Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Sinterklaas topic

  1. #1

    Standaard Sinterklaas topic

    Ik vond het wel tijd worden voor een sinterklaas topic... Dus bij deze.

    leuk filmpje over de sint

    More coming up, heb je nog leuke bijdrages post ze dan.

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  2. #2
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Drs.P

    (altijd leuk )
    One liter, driver's licence eater...


  3. #3

    Standaard

    ......hans teeuwen is zo gaaf......

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  4. #4

    Standaard

    Staat een jongetje voor het rode stoplicht te wachten. Komt er een politie te paard naast hem staan.Zegt die agent: "Zo, jongetje, heb je een nieuwe fiets?"
    Zegt het jongetje: "Ja, meneer."
    Zegt de agent: "Die heb je zeker van Sinterklaas gekregen?"
    Zegt het jongetje: "Ja, meneer."
    "Nou", zegt de agent "dan moet je volgende keer maar tegen Sinterklaas zeggen dattie goede spullen geeft, want je achterlicht doet het niet!"
    Zegt het jongetje: "U heeft een mooi paard, nieuw? Zeker ook van Sinterklaas gekregen?"
    De agent antwoord uit een grapje: "Ja inderdaad die heb ik van Sinterklaas gekregen!"
    "Nou", zegt het jongetje "dan moet je volgende keer maar tegen Sinterklaas zeggen dattie een goed paard geeft. Een paard met een lul eronder en niet er bovenop!"
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  5. #5

    Standaard

    plaatjes:
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns


  6. #6
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land
    One liter, driver's licence eater...


  7. #7

    Standaard

    Zware Piet slaat automobilist neer

    Een 21-jarige zwarte Piet heeft zaterdagmiddag bij de intocht van Sinterklaas in Finsterwolde in Groningen een 21-jarige automobilist uit Winschoten een hersenschudding geslagen. De knecht van de goedheiligman vond dat de man te onbesuisd langs de Sinterklaasstoet reed.
    22-11-2004



    Het complete verhaal:

    Zwarte piet slaat automobilist ziekenhuis in

    Uitgegeven: 21 november 2004 18:06

    FINSTERWOLDE - Een 21-jarige zwarte piet heeft zaterdagmiddag bij de intocht van sinterklaas in Finsterwolde in Groningen een 21-jarige automobilist uit Winschoten een hersenschudding geslagen. De knecht van de goedheiligman vond dat de man te onbesuisd langs de sinterklaasstoet reed.

    Doordat de man op hoge snelheid langs de stoet reed, spatte het regenwater uit kuilen in de weg alle kanten op. Een van de pieten pikte dit niet en gooide pepernoten tegen de auto van de Winschoter. Die reed aanvankelijk door, maar moest even verderop stoppen.

    Daar werd hij aangesproken door twee pieten. Tijdens de discussie tikte een van hen tegen de pet van de automobilist aan. De bestuurder reageerde met een duw in de richting van de knecht.

    Voor het oog van vele verbaasde kinderen haalde zwarte piet daarop uit naar de automobilist. Die viel en liep verwondingen aan zijn mond en een hersenschudding op. De man is overgebracht naar het ziekenhuis.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    dont mess with piet
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  10. #9
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Kent iemand dat stukje van Jiskefet waar sinterklaas op bezoek komt bij de kantoorheren?
    Geweldig stuk waar ik al tijden naar op zoek ben, maar helaas nog niet kunnen vinden .
    Koekje erbij?

  11. #10

    Standaard

    pfffffff leuk allemaal

    @ACOQ ken het ja erg leuk.......



    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Kent iemand dat stukje van Jiskefet waar sinterklaas op bezoek komt bij de kantoorheren?
    Geweldig stuk waar ik al tijden naar op zoek ben, maar helaas nog niet kunnen vinden .
    Ghehehhehehe ik heb bijna alle DVD's van Jiskefet....dus ook deze aflevering..... :wink:

    /me is een groot Jiskefet fan.......

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Kent iemand dat stukje van Jiskefet waar sinterklaas op bezoek komt bij de kantoorheren?
    Geweldig stuk waar ik al tijden naar op zoek ben, maar helaas nog niet kunnen vinden .
    Ghehehhehehe ik heb bijna alle DVD's van Jiskefet....dus ook deze aflevering..... :wink:

    /me is een groot Jiskefet fan.......

    Marco.
    Ik ook, /me werd wel wat onpasselijk van de handelingen bij de Sint.......


    en meppende Pieten ? Mooi voorbeeld weer voor de kinderen.... :? Hoezo verhardende maatschappij......!!!!!!! BAD Piet!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #13

    Standaard

    Ik heb die dvd's ook allemaal wel. Kan wel eens kijken of ik dat stukje eruit kan halen...
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #14

    Standaard

    uhh.. emule staat ie ook wel.. of kazaa
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  16. #15
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Sinterklaas topic

    zoals elk jaar zetten we op 5 december, als de marsepein en pepernoten de oren uitkomen de CD van VOF de Kunst op met hun versie van sint liedjes, met ook een aantal VOF sint-liedjes. eentje ervan vond ik in het licht van de hele pieten discussie ineens erg relevant... hier wordt de vraag over de kleur van de piet toch erg helder beantwoord



    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  17. #16
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Sinterklaas topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ Bekijk Berichten
    Kent iemand dat stukje van Jiskefet waar sinterklaas op bezoek komt bij de kantoorheren?
    Geweldig stuk waar ik al tijden naar op zoek ben, maar helaas nog niet kunnen vinden .


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •