Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 688

Onderwerp: Concert / Festival gangers

  1. #41
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Roger Waters, The Wall live was geweldig maandag, had ik niet verwacht van een stadionconcert.

  2. #42

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    een vriend van mij is daar ook geweest, was nogal onder de indruk van het podium en dan met name de muur natuurlijk.
    my first quattro was a wilkinson

  3. #43
    Eaurouge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    1.414
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Ik had heel graag Queens off the Stoneage gedaan maar ik kwam er niet tussen binnen een uur 3 concerten uitverkocht damn.
    It drives like a boat !

  4. #44
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Jamiroquai was geweldig, het griepje van Jay Kay was gelukkig niks van te merken.
    Voor de liefhebber heb ik nog wat getaped ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=TX-mt...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=mskeP...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=XzzDI...eature=related
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #45
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Zo gister naar Iron maiden geweest, het concert viel mij een beetje tegen helaas weinig vuurwerk en of Eddie's, Bruce kwam er een beetje bovenuit met zijn stem... verder een hele lekkere rock avond gehad YEAH !!
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #46

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Cool A.s. dinsdag ga ik naar Wolfmother
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  7. #47
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Nog mensen hier die komend weekend naar The Hague Jazz festival komen?

  8. Ad
  9. #48
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Cool A.s. dinsdag ga ik naar Wolfmother
    Wolfmother, te gek waar spelen die ?
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  10. #49

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Op pinkpop! Ik ga ze zien dit weekend..net als Coldplay, Kaiser Chiefs, Volbeat, the Foo Fighters, Kings of Leon...wiehooeee..maar ik kijk echt uit naar m'n bandje The Gaslight anthem en ben erg benieuwd naar onze Go Back to the Zoo op main stage! Belooft weer een vette editie te worden. Nog meer mensen die gaan?
    Laatst gewijzigd door peternorth; 10-06-11 om 08:30.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  11. #50

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Veel plezier gewenst Peter, ik hoor al een week niks anders dan Pinkpop (luister 3FM). Zelf hoef ik er niet zo zeer heen, maar ik zet zeker even de TV aan.
    M'n zwager won gisteren nog 2 last-minute kaarten, die staat inmiddels z'n tent in te pakken
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #51

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Thanks man! Inderdaad op 3FM word je al behoorlijk lekker gemaakt. Ook mijn zender

    Ben je er wel eens geweest?

    Was hij die gast bij Coen en Sander?
    Laatst gewijzigd door peternorth; 10-06-11 om 08:36.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  13. #52

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Nee, hij had ze via internet gewonnen (FRS geloof ik)

    Ik ben er nog nooit geweest, ben niet zo van de festivallen, doe mij maar liever een kleinschalig concertje. Laatst naar Lola Kite geweest in Patronaat (Haarlem), dat was erg leuk, lekker kleinschalig, na afloop nog ff een pilsje gedronken met de mannen ...

    Qua grote concerten zijn er maar 2 die ik bezoek: Muse en Franz Ferdinand, beide topbands!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #53

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Ik was ook nooit van de festivallen (dacht ik) tot ik 4 jaar geleden het toch maar eens geprobeerd heb. Echt geweldig, zijn de hoogtepunten in mijn jaar! Dus je kunt eigenlijk niet zeggen "ik ben niet van de festivallen" als je het niet een keer geprobeerd hebt

    Maar ik mag ook graag naar kleine concerten hoor. Editors zijn leuk voor 60000 man op pinkpop maar ik vond ze in de Oosterpoort in groningen nog veel beter! Ik zag vorig jaar Moke nog in Theater Romein in Leeuwarden. Een verbouwde kerk waar maar 150man in kunnen. Prachtig concert gezien maar een paar weken later zag ik ze weer op pinkpop en dan is dat toch ook wel weer indrukwekkend.

    Muse...poeh..je hebt smaak Wat een super band is dat.. staat nog hoog op mijn verlanglijstje.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  15. #54

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    ... Muse nu zo'n jaar geleden in het Goffertpark gezien, helemaal fantastisch! Oja, de Editors stonden in het voorprogramma, die dus ook gezien ...

    Maar hou het in de gaten, in 2012 een nieuw Muse album, dus wellicht in 2013 weer een concert, ik ben er zeker weer bij.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #55

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Dat wil ik niet weer horen... ik was toen net te laat voor die muse kaarten en een vriend van me had wel kaarten. Heb ik nog lang moeten aanhoren, kon wel janken. Goffert park geeft al een aardige festivalsfeer. Beter dan in een stadion. Editors stonden er voor ja....ook één van m'n favo bands.

    Ik ga ze zeker in de gaten houden!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  17. #56

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Haha, ik zat meteen toen de kaartverkoop begon te "F5'en" achter mn PC'tje ... best even zweten, maar het is gelukt!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #57

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Cool A.s. dinsdag ga ik naar Wolfmother
    Vindt P. ook leuk.

    Heb ook genoten van Iron Maiden woensdag, vond het geluid een beetje zacht..... Wij waren met 6 man, inclusief onze middelste van 11 (een echte rockchick haha), haar eerste echte concert! Was fantastisch om haar te zien genieten!

  19. #58
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje Bekijk Berichten
    Vindt P. ook leuk.

    Heb ook genoten van Iron Maiden woensdag, vond het geluid een beetje zacht..... Wij waren met 6 man, inclusief onze middelste van 11 (een echte rockchick haha), haar eerste echte concert! Was fantastisch om haar te zien genieten!
    Haha vandaar dat jullie woensdag naar Arnhem moesten en idd het geluid viel mij ook een beetje tegen. Vorige week vrijdag nog wel met P over onze dienst periode gehad (zelfde kazerne gezeten) maar wist niet dat jullie ook naar Maiden gingen.
    Gelukkig bestaat er nog jeugd dat deugt tegenwoordig ;-)

    @Bob-A2 Ik heb MUSE ook megen bewonderen in Nijmegen, wat een geweldig concert ik kan niet wachten tot ze weer komen echt een top band !!!
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #59

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    [QUOTE=Reggy;1140273]Haha vandaar dat jullie woensdag naar Arnhem moesten en idd het geluid viel mij ook een beetje tegen. Vorige week vrijdag nog wel met P over onze dienst periode gehad (zelfde kazerne gezeten) maar wist niet dat jullie ook naar Maiden gingen.
    Gelukkig bestaat er nog jeugd dat deugt tegenwoordig ;-)
    QUOTE]



    Hihi, ja, Sophie ontwikkelt een prima muzieksmaak itt haar oudere zus, die gaat voor de typische puberbagger......

  21. #60

    Standaard Re: Concert / Festival gangers

    Beetje jammer van dat kruisje.

Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •