Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #161
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.388
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd
    Dit is de MoFo:
    Right. Die 240 uur taakstraf is niks dus onthoofden met een heel bot aardappelschilmesje...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  2. #162

    Standaard

    Heeft hij van gogh doodgeschoten/gestoken??

    Mzzl.
    Me owns audi soon...

  3. #163
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.388
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Volgens Sjoerd is dat "de man".

    Het schijnt iemand te zijn die veel vrijwilligerswerk deed voor de marrokaanse gemeenschap in A'dam.

    Hij is kennelijk door het lint gegaan maar dan gaan lopen moorden wil er bij mij niet in.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  4. #164

    Standaard

    ze zijn zo trots op hun land,laat ze lekker daar de boel terroriseren,dat ze als mens net zoveel rechten hebben als ons ben ik het mee eens,maar wat ze met hun geloof willen bereiken,dat flikken ze maar elders WILDERS aan de top,mijn stem heeft ie
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  5. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    ze zijn zo trots op hun land,laat ze lekker daar de boel terroriseren,dat ze als mens net zoveel rechten hebben als ons ben ik het mee eens,maar wat ze met hun geloof willen bereiken,dat flikken ze maar elders WILDERS aan de top,mijn stem heeft ie
    De mijne ook en vele met mij, wordt een beetje schijt ziek van die lui hier.


  6. #166

    Standaard

    Toch denk ik en vele andere dat deze aanslag niet uit naamvan de Islam is gepleegd.Dat hij het zo wilt vertolken is weer wat anders, het laatste nieuws dat het een Jihad is, een heilige oorlog, waarom geloof ik daar niks van? deze zieke persoon is er volgens mij uit om de nederlanders en moslims tegen over elkaar te zetten en dat gaat hem zo lukken ook nog.
    Ik ben indisch en heb geen geloof en ben nog beter geintergreerd dan wie dan ook, ik heb zelf Corry en de Rekels in mijn platenbak liggen.
    Ik voel er iets minder van wat er gebeurd, maar ik weet dat als je marokaan of moslim bent,
    jij een stuk minder lekker in je vel loopt.
    Ik weet zeker dat een gros marokanen en moslim deze aanslag veroordelen.
    en heb dan ook moeite met wat er soms gezegd word.
    Deze aanslag heeft niks te maken met marokanen of moslims, maar is gepleegd door een zieke geest en uit terroristische motieven.

    Een ander voorbeeld is:
    als je hell's angel bent en je vermoord iemand
    dan is het de vraag uit welke motief de moord is gepleegd? als Hell's Angel of als persoon?
    of heeft de persoon de moord gepleegd en wilt het uit naam van zijn club doen ook al veroordeeld deze club de moord?

    Wat ik wil benadrukken is dat alle mensen in nederland zijn geschrokken van deze aanslag, iedereen, ook de mensen die hier vaak genoemd worden...
    born this way

  7. #167

    Standaard

    Een ander voorbeeld is:
    als je hell's angel bent en je vermoord iemand
    dan is het de vraag uit welke motief de moord is gepleegd? als Hell's Angel of als persoon?
    of heeft de persoon de moord gepleegd en wilt het uit naam van zijn club doen ook al veroordeeld deze club de moord?
    De hell`s angels hebben bij voorbaat al een strafblad. Van hen is ook bekend dat zich zich (vaak) met criminele praktijken bezig houden. Ook is die groep niet zo groot. Nogmaals; ik scheer niet alle moslims over 1 kam maar zij zijn in mijn ogen wel de grootste groep waaruit dit soort excessen voortkomen.

    Neem die gasten in de Gazastrook: wel weldenkend mens staat er nu te juichen als er een vliegtuig met burgers zich in een toren boort waar voor een groot deel ook mensen van hun eigen volk werken en leven?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  8. Ad
  9. #168

    Standaard

    Persoonlijk vindt ik dat hier behoorlijk "lief" wordt gereageerd... :?

    Het gaat gewoon te ver...

    Deze moord is vreselijk. Het gedrag van bepaalde groepen is onacceptabel op straat. Als je iemand van zo'n groep aankijkt staan ze gelijk zwaar agressief te springen om je neus eens even flink te breken.

    Het vervelende is dat ik vrijwel iedereen die ik tegenkom altijd aankijk. Vindt ik boeiend... En er is maar één groepering die daar niet tegen kan....

    Need i say more?

    Dit zegt heel veel over het karakter/temprament in het algemeen.
    Onacceptabel gedrag welke zich niet aanpast naar Neerlandsche norm...

    Het is een mooi initiatief... Lekker mixen... Maar het lukt gewoon niet


    En inburgeringscursussen zijn mogelijkheden om dat te bevoorderen. Maar niet afdoende. Velen onder ons weten hoe moeilijk het kan zijn om in je gedragingen/karakter te veranderen. Dus laat staan je aanpassen aan gewoontes e.d. van een land.

    Ik snap dat het allemaal escaleerd... Maar nu graag een oplossing... :?

    Of is het daar te laat voor

    Politiek Den Haag doet echt wel zijn best om eraan te werken... Maar vergis je niet. Dit is nog moeilijker op te lossen dan het lijkt....
    Huidig transport= iets anders

  10. #169

    Standaard

    Klopt, ik snap jouw boodschap ook en daar sta ik achter.
    Ik vind ongeacht je geloof of afkomst: als je lacht juicht als er weer doden zijn gevallen dan heb je geen goed besef wat een leven waard is,
    ik zou mijn eigen vijanden (als ik die al had) niet eens hetzelfde wensen, want ik vind dat iedere dode verkeerd is, een dode laat alleen maar zien hoe verkeerd we bezig zijn.
    Ik snap niet dat mensen niet gewoon kennen samen leven, ik zelf ben blij dat ik in nederland ben geboren en ben ook trots op mijn roots, maar waar ik nog meer trots op ben is het samen leven met mensen in nederland, ik ben trots op mijn aanpassing want ik ben daardoor weer een nieuw soort ras, een indo/nederlander en ik zelf ben volledig geaccepteerd...als mensen dat als doelstelling gebruiken in plaats te benadrukken hoe verschillend we zijn dan komen we nog ergens,
    en ik zelf was het eens met Theo en ook met Pim..
    want zij scheiden de kaft van de koren voor ons
    en met ons bedoel ik de allochtonen mee...
    born this way

  11. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Persoonlijk vindt ik dat hier behoorlijk "lief" wordt gereageerd... :?

    Het gaat gewoon te ver...

    Deze moord is vreselijk. Het gedrag van bepaalde groepen is onacceptabel op straat. Als je iemand van zo'n groep aankijkt staan ze gelijk zwaar agressief te springen om je neus eens even flink te breken.

    Het vervelende is dat ik vrijwel iedereen die ik tegenkom altijd aankijk. Vindt ik boeiend... En er is maar één groepering die daar niet tegen kan....

    Need i say more?

    Dit zegt heel veel over het karakter/temprament in het algemeen.
    Onacceptabel gedrag welke zich niet aanpast naar Neerlandsche norm...

    Het is een mooi initiatief... Lekker mixen... Maar het lukt gewoon niet


    En inburgeringscursussen zijn mogelijkheden om dat te bevoorderen. Maar niet afdoende. Velen onder ons weten hoe moeilijk het kan zijn om in je gedragingen/karakter te veranderen. Dus laat staan je aanpassen aan gewoontes e.d. van een land.

    Ik snap dat het allemaal escaleerd... Maar nu graag een oplossing... :?

    Of is het daar te laat voor

    Politiek Den Haag doet echt wel zijn best om eraan te werken... Maar vergis je niet. Dit is nog moeilijker op te lossen dan het lijkt....
    ik snap wat je bedoeld maar ben het niet helemaal met je eens ,
    namelijk het mixen dat lukt niet?
    er zijn legio afkomsten die volledig zijn geintegreerd, chinezen, indoos, japanners, russen, noem maar op.

    Er is een groep die zich niet laat aan kijken, ik weet wat je bedoeld en heb er zelf soms ervaring mee,
    eend ing waar ik op dat punt niet met je eens ben:
    je praat met name over de pubers van die groep en derde generatie,
    kijk maar goed wat ik bedoel, van de oudere volwassenen van die groep heb je totaal geen last.
    het gaat om de jongere en dat is zeker uitschot als ze zich zo gedragen!
    vergeet alleen niet dat een volwassen man van die groepering er ook aan kapot ergerd en zich schaamt voor hen, maar ook deze man word nu bestempeld...
    ik denk dat het toch aan de individu ligt en en gedeeltelijk aan het ras.
    born this way

  12. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luckytjebbe
    Klopt, ik snap jouw boodschap ook en daar sta ik achter.
    Ik vind ongeacht je geloof of afkomst: als je lacht juicht als er weer doden zijn gevallen dan heb je geen goed besef wat een leven waard is,
    ik zou mijn eigen vijanden (als ik die al had) niet eens hetzelfde wensen, want ik vind dat iedere dode verkeerd is, een dode laat alleen maar zien hoe verkeerd we bezig zijn.
    Ik snap niet dat mensen niet gewoon kennen samen leven, ik zelf ben blij dat ik in nederland ben geboren en ben ook trots op mijn roots, maar waar ik nog meer trots op ben is het samen leven met mensen in nederland, ik ben trots op mijn aanpassing want ik ben daardoor weer een nieuw soort ras, een indo/nederlander en ik zelf ben volledig geaccepteerd...als mensen dat als doelstelling gebruiken in plaats te benadrukken hoe verschillend we zijn dan komen we nog ergens,
    en ik zelf was het eens met Theo en ook met Pim..
    want zij scheiden de kaft van de koren voor ons
    en met ons bedoel ik de allochtonen mee...
    Goede reactie

    Ik ben het trouwens niet met Theo en Pim eens...

    Bij hun zat ook ergens een draadje los. Maar desondanks luister ik ook naar hun verhaal. Ondanks dat Theo ook geregeld het Christendom op de korrel nam... Vond ik het nog niet nodig om hem overhoop te schieten. :wink:

    Luisteren en er over (durven) praten... Da's belangrijk.

    Maar ik zie graag mensen die hun kont tegen de kribbe gooien. Mensen zoals Pim en Theo. Ze brengen het gesprek iig goed op gang veral. Alleen betreurt het mij heel erg diep dat ze het met hun leven hebben moeten bekopen.

    Ik vrees ook dat dit niet afgelopen is. Ik ben zelfs bang dat het erger wordt. Hirsch Ali b.v.

    Bepaalde vervrongen geesten zullen hierdoor juist niet geremd worden (zoals ons) maar juist op iedeeen gebracht worden... :?
    Huidig transport= iets anders

  13. #172

    Standaard

    @ACOQ. Laatst een prachtige toertocht gehad in het prachtige Limburg. Kan je vertellen dat daar de boel in die streek nog niet zo vergiftigd is als in de meeste andere gebieden (lees grote steden). Loesje woont op 20 min. bij mij vandaan. Daar loopt ook geen ene *** rond. Kan me voorstellen dat je dan niet zo stilstaat bij hoe het er ergens anders aan toegaat. In (b.v.) Amsterdam zijn er gebieden totaal in beslag genomen en als getto's herrezen (toegewezen door bestuurlijken?) en waar geen weldenkend mens meer in het donker over straat durft.

    Ik vind dat nederland (politiek/maatschappij) zich erg naief opsteld en nu na dit geval trekken er zelfs al nederlanders het boetekleed aan dat we niet zoveel moeten zeggen over de Islam. Nou sorrie hoor. Ik heb nog niet gehoord dat een Homo een Islamiet heeft vermoord omdat de Imam zegt dat alle Homo's honden zijn die van de Flat af moeten worden gegooid... Blijkbaar mag dat 'klimaat' (van dat woord wordt ik ook niet goed inmiddels) wel geschapen worden zonder tegenbericht.

    Pim Fortuyn heeft 2 jaar geleden een aantal zaken bespreekbaar gemaakt in de politiek. En zelfs in die mate dat hem dat de kop heeft gekost. Het zij niet door een Moslim maar door een anti-konijnenbont fan (halleluja).
    Politiek heeft niks gedaan met dat signaal en iedereen heeft z'n pantoffels weer aangetrokken in de tweede kamer.
    Geen verantwoordelijkheid genomen om er iets aan te doen. Vervolgens mag de burger het bekopen met zijn veiligheid. Inmiddels zijn er al weer diversen doodsbedreigingen uit de brief bekend gemaakt. Erg prettig allemaal. Politiek gaat weer als een geslagen hondje in de hoek zitten...

    Radicalisme sucks! Inmiddels is er in Amerika weer gekozen voor de 'christelijke' Bush (met rare standpunten over...). Yasar Arafat staat op het randje... Europa is bang voor terreur. .......Inderdaad de kaarten lijken geschud en de schaakstukken krijgen een bekende vorm leidend naar een 3e wereldoorlog. het ontwikkeld zich om ons heen. En het wordt....een geloofskwestie!!!! Guttegut wat toevallig allemaal. Zou die Nostradamus het toch bij het rechte eind hebben?? Het heeft er alle schijn van...


    Oja, hopelijk is dit bericht zonder spelfouten want dat schijnt een beeldvorming te zijn dat je dan niet kunt nadenken en het bij het verkeerde eind hebt.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #173
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik ben het helemaal met jullie eens! Het is natuurlijk voor de overheid een erg moeilijke opgave! Je hebt te maken met een type mens wat kennelijk erg moeilijk kritiek kan verdragen en waar fundamenteel iets verschilt in de denkwijze! Ik denk dat iedere westerling, nederlander of niet, christen, boedhist, wat dan ook, niets snapt van de Jihad... Tenminste ik kan me er geen voorstelling van maken! Ik kan me niet voorstellen dat er een god is die blij is op het moment dat een persoon die zijn mening geeft vermoord wordt!

    Ik hoop dat door de overheid eindelijk iets gedaan wordt om het kaf inderdaad daadwerkelijk van het koren te scheiden! Voor mij zijn buitenlanders van harte welkom, maar pas je dan wel aan!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  15. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luckytjebbe
    je praat met name over de pubers van die groep en derde generatie,
    kijk maar goed wat ik bedoel, van de oudere volwassenen van die groep heb je totaal geen last.
    het gaat om de jongere en dat is zeker uitschot als ze zich zo gedragen!
    vergeet alleen niet dat een volwassen man van die groepering er ook aan kapot ergerd en zich schaamt voor hen, maar ook deze man word nu bestempeld...
    ik denk dat het toch aan de individu ligt en en gedeeltelijk aan het ras.
    De manier van denken... (cultuur) Daar doel ik op.
    Zoals jij al stelt... De man die zich ergert mag in de spiegel gaan kijken... Het zijn "zijn" kinderen die op een niet westerse wijze opgevoed worden. Maar ook niet op de oorspronkelijke manier. Want dat lukt niet in het westerse... Zoals ik eerder melde en Eszes toelichte eerder (tig pagina's terug ongeveer).
    Dit zorgt voor een gefragmenteerd effect in de opvoeding waardoor er geen goede basis is... Dus ik ben bang dat deze generatie voor de toekomst helemaal er een zooitje van gaat maken... :?

    Het mixen:
    Tuurlijk wat jij zegt over het mixen klopt gedeeltelijk... De Chinezen, inonezen e.d. hebben binnen de nederlandse cultuur een mooi plekje gepakt. Ze proberen hun bijdrage te leveren aan de gemeenschap.
    Huidig transport= iets anders

  16. #175

    Standaard

    Goede woorden worden hier gezegd en klopt wat je zegt Chris a4, het zijn de kinderen van deze man waar we het over hebben, en het word alleenmaar erger, en de haat word daardoor ook erger en het samen leven is weer een stapje terug gezet. Kijk een voorbeeld is Ali B. de rapper,
    ik vind zijn muziek lelijk maar ik vind het wel weer goed dat hij marokaans is, zodat het niet altijd maar weer een marokaan is die in de negatievieteit staat want daar zorgen de pubers van die groep wel voor.
    Ik hoop op een dag dat de positieve kanten in overwicht zijn.pas dan zal het wat beter gaan in nederland.
    Ik probeer mijn steen idd bij te dragen dat het samen leven wat prettiger gaat.
    En probeer mijn kinderen (als ik die ooit krijg,want heb nog geen geschikte meid gevonden,tenminste wel een geschikte meid maar die vond mij niet geschikt :-) ) de juiste normen en waarde mee tegeven. Ik vind dat iedereen in nederland die een buitenlandse afkomst heeft een voorbeeld moet zijn voor zijn ras, een visitekaart...ik praat dus ook over mezelf.
    en ik denk dat onze schutter van Theo GEEN visite kaart is van de marokaan of moslim , maar een visitekaart van terrorisme
    born this way

  17. #176

    Standaard

    Uhm, zijn jullie al bekend met de inhoud van het "briefje" dat op de buik van Theo was geprikt?

    Volledige tekst brief van verdachte moord op Van Gogh
    Dit is de volledige tekst van de brief die op het lichaam van Theo van Gogh was achtergelaten:

    ,,OPEN BRIEF AAN HIRSHI ALI
    In Naam van Allah de BaRmhartige, de Genadevolle.

    Vrede en zegeningen op de Emir van de Mujahideen, de lachende doder Mohammed Rasoeloe Allah (Sala Allaho alaihie wa Sallam), zijn familie en metgezellen en degenen die hen oprecht volgen tot aan de Dag des Oordeels.

    Er is geen agressie behalve tegen de agressors.

    Het volgende:
    Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt.

    Dit is een open brief aan een ongelovig fundamentalist, Ayaan Hirshi Ali, van de Thaghoet partij VVD.

    Geachte mevrouw Hirshi Ali,

    Sinds uw aantreden in de politieke arena van Nederland bent u constant bezig om de Moslims en de Islam te terroriseren met uw uitlatingen. U bent hiermee niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zich hebben aangesloten bij de kruistocht tegen de Islam.

    U heeft met uw afvalligheid niet alleen de Waarheid de rug toegekeerd, maar u marcheert ook nog eens langs de ranken van de soldaten van het kwaad. U steekt uw vijandigheid tegen de Islam niet onder stoelen of banken en hiervoor bent u door uw meesters beloond met een zetel in het parlement. Zij hebben in u een medestander gevonden in hun kruistocht tegen de Islam en de Moslims. Een medestander die hen alle ''kruit'' aanreikt zodat zij hun handen niet zelf vuil hoeven te maken. Aangezien u verblindt bent door de brandende ongelovigheid die in uw woedt, bent u niet in staat om in te zien dat uw slechts een instrument bent van de ware vijanden van de Islam.

    U wordt gebruikt om allerlei vijandigheden over de Islam en de meest edele mens, Mohammed Rasoeloe Alla (Salla Allaho aleihie wa Sallam), uit te spuien.

    Dit alles mevrouw Hirshi Ali neem ik u niet kwalijk, als soldaat van het kwaad doet u slechts uw werk.

    Het feit dat u zo openlijk uw kwaad uit kunt spuien is niet aan uzelf te danken, maar aan de Islamitische Ummah. Zij heeft haar taak van verzetten tegen het onrecht en het kwaad laten liggen en ligt haar roes uit te slapen. Al uw vijandelijkheden tegen de Islam is dus alleen de Islamitische Ummah kwalijk te nemen.

    Deze brief is Insha Allah een poging om uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen op te doen leggen. Deze geschreven woorden zullen Insha Allah uw masker doen laten vallen.

    Ik zou graag willen beginnen bij uw onlangs opgegooide voorstel om de Moslims te screenen op hun ideologie bij sollicitaties.

    Uw voorstel is zeer interessant, temeer daar de invoering hiervan het rotte gezicht van uw politieke meesters tevoorschijn laat komen (wanneer het natuurlijk eerlijk op hen zou worden getoetst en zij openlijk hun ware ideologie kenbaar maken).

    Het is een feit dat de Nederlandse politiek gedomineerd wordt door vele Joden die een product zijn van de Talmud leerinstellingen; zo ook uw politieke partijgenoten.

    Aangezien u altijd ''de hand in eigen boezem'' propageert, zullen we dus uw voorstel in uw eigen politieke omgeving toetsen. Dezelfde politiek die met haar beleid zich heeft aangesloten bij het terrorisme tegen de Islam en Moslims.

    Ik zou u graag de volgende vragen willen stellen:
    Wat vindt u van het feit dat van Aartsen een ideologie aanhangt waarin niet-Joden als niet-mensen worden gezien?
    Baba Mezie 114a-114b: Alleen Joden zijn mensen (''Alleen jullie zijn mensen genoemd''). Zie ook Kerlthoth 6b ondr sub-kop (''Oll of anointing'') en Barakath 56a, waarin Gentile (niet-Joden) vrouwen dieren worden genoemd ('vrouwtjes-ezels'').
    Yebamoth 92a: Alle Gentile kinderen zijn dieren.

    Wat vindt u van het feit dat er een burgemeester in Amsterdam aan het roer staat, die een ideologie aanhangt waarin Joden tegen niet-Joden mogen liegen? Baba Kamma 113a: Joden mogen leugens (''listen'') gebruiken om een Gentile te misleiden.

    Wat vindt u van het feit dat u deeluitmaakt van een regering die de Staat steunt met een ideologie dat genocide bepleit?
    Sofarim 15, regel 10 (Minor Tarcctates): Dit is de uitspraak van rabbijn Simom ben Yohai: Tod shebe goyyim herog (''Zelfs de beste van de Gentiles zouden gedood moeten worden'').

    Aangezien u een voorvechtster bent voor gelijke rechten, zult u waarschijnlijk (nadat deze kennis tot u is gekomen) bij uw Joodse meesters in de kamer pleiten om de leerstellingen van de Talmud te verwerpen. U zult er waarschijnlijk ook meteen werk van maken om dit ook bij de Joodse gemeenschap van Nederland te bepleiten.

    Uw optreden verraadt zo nu en dan uw laffe moed waarmee u aandacht vraagt vooor uw strijdt. Zo heeft u de laffe moed gehad om Islamitische kinderen op school te vragen om een keuze te maken tussen hun Schepper en de grondwet.

    Het antwoord van deze jonge reine zielen heeft u meteen gebruikt om argumenten te bedenken om uw kruistocht te rechtvaardigen. U heeft met al deze vijandelijkheden een boemerang losgelaten en u weet dat het slechts een kwestie van tijd is voordat deze boemerang uw lot zal bezegelen.

    U krijgt de kans echter, mevrouw Hirshi Ali, om uw gelijk voor eens en altijd in de bladzijdes in te kerven:

    Er is één zekerheid in het hele bestaan van de schepping; en dat is dat alles zijn einde kent.

    Een kind dat ter wereld komt en met zijn eerste levenskreten zijn aanwezigheid in dit universum vult, zal uiteindelijk met een doodskreet deze wereld verlaten.

    Een grasspriet die uit de donkere aarde zijn kop opsteekt en die vervolgens door het zonlicht wordt gestreeld en door het neervallende regen wordt gevoed, zal uiteindelijk verwelken en tot stof vergaan. De dood. mevrouw Hirshi Ali, is het gemeenschappelijke thema van alles wat bestaat. U, ik en de rest van de schepping kunnen ons niet aan deze waarheid loskoppelen.

    Er zal een Dag komen waarop de ene ziel de andere ziel niets kan baten. Een Dag dat gepaard gaat met verschrikkelijk martellingen en kwellingen. Een Dag dat de onrechtvaardigen afschuwelijke kreten uit hun longen persen. Kreten, mevrouw Hirshi Ali, die rillingen over iemands rug zullen veroorzaken; dat de haren op de hoofden rechtovereind doet staan. Mensen zullen dronken worden gezien (van angst) terwijl zij niet dronken zijn. ANGST zal op die Grote Dag de atmosfeer vullen:

    Wanneer de zon opgerold wordt.
    En wanneer de sterren vallen.
    En wanneer de bergen bewogen worden.
    En wanneer de drachtige kamelen achtergelaten worden.
    En wanneer de zeeën tot koken gebracht worden.
    En wanneer de zielen verenigd worden.
    En wanneer het levend begraven meisje ondervraagd wordt.
    Voor welke zonde zij gedood werd.
    En wanneer de bladen opengeslagen worden.
    En wanneer de hemel afgestroopt wordt.
    En wanneer de Djahim (de Hel) ontstoken wordt.
    En wanneer het Paradijs nabij gebracht wordt.
    Dan weet een ziel wat zij verricht heeft. (81:1-14)

    Op die Dag vlucht de mens van zijn broeder.
    En van zijn moeder en zijn vader.
    En van zijn vrouw en zijn kinderen.
    Een ieder van hen zal op die Dag een bezigheid hebben die hem genoeg is.
    Gezichten (van de ongelovigen) zullen op die Dag met stof bedekt zijn.
    En een duisternis zal hen omhullen.
    Zij zijn degenen die de zondige ongelovigen zijn (80:34-42)

    U als ongelovige extremist gelooft natuurlijk niet in de bovenstaande beschreven sc˜ne. Voor u is het bovenstaande slechts een verzonnen dramatisch stukje uit een Boek zoals velen. En toch, mevrouw Hirshi Ali, durf ik mijn leven ervoor te wagen om te beweren dat het ANGSTZWEET u uitbreekt wanneer u dit leest.

    U, als ongelovige fundamentalist, gelooft natuurlijk dat er geen Oppermacht is die het hele universum bestuurt.
    U gelooft niet dat uw hart, waarmee u de waarheid verwerpt, vóór elke tik toestemming moet vragen aan deze Oppermacht om te kloppen.
    U gelooft niet dat uw tong waarmee u de Leiding van deze Oppermacht ontkent onderhevig is aan Zijn wetten.
    U gelooft niet dat leven en dood door deze Oppermacht wordt geschonken.

    Als u daadwerkelijk in dit alles gelooft, dan moet de volgende uitdaging voor u geen belemmering zijn.

    Ik daag u met deze brief dan ook uit om uw gelijk te bewijzen. U hoeft er niet veel voor te doen:
    Mevrouw Hirshi Ali: WENST de DOOD als u werkelijk van uw gelijk OVERTUIGD bent.

    Neemt u deze uitdaging niet aan; weet dan dat mijn Meester, de Meest verhevene, u heeft ontmaskerd als een onrechtpleegster.

    'Wenst dan de dood, als jullie waarachtig zijn.' Maar zij zullen hem (de dood) nooit wensen, vanwege wat hun handen (aan zonden) hebben voortgebracht. En Allah is Alwetend over de onrechtplegers. (2:94-95).

    Om te voorkomen dat mij hetzelfde zou kunnen worden verweten als u, zal ik deze wens vóór u wensen:
    Mijn Rabb, schenk ons de dood om ons te verblijden met het martelaarschap. Allahoemma Amien.

    Mevrouw Ayaan Hirshi Ali en de rest van de extremistische ongelovigen: de Islam heeft de vele vijandigheden en onderdrukkingen in de Geschiedenis doorstaan. Telkens wanneer de druk op de Islam werd opgevoerd is hierdoor slechts het vuur van het geloof aangewakkerd. De Islam is als een afgestorven plant, die de jarenlange druk en extreem hoge temperaturen tot een diamant wordt gevormd. Een afgestorven plant dat door de grillen van de tijd gevormd wordt tot de sterkste edelsteen op deze aarde. Een edelsteen waarop de hardste moker zich kapot slaat.

    AYAAN HIRSHI ALI JE ZAL JEZELF STUK SLAAN OP DE ISLAM!

    U en uw kompanen weten heel goed dat de huidige Islamitische jeugd een ruwe diamant is dat slechts moet worden geslepen, zodat het haar aldoordringend licht van de Waarheid kan verspreiden. Uw intellectuele terrorisme zal dit niet tegenhouden, integendeel het zal dit alleen maar bespoedigen.

    De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.

    Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.

    Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.

    Zeg: ''Voorwaar, de dood die jullie trachten te voorkomen zal jullie zeker vinden, daarna zullen jullie worden teruggevoerd naar de Kenner van het onwaarneembare en Hij zal jullie dan mededelen wat jullie plachten te doen.'' (62:8).

    En zoals een groot Profeet ooit heeft gezegd:

    ''En ik weet zeker dat jij, O Pharao, ten onder gaat.'' (17:102).
    Zo willen wij ook gelijknamige woorden gebruiken en deze voor ons uitsturen,
    zodat de hemelen en de sterren dit nieuws op zullen pikken en dit als een vloedgolf over alle uithoeken van het van het universum zullen verspreiden.

    ''Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat.''
    ''Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat.''
    ''Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat.''
    ''Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat.''
    ''Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat.''

    Hasboena Allah wa ni3ma alwakeel
    Ni3ma alMawla wa Ni3ma anNasseer
    Saifu Deen alMuwahhied
    *bron AD*
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  18. #177
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmmm, triest.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #178

    Standaard

    Ik hoop van ganser harte dat dit niet model staat voor de denkwijze van de doorsnee moslim, wie denken die g¤³€¤½€^%$$#%kers dat ze zijn!? Dit is een rechtstreekse oorlogsverklaring.

    /me is nu pissed...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  20. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik hoop van ganser harte dat dit niet model staat voor de denkwijze van de doorsnee moslim, wie denken die g¤³€¤½€^%$$#%kers dat ze zijn!? Dit is een rechtstreekse oorlogsverklaring.
    Dat is het ook, niet meer en niet minder....
    Al is het maar 1 procent van de 1.000.000 in nederland aanwezige moslims die zo denkt.... Laat een aardig legertje van 10.000 onprettige mensen over... :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #180

    Standaard

    mensen mensen, zien jullie dan niet wat hij wilt veroorzaaken:
    Hij gebruikt het geloof om oorlog te verklaren,
    dit heeft niks maar dan ook niks met Moslim te maken. Hij wilt het zo laten overkomen,
    wat hij doet is een terroristische aanslag plegen onder het mom van geloof om jullie op te naaien..
    Er is geen een Moslim die dit goed keurd,
    een radicale Moslim, maar das al GEEN moslim meer!!...
    born this way

Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •