Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 560

Onderwerp: Top 2000

  1. #21
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pokerface Bekijk Berichten
    ik luister m meestal op veronica. Maar goed maakt inprincipe niet uit waar je m luisterd, want t zijn stuk voor stuk veelal kei goeie nummers!
    Daar zit toch wel iets verschil tussen qua muziek. Beide lijsten worden gekozen door de luisteraars en Veronica heeft een andere doelgroep dan Radio 2. Ik hoor persoonlijk meer tot de doelgroep van Veronica, dus luister liever naar de Top 1000.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    Top 2000 is geweldig, jammer dat andere radiostations het na proberen te doen.
    De Top 2000 wordt sinds 1999 door Radio 2 uitgezonden. Veronica zend al sinds de jaren 60 de top 100 allertijden uit, wat inmiddels de Top 1000 is geworden. Ook in het buitenland zijn al veel langer dergelijke lijstjes aan het eind van het jaar. Erg origineel is het idee van Radio 2 dus niet.

    Bij de TV is het schaamteloos jatten en kopieëren helemaal erg. De ene komt met Idols, waarna de concurrentie komt met Popstars, So you think you have talent, The Voice of Holland enz. enz. Allemaal precies hetzelfde.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #22
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.297
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    misschien dat iemand al die nummers van cd's kan rippen en dan hier neerzetten

  3. #23
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Jammer dan weer dat er toch nog zoveel voorbijkomt dat wat mij betreft niet echt in de lijst thuishoort.
    Heb je gestemd dan Tom ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #24
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    Vanavond in Top 2000 a gogo...

    Als vanouds schijnt Top 2000 a gogo tussen Kerst en Oud & Nieuw zes avonden zijn licht op de grote lijst van Radio 2.
    Prince

    In het bruisende stamcafé van Top 2000 a gogo (NTR) ontvangt Matthijs van Nieuwkerk op maandag 27 december oud-voetballer Youri Mulder die zich kwaad maakt over het ontbreken van de Prince-song Sister in de Lijst der Lijsten van Radio 2. Ook is cabaretier Erik van Muiswinkel te gast die het in de quiz opneemt tegen de Nol Havens, zanger van VOF de Kunst. Verder is een reportage te zien over 'Tainted Love' dat vooral bekend werd in de uitvoering van Soft Cell, maar dat door de zwarte Amerikaanse soulzangeres Gloria Jones bijna twintig jaar eerder als B-kant op de plaat werd gezet. De tweede muziekreportage gaat over de naar Thailand uitgeweken componist Hans Vermeulen die in 1981 een grote hit had met 'The Eyes of Jenny' van Sandy Coast. Jenny blijkt te bestaan en heet gewoon Janny.
    Stamtafel

    Popfotograaf Joep Bruinjé vertelt aan de stamtafel hoe hij begin jaren '80 bijna in slaap viel tijdens een gesprek met Bono in de Amsterdamse nachtclub Mazzo. "Hij had het alleen maar over religie en politiek". 'Popprofessor' Leo Blokhuis geeft vanavond een spannend college over Belgische musici die van de rechter gelijk kregen toen ze Madonna en Michael Jackson van plagiaat betichtten.

    Top 2000 a gogo, 19.30 Ned3
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #25
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    t was / is weer SUPER !

    Morgenavond weer!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #26
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    De Top 2000 wordt sinds 1999 door Radio 2 uitgezonden. Veronica zend al sinds de jaren 60 de top 100 allertijden uit, wat inmiddels de Top 1000 is geworden. Ook in het buitenland zijn al veel langer dergelijke lijstjes aan het eind van het jaar. Erg origineel is het idee van Radio 2 dus niet.


    Dit wist ik niet ! Mea Culpa !

    Maar de Top 2000 is iedergeval aardig ingeburgerd! Op de meeste plekken waar ik kom staat deze aan.
    Laatst gewijzigd door jeroenbreuer; 29-12-10 om 20:54.
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Heb je gestemd dan Tom ?
    Dit jaar niet, de drie jaar ervoor wel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Top 2000

    Supercool! Dag en nacht staat die aan hier, overdag live-feed via de webcam, 's nachts via de radio op de GSM.
    Ook dagelijks a-gogo kijken natuurlijk en morgen het jaar afsluiten met het eindje van de lijst en het top2000 spel (vd week besteld op BOL)

    Tuurlijk zijn niet alle nummers super, maar heel veel zijn er erg leuk om weer 'ns te horen, veel "ohja" momenten!

    Zo direct even kijken hoe Emile Roemer 1 van mijn favo-nummers ooit aanprijst bij Matthijs ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #29
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    he Bob, errug mooi nummer idd
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #30
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred44nl Bekijk Berichten
    misschien dat iemand al die nummers van cd's kan rippen en dan hier neerzetten
    Wacht nog een weekje en je kan hem volledig downloaden.

    Het mooie is dat je de lijst bekijkt en zegt ...ja wat was dat ook alweer, totdat je hem hoort......jahh die is goed! ...heerlijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #31
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    en,.......
    de herinneringen die er vaak aanhangen !

    Mooi man
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #32
    JMB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    598
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Top 2000

    Ja mooi hoor die top2000.. normaal gesproken absoluut not done om naar de radio te luisteren op mn werk maar nu hoor je het overal aanstaan. En er zitten veel leuke oude nummers tussen. Samen met een collega raden welke artiesten, ben er heel slecht in, maar ik (her)ken dan toch wel veel nummers en je zingt zo mee. Heerlijk luisterplezier.

  14. #33

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    en,.......
    de herinneringen die er vaak aanhangen !

    Mooi man
    Sja, ik ben nog niet zo oud, maar evengoed ben ik gek van al die (voor mij) oude nummers, van mn stemlijstje was 75% van de nummers ouder dan ik zelf ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMB Bekijk Berichten
    ... raden welke artiesten, ben er heel slecht in,...
    Hahaha, geweldig, hier gaat het met C en mij al de hele week hard tegen hard, wij weten echt heel veel (ik ben beter thuis in het "ouwelullen-genre", C meer in de britpop periode).

    Oja, morgenavond, vergezeld van een goeie pot bier en een schaal oliebollen:


    Dat wordt vast lachen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #34
    JMB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    598
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Top 2000

    oooh naaice dat spel.. die ga ik kopen

  16. #35

    Standaard Re: Top 2000

    Geen idee wat het inhoud, maar het lijkt me wel leuk. Doe af en toe in een lokale kroeg ook wel 'ns mee in een popquiz, vorige keer nog redelijk hoog geeindigd. Had het plan zelf ook 'ns zoiets te maken, maar wellicht voorziet dit spel al in die behoefte.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #36
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Top 2000

    Lekker hoor nu ......Metallica - One
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  18. #37
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    Net Top2000 a gogo gekeken, erg leuk weer. Het zit nog aardig goed met mijn popkennis (jammer dat je daar geen geld mee kunt verdienen, dan hadden ze de grafische branche in hun aars kunnen steken...)
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #38
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Top 2000

    T was weer mooi en goed .

    Op naar volgend jaar !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  20. #39

    Standaard Re: Top 2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Net Top2000 a gogo gekeken, erg leuk weer. Het zit nog aardig goed met mijn popkennis (jammer dat je daar geen geld mee kunt verdienen, dan hadden ze de grafische branche in hun aars kunnen steken...)
    Haha, een dikke +1 wat dat betreft, ik weet ook wel aardig wat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    T was weer mooi en goed .

    Op naar volgend jaar !
    Ik geniet nog even na; gisteren de hele lijst even binnengehaald ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #40
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Top 2000

    Iemand enig idee waar ik alle nr's kan kopen (of downloaden)?

Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •