Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    "En Stop " Dat is precies wat Mohammed bewoog om Van gogh te kelen!

    Protestanten bestaan volgens mij uit:
    - Hervomden
    - Gereformeerden
    - Vrij gemaakten
    - .. (zijn dat geen afsplitsingen?)

    Maria is nu ook geen 'heilige maagd' meer, maar een 'Jong meisje'... Benieuwd hoe de Katholieken dat vinden.... Is de onbevlekte onvangenis niet meer van deze tijd??? en zo kan ik nog wel uren doorgaan!

    God is Liefde! Het is jammer dat de mens het lukt om DAT woord te verspreiden en te vertalen!!!!!!!!!!!!!
    Hoe bedoel je stop? ik stel het minder agressief...

    Ik heb trouwens de nieuwe bijbelvertaling nog niet bestudeert maar dat ga ik zeker spoedig doen. Lijkt me een verrijking. Ik vindt n.l. de huidige vertaling zodanig oudbollig dat mijn kinderen na één regel voorgelezen te hebben ze alweer in een een staarstand belanden...

    Ik ga nu even lunchen... Ik ben zo terug...
    Huidig transport= iets anders

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Probleem is voor een deel ook de isolatie van deze bevolkingsgroepen binnen onze maatschappij, zowel zelf gekozen als door anderen bepaald (hierover valt de discussieren, maar over het algemeen vind ik de integratie waardeloos). Als je de hele dag tussen je 'eigen' groep zit, is het makkelijker om allerlei bizarre denkbeelden te krijgen.

    Meer en gebalanceerdere informatie over anderen betekent een genuanceerder oordeel.
    Wie zegt ons dat 'intergratie' niet juist een duidenlijk beeld oplevert op onze 'verwerpelijke denkwijzen' ?? Dat is juist de reden dat ze bij-elkaar gekliekt zitten en geen contact zoeken met ons. "Bah, die rare europeanen met hun varkensvlees en vrije vrouwen" :?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Als je de hele dag tussen je 'eigen' groep zit, is het makkelijker om allerlei bizarre denkbeelden te krijgen.

    Meer en gebalanceerdere informatie over anderen betekent een genuanceerder oordeel.
    Heeeeeeeel goed, Tom....

    Precies.

    Kun je zien wat het geloof in zijn onzuivere vorm aan kan richten... (oei, enge uitspraak...) :oops:
    Huidig transport= iets anders

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    "En Stop "
    Ik bedoel: Ik kwam ff aan 'jouw denkwijze' over inhoud van de Bijbel en er moest gestopt worden........... :wink:

    Dat vond 'Mo' vermoedelijk ook van 'Submission'. Ik wil alleen maar zeggen dat men meteen een aanval voelt op 'het Heilige Woord'...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Als je de hele dag tussen je 'eigen' groep zit, is het makkelijker om allerlei bizarre denkbeelden te krijgen.

    Meer en gebalanceerdere informatie over anderen betekent een genuanceerder oordeel.
    Heeeeeeeel goed, Tom....

    Precies.

    Kun je zien wat het geloof in zijn onzuivere vorm aan kan richten... (oei, enge uitspraak...) :oops:
    Zegt ook wat over de groep/geloof opzich...
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #206
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben gister wel een paar uurtjes zoet geweest met het lezen van verschillende fora...

    Erg interessant... belicht de zaak van meerdere kanten.... er staan ook zeer goede reacties op de Marrokaanse fora... helaas overheersen de slechte

    Let maar op sommige onderschriften...(met de text "Het Toekomstige Nederland " )

    http://forums.marokko.nl/forumdispla...aysprune=&f=25



    * zit op dit moment naar de tv te luisteren (ned1.) ook verontrustend :?
    One liter, driver's licence eater...


  7. #207
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Inderdaad, ik denk niet dat het makkelijk is om zo'n gemêleerde groep als de Nederlanders tot zo'n strakke denkwijze te bewegen.

    Aan de andere kant hebben diverse sektes bewezen dat hersenspoeling in alle bevolkingsgroepen mogelijk is. Tegenover slimme volksmenners zijn de meesten kansloos. En als het slachtoffer dan door zijn persoonlijke omstandigheden niet zo sterk in zijn schoenen staat (voelt zich niet thuis in een land, leeft in minder prettige omstandigheden, slechte baan, altijd te weinig geld maar met voortdurend de -al dan niet door de media overeind gehouden- illusie van extreme rijkdom om hem heen) dan is het erg makkelijk om een uitweg te zoeken in welke 'verlossende' opvatting dan ook. Als je 'onder het maaiveld' leeft en in één keer door een extremistische daad kunt veranderen in een held, ben je in dergelijke omstandigheden (zeker met de juiste geloofsachtergrond) een knappe vent als je dat kunt weerstaan.

    Niet bedoeld als rechtvaardiging voor zo'n extreme daad, maar wel om religieus extremisme te verklaren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #208

    Standaard

    Lekker... :? Bedankt... Nu weet ik zeker dat ik niet meer aan werken toekom...
    Huidig transport= iets anders

  10. #209

    Standaard

    Mamma mia :shock: Ik ben twee tellen aan het lezen:

    Wat doe je moeilijk? Er is toch niemand onschuldigs vermoord?
    Huidig transport= iets anders

  11. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azahaf83
    Geplaatst door Azahaf83
    Joepie wat ben ik vandaag zo vrolijk oh zo vrolijk zo vrolijk ben ik nog nooit geweest. hoy hoy joepieeeee 1 weg nog twee te gaan.
    Dit kan toch niet :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

    Dit soort gasten moeten toch door hun ip-nummer ofzo te achterhalen zijn?
    Huidig transport= iets anders

  12. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gefrustreerde nederlander
    ik hoop dat jullie klote islamieten wel begrijpen dat dit land binnenkort niet meer een luxe oord voor gore varkens zoals jullie is door deze actie...
    Ja, en dan krijg je dit soort reacties'..... :?
    Huidig transport= iets anders

  13. #212
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Laat maar, Chris. We snappen de strekking.

    En ook deze jongetjes lopen mee met de meute om stoer te doen, volgens mij. Typische puber-reacties, al zijn ze wel erg extreem.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #213

    Standaard

    Ik heb dus die brieven net gelezen. Kan je vertellen dat het verrekte moeilijk blijft om niet enorm kwaad te worden.

    Ik heb dus op die marokkaanse fora gekeken toen het net was gebeurd. maroc.nl en nog een andere. Niets dan lof voor de dader ettelijke pagina's met gejuich. Beetje hetzelfde beeld als met de aanslagen op 11 september. Heel erg toevallig waren er daarna server werkzaamheden op al die sites, deze reacties zijn toevallig ook allemaal verdwenen. Waarmee ik wil zeggen dat er veel meer aanhangers in Nederland zitten dan je denkt, ze zouden wel gek zijn om daar op dit moment openlijk voor uit te komen. Je kunt nu beetje een traantje wegpinken voor de camera's van rtl4 en sbs6 e.d. dat doet het veel beter. [edit] 2 dagen niet online op dit forum dus niet alles gelezen, zie net dat arlo ook links naar die fora heeft geplaatst. Er waren er eerder ook al ergere is ook al veel verwijderd bedenk dat goed

    Ik ben geen racist, heb alleen een verdomde hekel aan agressieve groeperingen en "sektes" die er idiote gedachtes op na houden.
    Een geloof wat bepaalde westerse gebruiken afkeurd en waarvan de aanhangers dit wel erg letterlijk nastreven beangstigd mij. Dan vraag ik mezelf af, wat doe je hier dan in vredesnaam ruzie te zoeken en onrust te stoken. Maak je er lekker druk over in je eigen land. Is dat nu zo'n vreemde gedachte ligt dat nu aan mij? Ben ik op basis van deze uitspraak een racist? Ik vind van niet. Het gaat mij niet om het feit wat voor'n nationaliteit iemand heeft, het gaat mij om de idiote ideeen en de nog idiotere "oplossingen" die men voor het "oplossen"van die ideeen heeft.

    Neem nu als voorbeeld eens Chinezen woonachtig in Nederland, eerlijke hardwerkende mensen waar niemand last van heeft. Dan denk ik zo kan het ook. Er zijn chinezen die in de onderwereld zitten en in de drugssmokkel, dat is bekend maar goed als "normale burger" heb je hier geen last van.

    Achter de schermen gebeurd er veel meer dan wij weten bij sommige groeperingen. Al komt er steeds meer informatie vrij.

    Ik denk dat er snel iets moet gebeuren want anders komt het niet goed. Vraag me alleen af of het niet al veel tever is gevorderd. We zijn hier veel te laks en laten over ons heen lopen, we laten ons al naaien door ons eigen overheid. Voor onszelf opkomen zit er hier helemaal niet in.

    Vanochtend hebben we hier eens over gediscusseerd met wat mensen, wat kun je hier nu nog tegen doen. Met geweld aanpakken is geen oplossingwant dan is er een grote kans dat er een W.O. III aan zit te komen. Erg lastig om jezelf ook niet te verlagen tot een bepaald niveau. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld, ik hoop op een goede manier....maar ik vrees het ergste.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #214
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Gevolgd door de reactie "de extremisten hebben elkaar gevonden" (IIRC)
    Ook waar....

    Heeft iemand het stukje in de Telegraaf gelezen vandaag??

    Over het feit dat B. toestemming moet hebben gehad van een hoge geestelijke om deze moord te rechtvaardigen tijdens de Rammadan :?

    En dan nog zeggen dat het een 1 mans aktie is die niks met geloof te maken heeft (tjebbe )
    One liter, driver's licence eater...


  16. #215

    Standaard

    Tsjonge, Net ook ff wat gescrolled "daaro"..........
    Heb het maar gauw weggedrukt. Ik had al een aardige hoofdpijn ontwikkeld maar ik ga geen wedstrijd aan met de waterkoker hier op kantoor. Ik ken mijn kookpunt!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  17. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Laat maar, Chris. We snappen de strekking.
    ja, is goed... Maar ik bleef van mijn stoel vallen van de dingen die ik las....

    Ik stop er ook maar mee voordat ik me daar ga aanmelden en ook mijn mening ga geven... :?
    Huidig transport= iets anders

  18. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Gevolgd door de reactie "de extremisten hebben elkaar gevonden" (IIRC)
    Ook waar....

    Heeft iemand het stukje in de Telegraaf gelezen vandaag??

    Over het feit dat B. toestemming moet hebben gehad van een hoge geestelijke om deze moord te rechtvaardigen tijdens de Rammadan :?

    En dan nog zeggen dat het een 1 mans aktie is die niks met geloof te maken heeft (tjebbe )
    Shit hee, wat gaat er gebeuren als de Rammadan is afgelopen!! :?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #218
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    En ook deze jongetjes lopen mee met de meute om stoer te doen, volgens mij. Typische puber-reacties, al zijn ze wel erg extreem.
    Ik hoop dat het loze opmerkingen zijn.... maar aangezien de dader ook "maar" 26 is...
    En om zo jong al zulke dingen te roepen is volgens mij een zeer slechte ontwikkeling....

    Naïviteit aangaande de leeftijd is volgens mij een luxe die we straks niet meer hebben. :? (hoe oud was die jongen die zichzelf laatst opgeblazen heeft in Israel? )
    One liter, driver's licence eater...


  20. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Neem nu als voorbeeld eens Chinezen woonachtig in Nederland, eerlijke hardwerkende mensen waar niemand last van heeft. Dan denk ik zo kan het ook. Er zijn chinezen die in de onderwereld zitten en in de drugssmokkel, dat is bekend maar goed als "normale burger" heb je hier geen last van.
    .

    Inderdaad, Mooi voorbeeld. Ik vind het totaal geen lamp dat ze L niet kunnen zeggen! Ze werken keihard en zijn net zo rustig en kalm als de doorsnee 'burger'(wie dat ook moge zijn). Ze hebben ook een veel nederigere cultuur misschien van origine.. Ook zij kunnen aardig vechten, maar vinden het wel best. Waarom zouden ze? Wij vinden het goed met elkaar.......Zo zou het moeten. Franx gaat ook altijd graag eten in hun Wok-paleizen.....Franx vindt het heerlijk!!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #220

    Standaard

    sleutelwoord=aangepast
    Huidig transport= iets anders

Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •