Bekijk Poll Resultaten: Wat Stem jij?

Stemmers
103. Je mag niet op deze poll stemmen
  • PvdA

    10 9,71%
  • VVD

    24 23,30%
  • CDA

    21 20,39%
  • SP

    16 15,53%
  • Christen Unie

    7 6,80%
  • Groen Links

    3 2,91%
  • PVV (Wilders)

    15 14,56%
  • EenNL

    6 5,83%
  • SGP

    0 0%
  • Fortuyn

    1 0,97%
  • D66

    0 0%
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 188

Onderwerp: Wat stemt de AF-er?

  1. #1
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Wat stemt de AF-er?

    In navolging van het politieke topic ff een polletje! :-D
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  2. #2

    Standaard

    ik zit serieus sterk aan wilders te denken, hoorde m laatst op de radio zeggen dat er een groot taboe heerst op racisme, en dat de linkse partijden iedereen die er een mening over heeft verketteren

    tja dat ben ik wel met hem eens, en de taboe (die door links in stand wordt gehouden) maakt een eerlijke discussie hierover onmogelijk

    Het is een mon**l met een dom kapsel, maar hij heeft er toch wel goeie punten tussen zitten

    ik denk dat ik toch maar op hem stem, niet omdat ik hem als premier wil (dat wordt ie toch niet) maar gewoon zodat ie wat tegengas kan geven tegen de rest van de regering

  3. #3

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Wilders in de regering, krijgen we weer zo'n stelletje ongeorganiseerde idioten die geen verstand van politiek hebben en net als de LPF veel geld gaan weggooien en ons land internationaal voor gek zetten... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    Tsja, ik zou volgens de stemwijzer tot mijn grote schrik Wilders moeten stemmen... :? Maar of dát goed komt?

    Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, het kan ook nog een strategisch verhaal gaan worden... Al geloof ik ook niet al te veel van al die peilingen.



    @Rolf: Ik mis de Blaath-partij nog! :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...


  6. #6

    Standaard

    heb je ook wel een goed punt, maar dat schaapachtige links is helemaal idioot, zorgstelsel is compleet doorgeslagen en ondertussen verdient iemand met een uitkering meer als een stratemaker die de hele dat hard werkt :-?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Wilders in de regering, krijgen we weer zo'n stelletje ongeorganiseerde idioten die geen verstand van politiek hebben en net als de LPF veel geld gaan weggooien en ons land internationaal voor gek zetten... :?

    Die kans zit er wel dik in... :?

    Eigenlijk gaat dat zelfs ook voor de meeste Fortuijn en Leefbaar afsplitsingen op als je het mij vraagt, evenals de afsplitsingen van reguliere partijen.

    Pest is wel dat ze waarschijnlijk wel wat inbreng gaan krijgen, dus maar zien hoe het afloopt...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Partij voor de dieren zie ik ook nergens in de poll (die zouden van de schrik ook niet weten wat ze moesten doen als ze per ongeluk een zetel zouden krijgen)...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #9

    Standaard

    Nee, er zijn er drie te weinig geloof ik.

    Ik geloof dat de pollkeuzes qua hoeveelheid beperkt zijn, niet?


    Partij voor de dieren, tsja... :? Ik zeg maar niets... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  11. #10
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Dat zijn echte splinterjes waar nooit wat uitkomt, dus...
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  12. #11

    Standaard

    De Christen Unie heeft ook wel een paar goede punten trouwens, dat viel me wel eens op.

    Ik denk alleen dat hun naam niet goed is voor hun marktwaarde... :?



    Nou zal het mij na de verkiezingen benieuwen of onze poll een beetje representatief is voor de uitslag...

    Zo ja, dan kunnen we dit wel vaker doen, over een half jaar of zo, als de regering weer omgekukeld is! :-D



    Trouwens: Dan had je ipv D66 ook wel "overig" neer kunnen zetten, want daar verwacht ik ook niet veel meer van! :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #12
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Trouwens: Dan had je ipv D66 ook wel "overig" neer kunnen zetten, want daar verwacht ik ook niet veel meer van! :-D
    Ja, eigelijk wel, had al bijna op ok gedrukt toen ik bedacht: oh ja, D66 niet vergeten!
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  14. #13
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vermoed dat de kiezers dat wel gaan doen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #14

    Standaard

    wat is EenNL eigenlijk? ik heb er nog nooit van gehoord

  16. #15
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Marco Pastors en zijn bende. Leefbaar Rotterdam-spinoff. Heel sterk geconcentreerd op diverse populaire onderwerpen maar waarschijnlijk niet zulke kanjers als het aankomt op grote landspolitiek, laat staan internationaal.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #16
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Tsja, ik zou volgens de stemwijzer tot mijn grote schrik Wilders moeten stemmen... :? Maar of dát goed komt?
    Balkenende kwam na de test uit op de VVD..... Heb zelf werkelijk geen idee. Probleem is en blijft dat er nu een hoop geschreeuwd wordt maar straks weer niets klaargemaakt kan worden. Nog maar eens goed alle voors en tegens naast elkaar leggen.
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  18. #17

    Standaard

    Ik snap niet waarom de PVDA zo hoog in de peilingen staat. Als er een partij is met 'draaikonten' standpunten, en een vieze rat als lijsttrekker, dan is het de PVDA wel.
    Number one in the hood G!

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    Ik snap niet waarom de PVDA zo hoog in de peilingen staat. Als er een partij is met 'draaikonten' standpunten, en een vieze rat als lijsttrekker, dan is het de PVDA wel.
    Tja, denk dat veel PvdA stemmers niet echt een alternatief zien. SP is misschien wat tè, GL moet je ook maar aan staan en alles rechts van PvdA is bij voorbaat alleen maar voor de rijken en a-sociaal. Maar wat Bos aan gaat, laat ik maar niets zeggen, die kerel speelt het helemaal op de emotie. In elk interview moet ie weer verwijzen naar die huurverhoging van 50 euro met z'n gespeelde ernstige gezichtje. Tja Bos, het leven wordt nou eenmaal duurder, ook voor niet-huurders. Die 50 euro ben ik al kwijt als de hypotheekrente 0,2% stijgt... Maja, 't is wel lekker scoren bij het grootste deel van z'n achterban. Bah.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60
    Heb zelf werkelijk geen idee. Probleem is en blijft dat er nu een hoop geschreeuwd wordt maar straks weer niets klaargemaakt kan worden. Nog maar eens goed alle voors en tegens naast elkaar leggen.
    en daarom zit ik er aan te denken om op wilders te stemmen,

    hij is mischien niet zo snugger als zijn rivalen, maar op een vreemde dubbele manier lijkt me dat een voordeel

    ik bedoel het is de minst "sluwe vos" van het circus

    en tja dat haar :-? maar dat mag geen reden zijn om niet op m te stemmen toch

  21. #20

    Standaard

    ik heb laatst de kiescompas site gedaan, dat is best een goede indicatie van hoe je tegenover de partijen staat.

    overeenkomst op de inhoud wordt in procenten gegeven en wat je van de leider van de partijen vindt ook.


    ondanks dat ik JanPeter nog altijd een suffe knuppel vind en het lang niet eens ben met alle standpunten van het CDA, zit die toch echt nog steeds het dichtste bij.
    ik merk wel dat ik bij de indeling links/rechts helemaal niks meer 'voel' want sommige van mijn standpunten zouden uitgesproken links (toetreding turkije, behandeling asielzoekers) en andere weer juist heel rechts zijn.

    uiteindelijk kwam dus het CDA met een overeenstemmings percentage van 64 procent als hoogste uit de bus.
    en aangezien JP bij mij toch wel redelijk hoog scoort op betrouwbaarheid en vakbekwaamheid.. wordt ie het gewoon.

    Groetjes Wouter
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •