Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #221

    Standaard

    ze willen ook niet integreren,ze spreken de taal moeilijk,wat zou jij doen als je naar frankrijk zou emigreren(de taal leren en aanpassen) wat doen hun,ze zoeken mekaar op (amsterdam-west) en gaan dan de boel terroriseren,na zoveel jaar en dan nog niet fatsoenlijk de taal spreken verdomme,ze moeten hun eigen doodschamen
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  2. #222
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik denk dat het cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat kleiner is dan tussen Nederland en Marokko.

    Bovendien kwamen er veel terecht in dezelfde wijken dankzij betaalbare huizen (en lage salarissen want k*tbaantjes).
    Vergeet ook niet dat de eerste generatie voornamelijk bestond uit laaggeschoolden van het platteland... die zijn iets minder geneigd om de taal te leren en zich aan te passen.

    Nogmaals, geen verdediging maar wel enige nuance.
    En ja, ik zou de taal leren en me aanpassen. Maar als ik naar Frankrijk zou verhuizen zou ik dat ook doen omdat ik het wil, niet omdat het moet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #223
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azahaf83
    Geplaatst door Azahaf83
    Joepie wat ben ik vandaag zo vrolijk oh zo vrolijk zo vrolijk ben ik nog nooit geweest. hoy hoy joepieeeee 1 weg nog twee te gaan.
    Dit kan toch niet :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

    Dit soort gasten moeten toch door hun ip-nummer ofzo te achterhalen zijn?
    Tuurlijk mag dat wel. Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor "hun"... :bad-words:
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  4. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik denk dat het cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat kleiner is dan tussen Nederland en Marokko.

    Bovendien kwamen er veel terecht in dezelfde wijken dankzij betaalbare huizen (en lage salarissen want k*tbaantjes).
    Vergeet ook niet dat de eerste generatie voornamelijk bestond uit laaggeschoolden van het platteland... die zijn iets minder geneigd om de taal te leren en zich aan te passen.

    Nogmaals, geen verdediging maar wel enige nuance.
    En ja, ik zou de taal leren en me aanpassen. Maar als ik naar Frankrijk zou verhuizen zou ik dat ook doen omdat ik het wil, niet omdat het moet.
    Tijdens een reportage op TV zijn ze naar het wijkje van 'Mohammed' geweest. Hoofdzakelijk wat oudere mensen... Heeft nog nooit een woord gewisseld met hen. Kweekte een baard en deed geheimzinnig. Zelfs tegen zijn 'marrokaanse'(?) buurman zei hij niks. Niks intergratie maar was een isolementje aan het metselen....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #225
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Neem nu als voorbeeld eens Chinezen woonachtig in Nederland, eerlijke hardwerkende mensen waar niemand last van heeft. Dan denk ik zo kan het ook. Er zijn chinezen die in de onderwereld zitten en in de drugssmokkel, dat is bekend maar goed als "normale burger" heb je hier geen last van.
    .

    Inderdaad, Mooi voorbeeld. Ik vind het totaal geen lamp dat ze L niet kunnen zeggen! Ze werken keihard en zijn net zo rustig en kalm als de doorsnee 'burger'(wie dat ook moge zijn). Ze hebben ook een veel nederigere cultuur misschien van origine.. Ook zij kunnen aardig vechten, maar vinden het wel best. Waarom zouden ze? Wij vinden het goed met elkaar.......Zo zou het moeten. Franx gaat ook altijd graag eten in hun Wok-paleizen.....Franx vindt het heerlijk!!!
    Wat dacht je van turken. Daar heb je ook weinig last van. Net zo min als van donkere mensen die moslim zijn (zijn er meer dan je denkt).

    Het zijn echt voornamelijk marrokanen en andere noord-afrikanen en arabieren die zo extreem denken.
    Ik heb echter geen verklaring waarom je zo weinig van turkse mensen hoort.
    Als er ergens een groepje jongeren iemand het ziekenhuis heeft ingeslagen (een nachtclub-portier ofzo) dan zijn het 9 van de 10 keer marrokanen.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    [Wat dacht je van turken. Daar heb je ook weinig last van. Net zo min als van donkere mensen die moslim zijn (zijn er meer dan je denkt).

    Het zijn echt voornamelijk marrokanen en andere noord-afrikanen en arabieren die zo extreem denken.
    Ik heb echter geen verklaring waarom je zo weinig van turkse mensen hoort.
    Als er ergens een groepje jongeren iemand het ziekenhuis heeft ingeslagen (een nachtclub-portier ofzo) dan zijn het 9 van de 10 keer marrokanen.
    [ON FORUM TOPIC!] Turken rijden vaak auto's van duitse afkomst. Marokanen rijden meestal in franse auto's (zijn ook veel franstalig). Misschien is dat zo'n bron van ergernis dat ze er humeurig van worden! [ON FORUM TOPIC!]

    Ik weet het niet , wil ook niet generaliseren.. :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #227

    Standaard

    De mensen die hier zijn, zijn hier veelal uit vrije wil, maar weinigen zijn echt gevlucht. Bovendien zou ik niet willen wonen in een land waar de gedachtengang mij niet aan staat. Als je in je thuisland in zo'n gevaarlijke situatie zit dat het onmogelijk is om daar te wonen, dan zou het wel het laatste zijn wat in mij opkwam om dan in een land wat zo goed is om je op te vangen te gaan lopen klagen? Ik denk dat we hier al erg, heel erg tolerant zijn. En dat er iets teveel op die tolerantie wordt ingespeeld door sommige mensen.

    Ik zou me als minderheid terugtrekken als het me totaal niet aan stond, niet proberen de gehele wereld naar mijn hand te zetten.

    En tjah wat zou jezelf doen als je hier kwam, je zoekt elkaar op. Niks mis mee, dat je bij elkaar woont en veel met elkaar doet onderling, en in een andere taal spreekt met elkaar allemaal best. Doe dit dan overigens niet als er mensen bij zijn die het niet kunnen verstaan. Daarnaast is het gewoon goed mogelijk om te integreren en in ieder geval je fatsoen te houden!

    Dat er op wordt gehamerd dat men superieur is (beter dan anderen, men staat boven anderen), dat is het beangstigende eraan, ik geloof dat we allemaal wel weten wat ervan komt als een groep mensen zich superieur voelt, de gevolgen ervan zijn nog maar zo kort geleden dat oudere mensen die nu nog leven dit nog meegemaakt hebben. Relatief vers dus, laat nu maar eens zien dat we er wat van geleerd hebben.........
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  8. Ad
  9. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    De mensen die hier zijn, zijn hier veelal uit vrije wil, maar weinigen zijn echt gevlucht. Bovendien zou ik niet willen wonen in een land waar de gedachtengang mij niet aan staat. Als je in je thuisland in zo'n gevaarlijke situatie zit dat het onmogelijk is om daar te wonen, dan zou het wel het laatste zijn wat in mij opkwam om dan in een land wat zo goed is om je op te vangen te gaan lopen klagen? Ik denk dat we hier al erg, heel erg tolerant zijn. En dat er iets teveel op die tolerantie wordt ingespeeld door sommige mensen.

    Ik zou me als minderheid terugtrekken als het me totaal niet aan stond, niet proberen de gehele wereld naar mijn hand te zetten.

    En tjah wat zou jezelf doen als je hier kwam, je zoekt elkaar op. Niks mis mee, dat je bij elkaar woont en veel met elkaar doet onderling, en in een andere taal spreekt met elkaar allemaal best. Doe dit dan overigens niet als er mensen bij zijn die het niet kunnen verstaan. Daarnaast is het gewoon goed mogelijk om te integreren en in ieder geval je fatsoen te houden!

    Dat er op wordt gehamerd dat men superieur is (beter dan anderen, men staat boven anderen), dat is het beangstigende eraan, ik geloof dat we allemaal wel weten wat ervan komt als een groep mensen zich superieur voelt, de gevolgen ervan zijn nog maar zo kort geleden dat oudere mensen die nu nog leven dit nog meegemaakt hebben. Relatief vers dus, laat nu maar eens zien dat we er wat van geleerd hebben.........
    Wat is/was er aan de hand in Marroko dan, dat ze zijn gevlucht?
    En inderdaad.... als ik ergens op visite ben ga ik ook niet met mijn voeten op tafel....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #229
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Wat is/was er aan de hand in Marroko dan, dat ze zijn gevlucht?
    Minder goede economische omstandigheden. Gevlucht? Naar het geld, waarschijnlijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #230

    Standaard

    Er is laatst een onderzoek geweest onder de moslim jongeren, 70% van de jongeren staan achter de ideen van de EAL. Met andere woorden er staat ons en onze kinderen in de toekomst nog veel meer te verwachten.
    Denk dus ook niet dat de meeste moslim jongeren in de toekomst erg veel respect voor onze normen en waarden hebben.

  12. #231
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Laten we eens beginnen met het volk juist te spellen... Het zijn Marokkanen. 90% van de Nederlanders weet niet waar Marokko ligt. (en 100% wil dat ook niet meer weten).

    Op dit moment is er geen enkele godsdienst, die zo sterk agressie en geweld predikt, als de Islam. Op diverse plaatsen in de wereld is dit jaar herbevestigd, dat de enige geldige straf voor blasfemie, de doodstraf is. En dat wordt door veel imams levend gehouden. De moslims, hier op het forum, die zeggen dat iets dergelijks niet in Koran staat, zijn overgeleverd aan dergelijke Imams, die maken dat wel uit!

    F*ck the Prophet, and the donkey he rode in on...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  13. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Wat is/was er aan de hand in Marroko dan, dat ze zijn gevlucht?
    Minder goede economische omstandigheden. Gevlucht? Naar het geld, waarschijnlijk.
    Valt me op dat metname die extremisten vaak best wel goed opgeleid zijn en dat ze naar het westen komen voor de goede opleidingen. Die zijn hier vaak ook uit zichzelf gekomen.

    Die andere lastpakken, hang randgroep"jongeren" hebben veelal geen opleiding genoten of zijn er in ieder geval verdomd weinig aanwezig. Vaak zijn dit die "jongeren" waarvan de ouders/opa's/oma's in de 60/70-er jaren naar Nederland zijn gehaald/gekomen om hier goedkope arbeid te doen. Dat is op zich ook niet goed te keuren, maar de redenatie die je veel hoort dat we ze hier zelf heen hebben gehaald en dat we het aan ons zelf te danken hebben slaat ook nergens op. Ik geloof niet dat er destijds in de arbeidscontracten stond dat men zich moest misdragen en etters van kinderen met een bek als een scheermes moest opvoeden?
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  14. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Wat is/was er aan de hand in Marroko dan, dat ze zijn gevlucht?
    Minder goede economische omstandigheden. Gevlucht? Naar het geld, waarschijnlijk.
    Pcies, Het is allemaal zo geweldig geregeld hier! Levensbedreigende politieke situaties zijn er niet gaande. Mensen die echt politiek vluchten zijn blij dat ze uit shit zijn......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Laten we eens beginnen met het volk juist te spellen... Het zijn Marokkanen. 90% van de Nederlanders weet niet waar Marokko ligt. (en 100% wil dat ook niet meer weten).
    Sorry :oops:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #234

    Standaard

    Er is laatst een onderzoek geweest onder de moslim jongeren, 70% van de jongeren staan achter de ideen van de EAL. Met andere woorden er staat ons en onze kinderen in de toekomst nog veel meer te verwachten.
    Denk dus ook niet dat de meeste moslim jongeren in de toekomst erg veel respect voor onze normen en waarden hebben.
    Al die tegenwerpingen zijn gewoon k*tsmoesjes. Ik krijg langzamerhand het idee dat "ze" elk excuus gebruiken om een jihad in meer of mindere mate te lanceren. De normen en waarden waar zij geen respect voor hebben gebruiken ze wel tegen ons om te krijgen wat ze willen. Zo hypocriet als de pest. Wij moeten maar tolerant zijn maar als we een van hen aanspreken op onacceptabel gedrag dan discrimineren we. Verdraagzaamheid van hun kant is ver te zoeken.

    One way or another: we worden aan alle kanten uitgezogen en de politiek doet er nix aan. Misschien moeten we idd een paar aanvullende voorwaarden in de arbeidscontracten opnemen...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  16. #235

    Standaard

    dat bedoel ik nou wat die azahaf83 nou zegt,net 21 jaar,net uit de luiers en gaat dan een beetje staan juichen,dat blijkt wel weer hoe dom die is,hij komt ook nog wel aan de beurt,dat doet ie alleen om de boel te provoceren en als blijkt dat ie het echt meent,hoop ik dat ie een keer in zijn audi tegen een boom rijdt---maar dat is eigenlijk wel heel crue,das zonde van die audi
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  17. #236
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik heb in een grijs verleden eens onderzoek gedaan naar 'import' van buitenlanders door productiebedrijven en specifieke tewerkstellingen van bv. banken.

    Wij beschouwen Turken als kleine stevige mannetjes met grote snorren, want dat is wat wij te zien kregen. Wat bleek? De bandenfabrikant Vredestein (de eerste grote 'importeur'), selecteerde mannen met een laag zwaartepunt voor het beter kunnen sjouwen van banden.

    Bij banken op typekamers zaten altijd van die prachtige, doorgaans blonde, meiden bij elkaar. Wat bleek? Banken selecteerden bewust op die kenmerken, omdat de arbeidscontracten vanzelf zouden oplossen bij huwelijk en kinderen... :?
    RS6 C5
    A3 TDIe

  18. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    dat bedoel ik nou wat die azahaf83 nou zegt,net 21 jaar,net uit de luiers en gaat dan een beetje staan juichen,dat blijkt wel weer hoe dom die is,hij komt ook nog wel aan de beurt,dat doet ie alleen om de boel te provoceren en als blijkt dat ie het echt meent,hoop ik dat ie een keer in zijn audi tegen een boom rijdt---maar dat is eigenlijk wel heel crue,das zonde van die audi
    Bomen zijn ook altijd de klos bij jou he :wink: .

  19. #238
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    *Wanderer trekt zich terug uit deze discussie...
    /me gaat zich ook terug trekken uit dit topic.
    Ben het absoluut niet eens met hetgeen gebeurd is, en wat mij betreft mogen ze de dader tot zijn laatste zucht opsluiten in Vught, maar ik ben het ook niet eens met sommige reacties die ik hier lees. Ik begrijp de frustratie, en eerlijk is eerlijk, ik moet er moeite voor doen om mijn frustraties niet de vrij loop te laten gaan.
    Zonder tegenspraak is echter geen enkele discussie mogelijk, en ik denk dat dit een gebeurtenis is waar nog lang over gepraat moet worden. Echter, resultaten zullen alleen bereikt worden als er met verstand i.p.v. gevoel over gepraat wordt met de "verschillende" gemeenschappen.

    Eén laatste opmerking wil ik wel nog kwijt. Ik las een aantal reacties waarin de angst voor een 3de wereldoorlog aan bod komt. Zodra Nederland zijn hoofd verliest, en het gevoel de overmacht geeft, denk ik dat die angst akelig snel werkelijkheid wordt.

    Vredige groeten,

    Pascal
    Koekje erbij?

  20. #239

  21. #240
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Eén laatste opmerking wil ik wel nog kwijt. Ik las een aantal reacties waarin de angst voor een 3de wereldoorlog aan bod komt. Zodra Nederland zijn hoofd verliest, en het gevoel de overmacht geeft, denk ik dat die angst akelig snel werkelijkheid wordt.
    Vredige groeten,
    Pascal
    Ik denk niet dat Nederland in staat zal zijn om een wereld-oorlog te ontketenen :?
    Gelukkig niet....
    One liter, driver's licence eater...


Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •