Pagina 409 van 460 EersteEerste ... 309359399405406407408409410411412413419459 ... LaatsteLaatste
Resultaten 8.161 tot 8.180 van de 9181

Onderwerp: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

  1. #8161
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Met "Vroegah" bedoelde ik omstreeks 2004 toen ik mij hier had aangemeld...........
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  2. #8162
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf Bekijk Berichten
    Met "Vroegah" bedoelde ik omstreeks 2004 toen ik mij hier had aangemeld...........
    Waren er toen al Audi's dan?
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  3. #8163
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Wist je dat niet?

    Had al 2 generatie Audi's gehad voor ik mij aangemeld had met de A4 B5!
    Heeeeeeel vroeger had je de 80 B3 en 80 B4 serie.
    En zelfs daarvoor had je al voertuigen van dit merk!
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  4. #8164

    Standaard Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Het was trouwens meer een constatering. Ik wil geen mensen beledigen want ik vind het ergens ook wel weer gaaf maar ik moest m'n hart gewoon even luchten.

    Of het met leasen te maken heeft? Ergens wel want toen ik de A4's had vond ik het modden ook wel leuk om te doen of laten doen. Bij de A3 is alles gewoon af.. Helemaal naar wens dus dan blijft het bij poetsen en rijden. Is ergens ook wel weer genieten want steeds maar meer en anders willen is niet goed mijn gemoedsrust :-)
    Laatst gewijzigd door peternorth; 15-02-14 om 16:49.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #8165
    DJS8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.393
    Kudos
    663
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Dat met die knopjes, sturen etc., dat is toch normaal.
    Het is hier een kraamkamer voor nieuwe ideeën, dus zodra iemand iets nieuws heeft, dan gaan anderen die er ook belang bij hebben, hetzelfde doen.
    Zo werkt het nou eenmaal.
    (Maar na 3 Audi's, zijn nr. 4, 5, enz. niet meer zo interessant, zo is het ook. )

    Ik denk dat we gewoon in een dipje zitten en het wachten is op dikke projecten, zoals die van Ramonius.
    Audi S8 D2 2001 (totalled on 01-05-2015)
    Ik ben van de offline crew, alleen bij bepaalde meetings ben ik on topic!


  6. #8166
    DonQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    116
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Post Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Gemengde gevoelens vandaag, veroorzaakt door de snelle maar aparte bezoekers in mijn tuin dan,...
    Enne,.... medelijden met de duif,... blij voor slechtvalk, dan weer medelijden met slechtvalk,... dan weer wel/niet blij voor de kat... voor wie de falco zijn welverdiende eten slechts na een paar hapjes af moest staan...
    De kat zag hem al gauw na zijn landing met zijn prooi en was enkele minuten vanaf enkele meters afstand al aan het loeren... Maar de kat was ook door slechtvalk snel gezien, wat hem ook weer van zijn welverdiend eten af hield... omdat hij zijn scherpe ogen nu op kat moest houden...
    Toen de kat hem toch wel maar niet bliksemsnel benaderde, had slechtvalk snel en wel met de prooi in zijn klauwen er vandoor willen gaan,... maar snel opstijgen en wegvliegen plus gelijk een flinke bocht moeten maken om het huis te ontwijken,... is het hem toch niet gelukt, mede door de flinke wind van vandaag wat hem nog de tegenwind werd...
    En de jonge dappere falco kon dus niets anders dan zijn lekkere malse eten precies op de kat laten vallen, die op juiste moment sprong en hem bijna pakte... Zo lukte het hem toch wel om zelf boven die kat nog net op tijd op te kunnen stijgen... en veilig uit de klauwen van die kat weg te kunnen blijven...
    Helaas stond ik niet op de juiste plek voor de echte actiefoto, en ook de kat wilde niet echt poseren, maar ging er met de buit heel snel vandoor...
    IMG_7700_B.jpg
    Carpe Diem = Iedere dag rijden in je Audi. ;)

  7. #8167
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.375
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonQ Bekijk Berichten
    Gemengde gevoelens vandaag, veroorzaakt door de snelle maar aparte bezoekers in mijn tuin dan,...
    Enne,.... medelijden met de duif,... blij voor slechtvalk, dan weer medelijden met slechtvalk,... dan weer wel/niet blij voor de kat... voor wie de falco zijn welverdiende eten slechts na een paar hapjes af moest staan...
    De kat zag hem al gauw na zijn landing met zijn prooi en was enkele minuten vanaf enkele meters afstand al aan het loeren... Maar de kat was ook door slechtvalk snel gezien, wat hem ook weer van zijn welverdiend eten af hield... omdat hij zijn scherpe ogen nu op kat moest houden...
    Toen de kat hem toch wel maar niet bliksemsnel benaderde, had slechtvalk snel en wel met de prooi in zijn klauwen er vandoor willen gaan,... maar snel opstijgen en wegvliegen plus gelijk een flinke bocht moeten maken om het huis te ontwijken,... is het hem toch niet gelukt, mede door de flinke wind van vandaag wat hem nog de tegenwind werd...
    En de jonge dappere falco kon dus niets anders dan zijn lekkere malse eten precies op de kat laten vallen, die op juiste moment sprong en hem bijna pakte... Zo lukte het hem toch wel om zelf boven die kat nog net op tijd op te kunnen stijgen... en veilig uit de klauwen van die kat weg te kunnen blijven...
    Helaas stond ik niet op de juiste plek voor de echte actiefoto, en ook de kat wilde niet echt poseren, maar ging er met de buit heel snel vandoor...
    IMG_7700_B.jpg
    Vragen voor een herhaling.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  8. Ad
  9. #8168
    DonQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    116
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Vragen voor een herhaling.
    Haha, dat zal niet makkelijk gaan.
    En dat arme duifje is i.i.g. voorgoed out of game.
    Carpe Diem = Iedere dag rijden in je Audi. ;)

  10. #8169
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.655
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    wel gaaf om dat in je tuin te zien
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #8170
    DonQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    116
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Tja, zeg dat wel. Het leek wel een speciale uitzending van NGC = National Garden Channel...
    Carpe Diem = Iedere dag rijden in je Audi. ;)

  12. #8171
    master64nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    60
    Posts
    150
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Jammer dat die valk die katten niet pakt Poepen en pissen ze niet in andermans tuin meer met zo`n valk hangend in de lucht.
    250PK 450NM JDEngineering tuned

  13. #8172

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door master64nl Bekijk Berichten
    Jammer dat die valk die katten niet pakt Poepen en pissen ze niet in andermans tuin meer met zo`n valk hangend in de lucht.
    Als het een grapje is, wat ik hoop, dan vind ik dit niet leuk.

  14. #8173

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    312
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Als het een grapje is, wat ik hoop, dan vind ik dit niet leuk.
    je heb katten haters, honden haters... Gewoon niet op ingaan.

  15. #8174
    master64nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    60
    Posts
    150
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Ik haat geen dieren, ben een dierenliefhebber en kijk elke week wel een paar natuur documentaires maar irriteer mij wel aan mensen die katten houden en ze overal laten lopen met alle gevolgen van dien. Zoek maar eens op: Toxoplasmose of lees dit eens http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/330061001.pdf
    250PK 450NM JDEngineering tuned

  16. #8175

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Ik heb zeker geen hekel aan katten, maar wordt ook wel 'ns gillend gek van dat geschijt overal, bah.
    Probeer het nu op te lossen om maar zoveel mogelijk planten te planten, maar ze beginnen nu ook al in het grint in de voortuin.
    Vooral vervelend voor de kinderen die nu een beetje rond beginnen te lopen in de tuin.
    Gelukkig de achtertuin door wat balkjes onder de poort redelijk "katvrij" gekregen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #8176

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door master64nl Bekijk Berichten
    Ik haat geen dieren, ben een dierenliefhebber en kijk elke week wel een paar natuur documentaires maar irriteer mij wel aan mensen die katten houden en ze overal laten lopen met alle gevolgen van dien. Zoek maar eens op: Toxoplasmose of lees dit eens http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/330061001.pdf
    En dat is maar meteen een reden om de kat van een medeforummer de dood in te wensen?

    Ik heb mijn buren nog nooit horen klagen over kattenuitwerpselen. Nooit. Ze komen gewoon buiten, alle 6, en normaliter is er geen kattenbak behalve onze eigen tuin. Tuurlijk zullen ze wel eens bij de buren kakken, dat voorkom je niet. Wel heb ik last van honden, en vele buurtbewoners met mij. De baasjes laten ze ondanks verbodsbepalingen gewoon schijten in speelgebieden. Dát is risico, en het eten van filet americain.

    Je hebt hondenhaters en kattenhaters, absoluut, maar dat is géén excuus om zo'n sneer online te zetten.

    Ik vind dat toxoplasmose verhaal overtrokken en ook nog eens een goedkope smoes. Bottom line: 18% van de katten is mogelijk besmet, en de grootste kans op besmetting is door het voeren van rauw koeienvlees. Daarna mogelijk de jacht, maar de onderlinge percentages worden niet genoemd.

    De kans dat één van mijn 6 katten dus seropositief is, EN dat jij of je kinderen hun drol op eet is dermate klein dat ik de kans groter acht dat besmetting optreedt via de moedermelk of via een toastje, na het eten van filet americain.

    Zo.

  18. #8177
    master64nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    60
    Posts
    150
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    De dood in wensen? Woorden niet verdraaien. Doen pubers ook altijd. Het feit is dat de kat de grondslag is en hoe je het naar binnen krijgt maakt niet uit. Je piept wel anders als jde eigen dochter haar gezichtsveld bijna kwijt is door even in de tuintjes te werken waar katten hun behoefte doen. Een geestelijk gehandicapt kind omdat je tijdens de zwangerschap kattebak verschoond. Zo maar even 2 mensen dicht bij mij. Verder laat ik het hierbij. Even goede vrienden.
    250PK 450NM JDEngineering tuned

  19. #8178

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door master64nl Bekijk Berichten
    De dood in wensen? Woorden niet verdraaien. Doen pubers ook altijd. Het feit is dat de kat de grondslag is en hoe je het naar binnen krijgt maakt niet uit. Je piept wel anders als jde eigen dochter haar gezichtsveld bijna kwijt is door even in de tuintjes te werken waar katten hun behoefte doen. Een geestelijk gehandicapt kind omdat je tijdens de zwangerschap kattebak verschoond. Zo maar even 2 mensen dicht bij mij. Verder laat ik het hierbij. Even goede vrienden.
    De kat is niet de grondslag vriend, da's besmet rundvlees. Wel je eigen artikel lezen. Je gaat me niet vertellen dat ongekookt vlees besmet is geraakt door de lokale buurtkat. Da's dus eerder andersom.

    Ik snap dat het naar is, absoluut. Sterkte er mee, dat voor alles. Ik kan echter geen enkel voorbeeld van een ziekte, symptoom of wat dan ook noemen in deze zin, in mijn gehele familie én kennissenkring.

    Ik verdraai geen woorden. Als jij zegt 'jammer dat de valk die kat niet mee nam', dan weet je donders goed wat je daarmee zegt. Wees dan ook een vent en accepteer een weerwoord. Dat kan je dan verwachten.

  20. #8179
    master64nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    60
    Posts
    150
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Talking Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    De kat is niet de grondslag vriend, da's besmet rundvlees. Wel je eigen artikel lezen. Je gaat me niet vertellen dat ongekookt vlees besmet is geraakt door de lokale buurtkat. Da's dus eerder andersom. Ik wou het eigenlijk hier bij laten maar je geeft aan dat ik het artikel niet gelezen heb wat wel het geval is en vele anderen artikelen over toxoplasmose waar de meeste mensen niets van weten. Eigenlijk zou iedereen op de hoogte gebracht moeten worden voordat ze een kat nemen. Puur uit voorzorg.

    Toxoplasmose is een ééncellige die zich alleen maar in katten kan voortplanten. In een mens of ander dier is het eindstadium. Deze nare beestjes kapselen zich zelf in als ze aangevallen worden en men weet nog steeds niet wat de trigger is dat ze ontwaken. Dus mijn dochter haar ogen blijven tijdbommen helaas. En ik weet waar ik over praat want ik werk zelf in een ziekenhuis. Er is genoeg over te vinden.

    Ik snap dat het naar is(is wel erg matig uitgedrukt), absoluut. Sterkte er mee, dat voor alles. Ik kan echter geen enkel voorbeeld van een ziekte, symptoom of wat dan ook noemen in deze zin, in mijn gehele familie én kennissenkring.
    Dat weet je niet. 85% van de 80 jarigen heeft het in zich. Het kan overal in je lichaam zitten. Jij hebt het misschien ook maar geen last er van. Gelukkig hebben de meeste mensen er ook geen last van. Als het in je oog terecht komt dan is dat meestal in het perifere gedeelte waar je niet echt scherp mee kijkt. Als je pech hebt in het midden van je oog op je netvlies en dit laat litteken weefsel achter waar je juist geen litteken weefsel wil hebben want met litteken weefsel kun je niet kijken. Dus krijg je hele zware medicijnen die ook weer gevolgen hebben.

    Ik verdraai geen woorden. Als jij zegt 'jammer dat de valk die kat niet mee nam', dan weet je donders goed wat je daarmee zegt. Wees dan ook een vent en accepteer een weerwoord. Dat kan je dan verwachten.
    Het was meer als een geintje bedoeld want een valk kan geen kat meenemen. Misschien een heel klein jong katje. Je neemt ook aannames aan want je suggereert dat ik geen weerwoord wil en wat ik overal mee bedoel en artikelen niet lees.

    Accepteer dat mensen grappen maken dat leedvermaak is voor de een en grappig is voor de ander.
    En dat je een risico loopt met een kat die buiten in aanraking komt met andere katten is gewoon een van de velen in het leven.
    Laatst gewijzigd door tom; 17-02-14 om 10:57.
    250PK 450NM JDEngineering tuned

  21. #8180

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    312
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    @ Bastet; Je ben lekker geprikkeld man, ook al in je topic!

    Gewoon niet op reageren als iets je niet zint, het is de platheid van internet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •