Pagina 14 van 19 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #261
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.387
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Als Wilders de verkiezingen haalt...
    (ook hij staat op de dodenlijst)

    Ik ben er zelf nog niet helemaal uit. Ik wil eerst uitzoeken wat Wilders en Co. in politieke zin te bieden hebben.
    Ik ga niet op hem stemmen op basis van populistisch geblaat want het is niet moeilijk om dingen te roepen die de mensen willen horen.

    De enige die ook op "andere vlakken" goed bezig was, was Pim. Pim had kennis, inzicht en visie. Al vind ik dat ie op sommige vlakken ook een beetje "overboard" ging (lees z'n boeken maar).

    De rest (incl. z'n volgelingen) is gewoon een stelletje struikrovers die het onderling niet eens met elkaar eens zijn. Dat zijn absoluut geen mensen waar je als natie op kunt bouwen.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  2. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Klopt helaas...

    Maar ik zou mezelf niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik me zou laten intimideren/ me gedrag zou veranderen.

    Stond een keer een groep (+/- 15 man) voor een kroeg, ze waren uit op herrie.
    Iedereen liep om...over een parkeerterrein.. ik weiger dat!
    Ben dus recht door die groep heen gelopen.. dat hadden ze niet verwacht en de groep spleet ook open als de rode zee :wink:

    Omlopen had ik mezelf nooit vergeven.

    (ongezond portie bluf en niet bijster slim maar wel een principe kwestie)
    Hehehe, goeie actie van Pearl. Klinkt bekend.
    Het bekende gevaar is geen gevaar en een verraste vijand is makkelijk te overwinnen. (*sun tzu)
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Vind dat zij net zo goed het recht hebben om een gebouw met een toren te bouwen. Zie buiten de kleur het verschil tussen een kerk en een moskee ook niet zo eerlijk gezegd.
    Wij hebben het recht ook niet om daar een kerk heen te zetten waarom moeten zij wel het recht hebben hier een moskee heen te zetten?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  4. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Ik ben gister wel een paar uurtjes zoet geweest met het lezen van verschillende fora...

    Erg interessant... belicht de zaak van meerdere kanten.... er staan ook zeer goede reacties op de Marrokaanse fora... helaas overheersen de slechte

    Let maar op sommige onderschriften...(met de text "Het Toekomstige Nederland " )

    http://forums.marokko.nl/forumdispla...aysprune=&f=25



    * zit op dit moment naar de tv te luisteren (ned1.) ook verontrustend :?
    onder andere deze quote

    Geplaatst door Dorian
    ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

    ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!
    :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  5. #265

    Standaard

    edit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    Wij hebben het recht ook niet om daar een kerk heen te zetten waarom moeten zij wel het recht hebben hier een moskee heen te zetten?
    Ja, dat heet vrijhied van Godsdienst, ben ik een groot voorstander van.

    Als Fortyun niet vermoord was, was hij allang op zn bek gegaan, ook die had deze problemen niet kunnen oplossen. Hooguit erger gemaakt, met zn 'Nederland is vol', dan jaag je alleen maar meer allochtonen tegen je in het harnas, dan was het ook fout gelopen. Wat Geert Wilders nu van plan is hieraan te doen, is me een raadsel.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:


  6. #266

    Standaard

    weet niet wat hij van plan is,maar ik geef hem de kans,want met dit kabinet komen we ook geen stap verder.Hoop dat ie het een en ander kan veranderen hier,alles zal beter zijn dan dat er nu word gedreven.dat stelletje uitvreters zijn veel te druk met andere dingen bezig( geld ).Ze leggen liever nog een paar traject controles aan
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  7. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    wat ik nog het ergste vind,is wanneer nederlanders,na alles wat ze flikken nog steeds die bevolkingsgroepen beschermen,ik kots dat soort mensen uit.Dit geloof is gewoon gevaarlijk,het gaat niet samen met de christenen en katholieken,dus laat ze dat smerige geloof in hun eigen fucking land doen,dan hebben wij er geen last van,in ONS land.dit land is niet van hun,ze zijn nog steeds te gast en ik vind dat het tijd is voor hun om op te stappen en met mij denken er nog VEEL MEER,maar niemand durft ze bek open te trekken.WILDERS heeft zijn partij al opgericht,dat word heeeeeeeel leuk nog,ondanks zijn vreemde kop met haar,krijgt ie mijn stem RIP theo en pim
    De spijker op z'n kop

  8. Ad
  9. #268
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    ....dat stelletje uitvreters zijn ...
    Wat is de wereld toch lekker simpel heh?
    RS6 C5
    A3 TDIe

  10. #269

    Standaard

    ik denk dat een taxichauffeur eerder een pak rammel krijgt dan dat ie uitdeelt vooral onder diensttijd. Zijn er wel al een stuk af wat omgekomen bij het uit oefenen van hun beroep en niet door een auto-ongeval. Nou weet ik wel dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld maar dan toch :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  11. #270
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    @Marcel. Je hebt gelijk, ik heb de tekst maar aangepast...

    Wat zullen we eraan doen?

    . Iedereen het land uit met een huidskleur tussen RAL 7000 en RAL 8099(??)
    . Iedereen het land uit met een woordenschat (in het Nederlands) kleiner dan 2500 (??)
    . Iedereen het land uit, die uit een moskee naar buiten komt (??)
    RS6 C5
    A3 TDIe

  12. #271

    Standaard

    als er wat gebeurt op de taxi,dan is er of een marokkaan of een antiliaan de verantwoordelijke en ga nou niet zeggen dat het niet zo is,want ik sta er dichter bij dan jullie.gister weer 5 euro gedoneert,omdat ze iemand hebben neergestoken voor artis,die gozer wou niet betalen en stak die arme taxichauffeur maar neer(ren dan weg en betaal niet).tegenwoordig komen ze elke week met de collecte bus rond.Het was iemand van een mediterraans uiterlijk;verdomme,het was gewoon een marokkaan,lijkt wel of het een scheldwoord is.En wij maar lachen om shouf shouf habibi,zo gaat het echt,ze kijken op ons neer.Een heeeeeeel groot probleem op schiphol zijn die illegale taxi,dan staan ze met die opgeschoren koppen bij de gate;taxi mevrouw.Staat er een voor de oorlogse mercedes met geblindeerde ramen en ze rekenen nog meer ook dan een officiele taxi---oja,ben wat vergeten-ook dat zijn allemaal marokkanen,kijk zelf maar
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  13. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    @Marcel. Je hebt gelijk, ik heb de tekst maar aangepast...

    Wat zullen we eraan doen?

    . Iedereen het land uit met een huidskleur tussen RAL 7000 en RAL 8099(??)
    . Iedereen het land uit met een woordenschat (in het Nederlands) kleiner dan 2500 (??)
    . Iedereen het land uit, die uit een moskee naar buiten komt (??)
    anders

    . Iedereen het land uit van die extreministe groepering (150 man waarvan men weet wie het zijn)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  14. #273

    Standaard

    ben ik het helemaal mee eens, nu wordt er van mijn belastinggeld iemand ingehuurd om iemand in de gaten te houden die niemand hier hebben wil
    waar zijn we nu helemaal mee bezig

  15. #274
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    46
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    Iedereen het land uit van die extreministe groepering (150 man waarvan men weet wie het zijn)
    Pascal.


    (mee eens dus)
    Koekje erbij?

  16. #275
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Daar kan ik me ook in vinden.... sterker nog.. ik vroeg me meteen af waarom die 150 man nog in Nederland waren!


    *edit... typo
    One liter, driver's licence eater...


  17. #276

    Standaard

    me to, volgens mij zijn ze hier niet gewenst :?

  18. #277
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Als Fortyun niet vermoord was, was hij allang op zn bek gegaan, ook die had deze problemen niet kunnen oplossen. Hooguit erger gemaakt, met zn 'Nederland is vol', dan jaag je alleen maar meer allochtonen tegen je in het harnas, dan was het ook fout gelopen. Wat Geert Wilders nu van plan is hieraan te doen, is me een raadsel.
    Dito.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Iedereen het land uit met een woordenschat (in het Nederlands) kleiner dan 2500 (??)
    Dat zou een hoop autochtonen hun staatsburgerschap kosten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #278
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klomp
    Als Fortyun niet vermoord was, was hij allang op zn bek gegaan, ook die had deze problemen niet kunnen oplossen. Hooguit erger gemaakt, met zn 'Nederland is vol', dan jaag je alleen maar meer allochtonen tegen je in het harnas, dan was het ook fout gelopen. Wat Geert Wilders nu van plan is hieraan te doen, is me een raadsel.
    Dito.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Iedereen het land uit met een woordenschat (in het Nederlands) kleiner dan 2500 (??)
    Dat zou een hoop autochtonen hun staatsburgerschap kosten.
    Erik
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  20. #279
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    ...Dat zou een hoop autochtonen hun staatsburgerschap kosten.
    Dat getal is dan ook niet per ongeluk gekozen... :?

    Die extremisten eruit? Prima!! Graag!! Weg d'r mee!!

    Alleen dat bedoel ik nou met: "was het maar zo simpel".
    Die lui zijn grotendeels Nederlandse staatsburgers. Vaak hier geboren. Hoe wil je die uitzetten?
    Het NL-schap ontnemen omdat ze een gevaarlijke mening hebben? (van mij zou dat overigens mogen!). Maar dat vraagt om grondwetswijzigingen. En dat is ook al niet zo simpel.

    Bovendien heb je dan bereikt wat Theo van Gogh juist niet wilde: "Vrijheid van meningsuiting, behalve als het de meerderheid niet aanstaat..."
    RS6 C5
    A3 TDIe

  21. #280

    Standaard

    Ik weet dat het nu moeilijk is echter het had zo makkelijk kunnen zijn. Als ze meteen hadden na gedacht dan hadden ze de grondwet meteen na behoren opgesteld. Ik vind dat deze grondwet af en toe toch wel een steekje laat vallen

    PS de dader is geen geboren nederlander, maar die hebben ze een nederlands paspoort gegeven (ook alweer zoiets onbegrijpelijks misschien dat het handig is iemand eerst te controleren alvorens iemand een nederlands paspoort te geven?)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Pagina 14 van 19 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •