Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 249

Onderwerp: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

  1. #121
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rios Bekijk Berichten
    Wat een smerig hok, en dat voor dat geld!
    Hij is vergeten naar de wc te gaan. Degene die hem koopt, moet echt een nieuwe stoel er in zetten iig. Over de rest hou ik maar mijn mond


    Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

  2. #122
    roodkapje
    Guest

    Standaard hou je vast en huiver

    http://link.marktplaats.nl/484565842
    heeft altijd graag een audi willen hebben

  3. #123
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roodkapje Bekijk Berichten
    http://link.marktplaats.nl/484565842
    heeft altijd graag een audi willen hebben
    WTF?
    Respect hoor voor dit soort projecten. Mooi is weer een ander verhaal.
    Ik denk dat PeteW binnenkort ook van die scheermesdeuren gaat retrofitten op zijn A4
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #124
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Die is hier onlangs nog voorbij gekomen, maar hij trekt inderdaad op niks...
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  5. #125
    koenboots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    391
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: hou je vast en huiver

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ries76 Bekijk Berichten
    http://auto.marktplaats.nl/audi/4861...e-bj-1998.html
    Dit is toch wel heel erg!!! Ook nog eens rond de 3000,- Euro ervoor vragen. Lijkt wel een creatie van Frankenstein! Getsiederrie!
    Eigelijk zou Audi in elk land een mannetje moeten hebben om dit soort Audi-mishandelaars op te zoeken en een bitchslap te geven. Elke week opnieuw totdat het in redelijke staat is teruggebracht. :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roodkapje Bekijk Berichten
    http://link.marktplaats.nl/484565842
    heeft altijd graag een audi willen hebben
    Ik moest even goed kijken om te zien welke auto eronder zit. Knap gedaan, daar heeft vast erg veel werk in gezeten. Jammer dat het xo oerlelijk is geworden. Met hetzelfde budget en tijd had je een andere auto best interessant kunnen maken denk ik.
    Wel slordig dat ze de motorkap hebben opgevouwen om het passend te maken, of hoort dat zo? :-D
    A3 8PA Sportback 1.6 FSI Ambiente 2005


  6. #126
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: hou je vast en huiver

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roodkapje Bekijk Berichten
    http://link.marktplaats.nl/484565842
    heeft altijd graag een audi willen hebben
    Ik zou ook emigreren als ik hiervoor verantwoordelijk ben.

  7. #127
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: hou je vast en huiver

    Die 8L met SFG reed hier altijd in de buurt rond. Ik wilde 'm fotograferen als spot maar da's nooit gelukt, ik hoop nu dat-ie een flink eind verhuist...in het echt past het allemaal net zo slecht als het er op de foto's uitziet. Vooral de bovenste rand van de bumper en de motorkap, daar kun je een luchtfilterhuis tussendoor schuiven. De LEDs in de koplampen zijn ook erg lelijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #128
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Ik kwam deze tegen op marktplaats. Vond wel lachen, gezien er in mijn ogen wel wat foutjes in de ad zitten (a). Zien jullie ze ook?

    Let vooral op de ingebouwde intercooler, gezien hij geen turbo heeft....

    http://link.marktplaats.nl/499580460
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  10. #129
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pokerface Bekijk Berichten
    Ik kwam deze tegen op marktplaats. Vond wel lachen, gezien er in mijn ogen wel wat foutjes in de ad zitten (a). Zien jullie ze ook?

    Let vooral op de ingebouwde intercooler, gezien hij geen turbo heeft....

    http://link.marktplaats.nl/499580460
    Heb ik al een paar keer op het forum voorbij zien komen. Blijft wel grappig die Non-turbo.
    Dus....

  11. #130
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Creatieve geest die van z'n audi af moet: http://auto.marktplaats.nl/oldtimers...nellingen.html
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  12. #131
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Leuke tekst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #132
    Dedde's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.450
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Die kerel hoort op een podium

  14. #133
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Nog even de tekst voor het nageslacht vastgelegd:

    Beschrijving van adverteerder
    AUDI 80 Diesel. Vrij van Motorrijtuigenbelasting.Bouwjaar aug. 1986.Duitse papieren. Geen onderhoudsboekjes. Garantietermijn is helaas net verstreken.5 versnellingsbak, centrale vergrendeling, getint glas, Pullmann bekleding. Revisiemotor. Heeft sindsdien 190000 kilometer afgelegd.
    Ik heb de auto over een afstand van 650 kilometer rijdend vervoerd.Wat een waardeloos ding. Ik zou zo,n auto nooit willen hebben. Daarom doe ik hem ook weer weg.Geen bijgeluiden, windgeruis of gerammel van welke aard dan ook.Hij verbruikt in de de eerste plaats bijna niets. Niet meer dan 5 liter Diesel op 100 kilometer.Je komt op deze manier gewoon niet van je geld af. En dat is wel de bedoeling, want binnen een maand is een Euro nog anderhalve Zloty waard.Daarom wil ik ook heel veel geld voor deze auto hebben, om er in elk geval zeker van te kunnen zijn dat ik van de opbrengst binnen zes weken nog een rookworst kan aanschaffen.Als je je aan de nederlandse snelheidsnormen wenst te houden hoef je volgens mij maar eens per jaar te tanken, mits je niet al te veel rijd.Er mankeert technisch helemaal niets aan. Gewoon extreem saai. Er gebeurt onderweg eenvoudigweg niets.Met een constante snelheid van 140 kilometer per uur over de autobahn zonder een enkele misslag van de motor is nou niet direct een opwindende rit te noemen.De motor snort eindeloos, eindeloos, eindeloos, en is nog akelig stil ook........De originele Gamma radio braakt onafgebroken oude en nieuwe nummers uit op een werkelijk uniek kwaliteitsniveau. Het is een spraakgestuurd exemplaar, maar reageert slechts op het stemgeluid van Rijk de Gooyer. U begrijpt het al.... In de moderne elctronicaketens is deze radio voorlopig nog niet te koop. Kan ook nog wel even duren.De stoelen voelen aan als uw driezits eiken-met-dure-stof-bank. Heerlijk, maar saaiheid troef.Naast de stof van de stoelen en de achterbank is er genoeg andere stof voorhanden, voornamelijk op de bodem, de hoedenplank, de kofferruimte en de rest van het interieur. Aan de buitenkant zitten gebruikssporen, maar dan ongeveer 300 keer zo groot als normale sporen.Ik zou ze onder de verzamelnaam roest willen samenvatten. Het gaat niet om "durchrostungen", zoals de Fransen zeggen. Aan de bodem en drempels al helemaal niet.Linksachter de restanten van een slecht gerepareerde achterschade. Als je voor de auto staat met de neus naar de neus van de auto bevindt deze schade zich opmerkelijk genoeg rechtsachter. Het meeste werk zit dus aan de achterkant. Daarvan heb ik geen foto's bijgevoegd, want dan komt er niemand kijken. Rechtervoorscherm gekneust tijdens een klein misverstandje met de buurman. In de kofferruimte ligt een onberispelijk exemplaar in dezelfde kleur.De vier winterbanden hebben een ronde vorm en zijn zwart van kleur. Zie je wel vaker. Profiel genoeg. Kortom, een geweldige vriend die schreeuwt om een beetje aandacht. Gaat daarna nog eindeloos lang mee.Mij te lang, helaas. Ik ben enorm gesteld op snel veranderende omstandigheden.Wilt u er niet in rijden, doe er dan kippen, konijnen, of ander kleinvee in.In dat geval raad ik u aan het glas te vervangen door gaas. Bieden mag, maar wachten op een reactie mijnerzijds kan even duren. Of langer.Geblokkeerde telefoonnummers neem ik niet aan.Gewoon blijven proberen.
    O ja, niet eerder dan maandag te bekijken. Vandaag en morgen volg ik alvast de koersen van rookworst op de internationale beursvloeren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #134
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Meesterlijke tekt, staat ook in het 'te Koop' topic. Heb even heerlijk gelachen
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  16. #135
    Dutchiness's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    33
    Posts
    317
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    deze past hier ook wel thuis:

    http://link.marktplaats.nl/511316192

    Winterbanden op stalen velg, maar je moet de winterbanden nog even zelf kopen en erop leggen
    BMW F30 330d m-sport stage 2
    Audi a3 sportback 1.9tdi
    Audi a3 3.2 v6 Quattro tuned to 311hp

  17. #136

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchiness Bekijk Berichten
    deze past hier ook wel thuis:

    http://link.marktplaats.nl/511316192

    Winterbanden op stalen velg, maar je moet de winterbanden nog even zelf kopen en erop leggen
    Ah, en natuurlijk ook nog een typische nederlander die TEGEN de stoep aan moet parkeren ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #137

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Beetje Ebay afstruinen en stuit je op dit must have dingetje; http://www.ebay.de/itm/LUXUS-LR-Embl...item519dbb0cb5
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

  19. #138
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avieravant
    Beetje Ebay afstruinen en stuit je op dit must have dingetje; http://www.ebay.de/itm/LUXUS-LR-Embl...item519dbb0cb5
    Serieus...een must have dingetje....??
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  20. #139

    Standaard Re: Lachwekkende advertentie"-topic Deel 2.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Serieus...een must have dingetje....??
    Dit is wel het 'Lachwekkende advertentie' topic. Ik neem aan dat avieravant het sarcastisch bedoeld.
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  21. #140
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Helemaal overheen gelezen dat het in dit topic staat. Dan ga ik er ook van uit dat het sarcastisch bedoeld is, anders......
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •