Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #281

    Standaard

    Tja, we kunnen de AIVD wat meer vrijheid geven en omdopen tot STAZI...

    Nuh, da`s ook geen optie :?
    Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een moeilijk vraagstuk. Wij (regering) moeten rekening houden met allerlei wetten en regeltjes terwijl zij(extremisten) er volledig schijt aan hebben. Nou ben ik wel van mening dat vuur met vuur bestreden moet worden, alleen hoe pak je dat goed aan zonder dat je de kans op fouten (lees onschuldig) gaat vergroten?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #282

    Standaard

    jongens jongens, hele eerlijk meningen en ik respecteer het ook allemaal. Maar je moet voorkomen niet de allochtonen hier zo te gaan haten..scheer niet iedereen over 1 kam..ik ben ook een buitenlander, ook een moslim. Maar ik ren ook niet rond met bommen, pistolen en granaten. Ik ben een harde werker, met een baan, een huis en ik ben geen racist. Ik heb ook een hekel aan de genen die dat soort dingen doen, maar ik weet ook altijd dat er eerlijke buitenlanders zijn. Zonder buitenlanders was er nu geen nederland, omdat de nederlanders te lui waren om dit land op te bouwen hebben ze turken hier naartoe gehaald..

    Ik zou graag willen dat de wetten in dit land strenger worden. Als iemand gepakt word op iets en hij krijgt levenslang dat het ook letterlijk levenslang is..niet 3 jaar.

  3. #283
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Tja, we kunnen de AIVD wat meer vrijheid geven en omdopen tot STAZI...

    Nuh, da`s ook geen optie :?
    Hoe je het ook went of keert, het blijft een moeilijk vraagstuk. Wij (regering) moet rekening houden met allerlei wetten en regeltjes terwijl zij(extremisten) er volledig schijt aan hebben. Nou ben ik wel van mening dat vuur met vuur bestreden moet worden, alleen hoe pak je dat goed aan zonder dat je de kans op fouten (lees onschuldig) gaat vergroten?
    Juist!
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #284
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    ...Als ze meteen hadden na gedacht dan hadden ze de grondwet meteen na behoren opgesteld. Ik vind dat deze grondwet af en toe toch wel een steekje laat vallen
    Die grondwet is al heel oud. Die is tot aan wijzigingen statisch en kan voortschrijdend inzicht nooit volgen.

    Over wijzigingen moet je écht goed nadenken! Als je nu iets wijzigt, wat een huidig probleem (waan van de dag...) oplost, is het maar de vraag waar die clausule in de toekomst voor gebruikt kan worden, door bv. premier Wilders (rillingen over mijn rug).

    Alle 22 jarigen met de voornaam Marcel eruit; of alle mannen boven 130 kg, met een grijze baard...?
    RS6 C5
    A3 TDIe

  5. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    [1] Zonder buitenlanders was er nu geen nederland, omdat de nederlanders te lui waren om dit land op te bouwen hebben ze turken hier naartoe gehaald..

    [2]Ik zou graag willen dat de wetten in dit land strenger worden. Als iemand gepakt word op iets en hij krijgt levenslang dat het ook letterlijk levenslang is..niet 3 jaar.
    [1] Kan ik het wel mee eens zijn maar dan niet op de manier waarop jij m onderbouwt. Nederland is van oorsprong een handelsnatie en we hebben flink huis gehouden in andere landen vroeger en mensen daar ter plekke behoorlijk uitgebuit. Daar is Nederland idd. wel het Nederland wat we zijn/waren van geworden, handels-land en we hebben er ook flink inkomsten uit binnen gekregen.

    De Turken die hier naartoe zijn gehaald waren puur om de loonkosten te drukken. Nederlanders wilden dat werk misschien wel doen maar niet voor de best wel schurfterige bedragen die men aan turken/mensen van buitenlande komaf betaalde. Gaat wat ver om te stellen dat deze mensen dit land hebben opgebouwd. 8)

    [2] Helemaal mee eens, maar nog beter is om eens te kijken of er ook niet meer gedaan kan worden aan het voorkomen van escalaties. Kijk mensen die geestelijk niet in orde zijn kun je niet keren, blijven niet in te schatten. De man die deze aanslag bijvoorbeeld heeft gepleegd was helaas volkomen bij zinnen. Het was niet iemand die geestelijk niet in orde was. Dan denk ik hier valt wel enige eer te behalen. Mensen die zo'n man zover krijgen dat ie zo'n aanslag pleegt kun je aanpakken, daarmee kun je een hoop ellende voorkomen. En zo zijn er hier wel meer dingen waar prefentief wat aan gedaan kan worden waardoor het niet zo'n rotzooi wordt. enz enz. ....
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns


  6. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    [1] Zonder buitenlanders was er nu geen nederland, omdat de nederlanders te lui waren om dit land op te bouwen hebben ze turken hier naartoe gehaald..

    [2]Ik zou graag willen dat de wetten in dit land strenger worden. Als iemand gepakt word op iets en hij krijgt levenslang dat het ook letterlijk levenslang is..niet 3 jaar.
    [1] Kan ik het wel mee eens zijn maar dan niet op de manier waarop jij m onderbouwt. Nederland is van oorsprong een handelsnatie en we hebben flink huis gehouden in andere landen vroeger en mensen daar ter plekke behoorlijk uitgebuit. Daar is Nederland idd. wel het Nederland wat we zijn/waren van geworden, handels-land en we hebben er ook flink inkomsten uit binnen gekregen.

    De Turken die hier naartoe zijn gehaald waren puur om de loonkosten te drukken. Nederlanders wilden dat werk misschien wel doen maar niet voor de best wel schurfterige bedragen die men aan turken/mensen van buitenlande komaf betaalde. Gaat wat ver om te stellen dat deze mensen dit land hebben opgebouwd. 8)

    [2] Helemaal mee eens, maar nog beter is om eens te kijken of er ook niet meer gedaan kan worden aan het voorkomen van escalaties. Kijk mensen die geestelijk niet in orde zijn kun je niet keren, blijven niet in te schatten. De man die deze aanslag bijvoorbeeld heeft gepleegd was helaas volkomen bij zinnen. Het was niet iemand die geestelijk niet in orde was. Dan denk ik hier valt wel enige eer te behalen. Mensen die zo'n man zover krijgen dat ie zo'n aanslag pleegt kun je aanpakken, daarmee kun je een hoop ellende voorkomen. En zo zijn er hier wel meer dingen waar prefentief wat aan gedaan kan worden waardoor het niet zo'n rotzooi wordt. enz enz. ....
    Juist dat is meer wat ik wou zeggen..maar ja..zondag he hehe..

  7. #287

    Standaard

    @ Harris ik haat echt niet alle moslims ik ken ook veel goeie, maar met alle respect het zijn toch wel vaak marokkanen die een ernstig delict plegen. Valt me ook op dat de islamieten uit andere landen zich tamelijk rustig houden. Ik zeg ook niet dat alle marokkanen hetzelfde zijn, maar tegen deze soort marokkanen die ook nog eens lid zijn van een extreministe beweging daar mogen ze best wel acties tegen gaan ondernemen vind ik (hetgeen wat vooralsnog niet gedaan word :? )
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  8. Ad
  9. #288
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    @ Harris. Ik heb een Marokkaanse (practiserend moslema) in dienst; daarvoor haar oudere broer en dáárvoor haar oudere zus.

    Deze meid, maakt zich ook zorgen om het feit dat ze als moslema werkt met mannen, zonder dat ze sluiers en hoofddoeken draagt. Zij is ook bang voor extremisten...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  10. #289

    Standaard

    Tja, dat is het verschil dan denk ik tussen arabische moslims en oost-europese..

    Hoofddoeken..dat is pasé waar ik vandaan kom.

    Maar wat ik bedoel is dat "moslims" vaak word gelinkt aan terroristische marrokanen of hoe je dat ook spelt...das niet waar, there are good guys too

  11. #290
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    @ Harris.

    Ik denk ook wel dat je kan aannemen dat de overgrote meerderheid van de mensen die in deze thread gereageerd hebben de extremisten bedoelen..
    One liter, driver's licence eater...


  12. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    @ Harris.

    Ik denk ook wel dat je kan aannemen dat de overgrote meerderheid van de mensen die in deze thread gereageerd hebben de extremisten bedoelen..
    Ja weet ik

    Ik wou alleen even melden dat niet iedereen slecht is. het was na de dood van theo ook zo hectisch op straat.

    Een aantal van mijn collega;s die marrokaans zijn kwamen niet op werk omdat ze niet over straat durfden..terwijl ze niet schuldig zijn...

    Ach...ik kan alleen maar hopen dat het ooit beter komt......

  13. #292

    Standaard

    ik snap wat je bedoeld Haris, iedere allochtoon krijgd het nu weer wat moeilijker door de aktie van deze lafaard, en geen normale marokaan of moslim of andere allochtoon keurd dit goed! degene die dit wel goed keuren vallen onder radicalen.... en staat los van geloof, ras...
    born this way

  14. #293
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    46
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Wasloos in Eindhoven?
    Koekje erbij?

  15. #294

    Standaard

    Ahum.... Al diverse islam-gebouwen doelwit van tegenstand!
    Bij Eindhovense islam-school is de entree opgeblazen...b.v.
    Dat gaat lekker :? . Hoor ook dat een anti-homo demonstratie van islam-jongeren is uitgesteld maar over een tijdje gewoon doorgaat. :?

    Lekker begripvol allemaal. Ik had de hoop dat het ff rustig zou blijven, maar het lijkt dat het grillig blijft/wordt. Ben benieuwd wat de uitvaart van Theo morgen teweeg brengt!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  16. #295
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    46
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Hmmm. Lekkere actie hoor, een school opblazen. Goed bezig..... :? . Gewonden?
    Het wachten is nu natuurlijk op tegenstand van de "andere partij". Ben bang dat dit helemaal fout gaat lopen .
    Koekje erbij?

  17. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Hmmm. Lekkere actie hoor, een school opblazen. Goed bezig..... :? . Gewonden?
    Het wachten is nu natuurlijk op tegenstand van de "andere partij". Ben bang dat dit helemaal fout gaat lopen .
    Nee, 's Nachts gebeurt...Geloof niet dat ze levens op hun naam willen hebben (in tegenstelling tot)??!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #297
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Schieten we inderdaad veel mee op, scholen opblazen. Kleine kinderen angst aanjagen en de verkeerde mensen treffen, goed gedaan hoor. :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Schieten we inderdaad veel mee op, scholen opblazen. Kleine kinderen angst aanjagen en de verkeerde mensen treffen, goed gedaan hoor. :?
    Mijn ouders gingen anders fijn een stukje wandelen en een stelletje opgeschoten donders van ....nationaliteit riepen tegen mijn vader: Hee meneer, jouw vrouw begrijpt het niet, ze begrijpt het niet!!.
    Ga me niet vertellen dat ze niet weten waar het allemaal over gaat. Beetje lopen provoceren over straat.....

    Geen idee waar ze over hadden eigenlijk, maar hoop niet dat het over een 'hoofdoekje' ging of dat ze niet 'naast' mijn vader mocht lopen....

    Ik wordt er een beetje moe van allemaal! Begrijp dat de politiek al oorlog aan het verklaren is. Lekker slim, dan kun je dus alles uit de samenleving verwachten!!!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #299
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Ga me niet vertellen dat ze niet weten waar het allemaal over gaat. Beetje lopen provoceren over straat.....
    Mee eens, heb zelf zes jaar lang in Rotterdam West gewoond, ('t Wilde Westen), met drugspanden naast, boven en tegenover mijn appartement. Had nooit problemen met de dealers, zolang zij mij maar met rust lieten en vice versa. Echter, het laatste jaar, werd het allemaal wat harder, jonge(re) lui, meer opgeschoten, racen door de straat, hangen, ook op mijn (lease)auto, en opmerkingen etc...

    Laatste jaar, toen mijn US vriendin, momenteel echtgenote, in NL woonde, zelfde probleem, opmerkingen, nastaren, ideaale oplossing als volgt:

    Naast mij was een coffeeshop, daar "hingen" dus alle "probleem jongeren" rond, op een dag kom ik met mijn auto aanrijden, en de jongeren wielen niet opzij gaan, zodat ik niet kan parkeren, danwel de straat inrijden.....makkelijk, rijdt met auto tegen de benen aan, voor ze iets kunnen zeggen, spring ik de auto uit, "degene wie nu z'n bek opentrekt krijgt te maken met mijn Amerikaanse honkbalknuppel en mijn Nederlandse agressie. Jullie moeten erg goed onthouden, ik WOON hier, en als jullie coffee shop enigszins overlast veroorzaakt, wordt 'ie gesloten, dus aan jullie de keuzen, nooit meer, maar dan nooit meer mij in de weg lopen, niet meer op/om mijn auto hangen en vergeet helemaal maar om iets aan mijn auto te doen als ik er niet ben, want je weet inmiddels mijn reactie".......

    "Sorry boerman....", was de reactie, nooit meer last gehad....

  21. #300
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Schieten we inderdaad veel mee op, scholen opblazen. Kleine kinderen angst aanjagen en de verkeerde mensen treffen, goed gedaan hoor. :?
    Mee eens.... erg nutteloze aktie


    misicuul kleine "gelukkig" is het feit dat het om 4uur in de nacht was en "dus" (je weet het nooit) geen lichamenlijk letsel is toegebracht.
    (keur de aktie dus totaal niet goed!!... maar ben blij dat er geen slachtoffers zijn)
    One liter, driver's licence eater...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •