Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Of we gaan natuurlijk net zo over de rooie als het een onbekende persoon is die wordt vermoord.
    Ik wel !! Ik ben deze beschaving erg beu aan het worden....

    Ophef over een BNer doet daarbij niet af. Die jongen die laatst het loodje legde in het Noorden nadat ie wat zei over rotzooi trappen door anderen is net zo erg!

    Ik weiger om er onverschillig over te doen!!!!!!!!!!!
    Ik ben het helemaal met je eens Frank! Ik vind de samenleving erg negatief worden! Alles moet maar kunnen... Niemand maakt zich meer druk over een moord meer of minder! En dat het toevallig een BNer was... jammer, erg.... zeker omdat het er weer op lijkt dat iemand vermoord wordt om het uiten van zijn mening... maar niet erger dan die jongen in het Noorden die jij noemt!
    Die jongen uit het noorden is vermoord door een Albanees, een bekende van de politie. Geef je sommige mensen uit verschillende culturen de kans om in een veilig klimaat te leven, krijg ik steeds vaker het gevoel dat we juist het kwaad hierna toehalen.

  2. #22
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Was zelf geen fan van de man, maar dit slaat alles. Vrijheid van meningsuiting????? :? Of valt de mening van de dader hier ook onder? 'Tis een behoorlijke k*tzooi aan het worden in ons soppige landje.
    Vind het vooral jammer voor zijn zoontje dat hij achter moet laten. Arm manneke ..........
    Maar goed, er wordt natuurlijk weer een onderzoekscommissie in het leven geroepen, de dader wordt opgesloten en daagt de staat wegens onmenselijke verblijven in de bak, wordt volledig ontoerekeningsvatbaar bevonden, Vucht, vrij wegens goed gedrag, reist af naar het buitenland en begaat daar weer een ernstig misdrijf, en daar staat de leeuw dan weer in zijn slipje t.o.v. de rest van de wereld.

    ACOQ (die sowieso al een k*tdag heeft)
    Koekje erbij?

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Was zelf geen fan van de man, maar dit slaat alles. Vrijheid van meningsuiting????? :? Of valt de mening van de dader hier ook onder? 'Tis een behoorlijke k*tzooi aan het worden in ons soppige landje.
    Vind het vooral jammer voor zijn zoontje dat hij achter moet laten. Arm manneke ..........
    Maar goed, er wordt natuurlijk weer een onderzoekscommissie in het leven geroepen, de dader wordt opgesloten en daagt de staat wegens onmenselijke verblijven in de bak, wordt volledig ontoerekeningsvatbaar bevonden, Vucht, vrij wegens goed gedrag, reist af naar het buitenland en begaat daar weer een ernstig misdrijf, en daar staat de leeuw dan weer in zijn slipje t.o.v. de rest van de wereld.

    ACOQ (die sowieso al een k*tdag heeft)
    Volgens mij staat de leeuw al heel lang in z'n blote reet met een boel cellulitis.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Volgens mij staat de leeuw al heel lang in z'n blote reet met een boel cellulitis.
    Yep...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #25
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Volgens mij staat de leeuw al heel lang in z'n blote reet met een boel cellulitis.
    Yep...
    helaas wel ja!


  6. #26
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Nederland wordt "klein chicago"
    Er wonen veel criminelen in Nederland, met zelfs vertakkingen naar het
    oranjehuis nu. (lees Smit-Kroes)
    Waar gaat dat naartoe!
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  7. #27
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Phew, dit gaat GVD helemaal nergens over, sinds dat ik vertrokken ben in 2000 uit NL, eerst Fortuin, nu Van Gogh, om mij helemaal de bek niet meer op te breken aangaande zinloos geweld. Het lijkt wel alsof het veiliger is om in de US te leven dan in Nederland.....

    Tjsongejongejonge.......Tijd dat (hi)er iets gedaan wordt aan de integratie en strafmaten.........

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    @ DutchDaddy: Je hebt wel gelijk, alleen in de States is het niet veel anders. 9-11 waren de zelfde extremisten als die hier een zekere van Gogh doodschieten om zn mening, denk ik. Alleen dan met ca 6000 slachtoffers meer. Maar in beide gevallen slaat het nergens op, en is het verschrikkelijk dat het zo moet, natuurlijk.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  10. #29
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    @ DutchDaddy: Je hebt wel gelijk, alleen in de States is het niet veel anders. 9-11 waren de zelfde extremisten als die hier een zekere van Gogh doodschieten om zn mening, denk ik. Alleen dan met ca 6000 slachtoffers meer. Maar in beide gevallen slaat het nergens op, en is het verschrikkelijk dat het zo moet, natuurlijk.
    Klomp, ik laat je vrij om je mening, maar ik wil toch eerst wel zeker weten dat het hier een moslim(extremist) betreft. Ik hoop voor de moslimbevolking dat het hier een doorgedraaide idioot betreft, aangezien de populariteit van de moslims toch al sterk daalt!

    Zoals JP Balkie ook zegt: We moeten nu geen voorbarige conclusies gaan trekken!

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Tjsongejongejonge.......Tijd dat (hi)er iets gedaan wordt aan de integratie en strafmaten.........
    'Strafmaten' kent men hier niet meer. Of het moeten 'de criminelen waarbij je een nachtje moet overblijven in een politiecel' zijn.... :?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #31

    Standaard

    Goed punt, ik ben absoluut niet anti-moslim ofzow Wel anti-extremist.

    Laat ik het dan zo stellen:

    Ik dénk dat het hier om een (moslim)extremist gaat gezien de getuigeverklaringen, en de achtergrond van van Gogh, en gezien het feit adt hij al door mensen uit deze groeperingen met de dood bedreigd is. Áls dit het geval is, is deze man geen haar beter dan de terroristen van 9-11.

    Het boeit mij persoonlijk ook weinig of het nu een moslimextremist is, of een linkse boomknuffelaar. Het gaat gewoon te ver.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  13. #32
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Goed punt, ik ben absoluut niet anti-moslim ofzow Wel anti-extremist.

    Laat ik het dan zo stellen:

    Ik dénk dat het hier om een (moslim)extremist gaat gezien de getuigeverklaringen, en de achtergrond van van Gogh, en gezien het feit adt hij al door mensen uit deze groeperingen met de dood bedreigd is. Áls dit het geval is, is deze man geen haar beter dan de terroristen van 9-11.

    Het boeit mij persoonlijk ook weinig of het nu een moslimextremist is, of een linkse boomknuffelaar. Het gaat gewoon te ver.
    Helemaal met je eens! Ik hekel ook van dat extremisme!

    Maar wie of wat het gedaan heeft maakt niet uit... het gaat gewoon te ver!

  14. #33

    Standaard

    Het gaat om een jongen met een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit, mijn verzoek luidt dan ook: willen alle mensen die de Nederlandse grondwet niet eerbiedigen dit land per direkt verlaten? Wij Nederlanders kennen het begrip vrijheid van meningsuiting, en wij Nederlanders laten het aan de rechter over om te beslissen wat wel vrijheid van meningsuiting is en wat onder discriminatie valt. DAT DOE JE DUS NIET ZELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Get lost met dit onkruid!
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  15. #34
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    mijn verzoek luidt dan ook: willen alle mensen die de Nederlandse grondwet niet eerbiedigen dit land per direkt verlaten
    Amen 2 that, of beter gezegd, ik kom gerust terug hiervoor naar Nederland, en help graag deze extremisten hardhandig ONS LAND uit te schoppen........

  16. #35
    Grom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.095
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ratte zijn het, niks anders, ongedierte
    Audi A4 2012 limousine 3.0 TDI Pro Line S
    Ex Audi A4 2012 limousine 2.0 TDIe 136pk Pro Line Business Hartog Tuned[
    Ex Audi A3 TDI 2000 110@140pk | Ex Audi 80 2.0E 90pk

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door much2much
    Het gaat om een jongen met een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit......,
    Hmmm, dan ging het dus waarschijnlijk toch niet over het rookgedrag van Theo in TV-programma's....

    Leraren overhoop schieten, zwerfsters doodslaan, gebiedende burgers neersteken.... enz enz. Raar dat er een argwanende sfeer om ze heen gaat hangen??? Ik snap werkelijk niet dat de 'buitenlandse gemeenschap' niet van dit imago afwil...Roep uw jeugd tot orde a.u.b.

    Als het niet in hun straatje past gaan ze moorden!! er zit iets goed mis daar tussen de oren.....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #37
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Het boeit mij persoonlijk ook weinig of het nu een moslimextremist is, of een linkse boomknuffelaar. Het gaat gewoon te ver.
    Helemaal mee eens!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door much2much
    willen alle mensen die de Nederlandse grondwet niet eerbiedigen dit land per direkt verlaten?
    En waar moeten die dan heen?
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  19. #38
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En wie maakt er uit wie weg moet? Of gaan we het voorbeeld van ene A.H. volgen die ergens halverwege vorige eeuw ook had uitgedacht dat we van een heel volk afmoeten...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    En waar moeten die dan heen?
    Naar daar waar hun moeder d'r ei heeft gelegd.... En als dat in nederland was.....een levenslange bajesstraf (zonde van het geld overigens).
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    En waar moeten die dan heen?
    Naar landen waar ze geen vrijheid van meningsuiting hebben, landen waar iedereen doet wat hij wilt doen, landen waar lijfstraffen gelden, kortom, naar hun eigen land! Ze hebben deze streken daar geleerd, mij best, doe wat je niet laten kunt, maar dan wel in een samenleving waar dit soort praktijken ''normaal'' zijn!
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •