Pagina 453 van 460 EersteEerste ... 353403443449450451452453454455456457 ... LaatsteLaatste
Resultaten 9.041 tot 9.060 van de 9181

Onderwerp: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

  1. #9041
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Heb ik iets gemist met gewijzigde verkeersregels in Nederland, of alleen in Zeeuws Vlaanderen...? GRRRR

    Heerlijk op vakantie met de Audi 200 + sleurhut naar Zeeuws Vlaanderen geweest. Hebben alle fietsers aldaar sinds dit jaar voorrang ofzo, en algemene toestemming om boos en geërgerd te reageren...? Met name de fietsers in de 2e helft van hun leven (lees: vutters en bejaarden) trappen maar een eind raak, en nemen gewoon voorrang. Sommigen lijken echt levensmoe! En voorrang nemen op het moment dat ik het al heb...is met mij als bestuurder van een auto vs. een fietser niet zo`n heel goed idee helaas.

    Verder, ben ik de enige die harder dan 84,6 km/h durft met een sleurhut?!
    Laatst gewijzigd door Quattro_Vaassen; 07-08-16 om 22:39.

  2. #9042

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Vaassen Bekijk Berichten
    Met name de fietsers in de 2e helft van hun leven (lees: vutters en bejaarden) trappen maar een eind raak, en nemen gewoon voorrang. Sommigen lijken echt levensmoe!
    Je vergeet dat ze ook nog eens in 90% van de gevallen elektrisch zijn aangedreven en die fiets eigenlijk niet de baas kunnen ...


    Ik heb eigenlijk verder weinig verkeersergernissen, want ik rijd nauwelijks meer auto.
    De mrs. wel; die heeft alleen maar afgunstige mede-weggebruikers met een blik van "wat moet zo'n dametje in zo'n enorme A6", inclusief bijbehorend gedrag. Sja, ze is gelukkig niet het type die daar op reageert.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #9043

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    68
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Angry Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Ik heb het helemaal gehad met Coen Donkers. Autosloper in Veghel. Na 15 mailtjes heen en weer heb ik het volgende voor mekaar gekregen.
    0 service 0 garantie.
    Een tweede hands sloop aandrijfas was/is niet goed die ik bij heb gekocht. Prijs 125 Euro. Monteren hier bij mijn garage 100 Euro.

    Fijn 2 weken later bij Hamburg begon die Zgan volgens Willem al weer te knarsen. Tja dan moet ik maar een andere kopen (kreeg wel na veel zeuren 20 % korting.
    Ik denk wat raar. we leven toch in een rechtsstaat met garantie voorwaarden.
    Volgens Coen in een Email geen o,o garantie.
    Ik 6 keer de algemene voorwaarde bij hem gevraagd, Maar daar gaat hij niet op in. Tenminste ik heb ze niet, en heb het vermoeden dat die er ook niet zijn.

    Ik hoop echt dat ik nooit meer iets van hem Coen Donkers autoparts Veghel nodig heb. Mocht het helaas wel het geval zijn dan breng ik nog liever die A8 naar de sloop.
    En koop een mooie BMW

    P.s. morgen maakt mijn garage tijd. Ongeveer 1 uurtje werk.
    Laatst gewijzigd door Petro2722; 07-09-16 om 13:40.

  4. #9044

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    CD is geen Winparts; Winparts is gewoon een webshop. Budget / retailer / dozenschuiver, maar gewoon een webshop. Heb er ook wel vaker wat besteld.

    Rot ervaring heb je daar idd, ik zou even de rechtsbijstand vragen om advies. Op z'n minst je geld terug krijgen!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #9045

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    68
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    KvK regels over algemene voorwaarden.jpg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    CD is geen Winparts; Winparts is gewoon een webshop. Budget / retailer / dozenschuiver, maar gewoon een webshop. Heb er ook wel vaker wat besteld.

    Rot ervaring heb je daar idd, ik zou even de rechtsbijstand vragen om advies. Op z'n minst je geld terug krijgen!
    Je hebt helemaal gelijk.

    Yep een goede kennis van mij heeft hier in Eindhoven een advocaten kantoor. Tijd om weer eens op de koffie te gaan.
    Maar ik moet het eerst wat loslaten want echt goed voor mijn bloedruk is dit niet.


  6. #9046
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.272
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petro2722 Bekijk Berichten
    Ik 6 keer de algemene voorwaarde bij hem gevraagd, Maar daar gaat hij niet op in. Tenminste ik heb ze niet, en heb het vermoeden dat die er ook niet zijn.
    Waarom vraag je naar algemene voorwaarden? Als die er zijn, zijn ze over het algemeen in het voordeel van de ondernemer. Daarom heeft hij ze ook opgesteld.
    Als er algemene voorwaarden van toepassing zijn, zullen die je voor aankoop moeten zijn overhandigd en zul je deze hebben moeten accepteren, anders zijn ze niet van toepassing.
    Ik begrijp dat dit niet het geval is, dus gelden slechts de wettelijke bepalingen en eventuele overeengekomen voorwaarden. Heb je een aankoopbewijs? Staat daar iets op over garantie? Zo niet, geldt de wettelijke garantie, oftewel dat je recht hebt op een deugdelijk product wat redelijkerwijs aan de verwachtingen voldoet. Wat je redelijkerwijs mag verwachten van een tweedehands aandrijfas, is natuurlijk discutabel.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  7. #9047

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    68
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Waarom vraag je naar algemene voorwaarden? Als die er zijn, zijn ze over het algemeen in het voordeel van de ondernemer. Daarom heeft hij ze ook opgesteld.
    Als er algemene voorwaarden van toepassing zijn, zullen die je voor aankoop moeten zijn overhandigd en zul je deze hebben moeten accepteren, anders zijn ze niet van toepassing.
    Ik begrijp dat dit niet het geval is, dus gelden slechts de wettelijke bepalingen en eventuele overeengekomen voorwaarden. Heb je een aankoopbewijs? Staat daar iets op over garantie? Zo niet, geldt de wettelijke garantie, oftewel dat je recht hebt op een deugdelijk product wat redelijkerwijs aan de verwachtingen voldoet. Wat je redelijkerwijs mag verwachten van een tweedehands aandrijfas, is natuurlijk discutabel.
    Volgens Coen Donkers gaan (bijna) nooit kapot 500.000 tot 600.000 Kilometer is geen probleem.
    Garantie geeft hij niet.
    Gelukkig heb ik die V12 niet gekocht.
    Maar bij Coen komt heel veel gajes dat snel het sloopdeel monteert en vervolgens het gemonteerde onderdeel terug breng.
    Dat is zijn argument waarom hij geen niks nada noppes garantie geeft.

  8. Ad
  9. #9048

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petro2722 Bekijk Berichten
    Volgens Coen Donkers gaan (bijna) nooit kapot 500.000 tot 600.000 Kilometer is geen probleem.
    Garantie geeft hij niet.
    Gelukkig heb ik die V12 niet gekocht.
    Maar bij Coen komt heel veel gajes dat snel het sloopdeel monteert en vervolgens het gemonteerde onderdeel terug breng.
    Dat is zijn argument waarom hij geen niks nada noppes garantie geeft.
    "Klachten. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@autopartsveghel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
    Op gebruikte onderdelen kunnen we geen garantie geven. Deze onderdelen zijn werkend van een auto gedemonteerd. Mocht een onderdeel niet werken neem dan contact met ons op."

    en voorwaarden op: http://shop.autopartsveghel.nl/algemene-voorwaarden
    Laatst gewijzigd door Nenna; 07-09-16 om 17:17.

  10. #9049

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Waarom vraag je naar algemene voorwaarden? Als die er zijn, zijn ze over het algemeen in het voordeel van de ondernemer. Daarom heeft hij ze ook opgesteld.
    Daarmee binden ze zichzelf aan bepaalde voorwaarden, waarmee ze makkelijker 'te pakken' zijn. Daarnaast mogen algemene voorwaarden nooit afwijken van de wet in het nadeel van de consument, dus met een algemene voorwaardenlijstje zou petro zichzelf misschien zelfs nog een betere positie kunnen aannemen.

    Los van dat: de redelijke verwachting van een gebruikte aandrijfas voor zulk geld is dat-ie langer dan 2 weken mee mag gaan, anders was het namelijk oud ijzer (en dan is zo'n asje misschien € 0,70 waard).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #9050

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    68
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    [QUOTE=Raz0r;1742760Op gebruikte onderdelen kunnen we geen garantie geven. Deze onderdelen zijn werkend van een auto gedemonteerd. Mocht een onderdeel niet werken neem dan contact met ons op."

    Bedankt voor je reactie en de algemene voorwaarden.
    Daar staat trouwens in :"6.4 Op gebruikte onderdelen kunnen we geen garantie geven. Deze onderdelen zijn werkend van een auto gedemonteerd. Mocht een onderdeel niet werken neem dan contact met ons op. Nou dat heb ik echt wel gedaan.
    We hebben ongeveer 15 Mailtjes op en neer gestuurd. Die doen daar bij Coen Donkers alleen aan Damage control. Niets van wat jammer nu toch en vervelend voor jou.
    Nee hoor, na 15 mailtjes en enkele telefoongesprekken was het resultaat :"Maak over 3 weken een afspraak en dan kijken we er naar en monteren eventueel de andere aandrijfas gratis.
    Er zijn heel veel autoslopers die wel 2 tot 6 maanden garantie geven op gebruikte onderdelen. Dom van mij om er van uit te gaan dat Coen Donkers dat ook zou doen.
    Deze ervaring heeft mij buiten een hoop ergernis en verbazing 200 Euro extra gekost. En als hij mij alleen een andere aandrijfas (gratis) had mee gegeven had ik de montage kosten wel betaald. Dan was hij mooi van zijn aandrijfassen af geweest die toch nooit kapot gaan.
    Laatst gewijzigd door Petro2722; 08-09-16 om 09:54.

  12. #9051
    CornelisJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    109
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Een hele vervelende les voor de volgende keer dus.. Slijtage delen nooit halen op sloop.

  13. #9052
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Ze hebben aangegeven het voor je te willen maken over 3 weken ivm drukte waarschijnlijk.
    En gebruikt onderdeel van oude auto blijft lastig
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  14. #9053

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    68
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Ze hebben aangegeven het voor je te willen maken over 3 weken ivm drukte waarschijnlijk.
    En gebruikt onderdeel van oude auto blijft lastig
    Ze hebben aangeboden om over 3 weken een afspraak te maken om er naar te kijken. Dan monteren ze eventueel de tweede bij hun gekochte aandrijfas gratis.
    Natuurlijk blijf een gebruikt onderdeel lastig. Je kunt er niet inkijken. Maar als deskundige sloper met kennis van zaken wendt je het volledige risico af op je klanten.
    Gelukkig hebben we daar wetten en regels over die de consument hierin beschermd. De regel over een bepaalde levensverwachting die je mag hebben bij de aankoop van tweedehands en sloop artikelen. ( 3 maanden ) geld ook voor Coen Donkers.

    In die tijd moet/wil ik nog naar Parijs en staat een weekendje Berlijn in mijn agenda. Dat ga ik echt niet doen met een knarsende aandrijfas.

    Dus ik heb het lekker laten oplossen bij mijn eigen vertrouwde garage. Die zijn een uurtje langer gebleven en hebben dat snel gefikst.
    Zo en nu ben ik er klaar mee :-) Mijn auto loopt weer als een zonnetje en ga lekker genieten.

  15. #9054
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    O N G E L O V E L I J K !!!!

    Vanmorgen bij de Audi dealer in Breda geweest in de hoop een coulance te krijgen voor de lekkende motorsteun die ik afgelopen maandag geconstateerd heb. Krijg ik te horen sorry meneer de garantie is afgelopen (per juli 2016) dus garantie is niet mogelijk. Dus ik vraag om coulance aangezien we nog geen 3 maanden verder zijn na garantie. Vertellen ze me vrolijk sorry meneer de auto heeft meer dan 100.000km gelopen........ waarop ik zeg ja dat klopt, 660km meer om precies te zijn. De 100.000km heb ik afgelopen zaterdag bereikt. Dealer wenst wederom geen coulance te bieden.

    Vervolgens heb ik de dealer attent gemaakt op het feit dat ik geen PONzin garantie heb maar aangezien het namelijk een Duitse import is ik dus wel echte fabrieksgarantie had. Ook daar was geen boodschap aan aldus de dealer. Verder werd me verteld ze de steun idd konden vervangen voor het luttele bedrag van € 441,-. Ook vonden ze het nogal vreemt dat ik hier zelf achter gekomen was waarop ik gemeld heb dat ik daar bij de oliewissel achter kwam afgelopen maandag.

    Om een lang verhaal kort te maken wenst de Audi dealer geen coulance te gaan verlenen op een auto van meer dan € 125.000,- omdat hij 660km over de ton heen is en 3 maanden na de garantie van 2 jaar zit. Daarbij bedenkend nog eens dat er nog nooit om enige garantie of coulance is gevraagt op deze auto.

    Ik ga maar eens een andere dealer contacten want dit slaat echt werkelijk nergens op !!!
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #9055
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Hufters !


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  17. #9056

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Tuning hebben ze dan niks over gezegt?
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  18. #9057
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Dat is toch gewoon een grens...
    Natuurlijk is het wel harstikke klote!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #9058

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Tuning hebben ze dan niks over gezegt?
    Zo'n motorsteuntje krijgt best wat te verduren met zo'n tuning denk ik ja, wel wat meer dan een carterpakking...

    @JockJam: ongelooflijk!

    Blijft natuurlijk gewoon stom om een coulance/garantie op 600km af te wijzen....
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #9059
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Tuning hebben ze dan niks over gezegt?
    Niks noppes njada over tuning gerept. Ze hebben zelfs mijn sleutel uitgelezen en daar oa de km-er stand van uitgelezen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalleN Bekijk Berichten
    Dat is toch gewoon een grens...
    Natuurlijk is het wel harstikke klote!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ik snap dat er grenzen zijn maar als ik er afgelopen vrijdag met 99.995km had gestaan hadden ze wel een coulance willen starten werd me bevestigd.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Zo'n motorsteuntje krijgt best wat te verduren met zo'n tuning denk ik ja, wel wat meer dan een carterpakking...


    @JockJam: ongelooflijk!


    Blijft natuurlijk gewoon stom om een coulance/garantie op 600km af te wijzen....
    Ik vind dit echt apsurd, zeker als je je bedenkt dat het met zo'n verschil van niks te maken heeft. Dit is echt weer PON ten top en daarmee de betreffende dealer ook.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #9060
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Realistisch; de auto is niet bij de dealer gekocht (aanname want import?), dus dealer hoeft je niets te bieden, zeker als hij geen rekening bij pon/audi neer kan leggen, zoiets?

    Verstandige keuze van de dealer lijkt me, indien je daar klant bent (aanname), om de €441 te splitten en je dat als service aan te bieden. Gaat verder dan garantie of coulance. Kan 'ie nooit op verliezen maar wel winnen.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •