Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Om nog meer rillingen van te krijgen volg het nieuws op dit moment maar eens.. :shock:

    gezellig he
    brrrr... eng idee... Een vriendi van mij woont daar o m de hoek....


    Quattro_king...

    Ik vind dat heel akelig om te lezen wat jij net tikt... En ik kan me voorstellen dat bij jou de emmer ruim overgelopen is. Maar probeer niet net zoals hen in dezelfde fout te vallen. Maar vecht wel voor gerechtigheid...

    Klote van je nichtje... Echt... Heel moeilijk...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    Laat ik 1 ding zeggen,dat het me geen moer uitmaakt wat voor kleur iemand heb,het is de mentaliteit
    Mee eens...
    Huidig transport= iets anders

  2. #342

    Standaard

    Ben nou wel benieuwd wat in den haag loos is. Heb op kantoor een tv op rtl5 aan. Mensen mogen niet uit of hun woning. Hoor nu een intervieuw met een bewoner die uitzicht heeft op het hele gebeuren.

    De bom zal zo wel barsten. Ik geloof dat er 35 me bussen staan en ik weet niet hoe veel agenten.

    Wordt vervolgd.


    Het sfeertje wordt wel grillig.
    Een dag niet gekleefd is een dag niet geleefd
    Verder ben ik een heer in het verkeer

  3. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Quattro_king...
    Ik vind dat heel akelig om te lezen wat jij net tikt... En ik kan me voorstellen dat bij jou de emmer ruim overgelopen is. Maar probeer niet net zoals hen in dezelfde fout te vallen. Maar vecht wel voor gerechtigheid...

    Klote van je nichtje... Echt... Heel moeilijk...
    ...
    Dito....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #344
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Allen,

    Ik denk dat Eszes de spijker op den kop slaat, ik zal niet zo'n lange reactie schrijven, aangezien ik houdt van een WARM kopje (mug) koffie (hazelnoot deze morgen).


    Vooral deze opmerking:

    Ik voorspel de eerste grote explosie met vele doden nog vóór 1 februari 2005. Het 'ideaal' natuurlijk rond de kerstdagen... Of het zelfmoord zal betreffen, weet ik niet, want ik heb in beide groepen nog maar weinig tekenen van 'moed' gezien.
    Is mij na aan het hart gelegen en ik ben wel degelijk bang dat dit (be)waarheid gaat worden.

    Newsday, een NY newspaper, wist dit heel erg goed te verwoorden gisteren, het merendeel van Europa dacht dat 9/11 en terrorisme acties waren vooral gericht aan de US en Israel, terwijl het extremisme vrolijk als een kankergezwel groeit in Europe.

    Ben niet allang bang dat dit tot Nederland betrekking heeft, als je nagaat in hoeverre bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland grote populatie moslims hebben, zullen daar wel degelijk extremisten tussen zitten.

    Een hapklare oplossing heb ik ook niet, waar wij echter voor moeten waken is een tweede kristalnacht (waarbij een Poolse Jood een aanslag verrichte op een Duitser, met alle gevolgen van dien).


    Als laatste, en ondanks dat dit zeer doet, het is de waarheid:

    Er wordt door medeforummers verschillende keren gerefereerd aan Nederland als tolerant land. Dat is allang niet meer zo
    Ben regelmatig geschrokken van opmerkingen van mijn ouders, die een rustig dorpje wonen, op zo'n 40 minuten bij Rotterdam vandaan. Als deze op visitie kwamen bij ons, in Rotterdam-West, jawel, het wilde westen, waren de racistische opmerkingen van mijn pa niet van de lucht, in zoverre, dat ik er zelfs van schrok, echter, ik woonde in deze buurt, had weinig to geen problemen met onze immigranten, aldus, geen reden tot racisme. Ik denk dat mijn pa een goede doorsnede kan zijn van de NL samenleving..echter het is jammer dat het zover heeft moeten komen.

    Vingerwijzen, jawel, dat zouden wij moeten doen naar de politiek, het is inmiddels duidelijk geworden dat het consensus-beleid van de Nederlandse overheid totaal geen vruchten heeft mogen afwerpen, sterker nog, de vrijheid van meningsuitting is te ver doorgeslagen.

    Je kunt mijn namelijk niet vertellen dat een extremistische Imman opmerkingen kan maken, danwel kan oproepen tot een heilige oorlog vanaf Nederlands grondgebied, datzelfde kan gezegd worden voor deze Arabische liga en vele andere stichtingen die vrijelijk in Nedelrand gevestigd zijn.

    Wil je hier iets aan doen, laat dan je stem horen, netzoals Theo van Gogh dit deed......

  5. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Wil je hier iets aan doen, laat dan je stem horen, netzoals Theo van Gogh dit deed......
    Donders gevaarlijk....

    Maar wat jij zegt is idd waar... Iedereen is in privé sfeer duidelijk over zijn standpunt. Wanneer men in het openbaar gaat dan krijgen de stelling direct een heel politiek correcte vorm...

    Wilders krijgt vermoedelijk veel zeteltjes mochten er verkiezingen zijn....
    Die durft wel...
    Huidig transport= iets anders


  6. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Wil je hier iets aan doen, laat dan je stem horen, net zoals Theo van Gogh dit deed......
    Laat maar.. weinig zin om een dode reclamezuil te worden met een aanplakbiljet van ........!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #347
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Wil je hier iets aan doen, laat dan je stem horen, net zoals Theo van Gogh dit deed......
    Dit bedoel ik letterlijk, ga stemmen, bij laatste verkiezingen was de opkomst, wat, zo'n 48%.....

    Schrijf naar de locale politci, schrijf naar de partij waar je op gestemt hebt, roep ze ter verantwoording........dat bedoel ik hiermee....

  8. Ad
  9. #348

    Standaard

    ja...


    Wacht even... ik gooi even mijn emmertje water leeg in de zee...
    Huidig transport= iets anders

  10. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    ja...


    Wacht even... ik gooi even mijn emmertje water leeg in de zee...
    Whahahahahahaha, Mooie woorden Chris....hou vast!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #350
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Wacht even... ik gooi even mijn emmertje water leeg in de zee...
    'Tuurlijk doe dit de komende 20 jaar, niet stemmen e.d., en dan heb je het helemaal niet voor het zeggen......

    Mijn motto, als je niet stemt, moet je je mening voor je houden, want je hebt je kans gehad om je mening uit te brengen...

    Vergeet niet, d'r is nog steeds een DEMOCRATIE in Nederland..

    <alhoewel ik wel degelijk je frustraties begrijp.....>

  12. #351

    Standaard

    Vanaf het moment dat ik mocht stemmen heb ik nooit verzuimt om te stemmen... Stom genoeg heb ik altijd dagen van te voren staan vertellen aan iedereen dat ik ging stemmen en dat er verbazingwekkend veel mensen (ook waarvan je het niet verwacht) het stomweg zouden vergeten. En bedankten mij dan voor het geheugensteuntje... :?

    Maar je hebt idd wel gelijk dat stemmen belangrijk is... Of beter gezegd:
    DAT IS HET MINSTE WAT WE KUNNEN DOEN...

    Dus gloeiende gloeiende... Mensen ga nou eens stemmen Schrijf het in je agenda...
    Huidig transport= iets anders

  13. #352

    Standaard

    Maar er moet meer gebeuren dan alleen met vragende oogjes naar de politieke partijen te kijken...

    En te wachten... :?
    Huidig transport= iets anders

  14. #353
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Maar er moet meer gebeuren dan alleen met vragende oogjes naar de politieke partijen te kijken...

    En te wachten...
    Emigreren...is mij erg goed bevallen tot-nu-toe, afgezien van de dure EURO....

  15. #354

    Standaard

    Hier in België hebben , -hadden- , we een partij die het lef had
    zich tegen het troetelbeleid af te zetten . Die het niet normaal
    vind dat een misdadiger op twee uur tijd terug losloopt .
    Die opkwam tegen uitkeringen voor het hele gezin .
    enz enz enz enz
    Deze partij , het voormalige vlaams blok , heeft hier kiesoverwinning op kiesoverwinning geboekt . Elk jaar opnieuw .

    De anderen hebben hierop gereageerd door het berucht cordon
    sanitaire .
    Vervolgens zijn er wetten gemaakt die rechtstreeks deze partij aanvallen , met nu een veroordeling ten gevolg .
    Wat meteen het einde betekend van deze partij .
    Dus concreet : de huidige regeringspartijen gebruiken overheidsgeld om
    op alle mogelijke manieren die ene buitenspel te zetten . Lukt dat niet
    dan passen we de wet even aan zodat we legaal die concurrent even kunnen uitschakelen . Eén miljoen kiezers mensen , één miljoen
    Democratie , vrije meningsuiting ....
    Je grootje .
    Die paar kopstukken doen toch wat ze willen .


    Kijk , ik heb een universitair diploma , en al jaren een eigen zaak .
    Dus ik wordt verondersteld een redelijk intelligent mens te zijn .
    Ik kan maar niet begrijpen waarom de leiders van ons land , en blijkbaar
    van de omliggende landen onze rijkdom , onze welvaart moeten weggeven ten koste van de mensen die voor die rijkdom gezorgd hebben . Want let wel , het is de generatie na ons die er de dupe van
    wordt .

    Momenteel maak ik me echt zorgen over de wereld waarin mijn
    kinderen moeten leven . Als ik daarover begin te piekeren dan gaat gegarandeerd m'n nachtrust eraan .
    Arm Vlaanderen , arm Nederland ook , want zo te horen is het bij
    jullie nog erger .

    Hoe ging dat liedje ook weer
    Waar kan ik heen , ik kan niet naar china ....


    Pat
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  16. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stragenmitsuko
    Momenteel maak ik me echt zorgen over de wereld waarin mijn kinderen moeten leven . Als ik daarover begin te piekeren dan gaat gegarandeerd m'n nachtrust eraan.
    idd
    Huidig transport= iets anders

  17. #356
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Dit bedoel ik letterlijk, ga stemmen, bij laatste verkiezingen was de opkomst, wat, zo'n 48%.....

    Schrijf naar de locale politci, schrijf naar de partij waar je op gestemd hebt, roep ze ter verantwoording........dat bedoel ik hiermee....
    Elke democratie heeft de regering die het verdient...
    Als je niet bent gaan stemmen, moet je ook niet zeuren. (En kom nou niet aanzetten met die zieke drogreden over die zakkenvullers...). Als jij niet bent gaan stemmen, ligt dat alleen aan jezelf. Stem desnoods op griezels als Wilders (wat zeg ik nou :shock: ), maar stem.

    Elk dorp/stad heeft politici; elke provincie heeft vertegenwoordigers in de tweede kamer. Dáár moet het gebeuren.

    De lokale islamitische basisschool in de hens steken, schiet ook niet op... :?
    RS6 C5
    A3 TDIe

  18. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Dit bedoel ik letterlijk, ga stemmen, bij laatste verkiezingen was de opkomst, wat, zo'n 48%.....

    Schrijf naar de locale politci, schrijf naar de partij waar je op gestemd hebt, roep ze ter verantwoording........dat bedoel ik hiermee....
    Elke democratie heeft de regering die het verdient...
    Als je niet bent gaan stemmen, moet je ook niet zeuren. (En kom nou niet aanzetten met die zieke drogreden over die zakkenvullers...). Als jij niet bent gaan stemmen, ligt dat alleen aan jezelf. Stem desnoods op griezels als Wilders (wat zeg ik nou :shock: ), maar stem.

    Elk dorp/stad heeft politici; elke provincie heeft vertegenwoordigers in de tweede kamer. Dáár moet het gebeuren.

    De lokale islamitische basisschool in de hens steken, schiet ook niet op... :?
    Dus als ik niet hebt gestemd mag ik nix zeggen? Dit was/is toch het land van de vrije meningsuiting?
    En ik wil er nog even aan toevoegen dat de meeste omhooggevallen politici niet met beide benen op de grond staan als het op het minderhedenbeleid aankomt. (wonen in het Gooi met oprijlaan, dikke audi/beemer van de zaak MET chauffeur, zien alleen de cijfers en uitwassen op TV en vertellen dan ons dat we met het OV moeten reizen of het hoofd koel moeten houden, yeah right :roll: )
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  19. #358
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    @Eszes:

    Great minds think alike, great cars drive alike.... <ducks>

    S4+S6 = 10 -> Peeerrrfect....

  20. #359
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    @DD

    S4xS6 = S²24...

    @TenS3

    [educatieve mode]Ministers hebben meestal salaris ingeleverd t.o.v. hun maatschappelijke carrière! Het ministerssalaris ligt op ca. € 80k/jr. Gemiddelde arbeidsuren ca. 100/week. Auto met chauffeur om achterin te kunnen doorwerken, tijdens verloren reisuren. Het max. bedrag van de auto is net genoeg voor een A6 (kaal) of BMW 5 (kaal). Privé rijden ze meestal duurder! En ze wonen niet in het gooi, maar gewoon waar ze woonden, voordat ze tijdelijk hun leven op z'n kop zetten om het land te besturen.[/educatieve mode]
    RS6 C5
    A3 TDIe

  21. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    @TenS3

    [educatieve mode]Ministers hebben meestal salaris ingeleverd t.o.v. hun maatschappelijke carrière! Het ministerssalaris ligt op ca. € 80k/jr. Gemiddelde arbeidsuren ca. 100/week. Auto met chauffeur om achterin te kunnen doorwerken, tijdens verloren reisuren. Het max. bedrag van de auto is net genoeg voor een A6 (kaal) of BMW 5 (kaal). Privé rijden ze meestal duurder! En ze wonen niet in het gooi, maar gewoon waar ze woonden, voordat ze tijdelijk hun leven op z'n kop zetten om het land te besturen.[/educatieve mode]
    Ik hoor Bakellende net zeggen op 2vandaag:
    ik ga me op de hoogte stellen van de gevoelens en de situaties van de mensen
    Goh, wat weten we lekker veel van de maatschappelijke roerselen.

    Ennuh, je educatieve voordracht zegt nog steeds nix over m`n eerste opmerking :roll:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •