Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: reactie op bericht van Rein RS6

  1. #1

    Standaard reactie op bericht van Rein RS6

    Je heb t gelijk Joris, ons favoriete onderwerp is Audi, echter valt het me wel op welk een emotie dit onderwerp losmaakt. We kunnen dit natuurlijk, volgens goed Nederlands gebruik, negeren. Dit lijkt mij echter niet de juiste manier. Als er behoefte is in dit forum om dergelijke onderwerpen te bespreken, lijkt het mij zinvol hier een topic aan te wijden. Het topic afkappen, mits er geen onbetamelijk gedrag wordt vertoond, is mi niet de manier.
    Vele leden hebben al eens over dergelijke onderwerpen gepost, als het leeft moeten ze de gelegenheid krijgen. Het is aan de moderators om het geheel in de hand te houden.

    Rein RS6, bedankt voor je bericht, mijns inziens is het zeer nuttig om ook op een Audiforum ook eens verder te kijken dan vier ringen

    Groet,

    Paul

    nb, een nick is hier mi niet op zijn plaats.

    Enne, Rein, gefeliciteerd met je moderatorschap :wink:

  2. #2

    Standaard

    Mee eens!!!!,daarom heet het ook off-topic praat.
    Dit soort discusie moet zeker kunnen,en zou mijn inziens niet op slot moeten.

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  3. #3
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Horch,

    Ik heb nooit gezegd dat het topic niet bespreekbaar moet zijn op het forum. Ik heb het immers gewoon laten staan, alleen heb ik het gesloten. Er viel niet veel nuttigs meer aan toe te voegen naar mijn mening en die van andere moderators.
    '01 rs4 641 ps

  4. #4
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Het is inderdaad een gevoelig onderwerp op fokforum zijn ook al de nodige topics geopend (en gesloten) over dit onderwerp.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #5

    Standaard

    Als forumleden er, binnen de grenzen van het betamelijke, op willen reageren moet dat mogelijk zijn. Ik wilde mijn ei kwijt, wellicht egoïstisch, maar toch. Ik moest een nieuw topic openen om dat te kunnen. Het is volgens mij beter om leden te laten reageren, zodat je als moderator alles in de hand blijft houden, als dat het op een ander manier blijft etteren. Ik ben geen moderator, en heb veel waardering voor wat de moderators doen, maar ik ben blij dat er gecommuniceerd wordt tussen de leden. Ook als het wat minder vrijblijvende onderwerpen betreft.

    Joris, bedankt voor je snelle ractie, en ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt. Je hoeft er uiteraard niet mee eens te zijn natuurlijk, enne, jij bent moderator en ik niet. Lastige materie realiseer ik me :wink:


  6. #6

    Standaard

    Ik wil zeker niet een beslissing van een moderator in discusie stellen,wat ik zelf alleen jammer vind,is dat niet iedereen heeft kunnen reageeren.
    Je krijgt daardoor namelijk een heel andere kijk andere forum gebruikers,als je over zo'n serieus onderwerp discusieert i.p.v. over alleen maar Audi's te praten.
    Als dan zo'n draadje uit de hand loopt,kun je er altijd nog een slot op doen.

    Dit is natuurlijk alleen maar mijn visie,en zeker geen aanval of verwijt naar de moderator!!!

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horch
    Als forumleden er, binnen de grenzen van het betamelijke, op willen reageren moet dat mogelijk zijn.
    Een van de redenen dat het onderwerp gesloten werd, is dat die grenzen waar jij het over hebt al redelijk in de buurt kwamen. Het blijft een audiforum en moet ook een beetje redelijk blijven...(off topic blijft natuurlijk een rol spelen.)

  8. Ad
  9. #8
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Aan iedereen: Moderators zijn niet heilig op deze site, ik wel ;-) hehe.
    Kritiek kan altijd geleverd worden, pm mij als je het niet eens bent met een actie van een moderator.

    Joris heeft de topic onjuist afgesloten, ik heb hem dit ook al laten weten. Als een moderator een topic sluit is het wel handig dat deze een duidelijke reden geeft voor het sluiten van de topic. Dat is in dit geval niet gebeurd.

    In het ene opzicht hoeft van mij die topic niet gesloten te worden, het is een ernstig onderwerp, waar ook hier op dit forum natuurlijk op gediscussieerd kan worden(hoeft niet alleen maar over auto's te gaan). Wat dit betreft hoeft de topic niet gesloten te worden.

    Máár, ik hou niet zo van die generaliserende berichten over buitenlanders. En dat is waar deze topic wel erg hard op afging. Het zal best wezen dat het een Z-afrikaan is geweest die dit heeft geflikt, maar meteen is iedereen in rep en roer omdat het een buitenlander is. Dit is in mijn ogen onjuist. Inderdaad, wat die jongen heeft geflikt mag en kan gewoon niet, maar het had voor hetzelfde geld een autochtoon kunnen zijn. Ook zie je de zware mishandelingen van autochtone jongeren niet eens meer in de krant terug, terwijl als een allochtoon het heeft gedaan dit meteen frontpage nieuws is.

    Ik ben dus een beetje in dubio over het wel/niet sluiten van de topic.


    Ik wil zeker niet een beslissing van een moderator in discusie stellen,wat ik zelf alleen jammer vind,is dat niet iedereen heeft kunnen reageeren.
    Waarom niet?


    Dit is natuurlijk alleen maar mijn visie,en zeker geen aanval of verwijt naar de moderator!!!
    Ieder heeft zijn eigen menig, deze heeft een ander dus ook van elkaar te respecteren.

  10. #9
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik heb wel een reden gegeven waarom ik de topic sluit, zowel in het moderatorforum als in de topic zelf. Er was op het moderatorforum al een discussie losgebarsten over betamelijkheid, ik heb de daad bij het woord gevoegd. Als er zo nodig over dit onderwerp gesproken moet worden kun je toch gewoon een nieuwe draad openen?
    Er waren gewoon meerdere gebruikers die vonden dat die discussie de verkeerde kant op ging.
    Wel grappig dat er gelijk gemopperd wordt bij de eerste ingreep die een moderator doet. :twisted:
    '01 rs4 641 ps

  11. #10

    Standaard

    Een waar woord van een ware siteowner :wink:

    Je hebt gelijk Sander, buitenlanders zijn niet verantwoordelijk voor het leed in dit land. Als dat het probleem van Joris was, geef ik hem groot gelijk. Waar het volgens mij wel om gaat is dat er een hoop zaken zijn die zomaar gebeuren, zonder dat iemand dit eigenlijk wil, cq het ziet zitten. Als dit forum daarvoor een uitlaatklep kan zijn, heeft het mijn zegen. Het blijft natuurlijk een audiforum, maar laten we ook de ongemakkelijke onderwerpen niet schuwen. Er is sowieso te weing , echte, communicatie in ons landje.

    Joris, sorry dat ik even dwars lag, zit in de aard van het beessie :?
    No hard feelings, hoop ik

  12. #11
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ach ik kan ook wel dwars doen, was immers zo dwars de topic op eigen houtje te sluiten. De allerdwarste is echter Sander, die ondermijnt het gezag van zijn moderator door het topic weer te openen!
    '01 rs4 641 ps

  13. #12

    Standaard

    ik snap hier eerlijk gezegd geen hout van alleen dat om mij gaat kan iemand mij even informeren wat hier gaan de is :roll: ?


    en het bericht van horch snap ik ook niet helemaal


    "Rein RS6, bedankt voor je bericht, mijns inziens is het zeer nuttig om ook op een Audiforum ook eens verder te kijken dan vier ringen ''
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  14. #13

    Standaard

    Hmm, dit ging over het sluiten van dat onderwerp over die neergeschoten leraar wat jij gestart was... Leverde nogal wat reacties op. Gelukkig allemaal weer een beetje overgewaaid (al blijft het een vreselijk verhaal)
    Hoop dat dat wat duidelijk maakt
    Christien

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •