Bekijk Poll Resultaten: Welke pilsener drink jij?

Stemmers
257. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hertog Jan

    44 17,12%
  • Heineken

    41 15,95%
  • Amstel Bier

    21 8,17%
  • Brand

    11 4,28%
  • Dommelsch

    7 2,72%
  • Grolsch

    43 16,73%
  • Warsteiner

    14 5,45%
  • Bavaria

    15 5,84%
  • Palm

    11 4,28%
  • Ander biermerk (licht antwoord d.m.v. bericht toe)

    50 19,46%
Pagina 12 van 50 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 982

Onderwerp: Biermerken (Pilseners)

  1. #221
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Ik heb net een 0,5L Bitburger open getrokken.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  2. #222

    Standaard

    Gisteren op kroegentocht geweest in het A'damse ... was weer gezellig!
    Uiteindelijk beland in "de bekeerde suster", waar ze nog een echte stoombrouwerij hebben staan.
    Was lekker ...

    Naast het huismerk overigens genoeg smaken in de collectie om je een flink stuk in de kraag te bezorgen ... heb me maar een beetje ingehouden ...

    Vandaag maar even rustig aan ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #223

    Standaard

    ik ben nen Duvel aan't drinken
    zoals het moet
    juiste glas,
    uit den diepvries



    op de juiste onderlegger



    opengedaan met een goede aftrekker



    uitgeschonken ziet dat er zo uit



    gezondheid, sholl of santé

  4. #224
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land
    One liter, driver's licence eater...


  5. #225

    Standaard

    géén bevroren glas!

    ik tik net mijn laatste verboden vrucht weg.
    Ik kreeg vorige week in plastic een herfst bok... moet toch niet mogelijk zijn!
    nu aan de baco....
    Number one in the hood G!


  6. #226

    Standaard

    Gisteravond feestje gehad; weer asociale hoeveelheden heineken genuttigd ... begin nu weer langzaam in het land der levenden te komen....

    Gisterenochtend bij de AH nog even een setje Chimay Blauw gehaald ... was alweer een tijdje terug!

    Met die Duvel overtref ik je wel hoor; ik heb zelfs nog zo'n barpadje erbij. En een echte stalen Corus opener....
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #227

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Gisteravond feestje gehad; weer asociale hoeveelheden heineken genuttigd ... begin nu weer langzaam in het land der levenden te komen....

    Gisterenochtend bij de AH nog even een setje Chimay Blauw gehaald ... was alweer een tijdje terug!

    Met die Duvel overtref ik je wel hoor; ik heb zelfs nog zo'n barpadje erbij. En een echte stalen Corus opener....
    barpadje heb ik ook hoor ;-)
    maar stalen Corus = ?
    Audi A3 (8l) TDI 130 quattro S-Line

  8. Ad
  9. #228
    remmy1977's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    1.692
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Corus is een staalfabriekje hier in de buurt. Volgens mij werkt Bob daar
    past: audi 80 2.0 uit 1992
    present: Audi A4 B5 1.8T 1997

  10. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remmy1977 Bekijk Berichten
    Corus is een staalfabriekje hier in de buurt. Volgens mij werkt Bob daar
    Fabriekje zegt die ... ... ik ben soms een half uur onderweg naar een afspraak, hele terrein ligt over 3 gemeentes heen en we jagen er hier met 1 fabriek net zoveel stroom door als de hele provincie Utrecht...

    Die "Stalen Corus" is dus idd een flessenopener, is van de zoveel-miljoenste ton staal gegoten geloof ik... (dus niet net zoiets als een "Gouden Carolus" ... )

    Ze maken hier trouwens ook staal voor Audi; ik was laatst in het researchlab, daar stond een chassis van een A6, Audi DLD schijnt hier regelmatig over de vloer te zijn om bijv. te kijken wat voor een soorten staal in welk deel van de auto gebruikt moet worden. (Voel ik me bijna schuldig met mn Alu-A2)

    Maargoed:

    Dit weekend weer - bij gebrek aan beter op een feestje - heineken gedronken ... opzich goed te doen, maar de kater was weer legendarisch ... gisteren weer een dagje "professioneel bankhangen" ingelast ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #230

    Standaard

    Gisteren deze gedronken, het was dan wel geen "IJnde" van het jaar, maar wel het einde van mijn 30e levensjaar, ook wel een goeie gelegenheid ...



    Normaal verwacht ik nooit zo heel erg veel van het IJ, gewoon lekkere pilsjes over het algemeen, maar deze was toch wel zéér smaakvol moet ik zeggen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #231
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Gisteren deze gedronken, het was dan wel geen "IJnde" van het jaar, maar wel het einde van mijn 30e levensjaar, ook wel een goeie gelegenheid ...



    Normaal verwacht ik nooit zo heel erg veel van het IJ, gewoon lekkere pilsjes over het algemeen, maar deze was toch wel zéér smaakvol moet ik zeggen!
    Oepsie....


    HOERA!!

    Flapstaart nog natuurlijk
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  13. #232

    Standaard

    Alweer een stapje dichter bij je midlife crisis Bob, gefeliciteerd!
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  14. #233
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    .Normaal verwacht ik nooit zo heel erg veel van het IJ, gewoon lekkere pilsjes over het algemeen, maar deze was toch wel zéér smaakvol moet ik zeggen!
    ... Het IJ is echt en bijzonder leuke browerij.. maakt imho zeker meer dan "gewoon een lekker pilsje"
    De paasIJ is elk jaar anders ... daar kan ik echt naar uitkijken.


    Gefeliciteerd nog .... dat je maar een grote jongen mag worden
    One liter, driver's licence eater...


  15. #234
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    niet vandaag, maar paar dagen terug nog een 5 jaar oude, 2 liter beugelfles Grolsch Bokbier soldaat gemaakt....

  16. #235

    Standaard

    @Henkjan: Bij mij staat er ergens onderin de kast een Chouffe-Bok te "rijpen" ...

    @Arlo: Klopt idd wel wat je over het IJ zegt, maar ik vond deze eigenlijk helemaal niet "in lijn" met de overige pilsjes die ik van ze gedronken heb, misschien wat ongelukkig omschreven ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #236

    Standaard

    jupiler
    Low & Slow ___(o\!/o)___

  18. #237
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    @Henkjan: Bij mij staat er ergens onderin de kast een Chouffe-Bok te "rijpen" ...
    het zichtbare in de kast is nou wel zo'n beetje op bij mij (ik meen alleen nog een oude 0.75cl fles quadruppel), maar ik ben nog niet helemaal onderin geweest (is zo'n kast onder de trap) het zou me niet verbazen als ik daar nog wat 10+ jaar oud spul tegenkom... ben bang dat de kroonkurk dat niet overleeft heeft en dat t dus niet meer te zuipen is (heb al eens eerder de inhoud van kroonkurkflesjes door de gootsteen kunnen gieten wegens verroeste kroonkurk)

  19. #238

    Standaard

    Oei, da's een goeie tip van die kurk ... wellicht moet ik dan toch binnenkort mijn Westvleteren gaan opdrinken!

    Ik heb ook nog een overjarige "Leute Bok" liggen (volgens mij doet die nu zo'n 3 jaar over de houdbaarheid) en nog een La Trappe Triple, die zit nu op een klein jaartje overdatum geloof ik.
    Met name die eerste ziet er toch wel redelijk troebel uit van binnen, met een flinke plak bezinksel onderin...

    En bij mij is al het "zichtbare" ook meestal snel op ... ... hoewel de lade voor dit weekend nog wel redelijk gevuld is (nog wat verjaardagrestantjes)

    Dit weekend dus waarschijnlijk wat lekkere Leffe'tjes (Blond & No.9), een Pauwels Kwak en wellicht nog een Trappist Rochefort (ik heb nog een 8 en een 10 liggen, hmmm!)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #239
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    ik krijg spontaan dorst....

  21. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Dit weekend weer - bij gebrek aan beter op een feestje - heineken gedronken ... opzich goed te doen, maar de kater was weer legendarisch ...
    Heineken?...dit topic gaat over bier








    Niet te zuipen die meuk.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

Pagina 12 van 50 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •