Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 713141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Plus, dit is een AUDI/AUTO forum,

    Komop, laten wij het gezellig proberen te houden!

  2. #322
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    't is weer zover
    In Uden (Noord-Brabant) woedt momenteel een middelgrote brand bij de islamitische basisschool Bedir. Deze is gelegen aan de Landschrijversveld. De brandweer is ter plaatse met volledig materieel.

    Waarschijnlijk is het vuur aangestoken. Op enkele muren van de school zijn racistische leuzen geschreven, waaronder 'White Power', 'Rest in peace, RIP' en 'kut-marokkanen'. Een woordvoerder van het schoolbestuur reageert geschokt: "Dat dit in Uden kan gebeuren. Niet te geloven!" Andere leuzen verwijzen naar Theo van Gogh: 'Theo ruste in vrede.'
    Bron.

    Erg triest dit
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  3. #323

    Standaard

    Ik hoorde vanmiddag ook op het nieuws dat er gerotzooi was bij een paar kerken, hondestront op de deuren en naar binnengegooid. Het broeit aan beide kanten.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #324

    Standaard

    Natuurlijk triest wat er met van Gogh gebeurt is, maar dit helpt absoluut niet aan een oplossing. Erg flauw ook om basisscholen en moskeën in de brnad te steken. Dat geeft toch ook een compleet verkeerd signaal af.

    Nogmaals: tolerantie van Moslims naar ons toe, maar kenneljik moet nog een keer benadrukt worden dat het andersom ook geld.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  5. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Natuurlijk triest wat er met van Gogh gebeurt is, maar dit helpt absoluut niet aan een oplossing. Erg flauw ook om basisscholen en moskeën in de brnad te steken. Dat geeft toch ook een compleet verkeerd signaal af.

    Nogmaals: tolerantie van Moslims naar ons toe, maar kenneljik moet nog een keer benadrukt worden dat het andersom ook geld.
    Uhm, er is vanavond iemand gecremeerd...
    M.i. is de tolerantiegrens wel bereikt. Mensen voelen zich nog steeds aangevallen door het gebeurde en de brief. Let wel, ik rechtvaardig nix maar ik kan wel begrijpen dat er kwade mensen zijn. Bepaalde autochtonen zijn nu eenmaal bevestigd in hun (voor)oordeel en gaan eigen rechter spelen om dmv hun acties de andere kant in hun angst en woede te bevestigen.
    En de enige winnaar van deze spiraal is Mohammed B, dit was/is precies wat hij voor ogen had. Ik zie het somber in...
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #326
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Gelukkig, vandaag een demonstratie van moslims tegen extremisme. Ik hoop dat we kunnen voorkomen dat men alles over één kam gaat scheren, goed idee om een signaal af te geven dat niet elke moslim automatisch extremist is.

    Voor de idioten is het te laat, die zochten alleen een excuus om rotzooi te kunnen trappen en dat hebben ze nu gevonden. Helaas heb je die idoten onder beide bevolkingsgroepen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #327

    Standaard

    Ja, das erg, maar scholen afbranden is echt niet de oplosing. Als iedereen (!) een beetje verdraagzaam is dan lost dit een hoop op: Hollanders blazen scholen op, hierop komt weer vergelding waar weer vergelding op komt, wat weer vergeld moet worden... Ik heb er geen begrip voor. Niet voor de persoon die Theo heeft doodgeschoten/stoken, en niet voor de persoon die probeert scholen op te blazen. De politiek/politie moet de acties maar ondernemen...

    Jamaar die doen er niets aan

    Jammer dan, wat moeten die er aan doen dan. Meer blauw op straat, iedereen bewaking geven, surveilleren bij Islamitische gebouwen, AIVD meer macht geven, en uitbreiden. Dat doen ze ook echt wel. Alleen over een jaar gebeurt er weer een incident, loopt weer iedereen te zeuren: zie je wel, ze hebben er niet genoeg aan gedaan, misschien is dat ook wel zo. Maar zulke incidenten kun je niet voorkomen. Maar begin alstjeblieft niet eigen rechter te spelen. Als iedereen dat gaat doen blijft er imho maar één oplossing over: Nederland als politiestaat, en daar hebben beide partijen geen belang bij, ofwel?
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  8. Ad
  9. #328

    Standaard

    eindelijk een postiefs iets,dat de moslims hier ook tegen zijn,dat blijkt dat dit hun ook dwars zit,wie weet komen we er nog wel uit,er moet altijd iets gebeuren voor er aktie ondernomen word,laat dit dan het begin zijn
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  10. #329
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ehhhh, Barry... volgens mij is maar een klein percentage van de moslims extremist en zijn er een aantal meelopertjes met een grote bek (hanggroepjongeren) die te scheiterig zijn om echt iets te doen. Dat wordt aangezien voor extremisme en zou het ook kunnen worden, maar voorlopig is er nog een groot verschil tussen roepen en doen.

    Ons probleem (niet het mijne maar wel dat van de media en een deel van de bevolking) is dat we de kwaden van de goeden moeten blijven onderscheiden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #330
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    .....blijft er imho maar één oplossing over: Nederland als politiestaat, en daar hebben beide partijen geen belang bij, ofwel?
    Daar hebben de exremisten idd geen belang bij......
    Ik heb niks te verbergen (behalve m'n pin)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    ...een aantal meelopertjes met een grote bek (hanggroepjongeren) die te scheiterig zijn om echt iets te doen. Dat wordt aangezien voor extremisme en zou het ook kunnen worden, maar voorlopig is er nog een groot verschil tussen roepen en doen.
    Ik irriteer me anders blind een dat "roepen" .....
    Gewoon over straat lopen is er bijna niet meer bij tegenwoordig.....

    En van Gogh "riep" ook alleen maar.... (ok....en maakte er een film over)
    One liter, driver's licence eater...


  12. #331
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Maar die kwam een extremist tegen.

    En ik erger me ook aan dat geblèr. Maar om ze nou allemaal uit te maken voor misdadigers, zoals sommigen doen...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Vrijheid van meningsuiting moet je niet verwarren met vrijheid om te roepen wat je maar wilt! Dat ongefundeerde (en zeg maar rustig, domme) geblaat is nou juist onderdeel van het probleem en absoluut geen onderdeel van de oplossing...

    Vrijheid van meningsuiting is uiterst waardevol, maar je draagt ook verantwoordelijkheid over wát je zegt.

    Een universeel kenmerk van fundamentalisme is het hanteren van slechts één overheersend denkbeeld. Sommigen hier zijn volgens die definitie dus zelf ook fundamentalist; alleen met een andere inhoud...
    Kijk daar ben ik het ook wel weer met je eens. Het kan zijn dat je van iemand iets denkt, maar soms is het beter om het genuanceerd te brengen of helemaal niet. Het is namelijk ook niet nodig om slapende honden wakker te maken. Wat ik echter van geen kant vind kloppen is om iemand met een grote mond de mond te snoeren door ff een kogel door hem heen te jagen.

    Ik vind die nederlanders die die school op hebben geblazen overigens net zo fout!! Als we zo doorgaan komt die oorlog er wel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  14. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Maar die kwam een extremist tegen.

    En ik erger me ook aan dat geblèr. Maar om ze nou allemaal uit te maken voor misdadigers, zoals sommigen doen...
    Ik vind dat gemekker van die lui net als Arlo ook bijzonder irritant, over het algemeen halen die lui mij het bloed onder de nagels vandaan. Is ook geen zinnige conversatie mee te voeren. Wie van jullie heeft gister die talkshow van Andries Knevel gezien? Ik heb normaal helemaal niks met dat programma en nog minder met die kerel. Was de eerste keer dat ik het heb gezien, hij had gister echter zo'n kwast die namens de verenigingen van Moskeeën praatte en een lijer van de AEL en nog wat kamerleden. Ik heb me echt zitten opvreten, heb de afstandbediening bijna kapot geknepen, had een stuk massief ijzer kunnen buigen. :twisted: :twisted:

    Die oetl*l die namens die moskee club sprak was een eersteklas lijer die alles ook knap om kon keren en continu zijn grote b*k open had. Ze weten het altijd zo te draaien dat we het verdorie nog bij ons moeten zoeken ook? En dan nog een beetje gaan vertellen ook over wat hier wel en niet zou moeten kunnen. En wat er hier zou moeten veranderen. Het enige wat moet veranderen in dit land op het moment is de meningen en gedachten van die lui. Wordt tijd dat deze groep zich eens wat meer op de achtergrond begeeft. Er is geen geloof ter wereld wat zo in het nieuws is en waar zo over gepraat wordt. Zoek dat eens bij jezelf zou ik zeggen. Lukt je dat niet dan mag je van mij bij Zandvoort de grens over, geen vliegtickets, you had your chance! Zoekt het maar uit.

    Lijkt mij nog altijd dat zij niet hoeven te verzinnen hoe wij ons aan hun moeten aanpassen. Gaat mij allemaal veel te ver, de brutaliteit van die lui.

    Heb sinds tijden ook weer eens een goeie Moslim op tv gezien waarvan ik ook echt vertrouwen had in wat ze zei overigens. Geen acteerwerk, dat was die vrouw van de PvdA die zelf ook moslim is. Zij had een paar goed uitgesproken meningen en zette haar tafelgenoten gister bij Knevel ook ff goed op hun plek.
    Hulde voor deze mevrouw, ik hoop niet dat haar nu ook de keel doorgesneden gaat worden? Omdat ze een mening heeft die in het geheel niet overeenkomt met die van hun.

    Vraag me niet waarom maar over het algemeen twijfel ik altijd of men wel echt zulke goeie bedoelingen heeft als men altijd wel verkondigd in het nieuws. Misschien komt het ook door de gemene rotgrijns en de irritante manier van praten waarmee zulke uitspraken altijd gepaard gaan.

    En anders maar een gehoorzaamheidscursus bij Martin Gaus.

    Een na gisteravond totaal opgefokte medeforummer, die omdat ie wel slim is en niet met haat en aggressie is opgevoed desondanks geen gekke dingen gaat doen.


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #334

    Standaard

    100 % mee eens Richard.

    Een hoop zaken worden verdraaid en allerlei brandjes en opstootjes worden in onze schoot geworpen alsof wij 'Duh' de nederlanders er mee begonnen zijn nu.
    Er is geen excuus voor moord.....
    Er is geen excuus voor 1000 bommen en granaten....
    er is geen excuus voor branden

    De Moslims (o.k Tom 'de extremen', wat voor mij een ondefinieerbaar getal is btw) moeten eens niet zo'n verongelijkt gedrag vertonen alsof ze hier overal voor moeten vechten. Er is geen land in Europa waar zoveel mag (mocht) qua cultuur en geloof als neder(ig)land!

    Dat verpesten ze (we) dus lekker op deze wijze. Damn it. In veel moslim landen zoals Turkije b.v. mag je niet eens een hoofddoek op op scholen en instanties en dan zouden ze er hier RECHT op hebben. En dan zou een gevalletje EERWRAAK weer wel veroorloofd zijn volgens cultuur???? Maak er niet zo'n punt van. Dat riekt erg naar 'met twee maten meten' en je zin willen krijgen in alles.

    Van mij mag iedereen een doekie op hoor en 'mekkeren' waar ze maar willen! Zoek het maar lekker uit.... Maar maak er hier geen 'Palestina' of 'Gaza strook' van. :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  16. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ehhhh, Barry... volgens mij is maar een klein percentage van de moslims extremist en zijn er een aantal meelopertjes met een grote bek (hanggroepjongeren) die te scheiterig zijn om echt iets te doen. Dat wordt aangezien voor extremisme en zou het ook kunnen worden, maar voorlopig is er nog een groot verschil tussen roepen en doen.

    Ons probleem (niet het mijne maar wel dat van de media en een deel van de bevolking) is dat we de kwaden van de goeden moeten blijven onderscheiden.
    kan wel zo zijn dat het een kleine groep is,maar ik zie ze maar zelden aktie voeren altijd,als er iets gebeurt.Ik kan gewoon moeilijk met het FEIT leven dat die randdebielen hier in nederland wonen,die moeten gewoon verbannen worden.nederlanderschap afpakken en naar je eigen land,laat ze daar lekker op dat extremistische ei broeden,de mensen pikken het gewoon niet meer,misschien is het maar goed dat er weer wat gebeurt is,dan word dat schorem een keer goed aangepakt
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  17. #336

    Standaard

    Het is wel duidelijk... Je kunt praten als brugman... Maar het wordt alleen maar zotter in Nederland...

    Ik voorzie spoedig de volgende moord. Ze zitten elkaar alleen maar op te fokken. De Neerlandsch extremisten staan nu ook door het lint te gaan. En dat moet je vooral tegenover de moslim-extremisten doen... Die komen nu met hun primaire agressie met heel akelige wraak acties...

    Brrrrr.... Waar gaat dit heen....

    Nogmaals...

    ik ben er flink misselijk van aan het worden.. Maar wie bied een oplossing. Dat gezever van Balkende heeft echt absoluut geen nut. "We moeten praten" :roll: :?
    Huidig transport= iets anders

  18. #337
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Zo, even een kopje koffie gehaald en nu ga ik er nog eens even lekker voor zitten. En hoewel ik weet dat dit topic alléén maar bijdraagt tot verhoogde slijtage van m'n toetsenbord, kan ik 't niet laten. Ik weet dat ik niemand zal overtuigen, maar toch... De alternatieven zijn veel minder aantrekkelijk.

    Hier gaat-ie.

    Er wordt door medeforummers verschillende keren gerefereerd aan Nederland als tolerant land. Dat is allang niet meer zo. Het wachten was alleen op een gebeurtenis, die een herkenbare 'vijand' zou opleveren.
    Toen Fortuyn werd vermoord bleek het een linkse extremist van vaderlandse origine. Het probleem met die groep is, dat ze er hetzelfde uitzien als de meerderheid van de NL-bevolking. Daar kun je moeilijk tegen vechten; wie zijn het?

    Nu is het anders. 'Eindelijk' heeft een Marokkaan de domheid begaan een Nederlander te vermoorden om zijn denkbeelden. Kijk, en die groep kun je tenminste herkennen! 'Eindelijk' kan de allang aanwezige agressie tegen een herkenbare groep worden gericht.

    De Nederlanders die nu naar buiten komen met hun ultrarechtse en soms zelfs fascistische praat, interesseert het helemaal niet dat het eigenlijk maar een klein groepje regilieuze fanaten betreft. Dat willen deze 'Nederlanders' helemaal niet weten. Ze zijn blij een duidelijk zichtbaar mikpunt te hebben voor hun te lang ingehouden haat tegen buitenlanders (ook als het eigenlijk Nederlanders zijn met een ander huidskleur).

    Argumenteren met dat type Nederlander heeft geen enkele zin. Net zo min als argumenteren met die religieuze fanaten.
    Die laatste groep kan maar één denkbeeld tegelijk aan; helaas die eerste ook... De wereld is voor beide groepen héél simpel:

    Voor de tweede groep: De wereld behoort aan de man, vrouwen zijn er alleen voor de voortplanting en voor de rest 5 x per dag op je knieën richting Mekka en strikt leven volgens regels die zo'n 600 jaar geleden zijn opgesteld. Wijk je daarvan af, dan jouw kop eraf.

    Voor de eerste groep: De wereld behoort aan de man, vrouwen zijn er alleen goed voor de (daad van) voortplanting en voor de rest kun je een knal voor je kop krijgen als je ze een strobreed in de weg legt. Want leven doe je volgens regels die per dag worden gemaakt en keurig de waan van de dag volgen. Sommigen zitten ook 5 x per dag op de knieën, maar dan richting de toiletpot...

    Het zijn elkaars gezworen vijanden, maar per saldo verschilt het eindresultaat helemaal niet zoveel.

    Ergo, wat er nu allemaal te gebeuren staat, is iets wat allang in het vat zat. De lont zat ook allang in het kruitvat, maar nu heeft zo'n mafkees gemeend die te moeten aansteken.

    De uitspraken van de regering, zoals 'oorlog aan het terrorisme', gaan er toe leiden, dat fanaten-in-spee nu ook actief gaan worden. Geef ze even een paar maanden voorbereiding, want het duurt ff voordat je voldoende kunstmest en petroleum bij elkaar hebt voor een fatsoenlijke bom.

    Ik voorspel de eerste grote explosie met vele doden nog vóór 1 februari 2005. Het 'ideaal' natuurlijk rond de kerstdagen... Of het zelfmoord zal betreffen, weet ik niet, want ik heb in beide groepen nog maar weinig tekenen van 'moed' gezien.

    Als die voorspelling uitkomt, dan hebben we nog vóór de lente 2005 de eerste 'lynchings' van mensen met een huidskleur tussen RAL 7000 en RAL 8099. Waarschijnlijk een gezin met kinderen (extremisten schieten misschien wel terug en dat is vervelend).

    Vervolgens wordt de wereld van de extremistische moslims opmerkzaam op ons kleine, vrije en blije landje. Wat we dan allemaal over vloer krijgen vertel ik in een volgende aflevering.

    Shit, m'n koffie is koud geworden...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  19. #338

    Standaard

    Om nog meer rillingen van te krijgen volg het nieuws op dit moment maar eens.. :shock:

    gezellig he

    Wel erg blij dat er ff actie ondernomen wordt. Al is het natuurlijk alleen maar om de gemoederen wat te sussen....
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  20. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Om nog meer rillingen van te krijgen volg het nieuws op dit moment maar eens.. :shock:

    gezellig he

    Wel erg blij dat er ff actie ondernomen wordt. Al is het natuurlijk alleen maar om de gemoederen wat te sussen....
    Ik ben niet blij :cry: Nederland is niet bestand tegen dit geweld. Past gewoon niet......
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #340

    Standaard

    het is een gewoon een optelsommetje,ik woon in amsterdam en ik heb zo een ellende met de marokkaanse bevolking,met me werk en prive.Het loopt daar de spuigaten uit,je heb daar gewoon ghetto,s.WAt de bijlmer is met antilianen is West met marokkanen en turken,het gaat me niet om alle moslims.Je wil niet weten wie er allemaal moslim is-surinamers,indonesie en ga zo maar door.Valt me gewoon op dat het vaak de marokkanen zijn,die heel wat flikken.Die volkert van der graaf moeten ze ook aan de hoogste boom hangen,die verdient het niet om nog een zuchie adem te nemen,want dat gunde hij een ander ook niet.Als je nichtje word verkracht met de mededeling dat het een marokkaan was,was voor mij het keerpunt.Het kromme aan alles is,er mag zoveel niet van het geloof,maar ze doen het wel.Dus ze nemen het ook niet serieus allemaal.Dat schijnheilige gedoe allemaal.Stelen,roken,drinken,nederlandse meiden pakken en maar zeggen dat ze zo gelovig zijn,Bullshit.Ik wil zo weinig mogelijk met ze te maken hebben na alles wat er gebeurt is,want we leven toch allemaal in ons eigen wereldje,denk dat er maar weinig zijn die willen intregeren,maar aan de andere kant,willen de nederlanders ook niet met hun bemoeien,dus daarom denk ik dat het nooit wat zal worden.We verschillen gewoon teveel.Laat ik 1 ding zeggen,dat het me geen moer uitmaakt wat voor kleur iemand heb,het is de mentaliteit
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •