Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61213141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #301
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Yep, de gekken komen uit het houtwerk gekropen... :?

    Dit vraagt weer om een reactie; en dat is dan weer een provocatie en daarop móet natuurlijk worden gereageerd en dan...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  2. #302

    Standaard

    Wel lachen al die reacties op t.v., wij voelen ons niet meer veilig bladiebla.
    En iedere plaatselijke moskee wil ineens beveiliging. Ja hoi........ suc6 ermee zou ik zeggen.

    - misschien denk ik ff niet meer helder, maar ik had meteen zoiets van "omgekeerde wereld." -

    1 Ding weet ik wel het is erg moeilijk om je er niet mee bezig te houden, het houdt mij persoonlijk behoorlijk bezig.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  3. #303
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    En iedere plaatselijke moskee wil ineens beveiliging. Ja hoi........ suc6 ermee zou ik zeggen.
    Ik hoorde ook nog een keer "eisen" voorbij komen....:?
    One liter, driver's licence eater...


  4. #304

    Standaard

    Ze zouden toch moeten weten dat dat niet werkt tegen vastberaden fanatici...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #305

    Standaard

    en nou zijn hun ineens het slachtoffer,sodemieter op
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours


  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    En iedere plaatselijke moskee wil ineens beveiliging. Ja hoi........ suc6 ermee zou ik zeggen.
    Ik hoorde ook nog een keer "eisen" voorbij komen....:?
    Ja, en, dat kan toch. Schroef de norm voor de collecte wat op en kijk in de goudengids bij de 'b' van beveiliging.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    en nou zijn hun ineens het slachtoffer,sodemieter op
    Vind ik ook inderdaad een beetje dubbel. Alles wordt ineens omgedraaid. Islaam negatieve uitspraken worden weggeschoven, en iedereen springt in de slachtofferrol......Ja, dag hoor!

    Er moet van alle kanten gestopt worden met dit raar haantjesgedrag. Alleen idioten springen hier op in met alle ellende van dien.
    Domme acties lossen niks op. Doe iets aan de wetgeving en opsporingsbevoegdheid en regel zaken. in plaats van al dat gespartel...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #308
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    en nou zijn hun ineens het slachtoffer,sodemieter op
    Vind ik ook inderdaad een beetje dubbel. Alles wordt ineens omgedraaid. Islaam negatieve uitspraken worden weggeschoven, en iedereen springt in de slachtofferrol......Ja, dag hoor!

    Er moet van alle kanten gestopt worden met dit raar haantjesgedrag. Alleen idioten springen hier op in met alle ellende van dien.
    Domme acties lossen niks op. Doe iets aan de wetgeving en opsporingsbevoegdheid en regel zaken. in plaats van al dat gespartel...
    Absoluut! Hier ben ik het helemaal mee eens! Regel wat!!!!

  10. #309
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    en nou zijn hun ineens het slachtoffer,sodemieter op
    Vind ik ook inderdaad een beetje dubbel. Alles wordt ineens omgedraaid. Islaam negatieve uitspraken worden weggeschoven, en iedereen springt in de slachtofferrol......Ja, dag hoor!

    Er moet van alle kanten gestopt worden met dit raar haantjesgedrag. Alleen idioten springen hier op in met alle ellende van dien.
    Domme acties lossen niks op. Doe iets aan de wetgeving en opsporingsbevoegdheid en regel zaken. in plaats van al dat gespartel...
    Absoluut! Hier ben ik het helemaal mee eens! Regel wat!!!!
    if you beat the rings then you have i car

  11. #310

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Voor de volgende keer als je je loonstrook krijgt en voor de zoveelste keer afvraagt waar o.a. dat hoge verschil tussen bruto en netto vandaan komt:

    http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table...a&HDR=T&STB=G3

    Anno 2002 werd 87.5% van de nederlandse uitkeringen aan allochtonen uitgedeeld.

    Zorgstaat ok maar dit ...

  12. #311

    Standaard

    :? is geen verrassing.... Ik vraag me ook altijd af wie er nog meer met mij op vakantie gaat als ik mijn vakantiegeld krijg (of wat 'r van over is).

    En dan zijn er nog mensen die er moeilijk over doen dat onze oudjes ook centjes krijgen (voor AOW/pension wat ze verdiend hebben).

    Laat ik je dit zeggen: Mijn vader zit in de VUT sinds een half jaar, kost hem 400 euro per maand en krijgt nu hetzelfde als z'n buurman die nog geen dag gewerkt heeft sinds aankomst op schiphol (die heeft het ook veel te druk met 'mercedes rijden').
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #312

    Standaard

    *Niet alles generalizeren*
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  14. #313

    Standaard

    *kuch*

    Mijn optiek: we zijn weer terug bij af. Een dode gevallen... maar het muntje blijkbaar nog steeds niet...

    Jammer...

    ps. /me wordt van de hele toestand een beetje
    Huidig transport= iets anders

  15. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    *kuch*

    Mijn optiek: we zijn weer terug bij af. Een dode gevallen... maar het muntje blijkbaar nog steeds niet...

    Jammer...

    ps. /me wordt van de hele toestand een beetje
    dit is pas AMEN.

  16. #315

    Standaard

    ik heb het ook niet over alemaal,we moeten dit samen oplossen,maar de samen werking is ver te zoeken en ik weet ook niet of we bereid zijn om samen te willen werken,er zitten overal rotte appels tussen,ook bij de nederlanders,maar ik vind het toch wat erger als een allochtoon iemand dat doet dan een autochtoon,misschien ouderwets van mijn kant,maar zoals al vaker gezegd,vrijheid van meningsuiting
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  17. #316

    Standaard

    en nu blijkt wel weer,wanneer je een mening heb(praat niet over feiten),je mond gesnoert word,zo gaat het al te lang hier.dit is een heel mooi voorbeeld daarvan,ben af en toe wat onhandig in het verpakken van wat ik bedoel,maar mijn standpunt is duidelijk.
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  18. #317

    Standaard

    Je mond wordt alleen gesnoerd als hij verschillende bevolkingsgroepen op hoop gooit onder de noemer "uitzuigers". Een beetje genuanceerde mening laten we staan zolang het geen trekjes van een `40-`45 mentaliteit vertoond (of bol staat van de agressie).
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  19. #318
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Vrijheid van meningsuiting moet je niet verwarren met vrijheid om te roepen wat je maar wilt! Dat ongefundeerde (en zeg maar rustig, domme) geblaat is nou juist onderdeel van het probleem en absoluut geen onderdeel van de oplossing...

    Vrijheid van meningsuiting is uiterst waardevol, maar je draagt ook verantwoordelijkheid over wát je zegt.

    Een universeel kenmerk van fundamentalisme is het hanteren van slechts één overheersend denkbeeld. Sommigen hier zijn volgens die definitie dus zelf ook fundamentalist; alleen met een andere inhoud...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  20. #319
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Plus, dit is een AUDI/AUTO forum,

    Komop, laten wij het gezellig proberen te houden, hoe hoog onze frustraties ook oplopen.......trust me, het is moeilijk voor mij om momenteel mijn mond te houden in dit topic.....maar ik blijf op mijn tong bijten.....

  21. #320
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Plus, dit is een AUDI/AUTO forum,

    Komop, laten wij het gezellig proberen te houden, hoe hoog onze frustraties ook oplopen.......trust me, het is moeilijk voor mij om momenteel mijn mond te houden in dit topic.....maar ik blijf op mijn tong bijten.....
    juist, alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •