Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.nu.nl
    'Brief moordverdachte bevat oproep tot heilige oorlog'

    Uitgegeven: 3 november 2004 16:24
    Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:13
    AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.

    Daarnaast meldt de krant dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali vanochtend bedreigd is op het adres waar zij overnachtte. Volgens de krant drukte tussen half vijf en vijf uur een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.

    Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst van de e-mail luidt volgens NRC: "Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende." De politie onderzoekt de herkomst.
    :shock:
    Huidig transport= iets anders

  2. #122

    Standaard

    Heeft iemand die sik daarstrax gezien bij 2vandaag?
    Die 'man' heeft een gevaarlijke instelling...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #123
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    ...Stoere, domme en gevaarlijke puberpraat, m.i. niet zozeer moslimspecifiek. NLhangjongeren praten ook op zo`n manier.
    De media spelen hier een kwalijke rol. De tekst van zo'n stoere puber heeft natuurlijk meer 'nieuwswaarde' dan van een volwassene, die de leeftijd van het onderscheid wel heeft bereikt... :?

    @ Chris A4.
    Jouw ervaring over opvattingen over opvoeding is precies waar de schoen wringt. In veel moslimculturen is het de sociale controle van de omgeving, die mede opvoedt. In NL is die controle er al lang niet meer. Die jongeren zijn buiten aan zichzelf overgelaten, in een samenleving waarin ze zichtbaar (letterlijk) anders zijn.
    Een beter recept voor problemen kun je niet bedenken.

    Multiculti? Een illusie!
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #124

    Standaard

    :wink:
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #125

    Standaard

    De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.
    Dat is Nederland. Ze moet eerst vermoord worden dan word hij wel vastgehouden :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


  6. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.nu.nl
    'Brief moordverdachte bevat oproep tot heilige oorlog'

    Uitgegeven: 3 november 2004 16:24
    Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:13
    AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.

    Daarnaast meldt de krant dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali vanochtend bedreigd is op het adres waar zij overnachtte. Volgens de krant drukte tussen half vijf en vijf uur een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.

    Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst van de e-mail luidt volgens NRC: "Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende." De politie onderzoekt de herkomst.
    :shock:
    Heeeeeele diepe zucht.............
    :cry: Volgens mij beseft de pantoffel-politiek niet wat ze allemaal in huis gehaald hebben :cry:

    Ik wordt er stil van. Dit is allang niet leuk meer..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #127

    Standaard

    Theo.... Rust zacht (rip 2-11-04)

    Nederland wordt overheerst, de politiek kijkt toe....
    Zowat in elke stad worden er heilige huizen en centra's voor de allogtonen gebouwd....
    Iedereen herkend het, de concentratie van "niet nederlandse" winkels....
    De AIVD houd een handjevol mensen in de gaten....yeah right!!!
    Je kan niet meer op je brommertje 's avonds over straat zonder het risico te lopen om een wapen op je kop gedrukt te krijgen....


    Beste mensen nederland gaat naar de klote.... de goede gaan onder de kwade lijden, en onbewust laten we het toe tot bepaalde hoogte.
    Tuurlijk trekken we onze mond open en hebben een mening, maar meestal is dit na een schokkende gebeurtenis.
    We weten nog lang niet waar de moslims toe in staat zijn... vliegtuigen die zich in wolkenkrabbers boren.... steek, schiet partyen op straat...
    We demonstreren, schelden, lopen met spandoeken, de politiek luistert niet eens.
    Als we eens nagaan hoe het zou zijn hier in nederland als we een beleid en een rechts-systeem hebben zoals in de landen waar al dat gaaies vandaan komt.
    Niemand voelt zich meer veilig op straat....Theo...Pim....noem ze maar op... zodra je je mond open doet wordt je gestraft.

    We kijken allemaal toe.... zinloos geweld SUCKS.... je mening hebben is je doodsvonnis tekenen.......

    Dit is mijn mening en hoe ik het zie....

    Laten we nederland veilig houden en op elkaar letten, het leven is al kort genoeg, voor je het in de gaten heb lig je op de koude straat met een wit laken over je heen.....


    Michel, ruderat..........

  8. Ad
  9. #128
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Amen !

    /me verlangt zo langzamerhand terug naar de kruistochten... Een gedachte die een paar maanden geleden niet bij me opgekomen zou zijn.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  10. #129

    Standaard

    Een paar posts geleden zat jij nog zo te vitten op audi 90 omdat die jouw zou willen bekeren... En nu verlang je terug naar de tijd van de kruisvaarders??? Die deden dat ook, niet zo zachtzinnig ook!!! Liever niet nee, dan komt dat doembeeld van eszes akelig dichtbij
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  11. #130

    Standaard

    Da`s waarschijnlijk Steven`s bedoeling en dan zonder bekeren... :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #131

    Standaard

    ok, dan is het goed :P
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  13. #132
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    @ Steven.
    Kruistochten?! Da's zo'n gedoe. Je vrouw in een kuisheidsgordel zien te krijgen (ga daar anno 2004 maar eens aanstaan!). En dan op een paard door de ene zandbak na de andere ploeteren op zoek naar verkeerd gelovigen...

    Nah, niet meer nodig. Sjors Bos doet Amerika weer voor 4 jaar. Dat is ook een religieuze fundamentalist, alleen beter gemaskeerd.

    Ha! In 2008 is de nationale schuld door George zó hoog opgelopen dat het land failliet gaat. Een keer raden wie genoeg geld hebben om het cash over te nemen. Hint: d'r ligt veel zand en zit zwarte vloeistof onder...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  14. #133
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Da`s waarschijnlijk Steven`s bedoeling en dan zonder bekeren... :wink:
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  15. #134
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Een keer raden wie genoeg geld hebben om het cash over te nemen. Hint: d'r ligt veel zand en zit zwarte vloeistof onder...
    Iemand anders uit Texas ? :roll:
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  16. #135

    Standaard

    Het is toch al van de zotte dat je tegenwoordig het niet meer mag heben over " allochtonen", maar dat je ze " niet West-Europeese immigranten" moet noemen (omdat ze zich anders weer gediscrimineerd noemen)!?! :x

    NL gaat idd naar de kl@ten op deze manier en we schijnen het allemaal maar gelaten over ons heen te laten komen.

    Verdori nog aan toe zeg...moeten wij dan soms NL allemaal maar verlaten en in hun land gaan leven? Straks is daar een minderheid aan autochtonen en hebben wij een nieuw land om te ontginnen. Wel lullig dat we dan een ingericht landje voor ze achterlanten (goh...het lijkt Civilazation wel :? )

  17. #136
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taipan
    Wel #censuur# dat we dan een ingericht landje voor ze achterlanten (goh...het lijkt Civilazation wel :? )
    Dat is op te lossen. Eerst allemaal emigreren (naar Canada ofzo). Beginnen we een stadje genaamd "AudiVille"

    Vervolgens de "Scourched Earth" tactiek toepassen op *ons* oude thuisland...


    [off topic]
    Heeee Tai-Pan, ben je nog wakker kerel
    [/off topic]
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  18. #137

    Standaard

    Ach ja...in Canada heb je tenminste nog de ruimte en daar kom je ook niet veel, in jurken verklede gasten tegen (tenzij het Halloween is ).

    Hoe's het trouwens afgelopen met je temp. sensor? Kabel was dus goed en klokkie ook. Toch de sensor?

  19. #138
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Normaal gesproken heeft een Taipan een giftige beet welke hij toepast als hij bedreigd word...

    Met de staart tussen de benen vertrekken is geen optie.
    One liter, driver's licence eater...


  20. #139
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taipan
    Ach ja...in Canada heb je tenminste nog de ruimte en daar kom je ook niet veel, in jurken verklede gasten tegen (tenzij het Halloween is ).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taipan
    Kabel was dus goed en klokkie ook. Toch de sensor?
    Yup. Ik heb zelf een sensor gemaakt. Zie het volgende topic voor het hele verhaal:
    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewt...r=asc&start=43
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  21. #140

    Standaard

    Ik wil best bijten...giftig zijn is geen probleem, maar als autochtoon mag je dat in NL niet. Daarvoor moet je schijnbaar een (zoals op de politiescanner vaak te horen is) "...licht getinte huid" hebben.

    Oftewel...waarom mogen zij het wel en ikke niet :?

    Ik ben het zo spuugzat hier. Overal zie je die torentjes verschijnen, overal zie je die lui met blanke meiden rondlopen en ze rijden in auto's die ik en Steven niet kunnen betalen ook al voegen we onze salarisen bij elkaar. Hoe doen ze dat toch (legaal!)?

    En als je mot met ze hebt, dan durven ze ook niet alleen tegen je te slaan, maar gaan ze eerst hun broers, ooms, opa's, vaders, neefjes, vrienden en zussen(tsja..die hebbeb ook snorren ) erbij halen.

    Waarom niet gewoon je grote bek waarmaken en 1 tegen 1? Natuurlijk heb ik mijn postuur wel mee...ben tenslotte een slordige 2mtr groot :P , dus da's mijn voordeel. Maar dat soort dingen jongens...

Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •