Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
Resultaten 321 tot 335 van de 335

Onderwerp: Het grote "laat je fiets zien" topic

  1. #321
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Thanks @tom!
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  2. #322
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Zomerbandjes er weer onder

    IMG_5494.jpg
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  3. #323
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Mijn fietsen park


    IMG_7557.jpg
    IMG_7054.jpg

    Mijn oude Cervelo S3 di2 (is nu woonwerk verkeer fiets)


    IMG_8455.jpg

    De nieuwe Cervelo S3 di2 Disk voor normaal gebruik moet nog geleverd worden. Wacht nog op de Dura Ace 9170 speeltjes


    IMG_7611.jpg

    En de Cannondale F29 voor in de bossen en de winter
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  4. #324
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    @svkaster prachtige cannondale. Heb zelf wat spartaanse voor in het bos.

    IMG_5502.jpg
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  5. #325
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Dat is iets te veel gehobbel voor mij. Ik hou toch wel van comfort
    En ik heb gemerkt als je met zo'n fiets niet goed overweg kunt dan is hij zelfs langzamer dan een 29er.
    En ik geloof dat ik van mijn vrouw ook geen 5e fiets "mag" kopen. Heb ook nog een oudje op de Tacx trainer (Cube streamer) en dan nog een kroeg fiets (Gazelle )
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3


  6. #326

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    ..,nau dad leikt mei wul wad,soon dink,dy mut wel gut sein ,djonge jonge;
    https://link.marktplaats.nl/m1160545750

  7. #327

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Sja,.... tegenwoordig moet je respect hebben voor mensen die niet kunnen lezen of schrijven toch proberen mee te doen in de maatschappij.
    Anders valt het weer gauw onder uitsluiten, internetpesten of rascisme in het geval van 'herkomst uit ander land'. En dan zijn de gevolgen weer niet te overzien.

    Dus ja, ik had er komisch op willen reageren, maar de huidige tijd maakt humor kapot helaas!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #328
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Na 16.000 km besloot vandaag mijn achterband dat het genoeg was geweest. Lekke band! Wat in mijn middelbare schooltijd wekelijks gebeurde, is nu eens per anderhalf jaar (ik fiets veel).
    Er komt dus een nieuwe achterband op, en wel dezelfde. De kevlarlaag in het loopvlak van deze Schwalbe heeft zijn nut bewezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #329

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Na 16.000 km besloot vandaag mijn achterband dat het genoeg was geweest. Lekke band! Wat in mijn middelbare schooltijd wekelijks gebeurde, is nu eens per anderhalf jaar (ik fiets veel).
    Er komt dus een nieuwe achterband op, en wel dezelfde. De kevlarlaag in het loopvlak van deze Schwalbe heeft zijn nut bewezen.
    Dat had ik vorige week idd ... we komen zo allemaal een keer aan de beurt helaas.
    Gelukkig liep mijne langzaam leeg en haalde ik huis nog. Meteen maar alles nieuw gedaan, kan ik er weer een stukkie tegen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #330
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Ik ben op een lege band naar huis gebonkt. Binnenband was toch al overleden, de velg heeft niet zichtbaar geleden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #331
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Na 16.000 km besloot vandaag mijn achterband dat het genoeg was geweest. Lekke band! Wat in mijn middelbare schooltijd wekelijks gebeurde, is nu eens per anderhalf jaar (ik fiets veel).
    Er komt dus een nieuwe achterband op, en wel dezelfde. De kevlarlaag in het loopvlak van deze Schwalbe heeft zijn nut bewezen.
    Gecondoleerd. Banden zijn inderdaad in alle opzichten enorm veel beter geworden is ook mijn ervaring. Relatief eenvoudige en lichte banden (little big ben) gaan nu richting 20.000 km's, vrijwel uitsluitend fietspaden binnen de stad inclusief alle troep, één lek ooit (stuk staaldraad). Top.

    Keerzijde: een goeie band als een racing ralph (MTB) of pro one (race) gaat al richting €60 respectievelijk €70
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  13. #332
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Deze valt nog mee, is iets van 35 euro. Als ik er weer zo lang mee kan doen, teken ik ervoor.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #333
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Naast liefhebberij en fitness is fietsen al een paar maanden mijn woon-werkvervoer. Goed voor de conditie, dagelijks 30 km. Dat gaat erg fijn met een cross hybride van Bulls die ik een jaar of vijf geleden tweedehands heb gekregen. Inmiddels ben ik 16.000 km verder en besluit ongeveer alles dat het genoeg is geweest. Zadel, banden, remblokken, ketting, cassette en derailleurs zijn aan vervanging toe. De fietsenmaker had al over drie weken tijd voor me maar als ik een motorwissel bij een auto aankan dan lukt dit ook wel. Helaas is alles inmiddels wat incourant (3×8 versnellingen) dus het moet besteld worden.

    In de tussentijd had ik geen zin om met de bus te gaan dus mijn kroegfiets maar eens tevoorschijn gehaald. Een Gazelle Trimsport uit eind jaren '70 die al drie jaar buiten stond te roesten. Nieuwe binnenbanden erom, alles gangbaar gemaakt en het fietste weer. Beetje zwaar maar wel drie versnellingen en trommelremmen. Ik had jaren geleden al wat spaken in het achterwiel vervangen en er waren er nog drie gebroken, niet gek als ze zo roestig zijn. Gisteren besloten er nog twee spaken te knappen op een wat rottige verkeersdrempel waardoor de boel niet meer rijdbaar was. Vandaag in totaal 7 spaken vervangen, de boel zo goed als het gaat weer gericht en het loopt weer soepel. Nou maar hopen dat er niet nog meer spaken breken, ik ben het gesleutel even zat.

    $_83.JPG1694_0465_00.jpg
    (foto's van internet)
    Laatst gewijzigd door tom; 22-02-19 om 15:43.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #334
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    De fietsenmaker had al over drie weken tijd voor me maar als ik een motorwissel bij een auto aankan dan lukt dit ook wel.
    Dat zou ik wel denken ja. Waarschijnlijk kun je dit beter dan de gemiddelde fietsenmaker.

    Toen bij mijn 3x8 woon-werkfiets alles op was ben ik naar 1x9 gegaan. 32 of 38 voor en een vlakke 12-25 achter. Heerlijk. Wellicht een optie voor de bulls?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  16. #335
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "laat je fiets zien" topic

    De volgende keer dat de boel moet worden gereviseerd zal dat het wel worden inderdaad...

    De kroegfiets heeft 7 nieuwe spaken in het achterwiel. De slag is er voor 95% uit, beter lukt niet omdat bijna alle spaken vastgeroest zitten. Hij fietst weer fijn.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •