Pagina 449 van 460 EersteEerste ... 349399439445446447448449450451452453459 ... LaatsteLaatste
Resultaten 8.961 tot 8.980 van de 9181

Onderwerp: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

  1. #8961
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueB Bekijk Berichten
    Ja precies, ben ook zuinig op mn spullen. Daar hebben ze gewoon vanaf te blijven of in ieder geval normaal mee om te gaan.

    En dat laatste vind ik nog het ergste. Dat respectloze. Zij maken een fout (kan gebeuren, mij ook), maar reageer dan niet alsof ik het veroorzaakt heb.

    Morgenochtend even naar het politiebureau, aangifte doen. Klinkt misschien heel lullig aangezien ik alle gegevens heb... maar als later uit de beelden blijkt dat je uitgestapt bent om naar je eigen auto te kijken (je je niet meldt) en vervolgens ook de ballen niet hebt om zelf langs te komen en je je vrouw de zooi op laat knappen - dan heb je het echt verziekt. Ik zie wel wat ze er mee gaan doen. Dan staat het maar geregistreerd.

    Succes met de afhandeling.
    Idd gelijk en meteen doen of ik ze uitmaak voor wat dan ook.......

    Is niets kinderachtigs. Zeker als je het bewijs zo heb zou ik ook aangifte doen als het zo gegaan is.

    Hopelijk komt het allemaal snel op zijn pootjes terecht.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #8962

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Wat een dwaas.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #8963

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Zo dan ... wat een doemverhalen weer hier zeg!
    Dit overtuigt mij toch ook wel om nu eens actie te gaan nemen voor een beveiligingscamera.
    Niet alleen voor de auto, maar ook voor ander "onguur volk" wat onaangekondigd op bezoek wil komen.
    Ook handig; Ik pak gelijk de "dump het maar naast de container want het past er niet in" veelplegers uit de buurt mee
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #8964

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Da's balen Monique.... En ook echt een stuurkunstenaar, ken de situatie niet echt, maar afgezien van de foto's kon hij eigenlijk alleen maar achteruit toch? Hoe lomp in elk geval!
    Mooi van die camera, je redding. succes met reparatie...

    Qua Primera's, sja.... Suffe ontwerpen trekken suffe mensen, een theorietje dat volgens mij wel moet kloppen, mensen met gevoel voor auto's/rijden kiezen vaak ontwerpen die beter in elkaar zitten qua verhoudingen, sufferts willen daar juist vaak niet mee geassosieerd worden, dus? kopen een suf (niet suv!) uitziende auto!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #8965
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    succes met reparatie...
    Hoorde vandaag dat hij pas na 19 mei terecht kan v schade herstel. Duurt ca 4 tot 5 dagen. Wrap mag er pas na ca 5 weken (na het spuiten) weer op geplakt worden.
    Wie de wrap gaat doen is even een dingetje. Ze willen het door degene laten doen die destijds de hele auto heeft gedaan... via Mensinck dus.

    EDIT:
    Hij staat gepland voor 23 mei 2016. Wrap schijnt tegenwoordig al na ca 2 weken te mogen vlgs de lak leverancier. Zij zoeken zelf contact met Mensick ivm het wrappen. Vanmiddag moet ik hem om 15:00 uur even laten zien, zodat ze alvast eea kunnen gaan bestellen.

    Waarschijnlijk in ere hersteld voor de Duitsland meet
    Laatst gewijzigd door MoniqueB; 11-05-16 om 12:39.
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI


  6. #8966
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueB Bekijk Berichten
    Hoorde vandaag dat hij pas na 19 mei terecht kan v schade herstel. Duurt ca 4 tot 5 dagen. Wrap mag er pas na ca 5 weken (na het spuiten) weer op geplakt worden.
    Wie de wrap gaat doen is even een dingetje. Ze willen het door degene laten doen die destijds de hele auto heeft gedaan... via Mensinck dus.

    EDIT:
    Hij staat gepland voor 23 mei 2016. Wrap schijnt tegenwoordig al na ca 2 weken te mogen vlgs de lak leverancier. Zij zoeken zelf contact met Mensick ivm het wrappen. Vanmiddag moet ik hem om 15:00 uur even laten zien, zodat ze alvast eea kunnen gaan bestellen.

    Waarschijnlijk in ere hersteld voor de Duitsland meet
    Top!! We willen hem immers graag der bij hebben 😉
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #8967
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Top!! We willen hem immers graag der bij hebben 😉
    Ik ook! Anders wordt het echt lastig om je een beetje bij te kunnen houden.

    Ben vandaag nog even een blokje om gegaan met hem. Voordeel als je de enige in huis bent, die een weekje vrij heeft.
    Laatst gewijzigd door MoniqueB; 11-05-16 om 22:34.
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  8. Ad
  9. #8968

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueB Bekijk Berichten
    Hoorde vandaag dat hij pas na 19 mei terecht kan v schade herstel. Duurt ca 4 tot 5 dagen. Wrap mag er pas na ca 5 weken (na het spuiten) weer op geplakt worden.
    Oeps da's effe geduld dan! Ik wist overigens niet dat ie ook nog gewrapped is... Daar zou ik zenuwen van krijgen... Lak niet lekker uitgehard (en dan vind ik 5 weken niet eens zo ruim) en dan al vrij snel wrappen, lijkt mij eigenlijk niks, maar ze zullen het wel weten wat ze doen toch?

    Succes!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #8969
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    En als je toch opnieuw moet wrappen..., waarom niet een ander kleurtje ?

    Persoonlijk kwijl ik bij deze kleur, satin chrome bleu 😛

    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #8970
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    En als je toch opnieuw moet wrappen..., waarom niet een ander kleurtje ?

    Persoonlijk kwijl ik bij deze kleur, satin chrome bleu 😛

    WAUW! Die is gaaaaaaf!

    Nee ze gaan, in dit geval helaas, alleen de motorkap en het (kleine) zijscherm doen. Deze hou ik zeker in gedachten als mogelijke opvolger. Foto heb ik opgeslagen! 😆

    EDIT: die velgen zijn ook wel bruut!
    Laatst gewijzigd door MoniqueB; 12-05-16 om 17:09.
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  12. #8971
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueB Bekijk Berichten
    Ik ook! Anders wordt het echt lastig om je een beetje bij te kunnen houden.

    Ben vandaag nog even een blokje om gegaan met hem. Voordeel als je de enige in huis bent, die een weekje vrij heeft.
    Lol

    Patrick zal jalours op je zijn als jij met dit weer vrij bent en hij niet hahaha


    Ps die blauwe is echt dikke shizzle en die velgen zijn top!!
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  13. #8972

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Goed, ik wil mijn hart ook even luchten hier.

    Het gaat over winparts.nl.

    Als jullie je leven lief is, doe dan ook nooit en te nimmer zaken met deze onderneming. wat een amateuristische onderneming is dat zeg, echt ongelooflijk !

    mijn relaas over mijn bestelling.

    op 9 mei bestel ik daar onderdelen, omdat de onderdelen die ik nodig heb, daar bijna 100 euro goedkoper zijn dan bij de lokale automaterialen handel.
    ik denk, handig, zelfde onderdelen, maar dan goedkoper. dus alles besteld en betaald. het afleveradres gewijzigd in een postagentschap hier vlakbij. nu zou je denken maximaal donderdag alles in huis. het zou goed gecommuniceerd worden door middel van e-mail als de onderdelen zouden verstuurd worden, e.e.a. zou ook bij gehouden worden op hun site. maar alles wat er kwam maar GEEN communicatie, 30 minuten in de wacht, dan hebben we het over woensdag, gezet bij de klantenservice, uiteindelijk maar opgehangen. niks te zien op de site, geen enkele communicatie van winparts uit, hoe dan ook. de volgende dag, donderdag maar weer gebeld, na 20 minuten in de wacht gezet te zijn, spreek ik iemand die mij verteld dat ze nog wachten op remblokken. op vrijdagmiddag krijg ik bericht dat de remblokken uitverkocht zijn, maar ze morgen weer nieuwe krijgen. let wel, de hele tijd geen enkele communicatie. nu vandaag, nog steeds vrijdag, krijg ik bericht dat ze een deelzending hebben verzonden, maar naar mijn huisadres. aangezien ik alleen woon, was er niemand thuis, dus een kaartje door de bus gekregen "u was niet thuis" of ik een nieuwe afspraak wil maken voor bezorging, dus onderdelen nog later in huis, en ik krijg diegene voor wie de onderdelen zijn al kwaad op mijn nek waarom dat allemaal zo lang duurt ? ik het hele verhaal uitgelegd, de persoon nog steeds boos, ik moest maar zorgen dat het voor het weekend in orde kwam. ik heb dus een aantal automaterialen ondernemingen gebeld, en waarachtig, 1tje had de missende remblokken op voorraad. kostte wel weer 58 euro extra (wie gaat dat betalen).nu is het dus zo dat ik de andere onderdelen bij de transporteur zelf af kan halen s,avonds tussen 7 en 10.

    de moraal van het verhaal is: ga nooit in zee met winparts.nl ! knoeiers zijn het !

  14. #8973

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Winparts is een dozenschuiver; heb daar ook wel een wat besteld, en dat ging prima. Wel vind ik het onzin dat je verzendkosten x3 gaan op 't moment dat je onderdelen sneller in huis wil hebben (ondanks toezegging voorraad op de website!).

    Los van dat: op hun website staat - bij het afrekenen - overduidelijk dat bestellingen 2-4 werkdagen duren. Dat gaat dus uit van een normale voorraad en dat er niets geks gebeurt. Als jij op maandag (hoe laat zeg je niet) bestelt, en dan dinsdag nog niks gehoord hebt, is dat 100% normaal. Read the fine print. Als je de spullen dan vóór het weekend wil hebben, had je verder moeten zoeken. Er zijn veel shops zoals Winparts, ook goedkopere, die sneller kunnen leveren (goede ervaringen gehad met onderstelenstore24.nl!).

    Als je voor je klanten afhankelijk bent van de levering van derden, dan moet je dat duidelijk communiceren met ze. Dus niet beloven dat je het donderdag kan hebben als je dat zelf niet 100% gegarandeerd krijgt. En als je klanten niet snappen dat een artikel soms langer duurt, dan moet je andere klanten zoeken.

    Moraal van het verhaal: read the fine print, neem een biertje, en zoek verder. Of neem zelf voorraad.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #8974

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Winparts is een dozenschuiver; heb daar ook wel een wat besteld, en dat ging prima. Wel vind ik het onzin dat je verzendkosten x3 gaan op 't moment dat je onderdelen sneller in huis wil hebben (ondanks toezegging voorraad op de website!).

    Los van dat: op hun website staat - bij het afrekenen - overduidelijk dat bestellingen 2-4 werkdagen duren. Dat gaat dus uit van een normale voorraad en dat er niets geks gebeurt. Als jij op maandag (hoe laat zeg je niet) bestelt, en dan dinsdag nog niks gehoord hebt, is dat 100% normaal. Read the fine print. Als je de spullen dan vóór het weekend wil hebben, had je verder moeten zoeken. Er zijn veel shops zoals Winparts, ook goedkopere, die sneller kunnen leveren (goede ervaringen gehad met onderstelenstore24.nl!).

    Als je voor je klanten afhankelijk bent van de levering van derden, dan moet je dat duidelijk communiceren met ze. Dus niet beloven dat je het donderdag kan hebben als je dat zelf niet 100% gegarandeerd krijgt. En als je klanten niet snappen dat een artikel soms langer duurt, dan moet je andere klanten zoeken.

    Moraal van het verhaal: read the fine print, neem een biertje, en zoek verder. Of neem zelf voorraad.
    Online hebben ze duidelijk de leverdag afgesproken, dat was dus donderdag. dat is niet gebebeurd. verder is de communicatie er helemaal niet geweest waarover en wanneer dan ook. dus de "fine print" is donderdag geleverd, hebben ze zelf ingevuld. dit konden ze niet nakomen, en hebben dat ook niet verteld dat ze dat niet na konden komen. dat is superslecht van hun als klantenservice, en ze hadden de site ook niet up to date. ook het afleveradres was fout. al met al kom ik er nooit weer, ben helemaal klaar met winparts !!

    Moraal van het verhaal: als je je afspraken niet na kunt komen, maak ze dan ook niet, en communiceer met je klant als er een levering later komt.
    Laatst gewijzigd door A3fanaat; 13-05-16 om 20:10.

  16. #8975
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Heb ik wat cosmetische onvolkomenheden aan de auto, klein leed allemaal, en medeforummer @airknight heeft eens aangegeven mij wel aan wat parts te kunnen helpen. Moest 'ie alleen een keertje de spelonken van de berging in. Prima, ikke blij.

    Door drukte en dingen kwam het er even niet van, maar nu zou er dan toch wat gezocht kunnen worden. Staat hij ineens met hele grote doos voor m'n neus in de zaak, vanuit 80km verderop. En voordat ik ook maar een symbolische bijdrage heb kunnen geven voor deels nieuwe spullen gaat hij weer verder.

    Daar word je potdorie toch helemaal emotioneel van, zulleke goeie dingen die je nodig hebt als je ze net even nodig hebt.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  17. #8976
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #8977
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Allright @airknight


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #8978

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    De weergoden waren je vandaag blijkbaar goedgezind. 😉

    Ik had ze vanmorgen eindelijk eens opgezocht, en zat koud nog niet weer achter mijn bureau komt er een spoedje voor Rotterdam binnen... Ik de pakketzegel er weer afgetrokken en doos in de auto mee.

    Gezicht van jou erbij; onbetaalbaar.

    Ps;

    Telefoonnummer van de bakker stuur ik wel in een Pm. 😎
    Niet het bezit, maar het genieten van het gebruik, bepaalt de waarde.

  20. #8979
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Goede actie!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #8980
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Zeker een goede actie
    One liter, driver's licence eater...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •