Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Het-grote-gefeliciteerd-met-de-verjaardag-van-familielid-topic

  1. #21
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het-grote-gefeliciteerd-met-de-verjaardag-van-familielid-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Da's waar ook @sterko Volgens mij is je neefje volgende week jarig (2007). Alvast gefeliciteerd
    Bedankt. Hij wordt alweer 14. Helaas is hij niet opgevoed als autoliefhebber. Toen ik pas een foto van de RS5 in de familieapp plaatste, vroeg hij of hij elektrisch was. Toen ik nee zei, volgde er een
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #22
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Het-grote-gefeliciteerd-met-de-verjaardag-van-familielid-topic

    Opvoeden die kerel!
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  3. #23
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Het-grote-gefeliciteerd-met-de-verjaardag-van-familielid-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Opvoeden die kerel!
    Dat heb ik niet in de hand. De mensen die hem opvoeden, rijden in een Dacia.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •