Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: iedereen alvast een prettige jaarwisseling!!!!

  1. #21
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    ook van mij iedereen een fijne spijswisseling en een voorspoedig 2004 toegewenst!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaap
    Ook ik weet dan wel hoe ik het moet besteden,een nieuwe a8 en gelijk emigreren wat mij betreft!!!
    oh, hou je zo van de NL belasting dat je eerst een auto met BPM&BTW koopt om dan te verkassen naar betere oorden?

    en nou weet ik dat fantaseren leuk is hoor & ik wil jullie niet teleurstellen maar die hoofdprijs was ik al van plan om te gaan winnen ach ook met de 1 januari troostprijs kan je nog leuk shoppen in Leusden....

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ook de webmaster wnest iedereen een prettig uiteinde, voorzichtig met de alcohol vannacht, en ik spreek jullie weer wanneer ik uit mijn coma ben ontwaakt.


    ps, die hoofdprijs gaat niet naar mij toe; ik heb geen lot ghekocht, ben namelijk errug tevreden met mn 200 ;-)

  3. #23
    SLIM
    Guest

    Standaard

    Een goed aud(i)jaarwisseling en een voorspoedig 2004! Niet orgineel maar wel gemeend.

  4. #24
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Goede jaarwisseling allemaal!

    Ik hoop dat ik vanavond het grote geld binnenhaal, dan verkoop ik de urquattro in ieder geval niet

    * huissie kopen
    *Wachten op de nieuwe RS4
    *gelijk een A8 full options bestellen :roll: :roll:

  5. #25

    Standaard

    ben bang dat jullie het met de troostprijs moeten doen straks.. het winnende lot ligt hier namelijk al.. :P

    allemaal de beste wensen en veel leuke dagen op het forum hier in 2004 :wink:

    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.


  6. #26

    Standaard

    Iedreen ook de beste wensen.

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.855
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Sluit ik me bij aan. Overigens heb ik volgens mij '03 uitgeluid met mijn derde snelheidsboete (weer zo'n 5 km/u-takkeding). De handn**kers stonden op een viaduct over de A27, vlakbij de oprit naar de A12. Scheisse.

    Tom

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •