Bekijk Poll Resultaten: Welke pilsener drink jij?

Stemmers
257. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hertog Jan

    44 17,12%
  • Heineken

    41 15,95%
  • Amstel Bier

    21 8,17%
  • Brand

    11 4,28%
  • Dommelsch

    7 2,72%
  • Grolsch

    43 16,73%
  • Warsteiner

    14 5,45%
  • Bavaria

    15 5,84%
  • Palm

    11 4,28%
  • Ander biermerk (licht antwoord d.m.v. bericht toe)

    50 19,46%
Pagina 1 van 50 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 982

Onderwerp: Biermerken (Pilseners)

  1. #1

    Standaard Biermerken (Pilseners)

    Het staat vast dat Audi-rijders een goede smaak hebben op het gebied van mobiliteit. Maar is dat ook zo op het gebied van drank? Welk pilsener drink jij het liefste? Van welk merk staat er een kratje bij jou thuis? Indien je liefhebber van meerdere pilseners bent kies dan het merk wat je het meeste drinkt. Het gaat dus om pilseners en dat merk wat jij meestal drinkt. Indien je geen pilsener drinkt hoef je niet te reageren

    Proost!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    In het kader van sparen voor de restauratie en overtocht van mijn Fox staat er nu een kratje Aldi-bier. Schmeckt nicht übel!

    Tom

  3. #3

    Standaard

    Leuk topic dus !!

    Ik ben geen regelmatige bierdrinker, maar toch.
    Thuis drink ik (niet alleen Tom dus) de lekker goedkopere Lidl/Aldi biertjes

    Maar in uitgaansgelegenheden/restaurants kies ik graag een Warsteiner
    (he Loesje :wink: )

    Op terras doet een palmpje het wel goed in de zomer (ook om er onder te zitten trouwens).
    En wat ook lekker is zijn de Corona's (en Desperados)

    (hum, ik was toch geen bierdrinker :roll: :roll: )

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Wel 'ns de Hefeweizen van de Lidl gedronken? Jammie... vooral als je 'm in zo'n glazen halveliterpul gooit, dan krijg je helemaal het zomer-in-de-Biergarten-gevoel.

    Tom

  5. #5

    Standaard

    Nee die ken ik niet , ik heb meestal "Grafenwalder". Schmeckt auch toll !

    Ik ga morgen boodschappen doen, dus Tom, thnx voor de tip


  6. #6

    Standaard

    over het algemeen dus heineken.. maar een kratje hertog-jan is ook wel eens gespot in m`n garage.. en als ik op een terrasje in de zon zit dan drink ik graag een witbiertje..

    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  7. #7

    Standaard

    Zoveel bier of andere alcohol drink ik niet meer de laatste paar jaren.

    Maar over het algemeen drink ik grolsch.
    Met uitgaan meestal aan de hoegaarden of leffe (dubbel/tripple)... beetje afhankelijk van het weer
    Four rings to rule them all.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ahaa!!! nu bezit ik ineens over enorme kennis van zaken

    Thuis staat er altijd een kratje Amstel. dit is gewoon een lekker pilsje zo voor de doordrink. Maar ik lust zeker ook: Grolsch, Warsteiner, Hertog Jan (Duke John...voor degene die naar Amerika gaan :wink: ), Heineken (beetje waterig...lekker in de zomer), Alfa, Palm, ook lekker.
    Zomers, Hoegaarden witbier (ben jarenlang hoofdsponser geweest >25 pullen per weekend :oops: ), Witte Raaf, Wieckse witte, Zomer gerst, Corona of Sol, Das, Dommelsch Ice, etc, etc.
    Bij m'n schoonouders (Venlo) meestal een "Brow"....duitse pils dus.(ook niet vies).

    M'n stamkroeg is een bierspecialiteiten cafe...dus daar heb ik al meer dan 400-500 verschillende biertjes en pilsners gedronken.
    Voor de winter heb ik een kratje Westvleteren 8* staan (en wat losse flesjes 12*) Alles van Hertog Jan.....tripple, dubbel, grand prestige, enz.
    Ook een Chouffe gaat er wel in....zeker de Bok, Nice en de Le&La.(deze zeker van de tap in Houffalize).
    Tevens alles van La trapp, Leffe, Grimbergen, 't IJ en SNAP.
    En dit alles wordt meestal afgerond met een Schotse single malt (niet jonger dan 12jaar) bij de open haard (weltrusten dus).

    hahaha, hier kan ik echt boekdelen over schrijven, zelf speciaal bier feesten gegeven, brouwerijen bezocht enz, enz.

    Mooi topic Trotz

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  10. #9

    Standaard

    Bier!!!! Heerlijk, vooral bij het eten. Warsteiner is echt mijn favouriet. Vind het een bier met klasse. Daarna komt Hertog Jan en daaronder de rest van de bieren.
    'sWinters hoef ik alleen geen koelkast-koud-bier. 's Zomers maakt het mij niet uit.

    Leuk item!!

    Groet Anneloes

  11. #10

    Standaard

    Stelletje zuiperds :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #11

  13. #12

    Standaard



    Lekker zup'n!!!!

    En natuurlijk niet achter het stuur :roll:

    Ik heb vrijwel altijd een kratje Grolsh in de schuur. Op een terrasje in de zomer maakt het mij niet zoveel uit... Als 't ie maar koud is.

    'S avonds als we een cafeeetje pakken dan staat er voor mijn neus een lekker palmpje.... mmmmjammie

    En een lekker maltje van een goed jaar sla ik ook niet af. :wink:
    Huidig transport= iets anders

  14. #13
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Super 98 ongelood

  15. #14

    Standaard



    Zelf drink ik meestal Hertog Jan. En een Warsteiner of DAB wil ik ook wel eens halen over de grens.
    In de zomer is inderdaad een witbiertje altijd lekker fris. Speciaalbiertjes zijn eigenlijk offtopic ( :roll: ) maar die drink ook heel af en toe. Bijvoorbeeld in dit seizoen Kasteelbier of Hertog Jan Winterbier. Of de beroemde Pauwel Kwak (ontzettend lekker!) met het speciale glas die ik erbij heb. 8)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loesje
    Bier!!!! Heerlijk, vooral bij het eten.
    Leuk om te zien dat er ook een vrouw is die van een biertje houdt. De meeste vrouwen in mijn vriendenkring en familie moeten er niks van hebben. :? Maarja die hebben ook al niks met auto's

  16. #15
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    BIER TOPIC Hulde !!!

    Het lieftste heb ik Hertog Jan en Warsteiner gaat er ook altijd wel in.
    Meestal hebben we thuis Heineken staan, op zich ook niks mis mee
    Grolsch en Bavaria vind ik ook niet verkeerd
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  17. #16

    Standaard

    In Nederland Hertog Jan.

    Als ik in het buitenland ben drink ikaltijd het beir uit dat land.

    Is trouwens leuk, soms krijg jebier waar je zo lekker van gaat stinken tijden het pissen, in Hongarije bijvoorbeeld is dit echt een ramp.
    San Miguel is vind ik erg lekker in de Spaanse landen, ik heb het niet zo op het bier uit het Bockworsten land maar altijd beter dan Heineken.

  18. #17

    Standaard

    Er gaat niets boven een koud glas Brand Imperator als het warm is.

    Maarre, vergeet de wijn niet!! Cannonau di Sardegna, alsof .., nou ja, vul maar in :wink:

    Off Topic, maar ook wel weer on topic eigenlijk :roll: :roll:

  19. #18

    Standaard

    Pak ik net een Hertog Jan om eens even een tijdje te gaan chatten op het forum. Moet ik hem hier opdrinken.

    Chat wordt nu verbeterd.

    Als het maar niet te lang duurd anders moet ik er nog een nemen.

  20. #19

    Standaard

    Totaal geen bier,liever iets sterkers :roll: :roll: :roll: :roll:

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  21. #20

    Standaard

    Bier en auto's gaat niet samen en aangezien ik op een autoforum zit, denk ik niet dat ik m'n keuze hoef toe te lichten.

    Maar als ik dan toch gedwongen word te kiezen, dan Grolsch (anders laten ze me morgen Enschede niet meer in :wink: )
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Pagina 1 van 50 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •