Pagina 2 van 134 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 2670

Onderwerp: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

  1. #21
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Maar wat zie ik rechts? Helemaal geen 1 auto, niks, noppes, nada, zelfs niet op de uitvoegstrook ernaast. Ik kreeg er spontaan kramp in mijn rechtervoet van, en opeens was ik de hele file van 20 linksrijders zomaar voorbij, heel vreemd. Voor hoed & bretels kon ik weer veilig terug naar links. Hij complimenteerde mij met mijn efficiente actie door nog even met z'n lichten te seinen (althans, zo nam ik het maar op).
    (Ja, asociaal, had het ook nooit gedaan als er geen uitvoegstrook naast had gezeten)
    Helaas heel herkenbaar. Ik ga er ook vaak rechts voorbij en dan heb je soms ook van die moraalridders die proberen te voorkomen dat je terug naar links gaat, door het gat dicht te rijden.

    Soms zie ik, nadat ik rechts heb ingehaald, dat de auto('s) achter mij alsnog naar rechts gaan. Dan heeft mijn inhaalactie dus een gunstig effect op het gedrag van de linksrijder. Niets asociaals aan dus. Ik dien het algemeen belang.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    1km later verbreedt de weg zich naar 4 banen; 2 voor rechtdoor, 2 voor de splitsing naar rechts. Ik verlaat onze 90km/u piloot en zodra de blokkenlijn begint haal ik hem rechts in. Althans, dat dacht ik. Want daar rijden zijn comateuze makkers, dit keer op de linkse van de 2 banen! Ik geef de moed op; doorrijden zit er niet in vandaag. Ik besluit weer naar de rechterbaan te verhuizen. En wat scherts mijn verbazing: Helemaal niemand! 1 lange lege rechte weg. Het comateuze-clubje rijd nog steeds links met zn allen. Ik heb me maar ingehouden en de boel niet rechts ingehaald...
    Ik bewonder jouw beheersing. Ik was er echt rechts voorbij gegaan.

    Bij een file mag je trouwens wel rechts inhalen. Wanneer er een rij auto's achter elkaar rijdt met een snelheid die ruim onder de maximumsnelheid is, beschouw ik dat als een file. Mocht ik ooit voor rechts inhalen van de weg gehaald worden, denk ik niet dat de politie mijn definitie van een file zal accepteren, maar ik kan het in ieder geval proberen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #22
    ChrisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    565
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ik doe eigenlijk alles op de fiets.. Woon in de stad, en wil ik met de auto het centrum in, ben ik langer bezig als met de fiets. Ik gebruik de auto alleen om heen en weer naar m'n paard te rijden, of voor grotere afstanden.

    Was hele avond op pad met de paardentrailer, in het begin was er een klein beetje mist, maar het werd steeds dichter. Op de A7 durfde ik niet harder als 70, ik krijg altijd zo'n claustrofobisch gevoel van mist.
    Ben er nu ook achter dat ik toch wel mistlampen mis op mn Oudi..
    Audi 100 CS Quattro '86 & Audi 100 CS Quattro '87

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ik lees dit topic en zie het enige voordeel van werkloos zijn: ik hoef niet meer elke dag aan te sluiten in de file van lemmings, een verkeerslicht twintig keer van kleur te zien veranderen voor ik erlangs ben, mijn rit afleggen met een tempo wat ik snelwandelend ook zou halen en tanks vol benzine zitten verstoken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Leuk relaas voor vandaag, alleen niet helemaal in dezelfde trend als de rest van dit topic..

    Vanwege de brand op Utrecht CS kon m'n broertje niet naar huis na school (Uni Utrecht). M'n moeder en ik dachten dat het dan wel zo aardig was om 'm even op te pikken. File verwachtten we al, da's niet zo erg. Maar dit is een ander staartje geworden.

    We zijn met de Astra gegaan, omdat ik de A6 gewoon echt kut vind rijden (rammelen, bonken, dat onderstel is echt op na 170K, bizar!). Na een half uurtje rustig 90km/u te hebben gereden begon de ellende toen we in een semi-file kwamen. Niets werd te heet (90-95 graden, prima!), maar toch wat walmpjes onder de kap. Net zo dat je denkt 'is dat condens van de uitlaat voor me, of is dat....'. Wel, het laatste dus. Op naar de vluchtstrook. Kwartiertje wachten, starten. Borrelen! Gorgelen! Klein beetje gas erbij (1500rpm) en het gorgelen wordt steeds erger. Denk, da's nie goe!

    Inmiddels is het 20:18. Ik bel de ANWB, ik vertrouw 't voor geen cent. Ma is lid, dus gewoon doen. Omdat we op de snelweg staan, met naast de vangrail een invoegstrook, is het dus een onveilige situatie. Mevrouw doet er spoed bij. ETA: 15-25 minuten. Buiten de auto wachten, achter de vangrail. Leuk, want het is donker, koud en nat, en het gras/aarde achter de rail is drassig en goor.

    21:00 - nog geen ANWB. Ik bel er even achteraan. 'Oh, dat is inderdaad wel lang!'. Goh. Er wordt een melding gemaakt. Koud.

    21:15 - eindelijk; een berger. Want zo blijkt, de ANWB fixt niet daar. Te gevaarlijk. Dus we worden opgehaald, en weggebracht naar een veilige plek, in dit geval home base van de berger. Man is zo aardig om ons naar binnen te laten, en koffie + toilet aan te bieden. Hulde. Wederom ANWB gebeld om door te geven waar we zijn.

    22:00 - geen ANWB. Berger moet weg, aanrijding ophalen, dus pand moet dicht. Met een cappuccino gaan we naar buiten.

    22:15 - geen ANWB. Koffie is op, het is inmiddels wel echt koud buiten. Gelukkig kunnen we hier in de auto zitten, maar warm is dat niet: de motor doet 't niet al te fijn.

    22:30 - geen ANWB.

    22:45 - ANWB! @$%!%!!! Hij rijdt door! Ik spring uit de auto, en ren achter 't busje aan. Weet gelukkig de aandacht te trekken.

    22:50 - ANWB: koppakking kapot. Ik regel een berger voor je. Oh, zitten jullie al zo lang te wachten? Jeetje....

    23:00 - geen berger.

    23:30 - geen berger.

    23:45 - hulde!

    00:25 - auto achter gelaten op het parkeerterrein voor de garage. Terug de truck in, fijn naar huis. Moeder slaapt half, moe en koud.

    00:45 - thuis.. eindelijk avond eten (jazeker, we wachtten nog op het broertje, dus hadden nog niets gegeten..) Kolere, wat een avond..

    Morgen: 07:00 weer op, in de hoop naar Hengelo te kunnen om m'n nieuwe A4 op te halen.. Weekend begint goed. Maandag mag ik weer om 05:00 m'n nest uit; ik denk dat uitrusten er niet bij zal zijn...


    Om het Slopel Krokantje geneuzel voor te zijn: dit is het 2e probleem met de Astra. Een dynamo in 2004, nu een koppakking. In 115.000km tijd (staat nu 225.000 op). Niet zeuren dus, daar moet ik een A4/A6 nog mee zien komen.
    Laatst gewijzigd door muizenissen; 20-11-10 om 00:32.

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ja, heel Utrecht was een verkeersknoop door die NS-ellende. Dit is wel een erg beroerde afloop... is die Astra een 1.6 16V? Die stonden nogal bekend om gescheurde cilinderkoppen, als ik me niet vergis.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Leuk relaas voor vandaag, alleen niet helemaal in dezelfde trend als de rest van dit topic...
    OMG wat een ellende....
    Sterkte maar met slapen de komende tijd
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #27
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    1.6 8V, reparatie is dus ook niet hééééél erg duur, maar toch . Het schijnt vooral met de 1.4's te gebeuren (1991-1995), en basically is de 1.6 8V daar een evolutie van. Schijnt ook daarbij dus wel redelijk regelmatig voor te komen, maar ja. Eens in de 225.000km mag dat imho wel, vooral als er al vaker thermostaatdingetjes waren waardoor 't water wel eens 100+ werd. Is niet goed voor een pakking..

    Grootste ergernis is gewoon het wachten. De eerste berger was echt snel, die treft nul blaam. De ANWB had pas om 20:57 (ik zag z'n orderbon) een melding gemaakt dat-ie moest rijden. Die was er iets meer dan een kwartiertje later dus al (hij moest een afrit verder de A12 op, afrit terug weer erop de andere richting op, dus fors om). Feit dat de ANWB er dus blijkbaar 40 minuten voor nodig had om te realiseren dat een pechgeval op de snelweg tussen twee rijbanen in spoed is, en maar beter weg gesleept kan worden, dat is absurd.

    Evenzo de tweede call die ik moest doen. Waarna er wéér anderhalf uur (!) gewacht moet worden.. Daar werd ik gallisch van..

  8. Ad
  9. #28
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Vorige week op de afsluitdijk de politie voorbij gesneld met ongeveer 160 kmh.

    Ik had niet gezien dat het politie was, maar dat komt waarschijnlijk door mijn leeftijd want het was toch echt een surveillance wagen!
    Ik denk, geef maar even gas bij en kijken wat hij doet.

    Korte tijd ongeveer 230 gereden en geen politie meer gezien. De rest maar met een vlotte 200 afgelegd, zonder veel noemenswaardige gebeurtenissen, benevens het eerder in dit topic gemelde links inhalen en dergelijke.
    Dus....

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    211
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ben vandaag bijna taxi gaan spelen, er moeten toch mensen zijn geweest die wat geld overhadden om weg te komen van utrechtCS... Uiteindelijk zag ik mezelf toch niet op een kratje een rit aan de hoogste bieder veilen en ben ik dus niet gegaan...
    Laatst gewijzigd door AudiA6je; 20-11-10 om 01:50.

  11. #30
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.608
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Jesus, Muis, wat een ellende...
    Verhaal komt me enigszins bekend voor, echter speelde zich af in Griekenland dus wel weer te verwachten...
    Succes en vooral plezier vandaag !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  12. #31
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk Berichten
    Ben vandaag bijna taxi gaan spelen, er moeten toch mensen zijn geweest die wat geld overhadden om weg te komen van utrechtCS... Uiteindelijk zag ik mezelf toch niet op een kratje een rit aan de hoogste bieder veilen en ben ik dus niet gegaan...
    Goede invulling van je zaterdag ook , huur een personen busje
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    211
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Met een beetje proppen passen er achterin de A6 6 mensen...(bank naar beneden, plat liggen en stapelen) Dan allemaal 25 euro aftikken en ik rij ze heen waar ze maar willen...
    Maar hoe kaart je dat aan hè bij zo'n groep gefrustreerde treinreizigers...

  14. #33

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Stond gisteren te wachten voor verkeerslichten. Die springen 0,5s op groen om vervolgens oranje te gaan knipperen. Toen stonden we dus met z'n allen al half op de 4-baans kruizing en kwam het verkeer van links en rechts al aanstormen :S Die hadden blijkbaar gewoon groen! Instant chaos, gefrustreerde gezichten, lui die zich door "onze" rij wilden boren want die dachten blijkbaar dat we massaal zelfmoord wilden plegen. Best een linke situatie, misschien de gemeente nog even inlichten...
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  15. #34

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Gisteren op de terugweg uit Keulen nog een echte Nederlander meegemaakt op de Autobahn...

    rijd rustig met 170 op de cruisecontrol en zie in de verte een oude benz zijn richtingaanwijzer aanzetten, ik tik de cruisecontrol eraf en laat hem netjes uitrollen. Ik zie in mijn achteruitkijkspiegel 2 xenonpitjes die beroerd zijn afgesteld + 2 mistlampen aankomen dus ik dacht, laat ik even de rem aantikken want dan ziet hij / zij dat ik rem voor mijn voorganger. Ik tik de rem aan, en op dat moment begint meneer te knipperen met zn grootlicht dat ik plaats moet maken. Ik was inmiddels tot op 50 meter genaderd van die mercedes en reed zo rond de 110/120 km/h. De bestuurder achter mij doet zijn richtingaanwijzer aan en maakt de beweging naar rechts.. ik voel hem al aankomen, die wil mij rechts voorbij. echter ging hem dat niet meer lukken zonder zich achter in mij of in de vrachtwagen te boren. Hij komt met de auto naast me rijden en ziet dat hij het niet meer gaat halen, ergens meen ik al een mooi vingertje te hebben gezien.

    Vervolgens is de mercedes de vrachtwagen voorbij en geef ik weer rustig gas bij en denk mijn weg te vervolgen. Daar dacht de alfa-rijder duidelijk anders over, het ging hem allemaal niet snel genoeg.. half op beide rijbanen drukt hij mij op, dus ik bedacht mij dat ik nog minder haast had dan daarvoor. Eenmaal de benz voorbij ging ik naar rechts en liet hem passeren ( inmiddels al wel een versnelling terug geschakeld ).. meneer kwam naast mij rijden, meerdere malen zijn middelste vinger aan mij laten zien en gaf toen gas, dat deed ik ook in zijn 4 om vervolgens een gefrustreerde alfa-rijder kleiner te zien worden in mijn spiegel.. stukje flink voor hem gereden alvorens weer rustig de cruisecontrol op 160-170 te zetten en een paar seconden later iemand met een strak gezicht voorbij te zien stuiven.

    bah, dat soort mensen vind ik nou irritant.. zie je niet dat ik gewoon rustig af rem voor mijn voorganger ?

  16. #35
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaasa4 Bekijk Berichten
    Als men wil kan je overal aan ergeren.
    Ik maak te veel mee om te schrijven, door al die jaren dat ik aan de weg timmer, leer je ook met de huidige mentaliteit om te gaan.

    Je dom houden, schouders optrekken, omdraaien en weglopen.
    +1 dat is de beste manier.
    Net op de terugweg van de meeting in het oosten,een dikke benz op de linkerstrook.
    En hij bleef links,geen man op de rechter rijbaan.
    De bumperklevende passat achter mij zat zich ook al aardig op te winden.
    Ben naar rechts gegaan en het even aangeken.
    De dikke benz reageerde niet op de bumperklevende passat,en in ben hem maar rechts voorbij gegaan.
    Tegelijker tijd haalt de passat hem links in,over een afgekruiste spitsstrook.
    Had geen enkel effect op de benz.
    Meneer zat links en bleef links.
    Even diep ademhalen en verder maar weer.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  17. #36
    E d d y's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    777
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Angry Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Vandaag weer dood geïrriteerd aan iemand voor mij..
    De Eemshavenweg, mag je 100, 2 banen, dus 1 naar Groningen, andere kant naar de Eemshaven..
    Het is dus mistig.. ik was rond 17:00 uur op die weg en viel het nog een beetje mee, je kon makkelijk 100 rijden want er was nog genoeg zicht..
    Rijdt er weer zo'n KL**TZAK voor me die maar 40 rijd!
    En natuurlijk kan je niet inhalen ivm veel tegemoetkomende auto's..
    Wat een ergenis!
    Toen er eindelijk een gaatje was dat ik kon inhalen was ik al bijna bij de afslag dus had dat ook geen nut meer..
    Tenmiste, dat dacht ik.. Die vent ging dus ook die afslag nemen dus zat ik weer achter hem, ook echt met een slakkengangetje over de weg rijden, met zijn linkerwielen over de middenstreep heen, heb hem toen maar in gehaald, wel half door de berm heen maargoed..

    Waarom zijn er zulke mietjes??
    Die gasten moeten ze echt voor de rest van hun leven de rijbewijs innemen..
    Als je echt niks ziet ok, maar het zicht was echt nog ver genoeg, nu is het echt potdicht hier en zou ik ook absoluut geen 100 meer gaan rijden.
    AUDI A4 B5 1.8T (。‿_。)

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Tja, als de politie ooit zo'n dingen zou zien zouden ze inderdaad moeten een boete uitschrijven. Is namelijk belemmering van het verkeer, en is dus illegaal.
    Maar ja, wanneer zien die ooit zo'n dingen.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    211
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    @gratje
    Herkenbaar ja... Ik heb ooit iemand gewoon maar aan de kant getoetert, moet je niet te vaak doen want ze schrikken, maar hopelijk leren ze er dan ook van....
    Rechts voorbij kan met zulke randdebielen best gevaarlijk zijn aangezien ze ineens wel het licht kunnen zien en naar rechts duiken, maar met een 4.2 ben je er in 1 seconde langs natuurlijk
    Laatst gewijzigd door AudiA6je; 20-11-10 om 23:12.

  20. #39
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk Berichten
    @gratje
    Herkenbaar ja... Ik heb ooit iemand gewoon maar aan de kant getoetert, moet je niet te vaak doen want ze schrikken, maar hopelijk leren ze er dan ook van....
    Rechts voorbij kan met zulke randdebielen best gevaarlijk zijn aangezien ze ineens wel het licht kunnen zien en naar rechts duiken, maar met een 4.2 ben je er in 1 seconde langs natuurlijk
    Tiptronic een tandje terug en beetje gas bij,dan ben je er zo langs.
    Heb even rechts achter hem gehangen om aftewachten wat meneer van plan was.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  21. #40

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Wauw, wat een verhalen zeg, helemaal top!
    Ik wist gewoon dat ik niet alleen was met dit soort problemen

    @Otje: Hoe kun je dat nou zeggen, als je mijn typesnelheid niet weet?

    @Muiz: Best verhaal van die Astra, niet echt fijn. Hopeljik komt het weer goed. Ik heb - in mindere mate - ook wel 'ns zoiets meegemaakt na een ongeval, dat wachten is écht niet fijn. Vwb. je woon/werk; da's idd shocking...

    @madfred: Knap verhaal! Gelukkig werd de man zelf al verbeterd, wel grappig.

    @klaas: Je hebt wel gelijk, maar af en toe is het toch wel even fijn om het van je af te schrijven

    @Meaudix: Bekend probleem. Ik constateer al een paar dagen lang een nutteloze file op de A22, daar staan al sinds donderdag of vrijdag de borden op 90, en vandaag verderop zelfs knipperend op 70, terwijl er geen file was ... vreemd!

    @Sterko: Het algemeen belang, mooi gevonden. Maar daar heb ik een leukere variant op uit het archief:
    Ring Amsterdam Oost, rustig 100/105 op de rechterbaan. En daar rijd, op de verder verlaten weg, uiteraard op de middenbaan, een comateus persoon die niet snapt dat je normaliter rechts rijdt. Nou kun je zo iemand rechts inhalen, maar officieel is dat natuurlijk verboden. Dus dan de - imo leukere! - 2e optie: Erachterlangs naar de linkerbaan zeilen, inhalen, en er voorlangs weer helemaal terug naar rechts.
    Dan tot 5 tellen ... en jawel, het knippertje gaat aan en comateusje verhuist naar rechts! Algemeen belang gediend!
    (Hoewel het nog vaak genoeg voorkomt dat ze gewoon blijven rijden hoor, dat zijn waarschijnlijk de echte slapers!)

    @A4drieliter: Da's gewaagd kerel!

    @ShiftyXX:
    Ik moest wel:
    Zaterdagochtend 8u ging de wekker; C ging samen met m'n Ma naar de platen/CD beurs ... in Utrecht jaarbeurs, en ja, met de trein.
    Ik herinnerde me nog een nieuwbericht van vrijdag over iets van brand en geen treinverkeer.
    Dus ook maar gauw opgestaan ... en bijna net zo hard neergevallen. Poeh, was naar de kroeg geweest met wat collega's vrijdag, natuurlijk weer die gore heineken gedronken, met een legendarische kater als gevolg. Kan er ook nog wel bij. Heb nu besloten dat ik die bende nooit meer drink. (was maar 2u / 6-7 glaasjes geweest!)
    Mezelf naar mn laptop gesleept, geconstateerd dat er idd geen treinen reden, daarna mezelf naar de douche gesleept (eerst een paar aspirine's erin) en weer een beetje tot leven gekomen. Uiteindelijk de dames weg weten te brengen. Gelukkig was ik op dat moment zelf nog redeljik comateus, dus heb ik me ook niet kunnen ergeren aan de medeweggebruikers. Dat zet je te denken; donderdag is meestal de ergste file-dag; dus voortaan moest ik mezelf maar 'ns flink bezatten op woensdag, dat scheelt een hoop ergernis!
    Uiteindelijk heeft de rit Zaanstad - Utrecht 3 kwartier geduurd. En de rit afslag Utrecht Centrum - Jaarbeurs ... ook!
    Pfff ... maarja, dat was te verwachten natuurlijk. Terugweg was sneller. Wilde ze zelf niet met de auto laten gaan en dat was achteraf een verstandige beslissing; alle parkeergarages vol. Gelukkig was broerlief zo aardig ze 's avonds weer op te halen.

    @Gratje: Ik denk dat Merc rijders denken dat ze alleen wegenbelasting betalen voor de linkerbaan ... lijkt mij de enige logische verklaring.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 2 van 134 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •