Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
Resultaten 361 tot 380 van de 380

Onderwerp: Theo van Gogh Doodgestoken.......!

  1. #361
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Dus als ik niet hebt gestemd mag ik nix zeggen? Dit was/is toch het land van de vrije meningsuiting
    Je mag van mij ALLES zeggen, echter, zal minder -wellicht helemaal niet- naar je luisteren, je hebt je kans gehad, en niet genomen....

    Typisch Nederlands, overal een mening over hebben, echter als er woorden bij daden gevoegd moeten worden, geeft er niemand thuis

    <ducks, grabs popcorn and continous to work for another hour orso..>

  2. #362

    Standaard

    ...Zegt iemand die in het land van Bush woont.
    Ieder z`n mening maar wat jullie nu zeggen ben ik het niet mee eens. Ik heb een recht en als ik daarvan geen gebruik wens te maken omdat ik bv denk dat geen van de partijen goed genoeg is voor mijn stem, dan is dat mijn keuze. Wie ben jij om over mij te oordelen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #363

    Standaard

    Doen ze ook niet, ze zeggen alleen dat zíj vinden dat je moet stemmen, en anders luisteren ze wat minder goed naar je. Das dan weer hún mening, snap je :wink:
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  4. #364
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Zegt iemand die in het land van Bush woont.
    En woon(t) hier uit vrije WIL(L)......

    Mijn mening, -vrijheid van meningsuiting-, is dat diegenen die niet de tijd/energie/kans nemen om te stemmen, geen recht van spreken/klagen hebben. Je hebt je kans gehad, niet genomen, als ik eerder vermelde. Weet ik, erg zwart wit, maar da's nu eenmaal mijn mening. En jawel, ik stem vanuit de US vandaan.......en weet dat mijn stem telt !.

  5. #365

    Standaard

    Dus ik praat nu tegen dovemans oren :mrgreen:
    Zonde van m`n stem...
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDaddy
    Zegt iemand die in het land van Bush woont.
    En woon(t) hier uit vrije WIL(L)......

    Mijn mening, -vrijheid van meningsuiting-, is dat diegenen die niet de tijd/energie/kans nemen om te stemmen, geen recht van spreken/klagen hebben. Je hebt je kans gehad, niet genomen, als ik eerder vermelde. Weet ik, erg zwart wit, maar da's nu eenmaal mijn mening. En jawel, ik stem vanuit de US vandaan.......en weet dat mijn stem telt !.
    Volgens jullie heb je alleen vrijheid van meningsuiting als je rooie kruisjes hebt gezet. Fout, want iedereen in nederland mag wat zeggen. Dat er niet geluisterd wordt is iets anders maar je mag nog steeds wat zeggen.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  7. #367
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    Mijn mening, -vrijheid van meningsuiting-, is dat diegenen die niet de tijd/energie/kans nemen om te stemmen, geen recht van spreken/klagen hebben
    Nuance: <ignore TenS3's politieke opmerkingen>........

    Maar eh, goede discussie is altijd welkom......toch ?!?

  8. Ad
  9. #368

    Standaard

    Tuurlijk, maar de defenitie van vrijheid van meningsuiting is m.i. niet dat je die pas verwerft nadat je gestemd hebt.
    Just my 2 cents :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  10. #369
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    ...Just my 2 cents :wink:
    ...en als je niet gestemd hebt, dan heb je minstens 1 cent niet besteedt... Jammer; weggegooid geld. Misschien had die Bakellende er niet gezeten, als jij (en velen met jou) wél waren gaan stemmen.

    En natuurlijk heb jij recht op een vrije mening. Alleen kritiek op de regering en haar beleid, is minder geloofwaardig als je niet stemt. En eigenlijk ook onheus.

    Bij deze de reactie op de eerste opmerking...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  11. #370

    Standaard

    Alleen kritiek op de regering en haar beleid, is minder geloofwaardig als je niet stemt. En eigenlijk ook onheus.
    Dat mag je vinden en dat is ook een mening die ik kan/wil respecteren.

    Klinkt heel anders dan het voorgaande:
    Als je niet bent gaan stemmen, moet je ook niet zeuren. (En kom nou niet aanzetten met die zieke drogreden over die zakkenvullers...). Als jij niet bent gaan stemmen, ligt dat alleen aan jezelf. Stem desnoods op griezels als Wilders (wat zeg ik nou ), maar stem.
    /me houdt er niet zo van als anderen me vertellen dat ik m`n mond moet houden. :mrgreen:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #371
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    En *EsZes weet met jou wel 'eg wel' waar-ie aan toe is...

    Jou de mond snoeren levert alleen maar meer herrie op, toch? :wink:
    RS6 C5
    A3 TDIe

  13. #372

    Standaard

    no comment :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  14. #373
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    TenS3 houdt er niet zo van als anderen me vertellen dat ik m`n mond moet houden.
    Shut up.......<huge grin>

    Hehehe, heb hier niets aan toe te voegen, dank Michel

  15. #374
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Whahahaha, d'r zit er eentje op TV te vertellen, dat diegenen die de school in de fik hebben gestoken, dat niet zo bedoeld hebben...

    Whahaha, hik, whaaaahaaaahahaha. En hij heeft een huidskleur tussen RAL 7000 en RAL 8099 . Waar hebben ze die gevonden, whahahaha
    RS6 C5
    A3 TDIe

  16. #375

    Standaard

    Je bedoelt die bovenschoolse directeur van Uden? Ik vind `m idd wel lauw reageren voor iemand die 1/7 van z`n baan is kwijtgeraakt.

    Moet ook zeggen dat ik de vraagstelling van Pauw erg pusherig vind.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #376

    Standaard

    Ja hoor een school steek je per ongeluk in brand. Je laat ook per ongeluk een clip benzine vallen en per ongeluk smijt je er ook nog een lucifer in.
    Ja right :roll:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  18. #377

    Standaard

    Net zoals je "per ongeluk" iemand een mes in z'n bast ploft ?
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  19. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stragenmitsuko
    Net zoals je "per ongeluk" iemand een mes in z'n bast ploft ?
    Hahaha, bezinning heet dat! Alles netjes voorbereiden, goed overdenken. B.v. fikkie stoken en...hee het brandt! en hard ook. Aaaaaaaaaaah, wat heb ik nu toch gedaan??? Ik wilde alleen de brievenbus afbranden..

    Mjah, dubieus! Men weet heus wel wat men flikt, maar onnozelheid dat doet het goed bij strafvervolging....Mag het Pieterbaan Centrum je jeugd ontleden en excusses/vormfouten verzinnen voor 'ontoerekeningsvatbaarheid'.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #379

    Standaard

    Jongens (eszes, dd, tenS3),

    Ik heb echt zitten genieten van jullie woordenwisseling...

    Zeer boeiend...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    En *EsZes weet met jou wel 'eg wel' waar-ie aan toe is...
    Wat ben jij voor ondernemer? Heb jij toevallig een sofa in je bahandelkamer staan? :roll: :wink:

    ps. arafat is net overleden hoor ik op de radio....
    Huidig transport= iets anders

  21. #380
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    jack.
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    if you beat the rings then you have i car

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •