Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Ben net een klein kind

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Talking Ben net een klein kind

    OOoh nog eventjes wachten dan van 105pk naar iets van 130. Jaaaa!

    Tuurlijk kan het misschien wel bruuter of meer, maar hopelijk slaagt mijn A3 1.9tdi uit 2004 erin om wat meer vermogen te verkrijgen door een Alkmaarse tuning beurt.

    Nog twee weekjes wachten.. vlinders in de buik.
    Hebben jullie deze gevoelens nu ook allemaal, wachtend op een afspraak die komen gaat voor wat leuks?


    In mijn achterhoofd hoop ik dat alles kan volgens de afspraken, maar ja... Wat kan en niet kan komen we altijd te weten wanneer de auto daadwerkelijk onder handen wordt genomen.

    Een rit van ruim 2 uur heen en dan weer 2 uur terug.. Hopelijk gaat het een beetje rap! haha.

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Veel plezier alvast :-) Hartog neem ik aan ?
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.870
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Het is bij een goede tuning niet die 25 pk, maar vooral de winst aan koppel over de hele linie die de kick gaat geven. Veel plezier straks!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Ken het warme gevoel nog toen ik van de 80 s overging naar de 80 2.3 (a) oehhhhh wat werd ik warm van binnen dat ik t gas in trapte (a)
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Jazeker, bij Hartog.

    Ik weet niet wat te verwachten eiigenlijk. Ja meer koppel en paardekrachten. Ik weet dat koppel een erg belangrijk gegeven is, maar hoe het fine tunen van de motor aan gaat voelen... Ik kan niet wachten

    Ik ga zeker de ervaring met jullie delen wanneer ik het voor mekaar heb.


  6. #6
    D190's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    993
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    De 20ste van november ga ik ook naar hartog om m'n audi te laten chippen. Van een 1.6 naar een 2.5TDI is al een hele belevenis, als die chip er straks ook nog bij komt zal het helemaal een festijn worden!
    Audi A4 B7 Avant 3.0TDI Quattro Tiptronic.
    Recaro DTM interieur|Bose soundsysteem|Zwarte hemel|Carbon inleg|RNS-E|black19inch RS4|etc....

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Ja dat geloof ik ook!
    Wordt dit ook jou eerste tuning?


    Ik mis altijd net dat extra beetje pit. Mag allemaal net iets vlotter en sportiever.. Maar ik ben bang, mij kennende, dat dit weer de zoveelste verslaving gaat worden.

  8. Ad
  9. #8
    D190's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    993
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Jaa het wordt mijn eerste tuning. Hiervoor had ik een 1.6 en dat vond ik niet echt de moeite om te tunen. Nu heb ik een 2.5TDI die heeft al genoeg pit, maar net ff wat meer is leuker, standaard 180 pk straks waarschijnlijk plus minus 210pk.

    Mischien over een half jaar nog proberen nog meer pit uit het motortje te halen met een nieuwe turbo, inspuitpomp en andere verstuivers. Dan wordt het helemaal een monster!
    Audi A4 B7 Avant 3.0TDI Quattro Tiptronic.
    Recaro DTM interieur|Bose soundsysteem|Zwarte hemel|Carbon inleg|RNS-E|black19inch RS4|etc....

  10. #9
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D190 Bekijk Berichten
    Mischien over een half jaar nog proberen nog meer pit uit het motortje te halen met een nieuwe turbo, inspuitpomp en andere verstuivers. Dan wordt het helemaal een monster!
    Misschien niet helemaal de beste volgorde. Je kan beter daarna pas laten tunen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #10
    D190's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    993
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ben net een klein kind

    Ik wil eerst kijken hoe de motor zich nu houd met de tuning, en of ik er tevreden over ben. Die verdere tuning is geen pré.
    Audi A4 B7 Avant 3.0TDI Quattro Tiptronic.
    Recaro DTM interieur|Bose soundsysteem|Zwarte hemel|Carbon inleg|RNS-E|black19inch RS4|etc....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •