Tis zomaar een setje velgjes.. met PE buis erom te 'driften'..
Op de plank staat ie met witte 5-spaaks..
ik heb er ook weer 2 modellen bij, geen Audi deze keer. Zelf geen foto's van gemaakt, achter onderstaande links staan erg goede foto's.
een Citroën SM
en een Citroën DS
Beide in de schaal 1:18 waar ik de overige moddelen ook in heb. Ze zijn zeer gedetailleerd en mooi afgewerkt. (Norev)
Beide zéér kort geleden 'in het echt/wild' gezien. SM gewoon op de weg.. vrij zeldzaam om te zien..
(Zeg, je blijft toch wel op het audiforum hé?) :-D
Een SM in het wild is inderdaad zeldzaam. Die auto is pas duur in onderhoudOorspronkelijk geplaatst door Franx
Jaja, al kost de Audi mij momenteel bakken meer geld dan een oude DS :S
Ben nu bezig om voor de Audi de laatste gadgets te scoren om het lederen interieur helemaal af te maken. Dan van het voorjaar de motorkap bijlaten spuiten en is hij weer helemaal tip top.
dat is de enige S3 die er te koop is in 1/43 van elk model worden er slechts 500 stuks gemaakt :-? de hele serie Audimodelen van dit merk{Looksmart} ziet er supergedetaileerd uit. ze maken oa de nieuwe S4,S6 Avant,S8 in 1/43 en nog div protoypes van Audi in hun collectie. sommige van deze modelen worden 400/500euro waard als ze wereldwijd zijn uitverkocht.dus een leuke investering is het ook {slimme gasten die modelautoverzamelaars }
Zag op Ebay zo`n STW collectie staan, met zes modellen in één box..
Was al best veel op geboden, helaas, zag er wel stoer uit..
Het modelletje was idd niet goedkoop :-? en het ziet er zeer goed uit maar mocht wel iets verzorgder zijn (lichtblokken etc) (gezien de prijs...) Ik heb een Ixo van 43 euro van een Saxo 16v (mijn vroegere wagen) en die ziet er bijna even goed uit (daar zijn de lichtblokken wel nog slechter ;-) )
De details zijn wat 'hmmm' idd.... maar 1:43 kan een hoop verhullen wat op de foto lekker als minpunt geaccentueerd wordt...
Maarja.. Als er maar één leverancier is. Dan mot je wel hé? :-D
gaat mij ook te snel Tom :-? er komt gewoon te veel uit 6 prachtige S Audi modelen tegelijk van minimaal 130 euro per stuk en binnen enkele maanden zijn ze al uitverkocht dat wordt ook te gortig om alles te willen kopen. :-DOorspronkelijk geplaatst door tom
Inderdaad! Al is de gelijkenis op deze schaal nog meer 'A5' dan in het echt (denk ik) :-D