Pagina 2 van 182 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 3628

Onderwerp: Gespot: van alles

  1. #21

    Standaard

    Ariel Atom. En da's nogal wat anders.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #22
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    vandaag kwam er in ochten een nieuwe audi a8 w12 in het werkvak langs glijden, toch wel mooi.

    en onder weg naar werk toe ook een audi s4, in mooi zwart.(ook omgeving ochten).
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag Volvo P1800-dag: vanmorgen zat er een laat exemplaar voor me, in het rood. Vanavond een roomwitte P1800E, met koehoornbumpers (een van de eerste) bij De Bilt. Blijven mooie auto's en je ziet ze niet echt veel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Ik heb vandaag nog een broertje van de Audi 50 zien rijden in goede staat. (voor zover ik kon zien)
    Was een bruine VW Polo.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #25

    Standaard

    De volvo C70 coupé al een paar maal gespot in Veendam. Echt een prachtige auto die na enig research ook nog redelijk zeldzaam blijkt te zijn, zijn namelijk slechts 15.000 van gemaakt.

    Is door de concurentiestrijd met de coupé's van BMW en mercedes destijds echter geen groot succes geworden

    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En er komt hier net een BMW Z1 langsrijden. Prachtbakje.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27

    Standaard

    Iemand op dit forum had toch ook een Z1?? Of was dat een Z2, die met die automatisch uit/inschijfbare "deuren" . Die was wel apart, kan hem echter niet echt mooi vinden (als we het over dezelfde hebben iig)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Of was dat een Z2, die met die automatisch uit/inschijfbare "deuren" . Die was wel apart, kan hem echter niet echt mooi vinden (als we het over dezelfde hebben iig)
    Dat is de Z1...

    <topic>
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  10. #29
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi? Ach, zeker niet goed naar de Bangle-monstrositeiten gekeken... de Z1 was een echte roadster: dikke motor, vrij lichte en simpele carrosserie, goed onderstel. Die deuren waren geniaal (zo zat er een geheugen in voor de stand van de ramen, als je uitstapte en de deur weer omhoog deed kwam het raam in precies dezelfde positie terug als voor je uitstapte). Bovendien is met die deuren vrijwel geen parkeerplaats of garage te smal. Als iedereen deze deuren zou hebben, hadden mijn auto's nu geen golfbal-flanken. :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #30
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag een zwarte Lambo Diablo in Zaandam gezien 8) ....erg mooie kar! dito geluid..


    En een A4 met enorme bling-bling velgen... chrome en nagenoeg helemaal dicht... :?

    was een vriend aan het verhuizen...helaas dus geen foto's
    One liter, driver's licence eater...


  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag naar de modelautobeurs in Houten geweest. Autoliefhebbers bij elkaar op een mooie dag, dus klassiekers!
    Prachtige (witte) 635 CSI, recente import. Als nieuw ogende Renault Dauphine in het geel, Opel Manta A, Amerikaanse uitvoering, nieuwstaat.

    Verder nog een S8 van de eerste generatie (Avus-velgen met de afgeronde spaken).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #32

    Standaard

    Vandaag tijdens mijn hardlooprondje werd ik eerst bijna van de sokken gereden door een achteruitrijdende RS4. Hij moest daarna nog een paar keer steken voordat ie voorbij kon en aangezien ik zo aan het kijken (/kwijlen) was, zwaaide hij ook maar even... Vervolgens nog 2 zilvergrijze s8-en tegengekomen! Niet slecht voor een uurtje hardlopen toch?
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
    - Herm Albright

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Als nieuw ogende Renault Dauphine in het geel
    Kan geen oude Renault meer zien... Was een Renault meeting hier ergens in de buurt. Afgezien van een Alpine A310 kon het me niet echt bekoren.

    Platgereden worden door een RS4... Je kunt het slechter treffen.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  15. #34
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ondanks dat het niet echt beste auto's waren, vind ik het wel leuk om zo'n Dauphine te zien. Geldt eigenlijk voor elke klassieker, een leuke onderbreking van het homogene nieuwe blik.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Afgezien van een Alpine A310 kon het me niet echt bekoren.
    Staat er ook ééntje in stadskanaal. Wel mooie auto's idd :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  17. #36

    Standaard

    gisteren gespot in de buurt van Milheeze een Donkerblauwe 2 deurs Type 81 en nog een oude Renault 30 TX die erg veel op een Audi 100 C2 avant lijkt
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  18. #37
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    ...en een van de weinige auto's die nog harder roestte dan de type 43.

    Zeldzame bak!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #38
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dagje Noord-Holland...

    Vanmorgen, De Bilt: Ferrari 456GT, zwart. Straks op de A27: F355 Spider, zwart en 400i, wit(!).
    Ergens bij Scharwoude in de buurt: Passat van 1975, geel. In Scharwoude (foto's volgen): VW Fox stationcar, 1989. Het was een Audi-meeting dus de Audi's zal ik jullie besparen, maar die waren in ieder geval mooi. Verder nog: Rover P6 stationcar (handgebouwd in kleine oplaag, zeldzaam!), blauw.

    Oh, en met een groene Audi 80 uit '78 en een groene Audi 80 uit '77 in konvooi heb je heel wat bekijks.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #39
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    ik heb op de terugweg nog een hoop B en C kadettjes coupé's gezien en wat amerikaanse pickups.

    Er stond ook nog een hevig rokende rover op de vluchtstrook :o
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  21. #40

    Standaard

    Ah, ik had ook een "goede week" in dat opzicht... Zes Honda Civic VTEC's (actuele model, allemaal met een sticker van Civictype-R.co.uk) op een rijtje, zoveel Porsches - variërend van 997 tot een 930 en zelfs een GT1 en 917 (laatste twee vanzelfsprekend niet in het wild) - dat ik de tel ben kwijt geraakt, zelfde geldt voor de Mercedessen, Duitse DB9 met kenteken "MG - DB 9", nog een DB9, Gallardo, Marcos TSO - ik zou bijna zweren dat er TT spiegels opzitten -, Focus RS, Maserati 3200 GT, Hummer H2, Ferrari 308, 360, Lotus Exige, Passat W8, Touareg V10 TDI, paar M3 E46's... En een RS6 die het gasklep nog even wijd openzette. Geheel nutteloos voor de 300 m vrije baan, maar het klonk wel lekker.

    Je hebt er eigenlijk niets aan, maar het is tenminste een prettiger aangezicht dan naar een Opel Zafira (ook nog een OPC van gezien) of Astra's te moeten kijken...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Pagina 2 van 182 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •