Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #241
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.390
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Ik denk niet dat Nederland in staat zal zijn om een wereld-oorlog te ontketenen :?
    Gelukkig niet....
    Neu, dat doet Bush wel...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  2. #242
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    46
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Mja, dan maken we er toch een burgeroorlog van. Da's tenminste een stuk minder erg :? .
    Koekje erbij?

  3. #243
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Jongens, waar hebben we het over...

    Het probleem is erg groot wat er nu speelt, maar we kunnen alles overdrijven. We zullen het hoe dan ook met elkaar moeten oplossen. EEN ANDERE MOGELIJK IS ER NIET!

    (mijn mening)
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  4. #244
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.390
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Jongens, waar hebben we het over...

    Het probleem is erg groot wat er nu speelt, maar we kunnen alles overdrijven. We zullen het hoe dan ook met elkaar moeten oplossen. EEN ANDERE MOGELIJK IS ER NIET!

    (mijn mening)
    Beste Wanderer. Praten is goed. Maar die dwazen willen niet meer praten. De commisie voor Moslims in wijk X van stad Y wil praten want die schijten nu zeven kleuren.
    Maar de *echte* die-hard zoals deze rand-debiel willen niet praten. Waarom zie je dat niet in ?

    Lees die brief nog eens een keer goed. Het is een regelrechte oorlogsverklaring. Aan jouw, aan mij en aan alle andere "ongelovige varkens".

    De enige hoop op een dialoog komt uit de moslim hoek zelf.
    Je denkt toch niet dat ze naar een westers zwijn luisteren ?
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  5. #245

    Standaard

    ja, zo zien wij het maar afgaand wat ik op die andere fora allemaal lees...
    (mijn mening) krijg ik het idee dat die ongelovigen haat véél dieper zit dan wij denken en als ik dan Franx berekeningetje in ogenschouw neem...

    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar mijn gevoel van veiligheid in m`n eigen land is aangetast, dat is voor mij vergelijkbaar met een mogelijke dief van m`n auto of in huis. Ik kan nergens anders meer heen. De suggestie dat het een gestoorde gek is wordt IMHO ontkracht door de reacties van een hoop gasten op bovengenoemde fora en de media.
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #246
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Ik maak graag onderscheid tussen EXTREEM en NIET-EXTREEM.

    En extreem-linkse niet-allochtone-Nederlanders (Van der G.) zijn in mijn ogen niet minder erg dan extreme-moslims.

    Alles wat extreem is, is fout!
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  7. #247
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar mijn gevoel van veiligheid in m`n eigen land is aangetast, dat is voor mij vergelijkbaar met een mogelijke dief van m`n auto of in huis. Ik kan nergens anders meer heen. De suggestie dat het een gestoorde gek is wordt IMHO ontkracht door de reacties van een hoop gasten op bovengenoemde fora en de media.
    Hetzelfde.....
    Nu ben ik absoluut niet bang uitgevallen.... en voel me ook niet (en nooit) onveilig op straat (ik schijn niet echt als een gewillig slachtoffer over te komen :wink: )
    En zal me ook nooit aanpassen aan enige dreiging.
    (mening voor me houden....omlopen op straat, etc)


    Maar in de lijn van "dief in je auto of huis" ... ik voel me wel "aangerand" in m'n gevoel dat Nederland een vrij land is.
    One liter, driver's licence eater...


  8. Ad
  9. #248
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Vandaag een arabist op tv, die een verklaring gaf, die me aansprak.

    Allah is de grootste en de islam is het heiligste en de enige echte mensen zijn gelovigen (moslims).
    Als dat zo is, waarom leven al die honderden miljoenen moslims dan in zo'n bittere armoede...!? Ergo, het westen (wij) kán niet anders dan de duivel zijn.

    Dus strijden totdat de hele wereld in diezelfde armoede leeft en iedereen alleen nog een matje bezit, waarop je 5x per dag op je knieën kunt bidden.


    Godsdienst? Ik geloof 't ff niet...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  10. #249
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.390
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Ik maak graag onderscheid tussen EXTREEM en NIET-EXTREEM.

    En extreem-linkse niet-allochtone-Nederlanders (Van der G.) zijn in mijn ogen niet minder erg dan extreme-moslims.

    Alles wat extreem is, is fout!
    Heb je gelijk in maar we hebben het hier over extreme mensen maar jij zegt:
    Het probleem is erg groot wat er nu speelt, maar we kunnen alles overdrijven. We zullen het hoe dan ook met elkaar moeten oplossen. EEN ANDERE MOGELIJK IS ER NIET!
    Wat nou overdrijven. met iemand met extreme ideen kun je niet praten. Die heeft een waas voor z'n kop.
    Hoe wil jij het dan "met elkaar oplossen".

    met elkaar betekent 2 gesprekspartners. Helaas loopt één van de twee rond in "bezerk-mode".
    Nee dat worden vruchtbare gesprekken...

    Hier volgt nogmaals het verloop van een standaard escalatie gesprek tussen een radicale IMAM en wethouder "boomknuffel":
    - BK: meneer Imam, wij moeten toch eens praten over uw uitspraken jegens westerlingen
    - IM: waa galieb galieb westerse swijn jij sijn. Jij lager dan honden sijn.
    - BK: nou nou, laten we dat eens nuanceren
    - IM: yalla yalla jij doodvalle
    - BK: uw opmerkingen over vrouwen kunnen in NL niet door de beugel hoor. Foei.
    - IM: frouwe sijn niets. moete bek houwe en koken en schoonmake
    - BK: en homo's kunnen uw welbevinden ook niet echt krijgen he. Toch moet dat wel in NL hoor
    - IM: gomo's moeten allemaal dood. Sijn nog lager dan honden.
    - BK: nou meneer Iman, dit is nu precies wat ik bedoel. U kunt dit hier niet maken hoor
    - IM: waa galieb galieb jij westerse swijn, jij oppasse anders wij jou doodmake
    - BK: nou meneer Ali Radicali, bedankt voor dit prettige gesprek
    - IM: dood aan alle ongelovige, gomo's , vrije vrouwen en westerse swijne !

    Wethouder Boomknuffel komt de vergaderkamer uit. De pers staat em op te wachten:
    - PS: En meneer Boomknuffel, hoe is het gesprek gegaan
    - BK: nou dat ging best goed. We hebben positieve resultaten geboekt.
    - PS: wat heeft u besproken met Imam Ali Radicali
    - BK: de bekende knelpunten he. De rol van de vrouw, homo's en dat men ons westerlingen uitkotst enzo. Ik heb nieuwe inzichten gekregen.
    - PS: en heeft u afspraken kunnen maken met elkaar
    - BK: nou het was best een constructief gesprek. We zijn een stuk nader tot elkander gekomen...

    Stereotypen "Sjakie uit Flodder" gaan fijn praten met een idioot die het liefst ter plekke een dolk in z'n ongelovige rug plant.
    En praten, en praten, en praten...

    Dat is wel de realiteit. Een met bloed doorlopen ogen griebus in een jurk in gesprek met een geitenwollenharensok politicus. Zie je het voor je ?
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  11. #250

    Standaard

    Ik heb het hier ook over extremisme. Echter, ik heb de indruk dat extreem geweld heel vaak ontspoten is aan een verknipte uitleg van de islam.
    Het katholisisme uit de middeleeuwen is in mijn ogen ook extremisme terwijl (elke) godsdienst IMHO een boodschap van liefde en verdraagzaamheid zou moeten zijn. Het percentage islamieten dat naar extremisme neigt is (nogmaals IMHO) relatief groot tov andere groeperingen.
    De westerse wereld wordt door hen beschouwd als vijand alsmede iedereen die daarin leeft en anders denken dan zij. Ook de vredelievende moslims zijn doelwit. Die extremisten brengen oorlog naar ons vredige land en we kunnen er weinig tegen doen. Dit is een wereldwijde guerrilaoorlog geworden en wij kunnen alleen maar met lede ogen toezien.
    Om Franx berekening uit te breiden: er zijn 1 miljard moslims en als daarvan 1% zulke denkbeelden op na houdt zjin we de l*l.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #251
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    46
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Krijg eigenlijk het idee dat sommige mensen niet willen luisteren omdat ze hun mening al klaar hebben, en hier aan vast houden (net zoals de mensen waar het over gaat dus).
    Maar ik heb een vraag aan eenieder wat zich aangesproken voelt: Hebben jullie dan een oplossing?
    Koekje erbij?

  13. #252
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.390
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik heb het hier ook over extremisme. Echter, ik heb de indruk dat extreem geweld heel vaak ontspoten is aan een verknipte uitleg van de islam.
    Of een verknipte uitleg van de bijbel. Zie David Koresh met z'n Branch Davidians in Waco, texas USA.
    "Nee nee wij zijn vredelievend". Yeah right, vandaar dat je Assault Rifles en Rocketlaunchers in huis hebt.
    Die Branch Davidians waren ook gestoord. Lekker opgezweept door ome David K.
    (toegegeven, de aktie van de amerikaanse autoriteiten was wel een staaltje "excessive force" maar goed).

    Die dwazen zitten in elke Godsdienst. Alleen vindt je in bv. het christendom meestal relatief kleine en ge-isoleerde sektes.
    De "die-hard" islam heeft echter een veel groter draagvlak (en wordt steeds groter zo lijkt het).
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  14. #253
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik heb het hier ook over extremisme. Echter, ik heb de indruk dat extreem geweld heel vaak ontspoten is aan een verknipte uitleg van de islam.
    Het katholisisme uit de middeleeuwen is in mijn ogen ook extremisme terwijl (elke) godsdienst IMHO een boodschap van liefde en verdraagzaamheid zou moeten zijn. Het percentage islamieten dat naar extremisme neigt is (nogmaals IMHO) relatief groot tov andere groeperingen.
    De westerse wereld wordt door hen beschouwd als vijand alsmede iedereen die daarin leeft en anders denken dan zij. Ook de vredelievende moslims zijn doelwit. Die extremisten brengen oorlog naar ons vredige land en we kunnen er weinig tegen doen. Dit is een wereldwijde guerrilaoorlog geworden en wij kunnen alleen maar met lede ogen toezien.
    Om Franx berekening uit te breiden: er zijn 1 miljard moslims en als daarvan 1% zulke denkbeelden op na houdt zjin we de l*l.
    Daar ben ik het helemaal mee eens!

    Maar we zullen het probleem moeten oplossen, voor dat het nog meer uit de klauwen gaat lopen...
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  15. #254
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    ... Hebben jullie dan een oplossing?
    Dat probeer nou juist te laten doorklinken. Nee, ik zie geen oplossing en op dit moment denk ik dat die er niet is. En daar ben ik behoorlijk bezorgd over...

    Dit gedoe staat pas aan het begin.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  16. #255
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Krijg eigenlijk het idee dat sommige mensen niet willen luisteren omdat ze hun mening al klaar hebben, en hier aan vast houden (net zoals de mensen waar het over gaat dus).
    Ik ben 1 en al oor...... maar B. beroept zich op z'n zwijg recht..
    One liter, driver's licence eater...


  17. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Krijg eigenlijk het idee dat sommige mensen niet willen luisteren omdat ze hun mening al klaar hebben, en hier aan vast houden (net zoals de mensen waar het over gaat dus).
    Maar ik heb een vraag aan eenieder wat zich aangesproken voelt: Hebben jullie dan een oplossing?
    Nee, niet direct. Terrorisme, want dat is het in mijn ogen, valt niet op te lossen met praten.
    (we hebben al jaren gepraat en zie wat het oplevert)

    Er zal vanuit de moslimgemeenschap ook een hoop gedaan moeten worden om de ontevredenheid en jaloezie weg te nemen die m.i. de kweekbodem is voor al die jonge recruten. Komen weer bij de opvoeding uit...

    Dit is een probleem dat in generaties is gekweekt, dat zal minstens net zoveel tijd vergen om op te lossen. Laten we hopen dat het hier niet zover komt als in de Gazastrook, ik zit niet te wachten op zelfmoord aanslagen en razzia`s van het leger.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  18. #257
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.390
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Krijg eigenlijk het idee dat sommige mensen niet willen luisteren omdat ze hun mening al klaar hebben, en hier aan vast houden (net zoals de mensen waar het over gaat dus).
    Maar ik heb een vraag aan eenieder wat zich aangesproken voelt: Hebben jullie dan een oplossing?
    Wij als westerlingen kotsen op de manier waarop men "daar" met bv. vrouwen omgaat. Wij vinden dat echt niet kunnen.

    Andersom precies het zelfde. "Zij" vinden onze levenswijze niet kunnen.

    Dus het westen roept "stoute islam". Zij roepen "bemoei je er niet mee"
    Wij roepen terug "we bemoeien ons er wel mee want wij vinden het niet kunnen wat jullie doen (bv Saddam, even afgezien van mr. Bush z'n business ventures).

    Kortom, het westen kan het niet laten zich te bemoeien met "hunnie". Zij worden daarop steeds bozer op het westen.

    Zij hebben geen F15's en vliegdekschepen en god weet wat dus gebruiken ze, uit wanhoop, zichzelf letterlijk als wapen.
    Dat wordt dan wel weer, en dat is wel fout in mijn ogen, door de geestelijke leiding gestimuleerd (40 maagden, martelaarschap etc.).

    De enige oplossing zou zijn dat het arrogante westen zich niet meer met hun bemoeit en
    hopelijk gaan ze ons dan minder haten.
    Maar dat gaan we niet doen want ze zijn economisch veels te interresant voor ons (onderschat die schijnheilen in Den Haag ook niet). Oil-fields galore.
    Plus wij vinden dat daar mensenrechten worden geschonden. Maar het is een mijnenveld waar we in zijn gelopen. Ook al hebben we het beste met hen voor zogezegd.

    Het is net als dat wij aardbewoners naar de sterren trekken, een andere planeet tegenkomen waar men er praktijken op na houdt die wij, op z'n zachts gezegd, niet goedkeuren.
    Vervolgens gaan we dat lekker an-public lopen veroordelen en viola, de aversie jegens ons "earthlings" krijgt voeding. It's a war brewing...

    Dit is precies het zelfde. We denken zo verschillend over bepaalde zaken. We kunnen niet samen leven.

    In Israel gebeurt praktisch het zelfde.

    Dus ik zou aan de ene kant willen zeggen "bouw een grote dikke muur tussen ons en hun" en elk bemoeit zich met z'n eigen zaken.

    Uiteraard werkt het niet zo. En ik heb ook geen oplossing. Er is geen oplossing. Zeker niet op korte termijn.

    Het westen krijgt nu gewoon de rekening gepresenteerd van vele jaren van bemoeienissen en onze arrogante houding en in hun ogen, betweterigheid.

    Ik realiseer me dat eindeloos praten niet helpt. Op een gegeven moment zul je iets moeten doen. En ik vrees dat het (bijna) zo ver is.

    Weet je wat het is. Je kunt het niet met elkaar eens zijn maar zodra men terrorisme als gereedschap gaat gebruiken is wat mij betreft het gesprek over...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  19. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Hetzelfde.....
    Nu ben ik absoluut niet bang uitgevallen.... en voel me ook niet (en nooit) onveilig op straat (ik schijn niet echt als een gewillig slachtoffer over te komen :wink: )
    En zal me ook nooit aanpassen aan enige dreiging.
    (mening voor me houden....omlopen op straat, etc)


    Maar in de lijn van "dief in je auto of huis" ... ik voel me wel "aangerand" in m'n gevoel dat Nederland een vrij land is.
    Ik ook niet maar ik sta wel stil bij het feit dat bomaanslagen zoals in Madrid nu wat dichter bij de realiteit zijn. En dat was voorheen niet...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  20. #259
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Klopt helaas...

    Maar ik zou mezelf niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik me zou laten intimideren/ me gedrag zou veranderen.

    Stond een keer een groep (+/- 15 man) voor een kroeg, ze waren uit op herrie.
    Iedereen liep om...over een parkeerterrein.. ik weiger dat!
    Ben dus recht door die groep heen gelopen.. dat hadden ze niet verwacht en de groep spleet ook open als de rode zee :wink:

    Omlopen had ik mezelf nooit vergeven.

    (ongezond portie bluf en niet bijster slim maar wel een principe kwestie)
    One liter, driver's licence eater...


  21. #260

    Standaard

    wat ik nog het ergste vind,is wanneer nederlanders,na alles wat ze flikken nog steeds die bevolkingsgroepen beschermen,ik kots dat soort mensen uit.Dit geloof is gewoon gevaarlijk,het gaat niet samen met de christenen en katholieken,dus laat ze dat smerige geloof in hun eigen fucking land doen,dan hebben wij er geen last van,in ONS land.dit land is niet van hun,ze zijn nog steeds te gast en ik vind dat het tijd is voor hun om op te stappen en met mij denken er nog VEEL MEER,maar niemand durft ze bek open te trekken.WILDERS heeft zijn partij al opgericht,dat word heeeeeeeel leuk nog,ondanks zijn vreemde kop met haar,krijgt ie mijn stem RIP theo en pim
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •