Bekijk Poll Resultaten: Welke pilsener drink jij?

Stemmers
257. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hertog Jan

    44 17,12%
  • Heineken

    41 15,95%
  • Amstel Bier

    21 8,17%
  • Brand

    11 4,28%
  • Dommelsch

    7 2,72%
  • Grolsch

    43 16,73%
  • Warsteiner

    14 5,45%
  • Bavaria

    15 5,84%
  • Palm

    11 4,28%
  • Ander biermerk (licht antwoord d.m.v. bericht toe)

    50 19,46%
Pagina 2 van 50 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 982

Onderwerp: Biermerken (Pilseners)

  1. #21
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Maar als ik dan toch gedwongen word te kiezen, dan Grolsch (anders laten ze me morgen Enschede niet meer in :wink: )
    Veel vrienden gehad in Enschede (op campus) en daar is de Grolsch-mania echt enorm groot.....Als je geen Grolsch drink ben je echt een paria

    Nu snap ik ook meteen je kennis van de Duitse taal

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  2. #22
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Bier en auto's gaat niet samen
    Helemaal mee eens, ik kruip ook niet achter het stuur als ik gedronken heb, met uitzondering van mijn computer race stuurtje

    Ik heb gisteren nog een lekkere fles Hertog Jan Grand Prestige gekregen
    Een van mijn favoriete speciaal bieren
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Inderdaad, bier alleen na het autorijden en niet ervoor. Ik ben in gezelschap meestal de bob, dan weet ik tenminste zeker dat de chauffeur nuchter is.

    Tom

  4. #24

    Standaard

    Drank en rijden gaat echt niet samen! Wij gaan ook niet met drank op achter het stuur. Als de 1 drinkt, rijdt de ander!! Heel simpel!!
    Er moest eens iets gebeuren. Ook al ben je niet fout, dan heb je het toch gevreten... :?

  5. #25

    Standaard

    Drank en rijden gaat inderdaad niet samen !!

    Maar ik moet wel zeggen dat toen ik nog veel "GRAND PRIX 2" op de computer speelde ik toch snellere rondetijden haalde ( )

    Maarja, studeren ging me ook beter af met drank op.........

    Puur persoonlijk: DONT TRY THIS AT HOME, BOYS AND GIRLS


  6. #26

    Standaard

    Ben niet z'n bier drinker meer, afgekicked sinds ik een eigen auto had gekocht.

    Drink op feestjes z'n beetje alles wat voorhanden is, beginnen met wat mix drankjes en dan door tot de hennesy. Maar meestal moet ik rijden dus word er niet gezopen.

    mzzl.
    Me owns audi soon...

  7. #27
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ja een echte limburger moet natuurlijk voor het gerstenat van Brand
    kiezen, :P
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Deze Limburger (ja, ook een echte...) geeft de voorkeur aan Alfa. Daardoor de volgende dag GEEN kater!
    En nee, dat is geen Italiaans bier!

  10. #29

    Standaard

    ik hou het lekker bij hollands glorie: HEINEKEN en dan met dat koude weer een heerlijke jagermeister erbij.... heerlijk!! ik krijg er gelijk weer zin in.... ben nog een beetje verrot van gisteren, en helaas moest ik met de auto naar huis, het was te laat voor het ov en had geen geld voor de taxi.... gelukkig lag er nog geen sneeuw in utrecht vannacht, volgende keer ga ik wel met de tram, weten we zeker dat er niks kan gebeuren...

  11. #30

    Standaard

    Heineken,

    Only For Export

  12. #31

    Standaard

    /me schopt topic schaamteloos omhoog

    Aangezien het forum zo explosief gegroeid is ben ik toch wel benieuwd wat jullie allemaal drinken. Ik kwam net op het idee om dit topic eens op te zoeken aangezien ik net een biertje zat te drinken. Als je je nu afvraagd welke idioot er nu om 8 uur ´s ochtend bier loopt te drinken...
    ik kom uit de nachtdienst en dan neem ik altijd een biertje voor het slapengaan (dan val je lekker in slaap )

    Dus... welk bier drinkt audiforum.nl/be ? Post on!

    zzzz

  13. #32

    Standaard

    HEINEKEN!!, Thuis, in de kroeg..liefst overal.

    Thuis staat er zelfs een biertender, maarja, gewoon uit defles is toch wel erg makkelijk hoor.
    ik xie ik xie wat jij niet xie en het is ......

  14. #33

    Standaard

    Palm voor de lekkere dorst.
    Brand voor veel dorst.
    Grolsch als bovenstaande niet verkrijgbaar zijn.
    Proost.!

  15. #34

    Standaard

    ik ben een grote fan van Kroon!

    is niet zoveel verkrijgbaar, wij halen het bij de sligro. Is een erg lekker biertje en helemaal niet duur!

    anders gaat hertog jan er ook errug goed in.
    De export-heineken is ook niet verkeerd...
    broem broem!

  16. #35

    Standaard

    Anders gekozen.

    Ik drink meestal (bijna altijd zeg maar) Jaeger van de C1000. Dit is het enige bier waarbij ik na 3- flesjes geen hoofdpijn krijg. Schijnbaar zit er in de meeste andere pilsjes iets waar ik niet goed tegen kan.
    Als goede tweede neem ik nog wel eens een Palmboompje
    Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Audi

  17. #36

    Standaard

    Wij hebben altijd Amstel thuis, maar heineken en Hertog Jan lust ik ook wel

    Naar mijn mening is Grolsch en met name Warsteiner (liefkozend door moi koppijnbier genoemd) niet te zuipen

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  18. #37

    Standaard

    Na 5 flesjes Heineken lust ik elk bier!

  19. #38
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De producten van wijlen Ome Freddie hebben niet bepaald mijn voorkeur maar ik drink ze nog altijd honderd keer liever dan Brand (rare smaak), Bavaria (urinemonster van zwangere koe, gekoeld) en Oranjeboom (hoofdpijn komt nog dezelfde avond).

    Hoofdpijn van Warsteiner? Hmmm, heb ik nooit met Duits bier, lang leve het Reinheitsgebot. Ik drink vrijwel blindelings alles wat uit Duitse brouwerijen komt, moet de eerste slechte nog proeven. Ook het goedkoopste supermarktbier smaakt nog goed.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Hoofdpijn van Warsteiner? Hmmm, heb ik nooit met Duits bier, lang leve het Reinheitsgebot.
    Komisch, wanneer je bedenkt dat ook Grolsch vervaardigd wordt conform het Reinheitsgebot.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grolsch.com
    Grolsch is an international premium beer of Dutch origin. Grolsch Premium Lager is brewed according to the Reinheitsgebot (German Purity Law), using no other ingredients than malted barley, hops and water. With an alcohol content of 5% by volume, ...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  21. #40
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb ook niet gemeld dat ik iets tegen Grolsch had, is een van de betere Nederlandse bieren. Als iedere brouwer zich aan het Reinheitsgebot zou houden, waren er veel minder biertjes waar je koppijn van zou krijgen...

    Oh, en als je ergens teveel van drinkt (alcoholisch tenminste) is de koppijn een logisch gevolg. Drink voor je gaat slapen flink veel kraanwater, dan zijn de gevolgen van de kater de volgende morgen een stuk geringer of zelfs afwezig. BTDT.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 50 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •