Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: Zijn er opticiens of gewoon ervaringen in de zaal?

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    127
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Zijn er opticiens of gewoon ervaringen in de zaal?

    @JorisQuattro Ik heb ervaring opgedaan met nachtlenzen. De mogelijkheid werd mij door de opticien aangeboden in verband met een promotieonderzoek. Eerst gewoon een meting gedaan en een aantal weken laten de speciaal op maat gemaakte lenzen ontvangen. Voor het naar bed gaan lenzen in doen en ´s ochtends weer uit.
    Bij mijn linkeroog was er geen enkel probleem. Hier had ik tot bijna 2 dagen super zicht. Bij het rechteroog wisselde de kwaliteit heel erg. Echt stabiel werd het zicht niet.
    Nog een aantal malen enkele aanpassingen laten doen maar voor het rechteroog werd het gewoon niet stabiel. Dus uiteindelijk er maar voor gekozen weer naar daglenzen terug te gaan.
    Het dragen van de nachtlenzen was wel prettig echter het resultaat onvoldoende.
    Qua kosten kan ik er helemaal niet over zeggen aangezien ik er nooit voor heb moeten betalen. Dat was de deal. Ik vaak op controle (extra metingen) en hij de gegevens / ervaring.
    A6 Avant 4G 3.0 TDI 272PK 77.000 km (2021 - 202X)
    A6 Avant 2.7 Tdi 180PK 2008 > 545.000 km (2012 - 20210

  2. #42
    JorisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    240
    Kudos
    5
    Auto
    Audi 90

    Standaard Re: Zijn er opticiens of gewoon ervaringen in de zaal?

    Hmm, ik lees echt wisselende reacties. Het hangt nogal af van de opticien en degene die ze gebruikt... Zal dan wel net als met ooglaseren zijn, bij de een pakt het anders uit dan bij de ander. Wel knap dat google d'r meteen pearle ads naast plakt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •