Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 66

Onderwerp: Alweer een tijdje geen auto rijden

  1. #41
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Dat zou mooi zijn :-)
    Maar ik ben nu al tevreden hoor. Volgende week wil je trouwens toch niet in Nijmegen zijn, vierdaagse namelijk!
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  2. #42
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #43
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Nou hopen dat het eindelijk verholpen gaat worden.

    Volgende week moet je idd met een grote boog om Nijmegen heen ja, paar jaar geleden een keer een afspraak gehad bij de oncoloog in het radboud tijdens dr vierdaagse maar dat heb ik geweten, uiteindelijk maar via Duitsland gereden na 3 uur bezig te zijn geweest om Nijmegen uit te komen.
    A4 B6 Avant, work in progress

  4. #44
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Nou, vandaag weer thuis gekomen. Afgelopen woensdag ochtend ben ik weer geopereerd aan mijn rug.
    Ik zou eigenlijk de volgende dag al naar huis gaan, maar omdat de wond (stevig) bleef bloeden, werd dat dus een dag later. De komende tijd veel liggen, af en toe lopen maar zo weinig mogelijk zitten. Mijn vrouw heeft zo'n bedtafel gekocht met twee plateaus. Op de ene past de laptop/tablet, op de andere de muis, wat drinken of iets dergelijks.
    En nu maar rusten en rustig blijven. Dat zal niet meevallen met het mooie weer.
    Ik heb nu wel tijd om op het forum te zitten, kijken of ik de 1000 berichten kan halen:-)
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  5. #45
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Succes Madfred

    Zowel met je rug als met de 1k berichten.
    One liter, driver's licence eater...



  6. #46
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Sterkte en succes @madfred
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  7. #47
    Parvizio's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    471
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Veel sterkte madfred, deze tijd kun je gebruiken om wat technische kennis over Audi (VAG) auto's opdoen?
    Schrijf en taalfouten zijn voorbehouden.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Succes met het herstel!
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #49
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    De laatste vijf/zes weken heb ik fysiotherapie gehad om de verkrampte spieren etc weer een beetje op gang te helpen. Dat is ook wel gelukt, maar de pijn in mijn been en voet zijn nog steeds niet verdwenen. Vandaag was ik weer bij de fysio en toen werd mij verteld dat ze geen heil meer zien in verdere behandelingen. Het lijkt er volgens de fysiotherapeute op dat ik een beschadiging aan de zenuw(en) heb opgelopen, waarschijnlijk tijdens een pijn bestrijding behandeling in het ziekenhuis in Ede. Vóór die tijd had ik "alleen" last van mijn been, daarna van zowel mijn been als mijn voet. Destijds werd er door de behandelende arts gezegd dat dit normaal is en weg zou trekken. Niet dus!
    Nu moet ik volgende week weer naar de chirurg in Nijmegen, hopelijk heeft die nog wat trucjes achter de hand want anders wordt het wel heel vervelend allemaal.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  11. #50
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Ik duim voor je mee.
    Sterkte man!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  12. #51
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    pff, houdt t niet op ?!

    Heel veel sterkte
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #52

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Da's niet fijn. Laten we hopen op Nijmegen. Sterkte
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #53
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Inmiddels weer bij de chirurg geweest. Deze ziet op dit moment geen mogelijkheden. Hij wil eerst weer dat de pijnkliniek er naar gaat kijken. Dat gaat 11-11 plaatsvinden in Nijmegen.
    Dat wordt eerst een intake gesprek, en 1 á 2 weken later de behandeling. Het duurt dan weer 10-14 dagen totdat dit effect heeft, dus als alles goed gaat, zou ik begin/midden december weer vooruitgang moeten voelen.
    Omdat ik nu al iets meer dan één jaar ziek thuis zit, ben ik aangemeld voor het WIA traject. Dat wil niet zonder meer zeggen dat ik ook daadwerkelijk afgekeurd ga worden, maar na 12 maanden ziekte is dat de regel schijnbaar. Binnenkort krijg ik een oproep voor een arbeidsdeskundige die gaat kijken wat ik wel en niet kan. Na 24 maanden zou ik afgekeurd kunnen worden.
    Ik had echt nooit gedacht dat het zover zou komen
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  15. #54

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Zo'n jaar moment is altijd een moment. Echt waardeloos. Hopelijk kunnen ze in Nijmegen stappen gaan maken. Sterkte
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #55
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Zo'n arbeidsdeskundig onderzoek is inderdaad gebruikelijk bij 1 jaar ziek. Ze gaan dan kijken naar de mogelijkheden voor eigen werk, ander (aangepast) werk binnen het bedrijf of eventueel een spoor 2 traject. Dat houdt in; werk buiten het bedrijf.
    Hopelijk val jij straks binnen deze mogelijkheden. Afgekeurd zijn is helemaal een ding
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #56
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.024
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Ik heb in mijn directe omgeving twee kennissen die te maken hebben gekregen met pijn die niet weggaat. De verhalen over de aanpak zijn treurig. Niemand die wat weet, een diagnose kan stellen of zelfs maar kan beginnen met een oplossing. Pijnstillers, ontstekingsremmers en middelen tegen zenuwpijnen worden in behoorlijke doses voorgeschreven. De pijnpoli is het volgende in de 'behandeling'. Echt bizar hoe hopeloos men zich kan gaan voelen als er geen 'oorzaak' vast te stellen is en geen behandeling met enige hoop is.

    Sterkte Madfred!

  18. #57
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Inmiddels ben ik heel stuk verder gekomen.
    Na het eerste bezoek aan de pijnkliniek in het CWZ is besloten om een aantal zaken op te starten. Allereerst een pijnbestrijding waarbij de zenuw(en) worden uitgeschakeld om de pijn weg te nemen. Daarnaast onder andere een andere vorm van therapie, mensendieck oftewel houding therapie.
    De pijnbestrijding is op 16 december uitgevoerd in het CWZ in Nijmegen. De behandeling op zich is niet echt prettig, zeker niet als er drie keer opnieuw moet worden begonnen om de naald op de juiste plek te krijgen. uiteindelijk is dat wel gelukt. Volgens de anesthesist heb ik een "uitdagende" rug. De behandeling duurt normaal 15-20 minuten, bij mij is men ruim drie kwartier bezig geweest. Maar de anesthesist was wel tevreden met het bereikte resultaat. De dag erna had ik pijn van de behandeling, maar ik voelde al minder pijn in mijn been. En dat is steeds beter geworden!
    We zijn nu een maand verder en ik heb nog geen een keer pijn gehad in mijn been. Mijn voet voelt af en toe wat raar, maar daar is mee te leven.
    Het lijkt er nu echt op dat de behandeling heeft gewerkt.
    Nu vraag ik me natuurlijk af; wat als dit als eerste was gedaan? Dat is natuurlijk zo, maar in Ede is dit uitgevoerd maar niet goed zoals nu blijkt. In het CWZ hebben ze de gegevens vanuit Ede opgevraagd, inclusief röntgen foto's en daarop was volgens het CWZ te zien dat de medicijnen niet op de juiste plaats waren ingespoten, en daardoor werden "weggespoeld". ook leek het erop dat de zenuw is geraakt.
    Buiten dat werd mij verteld dat ik hoe dan ook problemen zou hebben gekregen als men niet geopereerd had.

    Hoelang deze behandeling effect zal hebben is niet te voorspellen. Voordeel is wel dat men dit kan blijven herhalen indien nodig.
    Hopelijk is dit echter (voorlopig) niet nodig.

    Ik ben deze week weer begonnen met drie halve dagen werken, dit langzaam opbouwen totdat ik weer volledig aan het werk ben. Per slot van rekening heeft dit hele traject 14 maanden geduurd, dus mijn conditie is niet echt fantastisch te noemen.
    Volgende week ga ik een paar collega's helpen met een ombouw in Aarle-Rixtel waarbij ik het software gebeuren ga doen. Niet de hele week maar ook weer drie gedeeltelijke dagen. Probleem zal nu worden om niet te snel te veel te doen.

    Daarnaast moet ik ergens in de zomer weer helemaal fit zijn, zodat ik met ons eerste kleinkind kan gaan wandelen/autorijden/verwennen etc.
    Onze dochter verwacht namelijk haar eerste kind eind juni/begin juli. Best wel een leuk vooruitzicht!
    Dus hopelijk wordt 2015 een veel beter jaar.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  19. #58
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Mooi om te horen. @madfred!
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  20. #59
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Dat is al een mooi resultaat, en eeen mooi vooruitzicht.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #60
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Alweer een tijdje geen auto rijden

    Goed begin van het jaar. Fingers crossed!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •