Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 335

Onderwerp: Het grote "laat je fiets zien" topic

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    235
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    480911_453898314698142_68184987_n.jpg

    Bij deze een foto van mijn fiets
    Het Bianchi Oltre frame op deze foto, is vervangen door een Oltre XR (nieuwe uitvoering) In precies dezelfde kleuren/sponsornamen.

    Hij is afgemonteerd met Shimano Dura-Ace en FSA (FSA ivm sponsorcontracten)
    De wielen hieronder zijn mijn oude wielen. Half carbon/half alu. Zitten inmiddels Mooie full carbon 60 mm Fast forward wielen op.

    Groeten

  2. #42
    efoxy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    111
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4

    Standaard Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBreda Bekijk Berichten
    480911_453898314698142_68184987_n.jpg

    Bij deze een foto van mijn fiets
    Het Bianchi Oltre frame op deze foto, is vervangen door een Oltre XR (nieuwe uitvoering) In precies dezelfde kleuren/sponsornamen.

    Hij is afgemonteerd met Shimano Dura-Ace en FSA (FSA ivm sponsorcontracten)
    De wielen hieronder zijn mijn oude wielen. Half carbon/half alu. Zitten inmiddels Mooie full carbon 60 mm Fast forward wielen op.

    Groeten
    Mooi fiets!

    Een vriend van mij zegt wel eens "alles met twee wielen moet Italiaans zijn en alles met vier wielen Duits"

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    235
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Die vriend van jou is dan een heel wijs man!

  4. #44

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Indrukwekkend racespul ... maar ik zou het er nog geen kilometer op uithouden denk ik ... pfff, van die keiharde plankjes als zadel en je zit ongeveer op z'n kop.

    Maargoed, ieder z'n ding!
    Ik stap hier zo weer op 't stalen ros

    En zoals al gezegd werd;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Maar ga je er nou ook écht harder op?
    Ik heb sinds ik mn conditie weer wat op peil heb, toch al menig racefietser het nakijken gegeven met mn kratjesmobiel
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    235
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Indrukwekkend racespul ... maar ik zou het er nog geen kilometer op uithouden denk ik ... pfff, van die keiharde plankjes als zadel en je zit ongeveer op z'n kop.

    Maargoed, ieder z'n ding!
    Ik stap hier zo weer op 't stalen ros

    En zoals al gezegd werd;



    Ik heb sinds ik mn conditie weer wat op peil heb, toch al menig racefietser het nakijken gegeven met mn kratjesmobiel
    Je gaat er zeker wel sneller op (dan een gewone fiets dan).
    Met een sprintje tik ik net niet de 60km/h aan. (58,6)
    Daarnaast heb ik zelf een max van 94,8 gehaald bergafwaarts. (beangstigend)


  6. #46

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Ja, da's net iets harder, ik tikte laatst de 47,5 aan op de transporter
    En daarna met 35-40 km/u zo'n slingerdijkje over, vol voor de wind
    Dat was nog net geen knee-downs maken
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #47
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Felt Bandit Chopper.....fiets er eigenlijk veels te weining op.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    Felt Bandit Chopper.....fiets er eigenlijk veels te weining op.
    Ja ... dat heeft ook een reden volgens mij ... (dat zit/rijd toch niet?)

    Gisteren een nieuw maandrecord voor 2013 gezet; 230km in 1 maand
    All-time record stamt van augustus vorig jaar; 260km in 1 maand.

    We fietsen vrolijk verder
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #49
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ja ... dat heeft ook een reden volgens mij ... (dat zit/rijd toch niet?)

    Gisteren een nieuw maandrecord voor 2013 gezet; 230km in 1 maand
    All-time record stamt van augustus vorig jaar; 260km in 1 maand.

    We fietsen vrolijk verder
    Oh ja wel hoor....tis heel relaxed rijden erop. 3 versnellingen....Tis makkelijker om even de Vespa te pakken ;-)

  11. #50

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Maar weer 'ns een verse achterband onder de fiets gezet; de andere was redelijk aan 't slijten, en vertoonde ook wat droogtescheurtjes die schikbarend groot werden. Zou je niet verwachten met mijn frequente gebruik, droogtescheurtjes, maar schijnt te komen doordat ik met nogal hard opgepompte banden rijdt. We kunnen er iig weer zo'n 2500-3000 km tegenaan
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #51
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Fietsbanden zijn wel duur geworden, je zit al vlot in prijzen waarvoor je ook kleinere maten autobanden koopt...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #52

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Fietsbanden zijn wel duur geworden, je zit al vlot in prijzen waarvoor je ook kleinere maten autobanden koopt...
    Hoorde gisteren dat 30 a 40 euro idd geen uitzondering meer is voor de betere band.
    Mijne was 21 euro, ik wilde natuurlijk specifiek dezelfde kleur
    Heb er overigens niks voor betaald ... iets met "contacten in de branche" ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #53
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Hahaha! Ik zocht ATB-banden en was al makkelijk 50 euro per stuk kwijt. De 13" banden onder mijn 80 type 82 waren goedkoper...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #54
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Dat is de reden waarom ik nu richting een nieuwe fiets aan het kijken ben. Moet 2 nieuwe buiten en binnen banden hebben, nieuwe remblokken en nog wat ander spul. Nou als je dat allemaal bij elkaar optelt leg ik liever 100-200 euro bij en koop een nieuwe fiets. Zoek een transport achtig uitziende fiets rond de € 400,- kwam uit bij union of sparta.

    Fiets niet veel maar als ik fiets moet ie het wel doen, en niet gammel zijn. Iemand specifieke tips?
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  16. #55
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Koop in ieder geval een A-merk, niet van die troep van de Filippijnen. Union is OK, wel een beetje roestgevoelig dus niet altijd buiten stallen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #56

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Dat is de reden waarom ik nu richting een nieuwe fiets aan het kijken ben. Moet 2 nieuwe buiten en binnen banden hebben, nieuwe remblokken en nog wat ander spul. Nou als je dat allemaal bij elkaar optelt leg ik liever 100-200 euro bij en koop een nieuwe fiets. Zoek een transport achtig uitziende fiets rond de € 400,- kwam uit bij union of sparta.

    Fiets niet veel maar als ik fiets moet ie het wel doen, en niet gammel zijn. Iemand specifieke tips?
    Als zoon van de fietsenmaker kan ik Cortina aanraden. Had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord, maar het is een opkomend enorm populair merk met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik rijd er al bijna 3 jaar naar volle tevredenheid op rond. Mijn vrouw is zelfs al aan d'r 2e exemplaar bezig! Zonder gekheid vind ik dit de prettigste fiets die ik ooit gehad heb. (Transportfiets, maar toch met 7 versnellingen). Afgelopen jaar - zoals hier al eerder staat - zo'n 1800km op weggetrapt.
    (In eerste instantie was ik ook aan 't kijken voor een Gazelle, maar dit is een meer dan waardige vervanger)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #57
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Oke, dankje, ga ik eens naar zoeken, aangezien de fietsenmakers schaars zijn tegenwoordig loop ik er niet zomaar even binnen, zeker niet omdat ze dezelfde openingstijden hebben als ons kantoor.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  19. #58
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Cortina is inderdaad OK, fietst fijn. Ook daar uitkijken, willen nog wel eens roesten (eigen ervaring).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #59

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Het wordt minder Tom, ik heb er eentje uit 2010, da's idd opletten qua roest.
    Maar ze leren van hun fouten, de 2012 van mn vrouw is al stukken beter wat dat betreft.

    Constructief en technisch in ieder geval prima, ik beul ik 'm écht heel hard af; Veel trapkracht, hij wordt ook regelmatig volgeladen met boodschappen en/of kinderen , rijdt ook gewoon door sneeuw en pekel en bij elke fietsrit naar mn werk ploeg ik even door een puin/zandpad van 200mtr; nog nooit problemen mee gehad
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #60
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Nadeel in Amsterdam .... transport fietsen van Cortina zijn enorm diefstal gevoelig..

    Wat eigenlijk een compliment voor de fiets is
    One liter, driver's licence eater...


Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •