Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: #Occupy Den Haag 15 Oktober

  1. #21
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    hier nog wat voer voor diegenen die er interesse in hebben. Geeft maar aan hoe zeer de Griekse regering zich aan de afspraak wil houden ( tot ergernis van een hooooop van ons) En wat doet de regering? Juissst. braaaaaaf betalen..

    http://rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/bu...-400-tanks.xml
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  2. #22
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Moet je natuurlijk wel het laatste nieuws vermelden dat ze toch hebben afgezien van de aankoop. Het is natuurlijk oerstom van de Grieken om dat nu (uberhaubt ooit) te doen. Maar wat ook belachelijk is, is dat de Amerikanen de aanvraag hebben goedgekeurd.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #23
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Die zien die dollartekens voor hun eigen economische crisis natuurlijk... Zolang t maar goed gaat met Amerika geven ze geen bal om de rest... Tenminste ik krijg dat idee, dat ze met zon instelling leven... En wat griekenland betreft.. Laat ze maar kneiterhard stuiteren. Die eikels denken van joh we doen ons eigen ding en krijgen alsnog wel geld...
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  4. #24
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Ik vond dit wel een aardig statement http://imgur.com/hufUC
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Inderdaad, helaas denkt niet iedereen er zo over...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26

  7. #27
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Buiten dat deze protesten totaal zinloos zijn, zoals al door meerderen gezegd is, vind ik protesteren in het algemeen zinloos en on-democratisch. We zijn in dit land met 16 miljoen mensen, waarvan er 12 miljoen stemgerechtigd zijn. Wanneer je het ergens niet mee eens bent, kun je wel met duizend, honderduizend of voor mijn part een miljoen mensen op het Malieveld gaan staan, maar dan heb je nog steeds geen meerderheid van de stemgerechtigde mensen bijeen.

    We hebben hier niet het recht van de hardste schreeuwer, degene met de meeste vrije tijd of degene die de grappigste slogan op een spandoek kan schrijven. Over minimaal 3 jaar, maar waarschijnlijk al eerder, mag je weer stemmen voor de tweede kamer. Tot die tijd kun je je tijd wel beter besteden.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #28
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Buiten dat deze protesten totaal zinloos zijn, zoals al door meerderen gezegd is, vind ik protesteren in het algemeen zinloos en on-democratisch. We zijn in dit land met 16 miljoen mensen, waarvan er 12 miljoen stemgerechtigd zijn. Wanneer je het ergens niet mee eens bent, kun je wel met duizend, honderduizend of voor mijn part een miljoen mensen op het Malieveld gaan staan, maar dan heb je nog steeds geen meerderheid van de stemgerechtigde mensen bijeen.

    We hebben hier niet het recht van de hardste schreeuwer, degene met de meeste vrije tijd of degene die de grappigste slogan op een spandoek kan schrijven. Over minimaal 3 jaar, maar waarschijnlijk al eerder, mag je weer stemmen voor de tweede kamer. Tot die tijd kun je je tijd wel beter besteden.
    Mooi verwoord. Ik ben ook niet zo pro demonstreren maar ik heb wel een andere vraag als je je ongenoegen eens per 4 jaar kenbaar mag maken. Waarom zijn er van allerlei ondemocratich niet door mij gesteunde clubs, zoals milieudefensie, die een democratisch gecreerd voorstel stelselmatig proberen weg te vagen door blokkades en nog meer hinderlijke zaken op te werpen.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  10. #29
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Deels mee eens Mark... Maar goed ik blijf politiek een moeilijk onderwerp van discussie vinden.. Gezien ieder zijn eigen ideeën heeft over hoe het wel en niet zou moeten.

    Waar ik bij blijf is dat er over echt grote dingen die met ons geld gebeuren en waar wij op achteruit gaan, gewoon referendums gehouden moeten worden ipv wat er nu gebeurt. Het weggooien van geld in al die zogenoemde bodemloze putten en aan landen die gewoonweg hun afspraken niet nakomen. En vervolgens wel verwachten dat ze gewoon geld krijgen, want ze weten dondersgoed dat als ze t niet krijgen wij allemaal de lul zijn ( nog meer). Want alleen over bullshit dingen wordt onze mening gevraagd en als dat politiek Den Haag niet aanstaat drukken ze hun zin toch door...

    Dat over stemmen om de 4 jaar en weten waarvoor je kiest.. Nou die fabeltjes geloof ik niet meer in. Ik heb bijvoorbeeld op een partij gestemd die de wegenbelasting af wilde schaffen en die partij zit ook bij de hoge rangen om het zo te zeggen. Maar wegenbelasting al weg?? Neeeeee hoor. En zo hebben ze veel meer beloofd en niet nagekomen ( welke partij niet).

    Wat me ook enorm steekt, echt enooooooooooorm. Is dat het koninklijk huis naar mij idee een voorkeursbehandeling geniet. Ze leveren he-le-maal niks in in deze tijden!!! schoftige klootzakken vind ik het ( sorry voor mijn taalgebbruik) Ik weet dat er ook genoeg mensen zijn die wel koninklijk gezind zijn, maar van mij mogen ze der bommen op gooien en t afschaffen. Beetje lintjes knippen en de hand ophouden.. Wat zeg nou zelf, t zijn gewoon veredelde uitkeringtrekkers...

    T is niet mijn bedoeling haat te zaaien ofzo, maar ik vind t echt enorm bergafwaarts gaan me NL...
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  11. #30

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Tja, ik herinner me nog dat vorig jaar (o.i.d.) de jacht van Beatrix opgeleukt en onderhouden moest worden. De rekening voor de burgers? 2,5 ton.

  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Jammer inderdaad, maar er gaat veel meer geld verloren aan onzinnige zaken waar niemand zich druk om maakt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #32
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Jammer inderdaad, maar er gaat veel meer geld verloren aan onzinnige zaken waar niemand zich druk om maakt.
    100% waar. Er wordt wel op het koningshuis gehamerd, maar dat kost alles bij mekaar ongeveer maximaal een euro per staatsburger per jaar. En daarvoor heb je wel en staatssymbool, dat maakt me echt niet heel veel uit. Miljarden naar een JSF, dat dan weer wel bijvoorbeeld.

    Iedereen staat daar hard te schreeuwen, maar niemand wil van z'n Iphone, mp3-speler, LCD TV, 3 vakanties per jaar of wat voor gekke hobbies ze ook hebben af... Het huidige economische stelsel is gebaseerd op groei, dat gaat nu niet meer zo goed lukken. Maar je bent een hypocriet als je gaat protesteren zonder daar zelf concessies voor te willen doen. Want als er banken of landen omvallen, creëert dat een schokgolf door iedereen die erin zit - wat griekenland betreft dus ook pensioenfondsen, banken, investeerders, etc. Wel een investering aangaan, maar klagen als 'ie niet rendabel is. Wel een Iphone willen, maar wel willen dat de bank omvalt zodat je geld verdampt. Banken en overheden hebben jarenlang geld gemaakt uit niks, waarvan iedereen geprofiteerd heeft. In de vorm van nieuwe wegen of andere infrastructuur, het onderhouden van een duur sociaal zekerheidsstelsel, studiefinanciering (die nu niks meer voorstelt overigens), noem het maar. En nu gaan klagen als het niet meer werkt...

  14. #33

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    De zaak is allang out of control Dinsdag, 18 oktober 2011 17:04


    De politieke situatie in Europa is hachelijk. We zijn met z’n allen aan het einde van de rit gekomen en denken allemaal anders over de toekomst. Zie daar maar eens uit te komen.

    Europa is in chaos. Niet vanwege de terechte -en naar ik hoop aanhoudende- protesten van burgers tegen de macht van het grote geld, maar vanwege de politieke impasse waarin de westerse wereld terecht is gekomen.

    De G-20 bijeenkomst van de afgelopen week was ondubbelzinnig. Europa heeft nog maximaal een week om met een allesomvattende oplossing voor de schuldencrisis te komen. Zo niet dan is het einde oefening voor Europa en de Euro.

    IMF in de buitenspelval

    De G-20 trok tegelijkertijd de handen van Europa af, door geen steun aan een voorstel van het IMF te verlenen om het beschikbare steunfonds op te schroeven van zo’n 550 miljard dollar naar het dubbele, zo niet drievoudige. Daarmee is de rol van het IMF uitgespeeld. Vanaf nu mag niet veel meer van deze organisatie worden verwacht en gelukkig maar. Want ‘abstract’ geld drukken en met geld smijten kunnen we allemaal. Dat blijkt wel uit het recente verleden en heeft de schuldencrisis alleen maar verergerd.

    Harakiri

    Van de ECB mag eveneens niet veel meer verwacht worden, nu ook deze centrale bank aan het einde van de rit is gekomen maar zich desalniettemin gedwongen ziet om volop liquiditeitssteun aan de problematische lidstaten en de Europese bankensector te blijven verlenen. Omdat niemand anders het doet. De ECB kan inmiddels niet meer voor- of achteruit.

    Duitse arrogantie

    Op hun beurt mag van de bankensector ook niet veel meer worden verwacht en dat is even begrijpelijk als schokkend. In kort tijd is de voorzitter van Deutsche Bank -Joseph Ackermann- uitgegroeid tot spreekbuis van financieel Europa. Hij verzet zich tegen nog meer ‘haircuts’ voor de Europese banken. Hij -en met hem de sector- vindt een afwaardering van de Griekse staatschuld met 21% wel genoeg, zelfs meer dan genoeg. Ackermann weet zich gesteund door het International Institute of Finance (IIF). Dat zet heel eenzijdig de toon door vast te stellen dat de Euro ontploft als de banken gedwongen worden om afwaarderingen van 50% of meer te accepteren. Dan is het ‘game over’.

    Extra lasten, dunne schouders

    Verder deed bondskanselier Merkel de afgelopen week wederom een duit in het zakje door te blijven aandringen -zij aan zij met Nederland- op een extra belasting voor de banken, de zogeheten Tobin Tax. Daar wil Frankrijk weer niets van weten en ook Amerika en Engeland bliezen het voorstel tijdens de G-20 bijeenkomst van tafel.

    Afwaarderingen

    Tot overmaat van ramp regende het de afgelopen week van afwaarderingen door de kredietbeoordelaars, van onder andere Spanje en het Franse BNP. Europa haalde de schouders op. De realiteit laat echter zien dat vele lidstaten en banken allang door de schuldencrisis besmet zijn geraakt. Dus gewoon ziek zijn.

    Hachelijk

    De politieke situatie in Europa is hachelijk te noemen. Voor de Europese regeringsleiders was het daarom goed nieuws dat premier Berlusconi nog een poosje aan mocht blijven, ook al heeft hij niet langer het vertrouwen van de bevolking. Zou hij hebben moeten aftreden, dan was de beerput open gegaan en dat had het acute einde van Europa betekend. Zo nijpend is de situatie. Geen wonder (maar wel jammer genoeg) dat de Italiaanse protesten van afgelopen zaterdag gewelddadig verliepen. Gewone Italianen weten immers dat het spel over hun ruggen gespeeld zal gaan worden, zolang de gevestigde politieke elite aan de macht blijft en zichzelf telkens weer de bal toeëigent.

    Het uur U

    Op 23 oktober zullen de Europese regeringsleiders ongetwijfeld met een voorstel komen om de Griekse staatschuld verder af te waarderen, om de bankensector te herkapitaliseren, om het EFSF om te vormen en uit te breiden, om daarmee een ‘cordon sanitaire’ rondom Portugal, Spanje en Italië aan te leggen en -nog veel gewaagder- om Europa tot een fiscale unie om te vormen, inclusief de daarvoor benodigde verdragswijzigingen.

    Hard gelag

    Ik vrees daarom dat het moment van de waarheid voor burgers aanstaande is, namelijk het moment dat duidelijk wordt dat er in feite maar één partij is die de rekening zal moeten betalen en dat is de bevolking. Weg autonomie, weg welvaart, weg toekomst. Naar goed politiek gebruik zullen de voorstellen keurig ‘verpakt’ worden in complexe (en niet uit te leggen) financiële constructies en voorzien worden van een overdaad aan politieke ego-retoriek om onkunde te kunnen verbergen.

    Waar gaat dit over?

    Vaak wordt ik gevraagd naar mijn beweegredenen om telkens weer argwanend -zo niet ronduit wantrouwend en afwijzend- over de aanpak van de Europese schuldencrisis te schrijven. Dat komt omdat ik geen geloof hecht aan oplossingen die het huidige financiële systeem in stand houden, dan wel dat systeem via een beetje regulering en bonusgeschreeuw in de pas probeert te laten lopen. Als een kaartenhuis instort is er op een gegeven moment geen houden meer aan. En dat moet je willen inzien. Om er vervolgens iets aan te kunnen doen.

    Burgers?

    In tientallen columns heb ik over alternatieve oplossingen geschreven, altijd vanuit hetzelfde perspectief, namelijk dat van de bevolking. De ‘gewone man of vrouw’, zo u wilt. Ik reken mijzelf daar ook toe. Europa is wat mij betreft een eenheid van burgers en niet van instituties. Ik heb niets op met de Europese Commissie in het kader van deze schuldencrisis en heb net zo min iets met machtswellustige ego-politici (Sarkozy, Berlusconi) die op hun laatste democratische benen lopen. Geen van mijn oplossingen zijn echt serieus genomen. Er werd doorgaans flauw op gereageerd, soms met venijn en bedreigingen aan mijn persoonlijke adres. In ieder geval net zo flauw als er nu op de ‘occupy’ beweging wordt gereageerd.

    Protesten

    De wereldwijde protesten van afgelopen zaterdag werden onmiddellijk als slappe hap bestempeld. Omdat deze beweging zogenaamd zelf niet weet waartegen geprotesteerd wordt. Op TV verschenen interviews met demonstranten die inderdaad rijp en groen door elkaar haalden. Maar die één ding met elkaar gemeen hadden, namelijk hun zorgen over allerlei crises die zich momenteel gelijktijdig voordoen, variërend van mislukte militaire interventies tot het milieu en alles wat daar tussen zit, waaronder religie, staat en cultuur. Mensen spraken niet over een enkelvoudige crisis maar over een netwerk van crises. De zaak is allang ‘out of control’.

    Splijtzwam

    Een bevriende collega sprak mij laatst aan over de huidige gespannen situatie. “Jede Konsequenz führt zum Teufel” sprak hij somber, maar treffend. Hij gaf goed aan dat er geen allesomvattende oplossing is, simpelweg omdat niemand zijn of haar verlies wil nemen of erkennen. Daarbij komt dat geld momenteel de werking van een splijtzwam heeft. Geld zet het individualisme in mensen sterk aan. Omdat geld een probleem is geworden van iedereen.

    Het einde is zoek

    Daarom is er geen politicus die een einde kan maken aan de vertrouwenscrisis die het Westen momenteel hard treft. We zijn met z’n allen aan het einde van de rit gekomen en denken allemaal anders over de toekomst. Zie daar maar eens uit te komen.

    Wat een ‘pest die mist’, ach die trekt wel ‘op die mist’

    Vaak wordt mij verweten dat ik een aanhanger ben van de ‘einde wereld’ theorie, bijvoorbeeld van de Maya-kalender die zegt dat het in 2012 met ons gedaan zal zijn. Ik ben niet van dat denken. Helemaal niet zelfs. Ik ben geen optimist. Maar ook geen pessimist. Ik geloof in de maakbaarheid van de samenleving. Maar dan moet het wel een samenleving zijn die ons en onze (klein-) kinderen dient. Echt dient.

    René Tissen
    Business Universiteit Nyenrode

    Bron: RTLZ.nl
    Op zoek naar een Audi

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Ik had laatst een film gezien die ook in de VS aan congresleden is vertoond om het allemaal wat duidelijker te maken, het is in cartoonvorm, maar puur om het beter te begrijpen las ik toendertijd in de beschrijving. Dit is de link en eigenlijk is dit de situatie zoals het is nu... http://www.youtube.com/watch?v=tGk5ioEXlIM

  16. #35

    Standaard Re: #Occupy Den Haag 15 Oktober

    Waarom Wall Street niet blij is met ObamaWoensdag, 19 oktober 2011 13:23


    Voor miljoenen Amerikanen en mensen buiten dat land is president Obama een raadsel. Maar het nieuws dat over hem naar buiten komt wordt gecontroleerd door Wall Street en Murdoch.

    Herinnert u zich de ophef nog over het geboortecertificaat van Obama? Elke cent van die campagne kwam van Wall Street terwijl de pers zei dat hij niet anders was dan Bush.

    Dan zijn er nog de ‘denktanks’ en groeperingen die gefinancierd worden door de gebroeders Koch, de oliemiljardairs die de Tea Party opkochten en nu Herman Cain naar voren schuiven als presidentskandidaat. In vergelijking met Cain lijkt Michelle Bachmann nog enigszins stabiel.

    De meeste mensen die onderzoeken wat president Obama heeft bereikt baseren zich op informatiebronnen die onbetrouwbaar zijn omdat ze in handen zijn van de organisaties waar de wereld nu tegen in opstand komt. Werd Clinton er niet van beschuldigd een affaire te hebben gehad met iemand die daar was neergezet door de Mossad, een operatie die gefinancierd werd met miljoenen van Wall Street, omdat hij niet anders zou zijn dan Bush?

    Wordt het nieuws over de Occupy-beweging en de Arabische Lente niet net als de opstand in Israël onderdrukt, waar de joodse bevolking een einde wil aan de militaire dictatuur van Netanyahu? Hoe kunnen 500.000 Israëlische joden demonstreren zonder enige verslaggeving door de Noord-Amerikaanse en Europese media?

    De economische hervormingen die zijn ingevoerd door de regering-Obama werden nooit door de media belicht. Hervormingen die ervoor hebben gezorgd dat de 1% steeds minder makkelijk kan blijven graaien. Waarom besteedden de media hier geen aandacht aan?

    Assange

    Sommigen offeren alles op voor de waarheid terwijl anderen met hun circusact de hele wereld over reizen, lezingen geven, boeken verkopen en geld uitgeven dat niet hoort te bestaan. De aanvoerder van deze groep is Julian Assange.

    De alternatieve media zijn soms net zo gecontroleerd als de reguliere media. Julian Assange van WikiLeaks zei bijvoorbeeld dat ‘9/11 een afleidingsmanoeuvre was’. Hij zou net zo goed kunnen zeggen dat ‘waarheid een afleiding is’. Dat is wat hij bedoelde.

    President Harry S. Truman zei eens: “Als je een vriend wilt in Washington, neem dan een hond.” Ontdekt is hoe Julian Assange geld en verzonnen ‘leaks’ heeft ontvangen van de Israëlische inlichtingendienst.

    De jonge generatie krijgt iedere dag te horen dat Obama hetzelfde beleid voert als Bush. Deze generatie weet niet waar ze het echte nieuws moet vinden en in feite weet niemand dat omdat zelfs de beste netwerken afhankelijk zijn van ‘experts’ die niets weten van het bankwezen of de economie.

    Obama

    Toen Obama president werd kon men met behulp van een mechanisme zowel de nationale verkiezingen als de verkiezingen in Conservatieve staten manipuleren. De Bush-regering implementeerde een mogelijkheid om politiek leiders uit de weg te ruimen die een bedreiging vormden voor internationale drugskartels, oliebedrijven, Wall Street of andere belangrijke industrieën.

    Deze mogelijkheid werd betaald met belastinggeld en staat beter bekend als privatisering. Deze geheime politie, die wordt gecontroleerd door de partij van Koch, Scaife, Bush en Cheney en bestaat uit uitgerangeerde CIA-agenten en religieuze extremisten uit het leger, heeft president Obama en andere leiders herhaaldelijk geïnitmideerd.

    Zoals we hebben kunnen zien na Operation Fast and Furious vormen de nieuwe zakenpartners van deze geheime politie de Mexicaanse drugskartels. Het mediaschandaal in Groot-Brittannië onthulde hoe één mediamagnaat de laatste drie premiers van dat land heeft aangewezen. Als gevolg stapten het hoofd van de Londense politie en de minister van Defensie op. Toeval? De regering van Engeland wordt totaal gecontroleerd door een mediabedrijf.

    Op dezelfde manier zijn de gebroederes Koch de drijvende kracht achter de Republikeinse Partij in Amerika. De media krijgen te horen wat ze mogen drukken, hoe ze moeten liegen. Op dezelfde manier ontvangt het Amerikaanse Congres haar orders en we hebben recentelijk gezien hoe hetzelfde gebeurt bij de rechtbanken en de New Yorkse politie.

    De auto-industrie stortte ineen maar dit werd veroorzaakt doordat Bush speculeerde over de benzineprijs. Als gevolg daarvan verdubbelde de benzineprijs in enkele weken tijd waardoor grote winstgevende auto’s nog maar weinig werden verkocht.

    Maatregelen

    Obama was daarnaast wel gedwongen om de banken uit te kopen omdat ze failliet waren gegaan vanwege het dereguleringsbeleid van Bush. De Amerikaanse regering leent geld tegen rente van een groep banken die in 1913 de economie overnam. Deze banken, inmiddels bekend als het Federal Reserve System, vormen een netwerk van Amerikaanse en Europese criminele banken.

    In 1933 zorgde Hitler voor banen, een goede gezondheidszorg, sociale zekerheid en goed onderwijs. De Amerikaanse fascistische staat wil Hitler’s oorlogen en kwam daar zeker dicht bij in de buurt, maar houdt er niet van haar kinderen te voeden, loon uit te betalen, zoals Hitler wel deed, en grote corporaties belasting te laten betalen.

    De grondwet stelt echter duidelijk dat alleen het Congres het recht heeft om geld te drukken en dat centrale banken en de Federal Reserve illegaal zijn. Wat is nog de functie van een regering van een land dat gecontroleerd wordt door een illegale buitenlandse lobby en waarvan verkiezingen worden gefinancierd door grote corporaties waarvan het meeste is witgewassen en afkomstig van drugskartels? Toch liet Bush de Federal Reserve geld drukken als gevolg waarvan 1% van de Amerikanen 80% van het geld in handen kreeg.

    Obama wilde de Federal Reserve ontmantelen, maar dat lukte niet vanwege een 5/4 meerderheid Republikeinse rechters van het Hooggerechtshof. Hij maakte derivaten illegaal, maar de Republikeinse Partij heeft er juist een wet doorgedrukt die toestaat dat banken mogen doen wat ze onder Bush deden.

    De media worden gecontroleerd door de 1%. Het enige wat Amerika in Afghanistan heeft gerealiseerd is het bouwen van een gigantisch drugsimperium nu het land 92 procent van alle heroïne ter wereld produceert. Met behulp van vliegtuigen van de CIA worden deze drugs naar de Verenigde Staten gevlogen waar de miljardenwinsten worden verdeeld over de banken.

    Het wordt duidelijk dat het hier gaat om grootschalige georganiseerde misdaad. De misdadigers hebben duizenden werknemers in dienst en controleren de media, de vijf rechters van het Hooggerechtshof en Wall Street. En alles wordt gefinancierd met drugsgeld.

    We hebben dus geen echte regering maar meer een strijd tussen mensen die opkomen voor het volk en mensen die liever drugs handelen en banken bestelen. Mensen staan nu op tegen de hebzucht en macht van de grote corporaties en zijn het zat nog langer een slaaf te zijn van de bankiers.

    Bron: Veteranstoday.com
    Op zoek naar een Audi

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •