Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Sensation black 2005 - nu met verslag

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Hopen dat het OV een beetje meewerkt... over een half uurtje stap ik met deni in de trein naar amsterdam. Tot morgen!
    Het is inmiddels "morgen"......dus hoe was het !?

  2. #22
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    haha, net alsof ik smorgens als ik thuis kom na een 4-uur durende treinreis nog zin heb om te posten :P helemaal uitgeteld, en buiten alcohol gebruiken wij geen versnaperingen, en dat ben ik ook niet van plan.

    Het was in een woord geweldig. Heb nu de cd's opstaan, maar het echt was gewoon zo schitterend. Was helemaal uitverkocht,dus in de trein begon het al met allerlei mensen in het zwart die binnenkwamen. Beetje lullen, we hadden geen idee waar het psies was (ja duivendrecht voor jullie logisch, maar wisten wij niet) dus hebben we het toch makkelijk kunnen vinden. Nooit eerder in de ArenA geweest.

    Het terrein oplopend, zie je natuurlijk weinig anders dan zwartgeklede mensen. Varieërend van 18 tot mensen die rustig je ouders kunnen zijn. Maar wat gegeten, en een litertje bier op. Volgende keer alcohol van tevoren meenemen, sjees uiteraard veel te duur. Toen naar de entree gegaan, kwartiertje in de rij gestaan. Door het poortje, mn beurs werd nog binnenstebuiten gehaald, controleur zei 'hmm geen uzi's' ik zo nee vandaag niet, wel nog wat gevonden? Oh dat valt wel mee zegt ie. Trapjes op en omhoog, zaal ingewandeld, overweldigend gevoel. We waren rond kwart over 10 binnen, t begon om 11, dus nog even tijd om wat bier en flugel te bestellen. Kostten allebei 2,25 per stuk. Moet je ook nog van die rottige arenacards kopen, en dan kost t natuurlijk 9,50 samen waardoor je niks meer hebt aan die 50 cent. Stelletje mongeaulen.

    Goed, intro, spectaculair, indoor vuurwerk enzo, begin Yves de Ruiter. Die gast kon beter door naar sensation white, voor (hard)trance ben ik niet gekomen. Daarna Tom harding iirc, daar zijn we ook op de tribune bij blijven zitten. Megamix was wel okee, maar daarna Luna vs Dana en dat is natuurlijk de betere shit. Even een uurtje helemaal gek geworden, en op zoek gegaan naar wat te eten. Kut broodje gehaktbal was natuurlijk niet slim, want die troep was puur synthetisch en niet goed voor je maag. Dus maar even 3 kwartier op de tribune gezeten, en die bass is op zon moment niet goed voor je maaginhoud. Maar toen was het weer bijgetrokken en kwam volgens mij Yoji biomehanica, die kon er ook wat van. The Prophet was ook erg hard, helemaal mijn muziek, dus flink laten gaan. Daarna nog Deepack, die was ook wel aardig, maar ik was net iets te afgeragd om daarbij iets te ondernemen. Vervolgens nog een half uurtje Outblast, leuk ventje trouwens, verwacht je niet van een hardcore-DJ, want het gaat van hardtrance naar hardcore naar verloop van de nacht. T was ondertussen harstikke licht dus dat was minder.

    Om half 7 naar het station gewandeld, en daar met nog honderden al dan niet duizenden op treinen en metro's gewacht. Wij wilden natuurlijk de trein van 7:11 naar heerlen nemen, erg leuk maar die reed niet op zondag. dus die van 7:40 (die te laat kwam en nog vol zat en het was nog zon gele stoptrein was ook). 2 van die gele treintjes aan mekaar is natuurlijk niet genoeg dus zat binnen de kortste keren vol. Met dèni in het gangpad gaan zitten, beetje geluld met wat melige brabanders (iedereen was ondertussen melig, wat wil je als je zo lang wakker bent). Toen in sittard nog meer dan 20 minuten kunnen wachten in de kou op t station. Kwart over 11 thuis, ff in bad gaan liggen en gaan slapen. Om 8 maar weer ns uit mn nest gekomen.

    Mijn oordeel, het was overweldigend om zoveel mensen helemaal loos te zien gaan op de vetste muziek die er maar gedraaid kan worden naar mijn mening. En de sfeer was geweldig, loop je per ongeluk tegen iemand aan, sorry he, oh maakt niks uit, schouderklopje en je loopt verder. Drugsgebruik is iets waar ik geen voorstander van ben, harddrugs iig, maar sommige mensen zie je wel onder invloed. Achja is niet te vermijden. Ik ga in ieder geval volgend jaar wel weer, goede organisatie, en gewoon van tevoren flink drinken, maar ik ben niet iemand die zich ladderzat zuipt op zon event trouwens, wil het wel goed meemaken.Het was super.

  3. #23

    Standaard Re: Sensation black 2005

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freaky...74
    Maar dat was vorig jaar feest wordt nu totaal anders opgezet,dus ik wil ze nog wel een kans geven !
    Q-dance feestjes zijn nou eenmaal erg aangenaam en dat het 1x fout is gegaan is voor mij geen reden om weg teblijven !
    het blijft Duitsland. Maar toch, nee voor mij niet meer. Kaartverkoop blijft ook achter volgens mij.

  4. #24

    Standaard

    haha, net alsof ik smorgens als ik thuis kom na een 4-uur durende treinreis nog zin heb om te posten
    Ik snap het daarom vroeg ik dat ook pas om 20.15 :wink:

    Erg leuk verslag trouwens(kan zo op partyflock),het was dus de moeite waard als ik het zo lees !

  5. #25
    Maddog's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Posts
    365
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Hehe ik doe de beveiliging voor zo'n soort feesten dus ik krijg die feesten mee en ik krijg er ook nog betaald!!!!

    En sensation black was idd relax!!!!


  6. #26
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard

    MAZZELAAR!!

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  7. #27

    Standaard

    Hehe ik doe de beveiliging voor zo'n soort feesten dus ik krijg die feesten mee en ik krijg er ook nog betaald!!!!
    En ik bouw de podia voor zulke feesten dus feest ik voor niks mee en ik krijg er ook nog voor betaald....... :wink:

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    ben meer van de metal, maar als ik je recentie zo lees was het erg leuk , sfeer is dus ongeveer het zelfde als bij Metal-festivals/concerten.
    herinner me nog wel een headbangongelukje :oops: , keihard tekeer gaan op Nile, beetje naar m'n haar kijken hoe dat heen en weer aan 't zwiepen was.. ineens, *BENG* met m'n oogkas op iemand's schouder, van een meisje :roll: , ik compleet van de wereld op de grond, 't meisje met de zere schouder raapt me op en brengt me naar de EHBO, want m'n oog was helemaal paars.. ze had net zo goed door kunnen lopen of me na te trappen dat ik niet goed uitkeek...
    Ghosting people just because an argument got out of hand
    won't solve a g*ddamn thing, quite the contradictory to be honest.
    Why, you ask? Ghosts tend to haunt people for the rest of their lives.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •