Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    En wie maakt er uit wie weg moet? Of gaan we het voorbeeld van ene A.H. volgen die ergens halverwege vorige eeuw ook had uitgedacht dat we van een heel volk afmoeten...
    Ik geloof niet dat de joden en zigeuners het destijds zo bond maakte.
    Sorry hoor, we kunnen ons niet blijven verschuilen achter de oorlog van 40-45.
    Er is toch echt iets mis met die lui die dit flikken. Het enge is dat het wereldwijd probleem is....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #42
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, maar wel uitkijken voor een hetze. Daar schieten we niets mee op.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #43
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    /me trekt zich terug uit deze discussie want het begint een akelig karakter te krijgen...
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Nee, maar wel uitkijken voor een hetze. Daar schieten we niets mee op.
    sleutelwoord in deze is (gaan we weer): Tolerantie

    van beide kanten
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  5. #45
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Precies. Ik hoop dat er geen mensen gaan doorslaan (zoals al eerder is gemeld in deze topic).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #46

    Standaard

    Denk dat alles al wel gezegd is.

    Mike

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Precies. Ik hoop dat er geen mensen gaan doorslaan (zoals al eerder is gemeld in deze topic).
    Das nooit de bedoeling, het is echter zo dat er in de westerse cultuur niet zulke heethoofden rondlopen als in zulke culturen. Het zijn gewoon erg drastische mensen die heel erg snel finaal in hun doen&laten kunnen omslaan.

    De collega waar ik altijd mee samenwerkte bij mijn vorige werkgever was van marokkaanse afkomst. Prima kerel leuk mee gewerkt altijd, leuke gesprekken mee gehad. Maar hij had van die dingen waarvan ik dacht man overdrijf niet zo. Zo was er een keer een zeer verhit gesprek met een vrouwelijke collega over iets onzinnigs als een iets te lange pauze. Kan je vertellen dat dat er eng hard aan toe ging. Op basis daarvan denk ik wel eens dat een multi-culturele samenleving een leuk streven is maar dat bepaalde culturelen gewoon teveel botsen met elkaar.

    Zonder racistisch te willen zijn. Wij worden anders, en minder snel kwaad. Kan je gerust vertellen dat ik op het moment dat mijn collega flipte een zo totaal iemand anders zag dat ik er ff van terug deinsde. En dat temperament zit er nu eenmaal heel erg in, iets wat we hier niet gewend zijn.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  8. Ad
  9. #48
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Precies. Ik hoop dat er geen mensen gaan doorslaan (zoals al eerder is gemeld in deze topic).
    Das nooit de bedoeling, het is echter zo dat er in de westerse cultuur niet zulke heethoofden rondlopen als in zulke culturen. Het zijn gewoon erg drastische mensen die heel erg snel finaal in hun doen&laten kunnen omslaan.

    De collega waar ik altijd mee samenwerkte bij mijn vorige werkgever was van marokkaanse afkomst. Prima kerel leuk mee gewerkt altijd, leuke gesprekken mee gehad. Maar hij had van die dingen waarvan ik dacht man overdrijf niet zo. Zo was er een keer een zeer verhit gesprek met een vrouwelijke collega over iets onzinnigs als een iets te lange pauze. Kan je vertellen dat dat er eng hard aan toe ging. Op basis daarvan denk ik wel eens dat een multi-culturele samenleving een leuk streven is maar dat bepaalde culturelen gewoon teveel botsen met elkaar.

    Zonder racistisch te willen zijn. Wij worden anders, en minder snel kwaad. Kan je gerust vertellen dat ik op het moment dat mijn collega flipte een zo totaal iemand anders zag dat ik er ff van terug deinsde. En dat temperament zit er nu eenmaal heel erg in, iets wat we hier niet gewend zijn.
    Ik denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat... De culturen liggen te ver uit elkaar! Het heethoofdkarakter is daar veel breder vertegenwoordigd en geaccepteerd. En dat zie je niet of nauwelijks in Nederland...

  10. #49

    Standaard

    als 1 marrokaan zoeits doet of 1 turk of 1 van de balkan betekend absoluut niet dat hun hele bevolking zo is...ik hoop dat jullie dit wel in je achterhoofd houden!!!!!!!!!!

    je hebt ook verkrachtende, moordende en brandstichtende nederlanders.

  11. #50

    Standaard

    Je zou denken dat temperamentvolle heethoofden in dit koude kikkerlandje goed kunnen afkoelen. Als dat schieten en steken tot gevolg heeft. Moeten ze toch echt hun thermostaat na laten kijken.

    Ze krijgen gewoon een berg onzin opgelegd vanuit hun cultuur/geloof die hier niet geldt. Ze weten niet wat ze daar in een vrij land mee aan moeten. In de oorspronkelijke woonlanden weten ze daar wel raad mee. Nederlanders zijn suf en mogen niks zeggen en terugdoen dankzij onze opgelegde tolereer/gedoog cultuur. Dat botst, heel jammer maar deze eenling terroristen gaan tever! ontolereerbaar. Opl:? eigenlijk is er geen oplossing!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    als 1 marrokaan zoeits doet of 1 turk of 1 van de balkan betekend absoluut niet dat hun hele bevolking zo is...ik hoop dat jullie dit wel in je achterhoofd houden!!!!!!!!!!.
    Dan wordt het wel eens tijd om dat te bewijzen, de rapportcijfers worden er niet beter van op z'n manier. Hoop dat dat inzicht echt een keer komt bij de gehele buitenlandse gemeenschap......Sfeer wordt echt verziekt zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    je hebt ook verkrachtende, moordende en brandstichtende nederlanders.
    True, Is dus hetzelfde kaliber 'uitschot' met een individueel probleem (meestal niet zo cultuur-gefundeerd) Ook die lopen tegenwoordig weg met politie/justitie met hun vormvoutjes en ander gezwam! Gewoon aanpakken de handel.....Ben misschien een heel klein beetje erg boos nu.
    Maar ook daar heb ik zwaar genoeg van........
    :x
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    als 1 marrokaan zoeits doet of 1 turk of 1 van de balkan betekend absoluut niet dat hun hele bevolking zo is...ik hoop dat jullie dit wel in je achterhoofd houden!!!!!!!!!!

    je hebt ook verkrachtende, moordende en brandstichtende nederlanders.
    Leuk politiek correct antwoord, wat ik met mijn voorbeeld wou aangeven is dat het zo ingebakken is dat zelfs een goed geintegreerde hardwerkende verder leuke collega wel dat extreem temperamentvolle in zich heeft. :wink:
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  14. #53
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ik weiger om er onverschillig over te doen!!!!!!!!!!!
    Hier nog een.

    Ik ben geschokt dat dit (weer) gebeurt in NL. Er beginnen gedachten in me op te komen, waar ik me enkele jaren geleden nog voor geschaamd zou hebben.

    De doodstraf lijkt me geen oplossing, omdat 100% zekerheid niet bestaat en zo'n straf niet meer ongedaan gemaakt kan worden. Wat wel helpt is m.i. 300 jaar gevangenisstraf en dan niet in zo'n hotel faciliteit met airco en televisie...

    Ik kan er niet aan uit. Ik ben echt uit m'n doen!
    RS6 C5
    A3 TDIe

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    als 1 marrokaan zoeits doet of 1 turk of 1 van de balkan betekend absoluut niet dat hun hele bevolking zo is...ik hoop dat jullie dit wel in je achterhoofd houden!!!!!!!!!!.
    Dan wordt het wel eens tijd om dat te bewijzen, de rapportcijfers worden er niet beter van op z'n manier. Hoop dat dat inzicht echt een keer komt bij de gehele buitenlandse gemeenschap......Sfeer wordt echt verziekt zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    je hebt ook verkrachtende, moordende en brandstichtende nederlanders.
    True, Is dus hetzelfde kaliber 'uitschot' met een individueel probleem (meestal niet zo cultuur-gefundeerd) Ook die lopen tegenwoordig weg met politie/justitie met hun vormvoutjes en ander gezwam! Gewoon aanpakken de handel.....Ben misschien een heel klein beetje erg boos nu.
    Maar ook daar heb ik zwaar genoeg van........
    :x
    Tja,

    Ik ben ook een buitenlander, maar mij zie je ook geen mensen vermoorden..dat bedoel ik...niet iedereen is hetzelfde..gelukkig.

    De meeste zijn zo door hun opvoeding..ze hebben zelf geen schuld...zo zijn ze opgevoed...de ouders moet je aanpakken.

    Maar jullie hebben wel gelijk uiteraard..het land word verziekt door al die allochtonen

  16. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    als 1 marrokaan zoeits doet of 1 turk of 1 van de balkan betekend absoluut niet dat hun hele bevolking zo is...ik hoop dat jullie dit wel in je achterhoofd houden!!!!!!!!!!

    je hebt ook verkrachtende, moordende en brandstichtende nederlanders.
    Leuk politiek correct antwoord, wat ik met mijn voorbeeld wou aangeven is dat het zo ingebakken is dat zelfs een goed geintegreerde hardwerkende verder leuke collega wel dat extreem temperamentvolle in zich heeft. :wink:
    :-)

  17. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ik weiger om er onverschillig over te doen!!!!!!!!!!!
    Hier nog een.

    Ik ben geschokt dat dit (weer) gebeurt in NL. Er beginnen gedachten in me op te komen, waar ik me enkele jaren geleden nog voor geschaamd zou hebben.

    De doodstraf lijkt me geen oplossing, omdat 100% zekerheid niet bestaat en zo'n straf niet meer ongedaan gemaakt kan worden. Wat wel helpt is m.i. 300 jaar gevangenisstraf en dan niet in zo'n hotel faciliteit met airco en televisie...

    Ik kan er niet aan uit. Ik ben echt uit m'n doen!
    Helemaal mee eens...nederland heeft een zielig rechts systeem...echt zielig..gewoon de ouderwetse manier...lekker een paar honderd jaar zitten tussen de homofiele negers in een hokje zonder waterbed en tv...dan leren ze nog eens iets.

  18. #57
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    ..., het is echter zo dat er in de westerse cultuur niet zulke heethoofden rondlopen als in zulke culturen. Het zijn gewoon erg drastische mensen die heel erg snel finaal in hun doen&laten kunnen omslaan.
    Ik ben bang dat dit niet zo is. Er zijn in NL óók godsdienstfanaten, met hele enge gedachten over de mensheid in het algemeen en vrouwen in het bijzonder. Alleen zij zijn er al lang en hebben een plaatsje in onze samenleving. Maar als die groep het voor het zeggen zou krijgen, dan zouden velen van ons de extremisten worden...

    In naam van godsdienst wordt ongelofelijk veel ellende veroorzaakt. Maar één paradox laat zich niet oplossen. Als je die fanaten de mond wilt snoeren, bedien je je bijna vanzelf van dezelfde methoden als zij en dat kan niet.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    De meeste zijn zo door hun opvoeding..ze hebben zelf geen schuld...zo zijn ze opgevoed...de ouders moet je aanpakken.
    Misschien rot om te zeggen, maar ik denk dat dat dus juist niet gebeurd. Ouders hebben geen grip op hun kinderen en ze zijn vogelvrij verklaard. Ze hangen maar op straat, ouders spreken de taal niet en verdiepen zich niet in Nederlandse samenleving.
    Gooi er een dun sausje rebelsheid/ eerwraak en overtuiging overheen en iedereen die iets doet of zegt in tegenspraak met eigen bekende cultuur is de klos.......en die jeugd zoekt zijn verkeerde pad (ERG WREED PAD).

    Zo gebeurt het ook in grote lijnen bij nederlandse gezinnen en ook dat levert ook een fijne generatie op straks (nu al)....Alles vanuit eigen belang en geen rekenschap met je naaste.

    Ik hou mijn hart vast af en toe qua wereldproblematiek.
    Maar het gaat een keer goed mis. Ik ga er over ophouden want ik vreet inwendig helemaal op!!
    .
    .
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    De meeste zijn zo door hun opvoeding..ze hebben zelf geen schuld...zo zijn ze opgevoed...de ouders moet je aanpakken.
    Misschien rot om te zeggen, maar ik denk dat dat dus juist niet gebeurd. Ouders hebben geen grip op hun kinderen en ze zijn vogelvrij verklaard. Ze hangen maar op straat, ouders spreken de taal niet en verdiepen zich niet in Nederlandse samenleving.
    Gooi er een dun sausje rebelsheid/ eerwraak en overtuiging overheen en iedereen die iets doet of zegt in tegenspraak met eigen bekende cultuur is de klos.......en die jeugd zoekt zijn verkeerde pad (ERG WREED PAD).

    Zo gebeurt het ook in grote lijnen bij nederlandse gezinnen en ook dat levert ook een fijne generatie op straks (nu al)....Alles vanuit eigen belang en geen rekenschap met je naaste.

    Ik hou mijn hart vast af en toe qua wereldproblematiek.
    Maar het gaat een keer goed mis. Ik ga er over ophouden want ik vreet inwendig helemaal op!!
    .
    .
    Ja daar heb je gelijk in, maar hoe kan je zo iets oplossen...volgens mij nooit...het is nu al fucked up in dit land..wat gebeurt er over een jaar of 20/30...dat wil ik niet eens weten!!!!!

  21. #60
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    ...Maar het gaat een keer goed mis.
    Mijn grootste angst is dat de 3e wereldoorlog, die over de Islam zal gaan, al komt in mijn levenstijd...
    RS6 C5
    A3 TDIe

Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •