 en 16 en 18, moet je eerst naar een of ander groot station reizen, terwijl je eigenlijk maar 10 kilometer de andere kant op hoefde. Met als gevolg dat je een uur met het openbaar vervoer onder weg bent...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  18. #37

    Standaard

    340@7000 zegt:
    De parkeerplaatsen in het centrum zijn nu niet echt dik gezaaid
    Als we de stations plat gooien,kun je er prima een parkeergarage neer zetten,dan is er plaats zat,dus dat probleem is ook weer opgelost!!!

    Gr,Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •