Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 102

Onderwerp: Darten

  1. #41

    Standaard

    man van weinig woorden,maar dit is de man die we nog jaren gaan zien en hij kreeg ook ff een dikke cheque van 60.000 pond,omgerekend een dikke 100.000 euro,lekker hoor.
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    hij kreeg ook ff een dikke cheque van 60.000 pond,omgerekend een dikke 100.000 euro,lekker hoor.
    Kan hij zich een mooie RS4 voor kopen (verzekerd op papa's naam uiteraad) :twisted:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  3. #43

    Standaard

    kan jij gedachten lezen? :roll:
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    kan jij gedachten lezen? :roll:
    Hoeft men geen gedachten voor te lezen, de RS2 en RS4 B5 zijn gewoon dé ultieme scheurbakken van Audi, en aangezien hij geld voor het laatste heeft....... 8) :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  5. #45

    Standaard

    Damn zat echt op het puntje van mn stoel, leuk om te zien!
    Is dat geld wat ie verdient heeft niet gewoon zn salaris? Ik bedoel, doen die profs nog wat anders behalve darten..
    A4 2002 v6 tdi + Toyota Supra single turbo


  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roel
    Damn zat echt op het puntje van mn stoel, leuk om te zien!
    Is dat geld wat ie verdient heeft niet gewoon zn salaris? Ik bedoel, doen die profs nog wat anders behalve darten..
    De meeste wel, je moet van uitmuntende nivo zijn (of super sympatiek zoals Stompé) wil je er wat mee kunnen verdienen zonder te hoeven werken. De echte profs zoals King, Hankey, Adams of van Barneveld ed hoeven dat niet :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #47

    Standaard

    Sjonge wat een ventje zeg die Klaassen! Niet stuk te krijgen! Hij speelde zijn spelletje en hielt van Barneveld steeds achter zich!.

    Ik vind het een echt wonder dat Jelle zich zo kunnen waarmaken deze Lakeside! Oww wat zal Barney ziek zijn zijn 5e titel verliezen voor z'n eigen publiek! :shock:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    voor z'n eigen publiek!
    lekker publiek dan... eerste wat je hoorde toen die opkwam was boegeroep :-)

    het was iig een mooie match, koelbloedig menneke zeg!
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  10. #49
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.550
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vind het ook niet echt getuigen van sportiviteit om Barneveld met boegeroep te "ontvangen".
    Hij is toch al jarenlang (en nog steeds) het gezicht van de Nederlandse dartsport. Natuurlijk is hij pissig als hij verliest, maar is dat niet juist een eigenschap die je als winnaar moet hebben?
    Natuurlijk is het geweldig wat Klaasen gepresteerd heeft, hij kan een hele grote worden, maar van Barneveld is dat al een tijdje.

  11. #50

    Standaard

    Gelijk heb je! Ik vond dat ook sneu! Typisch als er een nieuwe held opstaat....Roem is erg vergankelijk!

    Vergeet niet Barney gooide het hele tournament niet zo, en toch haalde ie op zijn slippers de finale nog! Barney komt heus wel terug.
    Nevertheless, die Klaasen was onvermurmbaar!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #51
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik vond Klaassen wel erg sterk! Barney is absoluut een topper, maar momenteel maakt hij zichzelf minder populair door zijn houding... Je moet niet verkondigen dat je goed bent, dat moet blijken uit je spel! Goed is hij, kennelijk momenteel net niet goed genoeg!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  13. #52
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Jelle heeft de darts laten.
    praten Barney moet wachten .
    tot later het 5x winnen is nog .
    niet binnen en misschien gaat.
    hij dat wel nooit innen.
    wie had deze nederlandse finale .
    kunnen verzinnen en dat een debutant .
    het gaat winnen maar Jelle zijn .
    eerste grote zege is binnen en .
    volgens mij gaat hij er nog .
    veel meer winnen .
    [ps ben een Barney fan].

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi a4 avant 2.5 tdi
    Jelle heeft de darts laten.
    praten Barney moet wachten .
    tot later het 5x winnen is nog .
    niet binnen en misschien gaat.
    hij dat wel nooit innen.
    wie had deze nederlandse finale .
    kunnen verzinnen en dat een debutant .
    het gaat winnen maar Jelle zijn .
    eerste grote zege is binnen en .
    volgens mij gaat hij er nog .
    veel meer winnen .
    [ps ben een Barney fan].

    .
    Mooie woorden Jack, al ben ik meer Jelle fan geworden afgelopen week. Keertje weer wat anders

    PS iemand die zegt dat Barney arrogant is die l*lt. Het is gewoon iemand die alles overheeft voor het darten en als hij zegt dat hij één van de besten is, dan is iig er geen woord van gelogen. Zijn zelfvertrouwen heeft hem tenslotte wel 4 titels gebracht....
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  15. #54
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    PS iemand die zegt dat Barney arrogant is die l*lt. Het is gewoon iemand die alles overheeft voor het darten en als hij zegt dat hij één van de besten is, dan is iig er geen woord van gelogen. Zijn zelfvertrouwen heeft hem tenslotte wel 4 titels gebracht....[/quote] .

    hier kan ik mij helemaal .
    in vinden ...........

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  16. #55

    Standaard

    ik ben van geen enkele darter een fan, maar vind het prachtig wat jelle gepresteerd heeft
    my first quattro was a wilkinson

  17. #56
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi a4 avant 2.5 tdi
    PS iemand die zegt dat Barney arrogant is die l*lt.
    .

    Helemaal mee eens jack, ik ken barney persoonlijk, en ik vind et een geschikte kerel. Ben wel eens meegeweest naar het darten met hem en je wil niet weten hoe de mensen eromheen zijn. het ligt dus niet alleen aan hem hoor als hij beetje schuw overkomt, heb er met me eigen ogen naast gezeten hoe de mensen tegen hem doen, ze vragen er zelf om om zo behandeld te worden.
    "In Nederland mag niks, maar is alles toegestaan."

  18. #57
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    PS iemand die zegt dat Barney arrogant is die l*lt. Het is gewoon iemand die alles overheeft voor het darten en als hij zegt dat hij één van de besten is, dan is iig er geen woord van gelogen. Zijn zelfvertrouwen heeft hem tenslotte wel 4 titels gebracht....
    Je doelt hier uiteraard op mijn opmerking, en terecht. Ik zeg overigens bewust niet dat Barney arrogant is. Ik ken hem niet, dus ik kan er niet over oordelen. Ik vind Barney een fantastisch darter en had hem ook de winst toegewenst! Misschien is mijn beeld van zijn houding niet terecht, maar in de aanloop naar de Embassy heeft Barney een aantal keer gezegd dat hij het toernooi zou gaan winnen... Ik heb meerdere mensen gehoord die dat als arrogant bestempelden (is dat vreemd?).
    In het verleden heb ik wel eens een special over Barney gezien, en toen kwam hij mij over als een sympathieke vent!

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Je doelt hier uiteraard op mijn opmerking,
    Niet helemaal, al had ik het natuurlijk wel gelezen. Ik bedoelde het meer in het algemeen
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #59

    Standaard

    van Barneveld is vandaag op tv geweest en te kennen gegeven dat de dag voor de grote wedstrijd zijn fanclub aan hem te kennen heeft gegeven dat ze ermee zouden stoppen. Bovendien werd er ook gezegt dat hij het spel aan het bederven was. Nou vraag ik me af; wie is er arroganter, Barney of het nederlands publiek
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  21. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    van Barneveld is vandaag op tv geweest en te kennen gegeven dat de dag voor de grote wedstrijd zijn fanclub aan hem te kennen heeft gegeven dat ze ermee zouden stoppen. Bovendien werd er ook gezegt dat hij het spel aan het bederven was. Nou vraag ik me af; wie is er arroganter, Barney of het nederlands publiek
    Wat heeft dat met arrogantie te maken? Helemaal niks.

    Ga eerst ff kijken wat arrogantie betekent, en ga dan ff na waarom men Barney arrogant vindt. Denk dat je er wel uit komt.
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •