Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #61

    Standaard

    eszes heeft het bij het goeie eind,die gaat er komen,als het zo doorgaat.al dat gezeur van,niet allemaal zijn slecht,dat zeggen we elke keer,op me werk was er weer een groep marrokanen aan het juichen(waarvan ik ook zij dat ze goed waren),ik hoop dat het een keertje escaleert,ze zeggen altijd;er moet altijd wat gebeuren voor er wat aan gedaan word,nou bij deze,de voorzet is gegeven,wie kopt hem erin! eeb feit is wel,dat de goeie altijd onder de slechte lijden,die volkert mag net zo goed aangepakt worden
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Ik ben bang dat dit niet zo is. Er zijn in NL óók godsdienstfanaten, met hele enge gedachten over de mensheid in het algemeen en vrouwen in het bijzonder. Alleen zij zijn er al lang en hebben een plaatsje in onze samenleving. Maar als die groep het voor het zeggen zou krijgen, dan zouden velen van ons de extremisten worden...

    In naam van godsdienst wordt ongelofelijk veel ellende veroorzaakt. Maar één paradox laat zich niet oplossen. Als je die fanaten de mond wilt snoeren, bedien je je bijna vanzelf van dezelfde methoden als zij en dat kan niet.
    Heb je helemaal gelijk in. Ik 'geloof' zelf wel en ga ik ga geen atheist worden omdat iedere geloofsvorm eigenlijk een bedreiging is voor een gecombineerde samenleving. Het opleggen van zaken uit 'overtuiging' is heel gevaarlijk maar vormt dus vaak de basis van een opvoeding.
    De mens maakt er een zootje van en van een groepje mensen krijg je nog meer rotzooi.
    Zo is het niet bedoeld en al helemaal niet als je 'een geloof' na zou leven. Maar dat is wel de praktijk..... Helaas. :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Er zijn in NL óók godsdienstfanaten, met hele enge gedachten over de mensheid in het algemeen en vrouwen in het bijzonder. Alleen zij zijn er al lang en hebben een plaatsje in onze samenleving. Maar als die groep het voor het zeggen zou krijgen, dan zouden velen van ons de extremisten worden...
    Ben ik voor een deel wel met je eens, alleen waarom hoor je dan nooit: Extremistische Christenen schiet Mel Gibson dood wegens Passion of the Christ.

    Ik ben met je eens dat er ook christenen zijn met minder florisante gedachten. Maar die organiseren zich niet in geweldadige groeperingen, of gaan mensen aan wie ze een hekel hebben doodschieten. Ik deel daarom ook de mening van klaasklapschaats in deze. Het is een combinatie van godsdienstfundamentalisme en de gebruiken die in arabische landen 'normaal' zijn zoals eerwraken enzo. En omdat in arabische landen de islam het heersende geloof is, zijn er zoveel moslim[s:915ce0c3ca]extremisten[/s:915ce0c3ca]terroristen. Nogmaals, ik heb niets tegen de islam, maar de islam icm extremisme is wel errug gevaarlijk denk ik.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  4. #64

    Standaard

    :roll: Waar gaat het over? Was Theo dan zo`n bedreiging voor de Islam? Dacht het niet. Nee, het zal wel weer over eer(wraak) gaan...
    1 of andere niet-rationeel denkend individu dat door een uitspaak van Theo op z`n korte noordafrikaanse lontje was getrapt. Het is vaak wel kenmerkend: Arrogantie, onwetendheid en bepaalde achterhaalde ideeen die met de paplepel zijn ingegoten. Geloof of niet, laat ze eens gaan nadenken over dingen die echt belangrijk zijn.

    Ik scheer niet alles over een kam maar deze ##^%$ mogen ze van mij ophangen.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #65

    Standaard

    Triest wat er is gebeurd, ik denk niet dat zijn afkomst belangrijk was, ik denk eerder dat dit een echte rotte persoon is.
    Een persoon die niet waardig is om te leven...
    born this way


  6. #66
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    het is weer een verschrikkelijk bericht over wat er gebeurd is.

    het is levens gevaarlijk om recht voor je raap te zijn, als een ander het niet aanstaat knallen of steken ze je dood.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  7. #67

    Standaard

    Hetmaakt eigenlijk niets uit uit welk land je komt het gaat er gewoon om dat je niet over een ander zijn leven kan en mag beslissen,
    of je nou hollander bent of niet,
    DAT DOE JE NIET!!

    Mijn beste vriend is in juli vermoord door een andere vriend was gewoon een hollander,

    Ze moeten in dit apeland eens een keer kijken naar de straffen die gegeven worden,
    laat die gasten lekker rotten met tien man in een hokje.

    Het land wordt/is ziek!
    Greetz Martijn

    Altijd last van bumperklevers, laatst zat er weer 1 vlak voor me!

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    precies, dit is niet ras gebonden, deze personen vallen onder rotte mensen, das eigenlijk een nieuw ras.....gajes, tuig
    born this way

  10. #69
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Triest, erg triest om weer zo'n bericht te horen :cry:
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  11. #70
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.490
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luckytjebbe
    precies, dit is niet ras gebonden, deze personen vallen onder rotte mensen, das eigenlijk een nieuw ras.....gajes, tuig
    Nieuw ras ?
    Ik kan me vergissen maar volgens mij is het concept "tuig" al zo oud als de mens zelf.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Ik ben bang dat dit niet zo is. Er zijn in NL óók godsdienstfanaten, met hele enge gedachten over de mensheid in het algemeen en vrouwen in het bijzonder. Alleen zij zijn er al lang en hebben een plaatsje in onze samenleving. Maar als die groep het voor het zeggen zou krijgen, dan zouden velen van ons de extremisten worden...
    Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Jehova (om maar een extreme tak te noemen) iemand om zeep heeft geholpen omdat die iemand negatieve uitspraken over Jehova's geuit had.

    Er zijn al veel wetenschappelijke bewijzen neergelegd die duidelijk maken dat bepaalde zaken uit de bijbel gewoon keiharde onzin blijken te zijn.
    De reacties uit geloofskringen zijn daarop vaak heftig geweest (boee das nie waaaaar) maar ik kan me niet herinneren dat er ooit een wetenschapper door een christen is afgeknald omdat ie bewezen had dat Mozes helemaal geen zee had gespleten.
    Ze gaan wel door met "nee hoor, gras is niet groen maar blauw" maar het blijft bij woorden.

    Moslims zijn daarin een stuk primitiever qua denken maar dus ook qua doen. Toegegeven, hier konden ze er 400 jaar geleden ook een houtje van maar intussen is de westerse wereld beschaafd genoeg (ik zeg dus niet dat we hier "beschaafd zijn") om niet meer meteen elkaars hasses in te hakken zodra er een ongetogen woord valt (noord ierland daargelaten, daar speelt nog meer).

    De verschillen tussen westerlingen en moslims zijn op veel vlakken zó groot. It's an accident waiting to happen.
    Een multiculturle samenleving tussen volkeren die qua gedachtengoed zo ver uit elkaar lopen gaat helemaal niet werken.
    Helaas hebben die sufkutten in Den Haag dit niet door. Ze gaan krampachtig door met "aai aai lief".

    Hier volgt een standaard escalatie gesprek tussen een radicale IMAM en wethouder "boomknuffel":
    - BK: meneer Imam, wij moeten toch eens praten over uw uitspraken jegens westerlingen
    - IM: waa galieb galieb westerse swijn jij sijn. Jij lager dan honden sijn.
    - BK: nou nou, laten we dat eens nuanceren
    - IM: yalla yalla jij doodvalle
    - BK: uw opmerkingen over vrouwen kunnen in NL niet door de beugel hoor. Foei.
    - IM: frouwe sijn niets. moete bek houwe en koken en schoonmake
    - BK: en homo's kunnen uw welbevinden ook niet echt krijgen he. Toch moet dat wel in NL hoor
    - IM: gomo's moeten allemaal dood. Sijn nog lager dan honden.
    - BK: nou meneer Iman, dit is nu precies wat ik bedoel. U kunt dit hier niet maken hoor
    - IM: waa galieb galieb jij westerse swijn, jij oppasse anders wij jou doodmake
    - BK: nou meneer Ali Radicali, bedankt voor dit prettige gesprek
    - IM: dood aan alle ongelovige, gomo's , vrije vrouwen en westerse swijne !

    Wethouder Boomknuffel komt de vergaderkamer uit. De pers staat em op te wachten:
    - PS: En meneer Boomknuffel, hoe is het gesprek gegaan
    - BK: nou dat ging best goed. We hebben positieve resultaten geboekt.
    - PS: wat heeft u besproken met Imam Ali Radicali
    - BK: de bekende knelpunten he. De rol van de vrouw, homo's en dat men ons westerlingen uitkotst enzo. Ik heb nieuwe inzichten gekregen.
    - PS: en heeft u afspraken kunnen maken met elkaar
    - BK: nou het was best een constructief gesprek. We zijn een stuk nader tot elkander gekomen.

    Alles van waarde is weerloos !
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  12. #71
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Mijn grootste angst is dat de 3e wereldoorlog, die over de Islam zal gaan, al komt in mijn levenstijd...
    Dat is ook al een paar keer door mijn gedachten geschoten (alleen ben ik ~10 jaar jonger :? )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Ben ik voor een deel wel met je eens, alleen waarom hoor je dan nooit: Extremistische Christenen schiet Mel Gibson dood wegens Passion of the Christ
    Wel de berichten gehoord dat extremistische Christenen abortus-doktoren om zeep helpen in Amerika....



    Zoals Frank al aangaf dat het niet uitmaakt of het een BN-er zonder blad voor z'n mond of een jongen die iemand op straat op z'n wangedrag wijst.
    Dat maakt ook niet uit!..... ik maak me om beide heel erg druk... die jongen in Friesland.... 14!!!! messteken, dat is toch geen "mens" die 'm dat heeft aangedaan? (slachtoffer had een ieder ander van ons kunnen zijn... )

    En de reden dat de moord op van Gogh zo enorm veel losmaakt komt imho door het vermoedelijke motief van de dader... (tsja... had 'ie maar geen koran-kritsche film met Hirsi-Alie moeten maken :? )
    Dit (vermoedelijke) motief staat natuurlijk haaks op de vrijheid van meningsuiting..... en dat is in mijn boekje nog steeds een groot goed.
    One liter, driver's licence eater...


  13. #72

    Standaard

    Maar allé, het gerucht gaat nu rond dat er op het briefje een korantekst stond :roll:. Zo krijgt het wel alle schijn tegen.

    Maarrrr...laten we allemaal het hoofd koel houden :sleeping:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  14. #73

    Standaard

    Nederland is ziek en de dokter is al ruim 2 jaar dood.


    Het gaat echt helemaal nergens over, ik hoorde het van een klant en direct maar ff op nu.nl gekeken wat er allemaal stond.

    Lange frans en Baas B hebben het nummer "zinloos" al aangepast naar een theo van gogh versie. Zelf heb ik hem nog niet gevonden of gehoord maar zodra dat het geval is zet ik hem hier wel neer.

    Het is echt niet normaal meer en net als eszes al zei. Dat hij de 3e wereldoorlog in zijn leven mee gaat maken dan weet ik het wel zeker.

    Nog mensen uit Amsterdam die naar de dam gaan? Schreeuw dan ook ff voor mij aub.

  15. #74
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Maar allé, het gerucht gaat nu rond dat er op het briefje een korantekst stond :roll:. Zo krijgt het wel alle schijn tegen.
    M'n directeur heeft een ooggetuige gesproken.... het schijnt dat dat briefje met een mes in z'n bast vastgezet was...

    Maar idd....niet op halve waarheden je menig baseren.... maar ik vraag me af of we alle feiten wel te horen krijgen.

    Vergeet niet dat er ook nog een voorbijganger en een agent geraakt waren..
    One liter, driver's licence eater...


  16. #75

    Standaard

    Ik ben een christen
    en een heule zware ook nog
    da's voor mij echt geen reden om Steven
    te vermoorden omdat die zecht dat wat ik geloof niet kan
    'k zal hoogstens proberen om hem te bekeren

    verschrikkelijk natuurlijk dat hier in Nederland zoveel mensen omkomen door zinloos geweld, 'k was het niet eens met Theo maar vermoorden kan natuurlijk helemaal niet. Degene die dit gedaan heeft moeten ze gewoon terugsturen naar land van herkomst, hebben wij er weer 1 minder

    Klaas Jan

  17. #76

    Standaard

    ik ben erg benieuwd wat er nou precies op dat bedriefje staat idd.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  18. #77

    Standaard

    Hier is het nummer te beluisteren waar ik het daarstrax overhad.


    HEET NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gerrie Kneteman is ook overleden. Kreeg het net op het nieuws te horen
    update het is niet meer heet. Er is al een topic over. :cry:

  19. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    ik ben erg benieuwd wat er nou precies op dat bedriefje staat idd.
    Ik ook.

  20. #79

    Standaard

    Ik ook. Wat ik overigens niet snap dat als iemand verbaal word aangevallen meteen meent geweld te kunnen gebruiken. Ik ben niet bepaald fan van van Gogh, maar de dader heeft hiermee zeer helaas wel het gelijk getoont van van Gogh
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  21. #80

    Standaard

    ik ook

Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •