Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 66

Onderwerp: Alweer een tijdje geen auto rijden

  1. #21

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Mooi om weer op te bouwen. Succes met het herstel.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #22
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Goed om te horen Fred dat de operatie zover gelukt is
    Beterschap gewenst..

  3. #23
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Beterschap!!
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

  4. #24
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.312
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Beterschap.
    Hoop dat het opgelost is.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #25
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    je doet snel teveel idd..

    Hopen dat t opgelost is idd.

    Sterkte, beterschap !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #26
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Beterschap man
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Fred ben blij dat het goedgegaan is voor je !
    Nou moet je inderdaad de rest zelf doen, en dat is veelal het meeste werk en niet je hoofd laten hangen en er vrede mee hebben dat het niet zo snel meer allemaal gaat als vroeger !
    Maar het zal wel loslopen denk als ik het allemaal zo lees, wel vind ik dat je flink wat moed heb gehad om het te laten doen, maar je zult wel gemoeten hebben in verband met de pijn denk ik.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  8. Ad
  9. #28
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Fijn dat het goed is gegaan, veel sterkte en beterschap.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  10. #29
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    en, al wat vooruitgang ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #30
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    @HD1

    Ja, ik voel inderdaad vooruitgang! Vandaag voor de eerste keer echt naar buiten geweest. Samen met mijn vrouw de auto (laten) wassen.
    Daarna naar de stad geweest en een beetje rondgewandeld.
    En dat ging eigenlijk best wel goed. Niet al te snel en voorzichtig, maar toch.

    Ik ben al wel gewaarschuwd dat er hoogstwaarschijnlijk een terugval zal komen, maar dat zien we dan wel weer.
    Volgende week vrijdag heb ik een gesprek met de chirurg, ik heb namelijk nog wel wat vragen.
    De chirurg is ná de operatie schijnbaar bij me aan bed geweest maar toen zweefde ik door de morfine een halve meter boven de matras.

    De pijn in mijn been is op dit moment nagenoeg weg. Zodra ik meer ga bewegen komt er weer druk op de wond, en daardoor ook op de zenuwen dus die pijn zal wel tijdelijk terugkomen. Zolang dat tijdelijk is, kan ik er mee leven.

    Over een week of twee zou ik weer voorzichtig mogen autorijden, niet al te lang. Eerst een kwartiertje of zo, en dan langzaam opbouwen, net als het lopen.

    Mijn doel is begin Juli naar de USA gaan voor een klus bij een klant waar ik al jaren kom.
    Daarnaast wil ik dit jaar nog gaan rijden met mijn kart, ik weet niet of dat lukt, maar ik hoop het wel.
    Vorig jaar heb ik zo goed als niet gereden, misschien ben ik het wel verleerd :-)

    Als kado voor mijn vrouw omdat ze me zo goed verzorgd heeft, heb ik nieuwe velgen gekocht voor mijn auto. Ik weet dat dit niet logisch klinkt maar dat is de narcose die nog niet is uitgewerkt. Klinkt niet geloofwaardig maar het is wel gelukt!
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  12. #31
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Als kado voor mijn vrouw omdat ze me zo goed verzorgd heeft, heb ik nieuwe velgen gekocht voor mijn auto.
    Wat een goed idee. Ik zal ook voortaan dergelijke cadeautjes voor mijn vriendin gaan kopen. Ik hoop dat ze het zal waarderen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #32
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Het is nu al weer ruim drie weken geleden dat ik geopereerd ben.
    Het ging eigenlijk best wel goed, met de nadruk op ging.
    Sinds een kleine week heb ik weer pijn in mijn been. Ik weet dat ik een terugslag zou kunnen krijgen, maar ik heb de pijn nu al 's ochtends en dat is volgens de therapeute niet goed.
    Als het dinsdag/woensdag nog niet over is, moet ik weer contact opnemen met de afdeling orthopedie van het CWZ. Hopelijk gaat het wel over, anders zie ik het spookbeeld van nog een operatie opdoemen. De operatie op zich vind ik niet het grootste probleem, maar de revalidatie begint dan weer helemaal opnieuw. En daar zit ik niet op te wachten!
    Dit is echt heel vervelend, en dat is nog zacht uitgedrukt.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  14. #33
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Het is nu acht weken geleden dat ik geopereerd ben aan mijn rug. Ik zou nu volop bezig moeten zijn met de revalidatie, niets is minder waar. Gisteren is er weer een MRI scan gemaakt, omdat ik nog steeds veel pijn heb in mijn been. Alleen de pijn in mijn rug is wel zo goed als verdwenen. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de orthopedisch chirug om de resultaten van de MRI scan te bespreken, en te bekijken hoe het nu verder moet. Want zo gaat het niet verder. Er zijn dagen dat ik amper kan lopen, zelfs zitten of liggen doet dan al pijn.
    Hopelijk komt er snel een oplossing, want hier wordt je wel een beetje moe van, letterlijk!
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Het is nu acht weken geleden dat ik geopereerd ben aan mijn rug. Ik zou nu volop bezig moeten zijn met de revalidatie, niets is minder waar. Gisteren is er weer een MRI scan gemaakt, omdat ik nog steeds veel pijn heb in mijn been. Alleen de pijn in mijn rug is wel zo goed als verdwenen. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de orthopedisch chirug om de resultaten van de MRI scan te bespreken, en te bekijken hoe het nu verder moet. Want zo gaat het niet verder. Er zijn dagen dat ik amper kan lopen, zelfs zitten of liggen doet dan al pijn.
    Hopelijk komt er snel een oplossing, want hier wordt je wel een beetje moe van, letterlijk!
    Tja als ze iemand een keer gehad hebben kom je er nog maar slecht vanaf, teminste die ervaring heb ik.
    Wens je trouwens wel beterschap, zie het maar als een reparatie aan een auto, het word er meestal niet beter van.
    Zo denk ik er immers over kan er niks aan doen.

    P.s.
    Ik hoop voor je dat je er geen vrede mee moet krijgen dat het niet anders is of word.
    Daar kan ik over meepraten, toen ben ik me wat gaan zoeken, en dat was mijn jonges droom audi.
    En toen had ik er een paar alles schakelautos en toen gaat me het linkerbeen dicht zitten heeft dus geen doorstroming van het bloed.
    Zeg maar een radiator slang dicht zitten pomp is al verschillende keren gerepareerd geworden, maar zoveel last als met het been heb ik bij de pomp niet gehad !
    Zal waarschijnlijk een automaat moeten gaan worden in de toekomst voor mij!
    Laatst gewijzigd door johnny666; 29-05-14 om 15:42.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  16. #35
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Angry Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Ik heb in het ziekenhuis niet zo'n best nieuws gekregen. Omdat ik nog steeds pijn had, heb ik weer allerlei onderzoeken gehad, MRI scan, neurologe, orthopedisch chirurg etc.
    De uitkomst is dat er is besloten om opnieuw te opereren, nu één wervel lager dan de eerste keer.
    Dat op zich is al heel vervelend, wat het nog erger maakt is het feit dat ik pas 29 augustus kan worden geopereerd. De reden is dat de chirurg zijn voet heeft gebroken. Daardoor kan hij een week of vier niet opereren. Er is geen andere chirurg in het ziekenhuis die deze operatie kan/mag uitvoeren. Ik heb al via mijn zorgverzekeraar geprobeerd om ergens anders te worden geopereerd, maar dat is niet gelukt. Het probleem is dat ik dan weer allerlei onderzoeken in het andere ziekenhuis zou moeten ondergaan. Dat, en het feit dat de vakantie periode er aan komt, zorgt ervoor dat ik nauwelijks tijdswinst zou boeken.

    De chirurg zei dat hij achteraf gezien de eerste keer te voorzichtig is geweest, hij had beide plekken moeten aanpakken. Maar achteraf weet iedereen het beter.
    Hij zei letterlijk; opereren is beschadigen, en je probeert zo weinig mogelijk te beschadigen.

    Als deze operatie wel het gewenste resultaat oplevert, dan ben ik ergens in november weer op de been. Het hele gedoe heeft dan een heel jaar geduurd!

    Ik ben het aardig zat, maar je kan zo verrekte weinig. Alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten.
    En dat vind ik zo fijn
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  17. #36

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Zo dat is verre van fijn dat het zo lang moet duren. Nu hopen op het gewenste resultaat. Succes & sterkte
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #37
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Holy Shit.... Kan me je teleurstelling en ongeduld wel voostellen sterkte !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #38
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.312
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Dat is geen fijn nieuws.
    Hoop dat het straks wel goed gaat.
    Sterkte.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #39
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Vandaag weer contact gehad met het ziekenhuis. Ik sta nu gepland voor een operatie op 30 juli, een volle maand eerder dan eerst! Nog steeds bijna drie weken wachten, maar beter dan ruim zeven weken.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  21. #40
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Mooi, nog 1 X verschuiven en je bent volgende week aan de beurt Houdt vol !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •