Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #81
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi80
    Triest, erg triest om weer zo'n bericht te horen :cry:
    Geen woorden voor wat hier tegenwoordig gebeurd
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  2. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    M'n directeur heeft een ooggetuige gesproken.... het schijnt dat dat briefje met een mes in z'n bast vastgezet was...

    Maar idd....niet op halve waarheden je menig baseren.... maar ik vraag me af of we alle feiten wel te horen krijgen.

    Vergeet niet dat er ook nog een voorbijganger en een agent geraakt waren..
    Dat is ook op TV bevestigd in de persconferentie. Die ooggetuige was net ook op TV.
    Over de voorbijganger heb ik eigenlijk nix meer gehoord, wel dat de agent (motoragent in opleiding) in één van de busjes zat bij de uitgang v/h Oosterpark dat geraakt werd door kogels. Hij schijnt alleen kneuzingen te hebben omdat hij z`n vest droeg.

    Er schijnt een aardige veldslag te hebben plaatsgevonden, de schutter ligt met een beenverwonding in het ziekenhuis. (pas op, dadelijk ontvlucht hij nog)

    Wat mij betreft oefent de politie te weinig gepast geweld uit in dit soort situaties. Schieten op de smeris zou men (wat mij betreft) met de dood mogen bekopen. Levert de nodige angst op en scheelt een hoop rompslomp. (in dit geval mogen ze van mij ook de rekening van de minutie naar de familie sturen.)
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #83

    Standaard

    Ik lees net op een weblog van onze belgische vrienden dat het vandaag precies 911 dagen gelden is dat Pim Fortuin is vermoord. Best wel scary allemaal. Ik vraag me af wie de volgende is

    bron www.zattevrienden.be

    hier staat het stukje op hun site

  4. #84

    Standaard

    'k geloof niet in bijgeloof maar ik geloof wel geloof ik

    Klaas Jan

  5. #85
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi 90
    Ik ben een christen
    en een heule zware ook nog
    da's voor mij echt geen reden om Steven
    te vermoorden omdat die zecht dat wat ik geloof niet kan
    'k zal hoogstens proberen om hem te bekeren
    Kortom, ook jij hebt dus geen respect voor anders- of non-gelovigen.
    Waarom laat je je manier van denken en doen niet binnen "je club" en laat je de rest met rust
    De non-gelovigen proberen jou ook toch ook niet te "bekeren" is het wel !


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi 90
    verschrikkelijk natuurlijk dat hier in Nederland zoveel mensen omkomen door zinloos geweld, 'k was het niet eens met Theo maar vermoorden kan natuurlijk helemaal niet. Degene die dit gedaan heeft moeten ze gewoon terugsturen naar land van herkomst, hebben wij er weer 1 minder
    Ik zou graag op een andere manier het "1 minder" effect willen bewerkstelligen.
    Door die kl**tzak af te raggen en een briefje met een dolk in z'n hart vast te pinnen.
    Over de tekst op dat briefje laat ik me maar niet uit. Straks wordt ook nog vermoord...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #86
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.836
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik geloof wel dat we het erover eens zijn dat de dader gestraft moet worden, en dat zoiets niet kan.

    Zullen we het nu weer een beetje rustig houden, heren? Geen behoefte aan een soortgelijk conflict op het forum, lijkt me.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #87

    Standaard

    oh, wist niet dat je je er aan ergerde,
    spijt me erg hoor
    wil m'n mening echt niet opdringen of zo

  8. Ad
  9. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik geloof wel dat we het erover eens zijn dat de dader gestraft moet worden, en dat zoiets niet kan.

    Zullen we het nu weer een beetje rustig houden, heren? Geen behoefte aan een soortgelijk conflict op het forum, lijkt me.
    Eens, maar iedereen mag wel zijn mening geven toch?

  10. #89
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.836
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Alleen lopen die meningen niet erg uiteen maar wel hoog op.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #90

    Standaard

    Ja dat is ook weer waar.

  12. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Ik zou graag op een andere manier het "1 minder" effect willen bewerkstelligen.
    Door die kl**tzak af te raggen en een briefje met een dolk in z'n hart vast te pinnen.
    Over de tekst op dat briefje laat ik me maar niet uit. Straks wordt ook nog vermoord...
    Stiekem wil ik het wel weten, en ik zal je niet mollen.

  13. #92

    Standaard

    jah, ik ook en ik ook niet :P

  14. #93
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi 90
    oh, wist niet dat je je er aan ergerde,
    spijt me erg hoor
    wil m'n mening echt niet opdringen of zo
    Ik erger me alleen aan het feit dat de die-hard gelovigen het regelmatig niet kunnen laten om hun levenswijze op te dringen aan anderen.

    Mensen mogen geloven wat ze willen. "Whatever floats your boat".
    Maar zodra "andere" mensen worden onderdrukt of als minderwaardig worden beschouwd vanuit de leer van een bepaald geloof dan zit er iets verschrikkelijk scheef met dat geloof.
    Het heeft trouwens geen ene drol met geloof te maken. Normen en waarden zelfs, hebben niks met geloof te maken.
    Niet iedereen is dat met me eens maar ik ben dan altijd wel heel benieuwd naar de argumenten daaromtrent.

    Jehova's e.d. zijn net zo goed geloofs-fanatici.

    Je schrijft "ik zal hoogstens proberen om hem te bekeren". En nog met een dikke glimlach ook (in de vorm van een smilie).
    Ik snap die smilie dus nog het minst. Alsof je er trots op bent.
    Dus vindt je het erg dat ik je opmerking "wil m'n mening echt niet opdringen of zo" niet serieus neem.

    Je bent kennelijk niet in staat om "de persoon die je wilt bekeren" in z'n waarde te laten en je wilt je mening (levenswijze / leer / doctrine) dus wel degelijk opdringen.

    Daar is een woord voor...


    Maar nu kap ik er mee. M'n nekharen staan al weer rechtovereind. This can only get ugly.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  15. #94
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.836
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Kalm, Steven. Ik zou overgaan op decaf...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #95
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  17. #96

    Standaard

    Theo Van Gogh is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.

    gewoon ff wat gedachten hoor.. maar wel vreemd..

    rip
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  18. #97

    Standaard

    smilie betekende alleen dat ik het niet meende (van dat bekeren dan), jammer dat het verkeerd opgevat is :cry:

    tuurlijk heb ik respect voor andere mensen ook voor niet-gelovigen, vond het alleen jammer dat je zei dat de bijbel keiharde onzin was, maar ik wil er nu ook geen woorden meer aan vuil maken

    Klaas Jan

  19. #98
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    ik las het ook met een vleugje ironie

    komt ammel goe

  20. #99
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Even terug naar cultuurverschillen.
    Vergeet niet dat het nog niet zo heel lang geleden is, dat je hier levend verbrand werd, als je het niet eens was met heersende kerk... (Meteen een dorpsfeestje).

    Islam is de godsdienst van de armoede. Ongeschoolde en ongeletterde mensen, zijn kwetsbaar voor simpele en (vaak) radicale redeneringen. Hun enige bron van informatie, is vaak de geestelijk leider. (was bij ons toen niet anders).
    Wij kijken vreemd aan tegen hoofddoeken, lange gewaden en lange baarden. Dat gemekker van die minaretten klinkt ook nergens naar.

    Heb je laatst nog eens gekeken naar een bisschop in vol ornaat? Zo'n maf in een jurk met een theemuts op? En woon maar eens vlak bij een kerk. Dat gebeier van die belachelijke klokken, vinden we heel gewoon.

    Godsdienst, welke dan ook, is een probleem. Ooit noodzakelijk om onverklaarbare verschijnselen te verklaren (onweer was Wodan in z'n strijdwagen etc.). Het volk werd in de middeleeuwen koest gehouden met de redenering, dat het leven nu ff kloten was, maar later, in het hiernamaals, dan volgt de beloning. Dus ff volhouden en afzien...

    Yusuf krijgt te horen, dat hij in het paradijs 40 maagden tot zijn beschikking krijgt als hij een stel ongelovingen (= alles niet moslim) aan barrels blaast.
    Zeg nou zelf. Elke dag die ellende in de zandbak onder de zon, of ff boem en 40 maagden onderhouden (nou ja na 40 dagen, dus 40 meiden, dat maagd kun je dan schudden.). Als ik Yusuf was...

    Godsdienst heeft in de westerse samenleving steeds minder een functie en verdwijnt, met de tijd, vanzelf. In niet-westerse landen heeft godsdienst nog die verhullende, leugenachtige en vervreemdende functie.

    Ik ben als de dood, dat die 3e wereldoorlog binnen nu en 25 jaar gaat plaatsvinden...

    En hoe kun je nou op korte termijn verhinderen, dat die religieuze mafketels volkomen verblind hier rondlopen en onze vrijheden misbruiken voor hun eigen kortzichtige en altijd geweldadige doelen.

    Redeneren gaat niet.
    Afschieten ook niet.
    Wegsturen ook niet.
    Laten blijven ook niet.

    Catch22
    RS6 C5
    A3 TDIe

  21. #100

    Standaard

    Ik geloof, en ben het absoluut niet met jouw invulling van het geloof eens. Het biedt mensen steun, en geeft antwoord op (sommige) levensvragen waar sommige mensen mee zitten.

    Wat er met de islam gebeurt is gewoon dat sommig mensen (neem Osama ff als voorbeeld) een hekel hebben aan het westen, en dan dingen als 'Jihad' aanwenden om dit te vernietigen. De jihad houdt volgens mij gewoon in dat je je geloof moet uitbreiden. Osama legt dit uit als: 'dood aan de vijand' Yusuf, met zn slechte onderwijzing, gelooft Osama, want jah, die heeft gestudeerd, nietwaar.?

    Wat Osama er ff niet bijverteld heeft is, dat er in de koran ook staat dat je niet mag doden. En Jihad is gewoon hetzelfde als bij 'ons' bekeren.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •