@ Taipan: Die laatste opmerking heb ik ff verwijderd. Dat we onze gal spuwen, alà (allah?) maar niet alles en iedereen er bij betrekken.
Voor de rest: welkom :wink:
Tsja,
Regering: Ze moeten integreren !
Intussen: Moskee hier, moskee daar
Regering: We moeten inburgeringscursussen geven
Intussen: Moslimschool hier, moslimschool daar
Hmmm, i'm starting to see a pattern here...
[Ontzettend off-topic]
@ TaiPan
Ik heb vandaag de Bora ingeleverd. Gaat terug naar de lease-piepels.
En wat denk je dat ik terug krijg ?
De Rover 45 van René :? :oops:
Naja, ik hoef er prive niet in te rijden en je mag een gegeven ijzeren paard nooit in de bek kiek'n he.
[/Ontzettend off-topic]
Aaaaah, je bedoelt de Koelvloeistoftemperatuuraanduidingswijzer in het instrumentarium.
De olie-temp.aanwijzer in het cluster bij de asbak werkt namelijk prima.
Tsja, ik zal een andere sensor moeten gaan proberen. Maar om dit topic niet te veel te vervuilen zie:
http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6949
Oorspronkelijk geplaatst door Taipan
![]()
Nee dat klopt. Maar m'n printplaat is niet stuk (zie dat topic waar ik naar verwijs).
Zometeen komt een Moderator ons virtuele billenkoek geven omdat we druk bezig zijn dit topic te vervuilen :wink:
Mail of bel me anders effe.
De chat werkt bij mij nooit.
Code:[23:46] Connecting... [23:46] Logging in... [23:46] -- *** Looking up your hostname... [23:46] -- *** Checking ident [23:46] -- *** Found your hostname [23:46] Not on a channel [23:47] -- *** No identd (auth) response [23:47] Steven Nickname is already in use. [23:47] LIST Register first. [23:47] LIST Register first. [23:47] LIST Register first. [23:47] Error : Closing Link: (Connection Timed Out) [23:47] Disconnected from irc.freenode.net
Insgelijks.Theo.... Rust zacht (rip 2-11-04)
Door wie?Nederland wordt overheerst, de politiek kijkt toe....
In elk dorp staan kerken. Volgens mij zijn er veel meer dorpen dan steden.Zowat in elke stad worden er heilige huizen en centra's voor de allogtonen gebouwd....
Wat moet ik daar in herkennen dan?Iedereen herkend het, de concentratie van "niet nederlandse" winkels....
Op de A4 wordt elk mens in de gaten gehouden.De AIVD houd een handjevol mensen in de gaten....yeah right!!!
Of door een bezopen stamkroeggast (oerhollands) overreden te worden.Je kan niet meer op je brommertje 's avonds over straat zonder het risico te lopen om een wapen op je kop gedrukt te krijgen....
Ben ik met je eens.Beste mensen nederland gaat naar de klote.... de goede gaan onder de kwade lijden, en onbewust laten we het toe tot bepaalde hoogte.
Tuurlijk trekken we onze mond open en hebben een mening, maar meestal is dit na een schokkende gebeurtenis.
De moslims vind ik erg "over de kam scherend" klinken.......We weten nog lang niet waar de moslims toe in staat zijn vliegtuigen die zich in wolkenkrabbers boren.... steek, schiet partyen op straat......
Mee eens.We demonstreren, schelden, lopen met spandoeken, de politiek luistert niet eens.
Liever niet, dan mochten we hier onze mening niet geven.Als we eens nagaan hoe het zou zijn hier in nederland als we een beleid en een rechts-systeem hebben zoals in de landen waar al dat gaaies vandaan komt.
Beetje overdreven.Niemand voelt zich meer veilig op straat....Theo...Pim....noem ze maar op... zodra je je mond open doet wordt je gestraft.
Zinloos geweld sucks idd, maar als je mening hebben je doodsvonnis betekend, zou het hier een uitgestorven boel zijn.We kijken allemaal toe.... zinloos geweld SUCKS.... je mening hebben is je doodsvonnis tekenen.......
Bedrijp ik, dat recht heb je.Dit is mijn mening en hoe ik het zie....
Tot de tweede komma met je eens.Laten we nederland veilig houden en op elkaar letten, het leven is al kort genoeg, voor je het in de gaten heb lig je op de koude straat met een wit laken over je heen.....
Sorry, maar hier staan dingen bij die nergens op slaan naar mijn mening. En dan bedoel ik niet de vele spelfouten....... :? .
Ik zeg toch ook niet over wel of niet mogen (ze hebben met eigen geld in Zaandam een enorme moskee neegezet..... prima toch)Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
Maar omdat hier in Nederland in de meeste dorpen een kerk staat betekend niet dat er automatisch en minimaal evenveel moskeeën gebouwd moeten worden.. (in het kader van recht hebben op)
Even terugdenkend aan de El Tawheed-moskee ...... daar komen erg "fijne" ideeën vandaan :?