Cool. Dat zijn erg mooie modellen, ik heb er ook een paar gehad.
Er was vroeger een Duitser die er een heeft terug gebouwd naar een straatauto. Indrukwekkende klus.
DTM uitvoering besteld om een diorama te maken.Screenshot_20221106-152326_Marktplaats.jpg
😎✌🏻
Cool. Dat zijn erg mooie modellen, ik heb er ook een paar gehad.
Er was vroeger een Duitser die er een heeft terug gebouwd naar een straatauto. Indrukwekkende klus.
Originele Ferret's Mini Model gescoord met een 1:18 TT 8N Roadster (denk een Maisto) in het diorama.
De Mini models zijn begonnen als hobby van de directeur (Joan Ferret i Carbonell) van Ferve (batterijladers en -testers). Best wel wat aantallen gemaakt. Met name Ferrari's. Dit was de eerste Audi die ik zag.
Sommige modellen zijn niet leuk meer. Komt er eindelijk 1 op de markt wordt er mega geboden op nog niet eens een perfect model (spiegel hangt op half 11). Is geen echte auto
Dat gaat inderdaad nergens meer over. Toen ze nieuw waren, kostten ze iets van 200 gulden en dat was al een vermogen. Er kwamen toen in korte tijd zoveel handbouwmodellen uit dat ik keuzes moest maken. Ik heb er wel spijt van dat ik niet voor de TTs heb gekozen, mijn redenatie was toen dat ze teveel op de productieversie leken.
Voor wie overwerk laat uitbetalen of een andere meevaller heeft, en eens gek wil doen: Top Marques heeft in 1:12 (vergeleken daarbij is 1:18 klein) een prachtige RS2 Avant uitgebracht. Schreeuwend duur voor 360 euro maar modelissimo.de heeft de gele momenteel in de aanbieding voor 'slechts' 256 euro. Ik zou erwel meteen een vitrinebox bijkopen want je wilt zoiets niet moeten afstoffen met kans op schade.
95615.jpg95615R.jpg95615-1.jpg95615-2.jpg
In 1:43 van Spark is er de e-tron waarmee Audi dit jaar meereed in de Dakar.
spark_1_43_audi_rs_q_e_tron_no224_rally_dakar_2022.jpgspark_1_43_audi_rs_q_e_tron_no224_rally_dakar_2022 (1).jpg
De 1 op 18 collectie eens op de plaat gezet.
Allemaal met de verpakking behalve de aangepakte zilveren (zoveel mogelijk mijn TT Roadster 1:1) op de eerste rij.
En van MCG is er in 1:18 de Coupé GT. De vroege versie met vier koplampen in zilver, beige metallic of blauwgroen metallic en de facelift in rood.
aviary-image-1685734244979.jpeg
Een bijzonder mooi model voor niet eens idioot veel geld, ca. 60 euro. Er kan niets open bij deze modellen.