Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

  1. #1
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

    Dit weekend meegedaan aan de actie Kerstboom eruit, kamerpl, euh, neeee, kalender erin.
    Vind het een geslaagde actie.
    Lampje een beetje bijstellen, en hij hangt weer keurig in de spotlight.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  2. #2

    Standaard Re: Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

    hahaha, die mag bij ons bij hoge uitzondering op het toilet hangen, maar tegenwoordig ook niet meer ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #3
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

    Ik heb weinig te zeggen over de inrichting in huis.
    Althans, ik mag alles bepalen, als het maar "goedgekeurd" word.
    Maar dit "schilderij" boven de bank was mijn idee, en is ook niet echt een soort discussiepunt.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  4. #4
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    Ik heb weinig te zeggen over de inrichting in huis.
    Althans, ik mag alles bepalen, als het maar "goedgekeurd" word.
    Maar dit "schilderij" boven de bank was mijn idee, en is ook niet echt een soort discussiepunt.
    Iemand die een opblaas kerstboom goedkeurt, kan niets zeggen van deze kalender.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #5
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Landelijke actie: Kerstboom eruit, kamerplant, euhhh, kalender erin.

    We hebben ook 2 miniatuur echte staan (van iets van 50 cm hoog ofzo).
    Maar dit is weer eens wat anders als dat eeuwige touwtje voor de kerstkaarten.
    Het verbaasd ons dat dat ding het al 6 jaar uithoud (voor een ding van een euro ofzo)
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •